Послуги із організації сервісних центрів та контрольно пропускної системи щодо сканування штрих-коду квитків глядачів ПКЄ-2017
Очікувана вартість
1 415 750,00 UAH
UA-2017-04-22-000062-b 9cdb7287ea0e48a0bc48dc7e442e0961
Скорочена переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Переговорна процедура

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа замовника: Юрій Олегович Біловус
+380444814693
y.bilovus@eurovision.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Відповідно до пункту 4(1) Розділу IX "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення в Україні пісенного конкурсу "Євробачення", згідно з переліком товарів, робіт і послуг, що затверджується Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою.
Постановою КМУ "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу "Євробачення" від 21.12.2016 № 966 затверджений такий перелік товарів, робіт та послуг та Національну телекомпанію України визначено замовником закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу "Євробачення".
Слід зазначити, що ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України" відповідно до Статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1039 є правонаступником Національної телекомпанії України.
Зважаючи на нагальність в проведенні закупівлі, виникла необхідність здійснити закупівлю шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: до 28 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із організації сервісних центрів та контрольно пропускної системи щодо сканування штрих-коду квитків глядачів ПКЄ-2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Броварський проспект,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2017
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Документація

Тендерна документація

22 квітня 2017 20:32
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "В Тікет"
#33545147
Переможець 1 415 750,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2017 20:35

Документи

22 квітня 2017 20:35
sign.p7s
22 квітня 2017 20:35
Переговорна В тікет.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22.04.2017 20:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "В Тікет"
#33545147
1 415 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2017 20:35
sign.p7s
22 квітня 2017 20:35
Переговорна В тікет.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 травня 2017 22:19
ПП В Тікет_253-67.4.PDF укладений
06 травня 2017 22:18
sign.p7s зміни до договору
30 червня 2017 14:17
sign.p7s зміни до договору
22 червня 2017 15:45
Ду№1 253-67-4 В ТІКЕТ.pdf зміни до договору
22 червня 2017 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 253-67/4
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2017 — 30 травня 2017
Сума оплати за договором: 1 415 750,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку