Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автодороги до аеропорту від вул. Блакитної до аеропорту в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
35 081 128,80 UAH
UA-2017-04-24-001030-b ● 52692971c9f84a989aedc605198a6bc7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Мірошниченко Ольга +380502424541 olga.miroshnischenko.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2017 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2017 13:12 |
Очікувана вартість: | 35 081 128,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 175000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автодороги до аеропорту від вул. Блакитної до аеропорту в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, від вул. Блакитної до аеропорту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 травня 2017
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2017 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2017 15:35 |
Додаток 13 Договір завдатку.docx | |
24 квітня 2017 15:35 |
Додаток 12 Вимоги до гарантії.docx | |
24 квітня 2017 15:35 |
додаток 11 Графік вик робіт.xls | |
24 квітня 2017 15:35 |
додаток 10 лист згода на обробку персональних даних .doc | |
24 квітня 2017 15:35 |
додаток 9 розрахунки договірної ціни.doc | |
24 квітня 2017 15:35 |
додаток 7, 8 документи по ст.17 .doc | |
24 квітня 2017 15:35 |
додаток 6 договір.doc | |
24 квітня 2017 15:35 |
додаток 5 довідка про уповноважену особу.doc | |
24 квітня 2017 15:34 |
додаток 4 довідка про залучення субпідрядних організацій.doc | |
24 квітня 2017 15:34 |
додаток 3 Технічна специфікація.xls | |
24 квітня 2017 15:34 |
додаток 2 Кваліфікаційні критерії .doc | |
24 квітня 2017 15:34 |
додаток 1 тендерна пропозиція на закупівлю.doc | |
24 квітня 2017 15:34 |
34ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 27 квітня 2017 10:46
Дата відповіді: 28 квітня 2017 08:43
Просимо змінити вимоги у додатку №2 до тендерної документації кваліфікаційних критеріїв наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, а саме машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм. Необхідно внести зміни щодо ширини фрези не менше 2100мм.
Змініть критерії ширини фрези до 1900 мм, котрі наявні в Запорізької області, або навіть скасуйте взагалі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Здійснення процедури закупівлі №UA-2017-04-24-001030-b «Капітальний ремонт автодороги до аеропорту від вул. Блакитної до аеропорту в м. Запоріжжі» повинно відбуватися згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ст. 3 Закону, закупівлі повинні здійснюватись за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог Закону, замовник не має права орієнтуватися лише на ринок підрядників Запорізької області.
Крім того, вимоги до кваліфікаційних критеріїв учасників щодо наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, а саме машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм, взяті з підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ст. 3 Закону, закупівлі повинні здійснюватись за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог Закону, замовник не має права орієнтуватися лише на ринок підрядників Запорізької області.
Крім того, вимоги до кваліфікаційних критеріїв учасників щодо наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, а саме машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм, взяті з підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17.
предмет договору
Дата подання: 28 квітня 2017 15:57
Дата відповіді: 29 квітня 2017 13:04
Чи передбачено аванс на виконання робіт?
Відповідь: Згідно п.п.2.1.1, п.2. Інша інформація, р.V. Оцінка тендерної пропозиції - Виконання робіт – без попередньої оплати
Кваліфікація
Дата подання: 29 квітня 2017 18:49
Дата відповіді: 03 травня 2017 15:44
А чому Замовником визначено для машин для холодного фрезерування асфальтного покриття - "ширина фрези не менше 2100мм", якщо у підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17 зазначено "ширина фрези 2100 мм"??? Чому додавання - "не меньше", а не "дорівнює" або "не більше ніж"???
І виходячи з організації та строку виконання робіт, яка різниця у фрезах 1900, 2000 та 2100 або 2200??? Якщо необхідно проходити 4 ходки для фрезерування (7,5 м/4=1,875м або 1875 мм) для кожної машини для холодного фрезерування асфальтного покриття, а за 3 проходки зняти покриття не спроможні жодна з фрез???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
На підставі підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17., одним із кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено наявність машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм – не менш 2шт.
На підставі підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17., одним із кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено наявність машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм – не менш 2шт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 26 квітня 2017 17:03
Питання щодо Додатку3 до тендерної документації
Згідно розділу 3, п. 3.2.1.19, п. 1 таблиці 2 – «Асфальтобетонні суміші для влаштування верхніх шарів покриття» ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18 зі Зміною №1)» витрата асфальтобетонної суміші на 4 см покриття складає 9,66 т на 100 м2.
В Додатку 3 до тендерної документації у п. 11, п. 18, та п. 31 локального кошторису №02-01-03, також в п. 10, п. 25, та п. 35 локального кошторису №02-01-04 закладена витрата асфальтобетонної суміші в кількості 9,37 т на 100 м2 при товщині покриття 4 см.
Але враховуючи що в технічному завданні передбачено влаштування покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, просимо звернути увагу на пункт 3.1.19 ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги (Збірник 27)» - «При влаштуванні покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші слід користуватися нормами групи 27 із заміною ресурсу « Суміші асфальтобетонні дорожні» на «Суміш асфальтобетонну щебенево-мастикову» з витратою 125,1 т, без зміни інших ресурсів. При зміні товщини шару на кожні 0,5 см витрата суміші коригується пропорційно зміні товщини шару».
Просимо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації згідно чинних ДСТУ.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 3 до тендерної документації у п. 11, п. 18, та п. 31 локального кошторису №02-01-03, також в п. 10, п. 25, та п. 35 локального кошторису №02-01-04 закладена витрата асфальтобетонної суміші в кількості 9,37 т на 100 м2 при товщині покриття 4 см.
Але враховуючи що в технічному завданні передбачено влаштування покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, просимо звернути увагу на пункт 3.1.19 ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги (Збірник 27)» - «При влаштуванні покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші слід користуватися нормами групи 27 із заміною ресурсу « Суміші асфальтобетонні дорожні» на «Суміш асфальтобетонну щебенево-мастикову» з витратою 125,1 т, без зміни інших ресурсів. При зміні товщини шару на кожні 0,5 см витрата суміші коригується пропорційно зміні товщини шару».
Просимо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації згідно чинних ДСТУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2017 12:59
В п.11, п.18, та п.31 локального кошторису №02-01-03, а також в п.10, п.25, та п.35 локального кошторису №02-01-04 відносяться до норм групи 43 нормативна витрата асфальтобетонних сумішей в якій приймається «за проектом». Посилання на розділ 3, п.3.2.1.19, п.1 таблиці 2 – «Асфальтобетонні суміші для влаштування верхніх шарів покриття» ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18 зі Зміною №1)» не є коректним оскільки зазначені в технічному завданні норми відносяться до 44 групи. Для даного виду будівництва (капітальний ремонт) застосування норм збірника ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18 зі Зміною №1)» є визначальним.
Технічне завдання складено у відповідності до кошторисної частини проектної документації, що пройшла державну експертизу та отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17.
Технічне завдання складено у відповідності до кошторисної частини проектної документації, що пройшла державну експертизу та отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17.
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 29 квітня 2017 11:48
Питання щодо додатку 2 до тендерної документації
Питання щодо додатку 2 до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2017 14:36
Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно проекту довжина та ширина дорожнього покриття, що підлягає ремонту, становить 2700м та 7,5м відповідно. Виходячи з організації та строку виконання робіт, а також на підставі підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17., одним із кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено наявність машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм – не менш 2шт.
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно проекту довжина та ширина дорожнього покриття, що підлягає ремонту, становить 2700м та 7,5м відповідно. Виходячи з організації та строку виконання робіт, а також на підставі підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17., одним із кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено наявність машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм – не менш 2шт.
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 30 квітня 2017 15:55
Кваліфікація
Вимгаємо скасувати антиконкурентні вимоги щодо ширини фрезе не меньше 2100 мм.
Ці вимоги безпідставні, так як навіть у проектно-кошторисній документації зазначено ширина 2100 мм, а не більше або меньше.
Навіть посилання на проектно-клошторисну документацію неправомірно, тому що законодавчо дозволено зміну машин та механізмів, наявні у підрядної організації.
Неправомірно вимагати техніку з якимось окремим параметром, а тільки наявність такої техніки, у цьому випадку вимоги тільки наявності машини для фрезерування.
Вимгаємо скасувати вимоги щодо ширини фрезе не меньше 2100 мм згідно частини 4 статті 22 та статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Ці вимоги безпідставні, так як навіть у проектно-кошторисній документації зазначено ширина 2100 мм, а не більше або меньше.
Навіть посилання на проектно-клошторисну документацію неправомірно, тому що законодавчо дозволено зміну машин та механізмів, наявні у підрядної організації.
Неправомірно вимагати техніку з якимось окремим параметром, а тільки наявність такої техніки, у цьому випадку вимоги тільки наявності машини для фрезерування.
Вимгаємо скасувати вимоги щодо ширини фрезе не меньше 2100 мм згідно частини 4 статті 22 та статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Скасована
Дата: 03 травня 2017 11:00
Причина: Надано відповідь
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 22 травня 2017 15:25
Вимога
Вимога
Скасована
Дата: 24 травня 2017 11:48
Причина: -
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 23 травня 2017 11:32
Вимога
Вимога
Скасована
Дата: 24 травня 2017 11:48
Причина: _
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2017 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" |
34 026 707,20
UAH з ПДВ
|
34 026 707,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
35 001 060,14
UAH з ПДВ
|
35 001 060,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
35 063 974,91
UAH з ПДВ
|
35 063 974,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" #20488682 |
Відхилено |
34 026 707,20
UAH з ПДВ
|
15 травня 2017 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
35 001 060,14
UAH з ПДВ
|
18 травня 2017 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:38
|
ДУ № 7 до дог № 040 17 221.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 17:29
|
ДУ № 6 до дог № 040 17 221.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2018 14:38
|
ДУ № 5 до дог № 040 17 221.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2018 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2018 10:23
|
ДУ №4 до дог 040 17 221.pdf | зміни до договору |
05 червня 2018 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2018 09:01
|
ДУ 3 до дог 040 17 221.PDF | зміни до договору |
22 березня 2018 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2018 11:35
|
ДУ №2 до дог 040 17 221.pdf | зміни до договору |
01 березня 2018 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 14:07
|
ДУ1 до дог 040 17 221 від 01.06.2017 року.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2017 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2017 13:22
|
Договір підряду.PDF | укладений |
01 червня 2017 13:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування та подовженням строку дії договору, а також зміною реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни реквізитів Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зменшенням договірної ціни, зокрема з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та скороченням строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору відбулися у зв'язку з продовженням строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 7, щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 040/17/221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |