Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автодороги до аеропорту від вул. Блакитної до аеропорту в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
35 081 128,80 UAH
UA-2017-04-24-001030-b 52692971c9f84a989aedc605198a6bc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірошниченко Ольга

+380502424541 olga.miroshnischenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Мірошниченко Ольга
+380502424541
olga.miroshnischenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2017 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2017 16:00
Початок аукціону: 11 травня 2017 13:12
Очікувана вартість: 35 081 128,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 175000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автодороги до аеропорту від вул. Блакитної до аеропорту в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, від вул. Блакитної до аеропорту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2017  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 27 квітня 2017 10:46
Дата відповіді: 28 квітня 2017 08:43
Просимо змінити вимоги у додатку №2 до тендерної документації кваліфікаційних критеріїв наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, а саме машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм. Необхідно внести зміни щодо ширини фрези не менше 2100мм. Змініть критерії ширини фрези до 1900 мм, котрі наявні в Запорізької області, або навіть скасуйте взагалі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здійснення процедури закупівлі №UA-2017-04-24-001030-b «Капітальний ремонт автодороги до аеропорту від вул. Блакитної до аеропорту в м. Запоріжжі» повинно відбуватися згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ст. 3 Закону, закупівлі повинні здійснюватись за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог Закону, замовник не має права орієнтуватися лише на ринок підрядників Запорізької області.
Крім того, вимоги до кваліфікаційних критеріїв учасників щодо наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, а саме машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм, взяті з підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17.
предмет договору
Дата подання: 28 квітня 2017 15:57
Дата відповіді: 29 квітня 2017 13:04
Чи передбачено аванс на виконання робіт?
Відповідь: Згідно п.п.2.1.1, п.2. Інша інформація, р.V. Оцінка тендерної пропозиції - Виконання робіт – без попередньої оплати
Кваліфікація
Дата подання: 29 квітня 2017 18:49
Дата відповіді: 03 травня 2017 15:44
А чому Замовником визначено для машин для холодного фрезерування асфальтного покриття - "ширина фрези не менше 2100мм", якщо у підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17 зазначено "ширина фрези 2100 мм"??? Чому додавання - "не меньше", а не "дорівнює" або "не більше ніж"??? І виходячи з організації та строку виконання робіт, яка різниця у фрезах 1900, 2000 та 2100 або 2200??? Якщо необхідно проходити 4 ходки для фрезерування (7,5 м/4=1,875м або 1875 мм) для кожної машини для холодного фрезерування асфальтного покриття, а за 3 проходки зняти покриття не спроможні жодна з фрез???
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
На підставі підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17., одним із кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено наявність машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм – не менш 2шт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 26 квітня 2017 17:03
Питання щодо Додатку3 до тендерної документації
Згідно розділу 3, п. 3.2.1.19, п. 1 таблиці 2 – «Асфальтобетонні суміші для влаштування верхніх шарів покриття» ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18 зі Зміною №1)» витрата асфальтобетонної суміші на 4 см покриття складає 9,66 т на 100 м2.
В Додатку 3 до тендерної документації у п. 11, п. 18, та п. 31 локального кошторису №02-01-03, також в п. 10, п. 25, та п. 35 локального кошторису №02-01-04 закладена витрата асфальтобетонної суміші в кількості 9,37 т на 100 м2 при товщині покриття 4 см.
Але враховуючи що в технічному завданні передбачено влаштування покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, просимо звернути увагу на пункт 3.1.19 ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги (Збірник 27)» - «При влаштуванні покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші слід користуватися нормами групи 27 із заміною ресурсу « Суміші асфальтобетонні дорожні» на «Суміш асфальтобетонну щебенево-мастикову» з витратою 125,1 т, без зміни інших ресурсів. При зміні товщини шару на кожні 0,5 см витрата суміші коригується пропорційно зміні товщини шару».
Просимо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації згідно чинних ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2017 12:59
В п.11, п.18, та п.31 локального кошторису №02-01-03, а також в п.10, п.25, та п.35 локального кошторису №02-01-04 відносяться до норм групи 43 нормативна витрата асфальтобетонних сумішей в якій приймається «за проектом». Посилання на розділ 3, п.3.2.1.19, п.1 таблиці 2 – «Асфальтобетонні суміші для влаштування верхніх шарів покриття» ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18 зі Зміною №1)» не є коректним оскільки зазначені в технічному завданні норми відносяться до 44 групи. Для даного виду будівництва (капітальний ремонт) застосування норм збірника ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18 зі Зміною №1)» є визначальним.
Технічне завдання складено у відповідності до кошторисної частини проектної документації, що пройшла державну експертизу та отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17.
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 29 квітня 2017 11:48
Питання щодо додатку 2 до тендерної документації
Питання щодо додатку 2 до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2017 14:36
Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно проекту довжина та ширина дорожнього покриття, що підлягає ремонту, становить 2700м та 7,5м відповідно. Виходячи з організації та строку виконання робіт, а також на підставі підсумкової відомості ресурсів кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок від 29.03.2017 №08-0141-17., одним із кваліфікаційних критеріїв, Замовником визначено наявність машин для холодного фрезерування асфальтного покриття, ширина фрези не менше 2100мм – не менш 2шт.
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 30 квітня 2017 15:55
Кваліфікація
Вимгаємо скасувати антиконкурентні вимоги щодо ширини фрезе не меньше 2100 мм.
Ці вимоги безпідставні, так як навіть у проектно-кошторисній документації зазначено ширина 2100 мм, а не більше або меньше.
Навіть посилання на проектно-клошторисну документацію неправомірно, тому що законодавчо дозволено зміну машин та механізмів, наявні у підрядної організації.
Неправомірно вимагати техніку з якимось окремим параметром, а тільки наявність такої техніки, у цьому випадку вимоги тільки наявності машини для фрезерування.
Вимгаємо скасувати вимоги щодо ширини фрезе не меньше 2100 мм згідно частини 4 статті 22 та статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 травня 2017 11:00
Причина: Надано відповідь
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 22 травня 2017 15:25
Вимога
Вимога
Скасована
Дата: 24 травня 2017 11:48
Причина: -
Номер вимоги: UA-2017-04-24-001030-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 23 травня 2017 11:32
Вимога
Вимога
Скасована
Дата: 24 травня 2017 11:48
Причина: _

Документи подані скаржником

29 квітня 2017 11:48
Вимога.docx

Документи подані скаржником

22 травня 2017 15:25
вимога.pdf

Документи подані скаржником

23 травня 2017 11:31
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2017 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" 34 026 707,20
UAH з ПДВ
34 026 707,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 35 001 060,14
UAH з ПДВ
35 001 060,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 35 063 974,91
UAH з ПДВ
35 063 974,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2017 15:45
Лабораторія.pdf
10 травня 2017 15:45
МТБ+паспорта.pdf
10 травня 2017 15:45
10-05-2017_15-41-11.zip
10 травня 2017 15:33
Договір 040_215.pdf
10 травня 2017 15:33
Договір 040_111.pdf
10 травня 2017 15:33
Договір 040_1092.pdf
10 травня 2017 15:33
Досвід.pdf
10 травня 2017 14:53
Трудові.pdf
10 травня 2017 14:53
Баланс+звіт.pdf
10 травня 2017 14:09
Довідка про судпідряд.pdf
10 травня 2017 14:09
Статут.pdf
10 травня 2017 14:09
ПДВ .pdf
10 травня 2017 14:09
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 травня 2017 18:04
Довідка МВС.pdf
19 травня 2017 18:04
Довідка ДПІ.pdf
16 травня 2017 15:13
Додаток 9.rar
16 травня 2017 15:13
Додаток 9 1.pdf
16 травня 2017 15:13
Додаток 1.pdf
10 травня 2017 11:52
40 Додаток 13.pdf
10 травня 2017 11:52
37 Лист згода.pdf
10 травня 2017 11:52
36 Додаток 9 1.pdf
10 травня 2017 11:52
35 Додаток 9.rar
10 травня 2017 11:52
33 Довідка ст 17 Закону.pdf
10 травня 2017 11:52
28. Копія балансу.pdf
10 травня 2017 11:52
27. Ліцензія Банка.pdf
10 травня 2017 11:52
26. Банківська гарантія.rar
10 травня 2017 11:52
24. Копія витягу ПДВ.pdf
10 травня 2017 11:52
15 Копії КБ2.pdf
10 травня 2017 11:52
12 Таблиця 6.pdf
10 травня 2017 11:52
7 Лист підтвердження.pdf
10 травня 2017 11:52
6 Лист підтвердження.pdf
10 травня 2017 11:52
4 Копії свідоцтв.pdf
10 травня 2017 11:52
1 Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2017 11:52
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

10 травня 2017 10:38
Гарантія.pdf
10 травня 2017 10:38
16-25460.pdf.(2).P7S
10 травня 2017 10:38
16-25460.pdf.(1).P7S
08 травня 2017 15:40
Проект договору.pdf
08 травня 2017 15:40
Ст.17.pdf
08 травня 2017 15:40
Сертификат.pdf
08 травня 2017 15:40
Рішення (Лабораторія).pdf
08 травня 2017 15:40
Реєстр.pdf
08 травня 2017 15:40
Лист від ТОВ РСВ ПАК .pdf
08 травня 2017 15:40
Копія статуту.pdf
08 травня 2017 15:40
Копія дозволу.pdf
08 травня 2017 15:40
Копія витягу ПДВ.pdf
08 травня 2017 15:40
Копія балансу.pdf
08 травня 2017 15:39
Довідки КБ Ч.2.pdf
08 травня 2017 15:39
Довідки КБ Ч.1.pdf
08 травня 2017 15:39
Довідка про субпідряд.pdf
08 травня 2017 15:39
Відсутність зауважень.pdf
08 травня 2017 15:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
#20488682
Відхилено 34 026 707,20
UAH з ПДВ
15 травня 2017 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 35 001 060,14
UAH з ПДВ
18 травня 2017 17:05

Документи

15 травня 2017 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2017 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
35 001 060,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:38
ДУ № 7 до дог № 040 17 221.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:37
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 17:29
ДУ № 6 до дог № 040 17 221.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 17:28
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 14:38
ДУ № 5 до дог № 040 17 221.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 14:36
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 10:23
ДУ №4 до дог 040 17 221.pdf зміни до договору
05 червня 2018 10:21
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2018 09:01
ДУ 3 до дог 040 17 221.PDF зміни до договору
22 березня 2018 09:00
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2018 11:35
ДУ №2 до дог 040 17 221.pdf зміни до договору
01 березня 2018 11:33
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 14:07
ДУ1 до дог 040 17 221 від 01.06.2017 року.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 14:05
Електронний підпис укладений
01 червня 2017 13:22
Договір підряду.PDF укладений
01 червня 2017 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування та подовженням строку дії договору, а також зміною реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зменшенням договірної ціни, зокрема з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та скороченням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору відбулися у зв'язку з продовженням строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 7, щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 040/17/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2017 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 32 914 669,10
UAH з ПДВ