Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська)
CPV CC 021: 2015 - Hoisting-42410000-3 Transport equipment (crushing-sorting complex for sorting of municipal solid waste. Ivano-Frankivsk)
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2017-04-21-000661-a b5d0e06b8a7043be84d34e1843b94930
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сенчук Ігор Васильович
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Department of Housing, municipal policy and improvement of Ivano-Frankivsk City Council
National ID: 37794186
Contact point: Boychuk Tetyana Oleksiyivna
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Additional contacts: Сенчук Ігор Васильович
+380342532212
dkgtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 квітня 2017 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2017 15:52
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2017 15:52
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH
Publication date: 21 квітня 2017 15:47
Enquiries until: 15 травня 2017 15:52
Complaints submission until: до 21 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2017 15:52

Information

Estimated total value: 12 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Полігон твердих побутових відходів поблизу с. Рибне Тисменицького р-ну Івано-Франківської обл., 77421
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

CPV CC 021: 2015 - Hoisting-42410000-3 Transport equipment (crushing-sorting complex for sorting of municipal solid waste. Ivano-Frankivsk)
CPV: 42410000-3
Період постачання: з 12 червня 2017 по 12 вересня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2017 10:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2017 10:37
Зміни до ТД - сортувальна лінія.doc
17 травня 2017 10:37
Додаток Технічні вимоги.docx
17 травня 2017 10:37
Тендерна документація - сортувальна лінія.doc
21 квітня 2017 15:47
Додаток Проект договору.docx
17 травня 2017 10:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2017 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2017 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2017 10:37
Зміни до ТД - сортувальна лінія.doc
27 квітня 2017 13:22
Зміни до ТД - сортувальна лінія.doc
17 травня 2017 10:37
Додаток Технічні вимоги.docx
27 квітня 2017 13:22
Додаток Технічні вимоги.docx
21 квітня 2017 15:47
Додаток Технічні вимоги.docx
17 травня 2017 10:37
Тендерна документація - сортувальна лінія.doc
27 квітня 2017 13:22
Тендерна документація - сортувальна лінія.doc
21 квітня 2017 15:47
Тендерна документація - сортувальна лінія.doc
21 квітня 2017 15:47
Додаток Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 травня 2017 14:35
Дата відповіді: 13 травня 2017 09:49
"Строк дії забезпечення тендерної пропозиції -- протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій". Проте, "дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично". Крім того, тендерна документація передбачає можливості продовження строку подання тендерних пропозицій. Питання: 1. З якого дня має починатися 90-денний строк дії забезпечення тендерної пропозиції? 2. Чи дата розкриття тендерних пропозицій має бути першим днем цього строку? 3. Чи може бути цей строк більшим за 90 днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Період подання пропозицій до 22.05.2017 року. Тобто з 22.05.2017 року розкриваються пропозиції учасників. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції може становити і більше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Додаткові документи від учасника -- дилера виробника.
Дата подання: 12 травня 2017 14:53
Дата відповіді: 13 травня 2017 09:50
Наше підприємство є офіційним дилером (на підставі договору) підприємства -- виробника техніки для сортування та подрібнення відходів. Чи правильно ми розуміємо, що у складі тендерної пропозиції слід подати договір про дилерство, гарантійний лист фірми-виробника з відображенням наданих нам повноважень на участь у торгах та укладення договору на закупівлю, а також з наданням гарантій своєчасного виконання договору на закупівлю? Чи потрібно ще якісь додаткові документи чи інформація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік необхідних документів які має подати учасник викладений в тендерній документації та технічних вимогах

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-21-000661-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Флуітек Сістемз, Код ЄДРПОУ:35068455
Дата подання: 22 червня 2017 09:52
Скарга на рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Флуітек Сістемз»
Скарга на рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Флуітек Сістемз»
Скасована
Дата: 22 червня 2017 10:11
Причина: Не завантажився файл
Номер вимоги: UA-2017-04-21-000661-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Флуітек Сістемз, Код ЄДРПОУ:35068455
Дата подання: 22 червня 2017 10:13
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «ФЛУІТЕК СІСТЕМЗ»
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «ФЛУІТЕК СІСТЕМЗ»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 14:39
Департамент, житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Департамент) на Вашу скаргу від 21.06.2017 р. № 0621-01 повідомляє наступне.
Тендерний комітет Департаменту створений і діє для виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями (надалі – Закон). Умови проведення публічних закупівель містяться у тендерній документації, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках ( п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону). Тендерна документація розробляється замовником відповідно до примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680 та статті 22 Закону.
Згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «загальні положення» тендерної документації замовника на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська) встановлено, що тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. Учасник відкритих торгів ТОВ «Флуітек Сістемз» частину документів, які є складовою тендерної пропозиції надав іноземними мовами. Вимоги ст. 15 Закону, які цитує Скаржник у своїй скарзі, стосуються замовника, а вимоги до учасників щодо мови, на якій подається тендерна пропозиція, визначаються тендерною документацією замовника.
Тому учаснику треба було перекласти документи на українську мову і завірити їх нотаріально.
Аналогічний договір на закупівлю товару, це договір на закупівлю подібного товару. Учасник торгів ТОВ «Флуітек Сістемз» надав аналогічний договір від 05.08.2015 р. № 028/3555 з ПАТ «НКМЗ», предметом якого є закупівля товару згідно специфікацій до даного договору. Надана одна специфікація до даного договору на комплектуючі до станка P2000G на загальну суму 29812,00 грн., а сума договору складає 1000000,00 грн. Запчастини (комплектуючі) і сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів, згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» обліковуються за різними кодами, а тому наданий Вами договір не може вважатися аналогічним.
Згідно технічних вимог ТД (додаток № 4) учасник повинен надати висновки СЕС, органів МНС, Відділу охорони праці про відповідність обладнання діючим нормам для використання, як лінія сортування ТПВ та технічні умови на товар, зареєстровані в Держстандарті України. Жоден з цих документів учасником не надано.
Відповідно до п. 1 та п. 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у чіткій відповідності до вимог Закону, а тому відміняти прийняте ним рішення немає підстав.
Номер вимоги: UA-2017-04-21-000661-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 21 червня 2017 19:27
Вимога до організатора щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога до організатора щодо відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 14:40
Департамент, житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Департамент) на Вашу скаргу від 21.06.2017 р. № 0621-01 повідомляє наступне.
Тендерний комітет Департаменту створений і діє для виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями (надалі – Закон). Умови проведення публічних закупівель містяться у тендерній документації, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках ( п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону). Тендерна документація розробляється замовником відповідно до примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680 та ст. 22 Закону.
Згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «загальні положення» тендерної документації замовника на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська) встановлено, що тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. Учасник відкритих торгів ТОВ «Хаммель – Україна» не повністю виконав цю вимогу. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної закупівлі.
Пунктом 2 розділу «оцінка тендерних пропозицій» ТД замовника, визначені помилки, які вважаються формальними (несуттєвими). Подання окремих документів іншими мовами, ніж це визначено в тендерній документації, не відноситься до несуттєвих помилок.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у чіткій відповідності до вимог Закону, а тому відміняти прийняте ним рішення немає підстав.

Документи

23 червня 2017 14:39
відповідь на скаргу

Документи подані скаржником

Документи

23 червня 2017 14:40
відповідь на скаргу

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 червня 2017
UA-2017-04-21-000661-ab5d0e06b8a7043be84d34e1843b94930
Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ Флуітек Сістемз Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Хаммель-Україна Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 червня 2017 16:02
Протокол
20 червня 2017 16:04
Електронний підпис

Публічні документи

22 травня 2017 16:45
Fart.pdf
22 травня 2017 16:45
Remondis.pdf
22 травня 2017 16:45
Расх. НКМЗ.jpg
22 травня 2017 16:45
Лист гарантія.PDF
22 травня 2017 16:45
Договор НКМЗ.PDF
22 травня 2017 16:45
Дов. НКМЗ.jpg
22 травня 2017 16:45
Дилерський контракт.PDF
22 травня 2017 16:45
VB 650.PDF
22 травня 2017 16:45
P70518-202955.jpg
22 травня 2017 16:45
Invoice 2017-10001.jpeg
22 травня 2017 16:45
Hetman - fv 68.jpeg
22 травня 2017 16:45
GRI0248SM17.pdf
22 травня 2017 16:45
Про захист довкілля.pdf
22 травня 2017 16:45
Загальна довідка.pdf
22 травня 2017 16:45
Дилерський контракт.PDF

Документи

20 червня 2017 16:03
Протокол
20 червня 2017 16:05
Електронний підпис

Публічні документи

22 травня 2017 18:20
32_Висновок_СЕС_Лінія.pdf
22 травня 2017 18:20
30_ТУ_титул_зміст_Лінія.pdf
22 травня 2017 18:20
23_ГрафічніЗображення.pdf
22 травня 2017 18:20
23_ГрафічніЗображення.pdf
22 травня 2017 18:20
16_ДОВІДКА_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
22 травня 2017 18:19
15_ДОД6_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.PDF
22 травня 2017 18:19
14_ВИТЯГ_ПДВ.PDF
22 травня 2017 18:19
12_Технологія_Відгук.PDF
22 травня 2017 18:19
11_Лотта_Відгук.PDF
22 травня 2017 18:19
10_Фон_Відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Флуітек Сістемз

ТОВ Хаммель-Україна

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій