Хімічні речовини для обробки води
Очікувана вартість
231 000,00 UAH
UA-2017-04-24-000456-a 09e6f9b94ce741c690ee2b1d43ec2966
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління з питань фізичної культури та спорту Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40529422
Місцезнаходження замовника: 43025, Україна, Волинська обл., Луцьк, Богдана Хмельницького, б.19
Контактна особа замовника: Волинець Юрій Йосипович
380332777918
voljujo@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2017 15:00
Початок аукціону: 15 травня 2017 12:17
Очікувана вартість: 231 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

концентрований гіпохлорит натрію 10%, 4-й клас безпеки, для догляду за водою у басейнах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 літр
концентрований гіпохлорит натрію 10%, 4-й клас безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24962000-5 — Хімічні речовини для обробки води

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення та уточнення щодо тендерної документації, оголошеної Управлінням з питань фізичної культури та спорту Луцької міської ради
Дата подання: 28 квітня 2017 15:48
Дата відповіді: 04 травня 2017 16:41
Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922 просимо надати роз'яснення та уточнення по таких питаннях, які виникли у нас під час ознайомлення з оголошеною Вами тендерною документацією, а саме: 1. щодо строків та періодичності поставок (пп.4.4 Інструкції учасникам торгів), зокрема, не зрозуміло скільки разів на місяць (на тиждень) має бути здійснена поставка хімічної речовини? 2. щодо адреси поставки (пп.4.3 Інструкції учасникам торгів), а саме - у тендерній документації зазначено місце поставки "Україна, 43005, м. Луцьк, Пр - кт Грушевського, 2 - А, КЗ «СДЮСШОР плавання»", тоді як згідно архітектурного плану м. Луцька правильна назва - проспект Президента Грушевського 3. щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо вказати назву, номер та дату нормативного документу, яким затверджено Перелік документів ("копія договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації та\або оригіналами листів-відгуків контрагента, та\або копіями актів приймання-передачі товару, видаткових накладних, тощо"), які ми за Вашею вимогою маємо надати як учасники торгів. 4. щодо інформації "про механізми та обладнання, а саме інформацію про наявність автотранспорту для реалізації товару" (дод.2 до Інструкції учасникам торгів), оскільки автотранспорт не є обладнянням, не зрозуміло про що конкретно нам як учасникам слід складати довідку (прохання кокретизувати) 5. щодо надання санітарно-гігієнічного висновку МОЗ (дод.3 до Інструкції учасникам торгів), а саме згідно якого нормативного документа, вимагається Вами надання саме санітарно-гігієнічного висновку МОЗ? (прохання зазначити назву, дату та номер цього нормативного документу) з повагою, директор ТзОВ "Волиньхімконтроль"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші запитання розглянуті тендерним комітетом. та взяті до уваги. На основі запитань були внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-24-000456-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 14 червня 2017 16:34
Невідповідність заявленому замовником переліку документів
Поясніть, будь ласка, яким чином визнано переможцем ТОВ "Владаеко", якщо тендерна документація не відповідає заявленому замовником переліку документів, а саме: 1) Довідка про антикорупційну програму; 2) Видаткова накладна та лист-відгук контрагента про виконання аналогічного договору; 3) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 16.06.2017 № 3929.pdf
Дата публікації: 19 червня 2017 20:43

Документи Органу Оскарження

19 червня 2017 20:43
рішення від 16.06.2017 № 3929.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2017 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Владаеко" 106 000,00
UAH з ПДВ
69 912,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дезсистема 200 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" 202 992,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2017 15:23
Договір Луцьк ост..pdf
19 червня 2017 13:34
Лист-відгук.jpg
19 червня 2017 13:24
Договір 06.17.pdf
15 червня 2017 14:10
Витяг 15.06.2017 PDF.pdf
01 червня 2017 17:52
Выписка ТУ.pdf
07 травня 2017 07:42
Захіст довкілля.pdf
07 травня 2017 07:42
Договір.pdf
07 травня 2017 07:42
Лист згода.pdf
07 травня 2017 07:42
Статут.pdf
07 травня 2017 07:42
С-во плат НДС ВладаЭко.PDF
07 травня 2017 07:42
Лист підтвердження.pdf
07 травня 2017 07:42
Виписка ЕДР 2.PDF
07 травня 2017 07:42
Виписка з ЕДР 1.PDF
07 травня 2017 07:42
Протокол Владаеко.pdf
07 травня 2017 07:42
Наказ на Багрій С.І..pdf

Публічні документи

12 травня 2017 08:40
Договір.doc
12 травня 2017 08:40
Статут.pdf
12 травня 2017 08:40
Пропозиція.pdf
12 травня 2017 08:40
Медико-технічні.pdf
12 травня 2017 08:40
Кваліфікація.pdf
12 травня 2017 08:40
Інші документи.pdf
12 травня 2017 08:40
договір.pdf
12 травня 2017 08:40
Витяг.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Владаеко"
#39060643
Переможець 69 912,00
UAH з ПДВ
13 червня 2017 17:36

Документи

19 травня 2017 14:44
sign.p7s
19 травня 2017 14:38
Протокол5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13.06.2017 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Владаеко"
#39060643
69 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2017 14:44
sign.p7s
19 травня 2017 14:38
Протокол5.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2017 13:01
sign.p7s укладений
27 червня 2017 13:01
Договір Владаеко.pdf укладений
27 червня 2017 12:59
sign.p7s укладений
27 червня 2017 12:50
sign.p7s укладений
27 червня 2017 12:49
sign.p7s укладений
27 червня 2017 12:05
sign.p7s укладений
20 червня 2017 10:05
sign.p7s укладений
14 липня 2017 15:11
Дод.уг.№3.pdf зміни до договору
14 липня 2017 15:09
Дод.уг.№2.pdf зміни до договору
11 липня 2017 14:55
sign.p7s укладений
11 липня 2017 14:43
sign.p7s зміни до договору
06 липня 2017 16:53
Дод.уг.pdf зміни до договору
06 липня 2017 16:51
sign.p7s укладений
06 липня 2017 13:35
Дод.уг.pdf зміни до договору
06 липня 2017 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Конкретизація предмету договору
Номер договору про закупівлю: Дод.уг.№1
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Конкретизація предмету договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ДК 021:2015:24962000-5_Хімічні речовини для обробки води, концентрований гіпохлорид натрію 10%, 4-й клас безпеки
Номер договору про закупівлю: Дод.уг№1 до дог.№201706/19 від 27.06.2017р.
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку