Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська)
CPV CC 021: 2015 - Hoisting-42410000-3 Transport equipment (crushing-sorting complex for sorting of municipal solid waste. Ivano-Frankivsk)
CPV CC 021: 2015 - Hoisting-42410000-3 Transport equipment (crushing-sorting complex for sorting of municipal solid waste. Ivano-Frankivsk)
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2017-04-21-000661-a ● b5d0e06b8a7043be84d34e1843b94930
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сенчук Ігор Васильович +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Department of Housing, municipal policy and improvement of Ivano-Frankivsk City Council |
National ID: | 37794186 |
Contact point: |
Boychuk Tetyana Oleksiyivna +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Additional contacts: |
Сенчук Ігор Васильович +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2017 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2017 15:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2017 15:52 |
Очікувана вартість: | 12 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Publication date: | 21 квітня 2017 15:47 |
Enquiries until: | 15 травня 2017 15:52 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2017 15:52 |
Information
Estimated total value: | 12 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Полігон твердих побутових відходів поблизу с. Рибне Тисменицького р-ну Івано-Франківської обл., 77421
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
CPV CC 021: 2015 - Hoisting-42410000-3 Transport equipment (crushing-sorting complex for sorting of municipal solid waste. Ivano-Frankivsk)
CPV: 42410000-3
Період постачання:
з 12 червня 2017 по 12 вересня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2017 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2017 10:37 |
Зміни до ТД - сортувальна лінія.doc | |
17 травня 2017 10:37 |
Додаток Технічні вимоги.docx | |
17 травня 2017 10:37 |
Тендерна документація - сортувальна лінія.doc | |
21 квітня 2017 15:47 |
Додаток Проект договору.docx |
17 травня 2017 10:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2017 10:37 |
Зміни до ТД - сортувальна лінія.doc
|
||||||
17 травня 2017 10:37 |
Додаток Технічні вимоги.docx
|
||||||
17 травня 2017 10:37 |
Тендерна документація - сортувальна лінія.doc
|
||||||
21 квітня 2017 15:47 |
Додаток Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 травня 2017 14:35
Дата відповіді: 13 травня 2017 09:49
"Строк дії забезпечення тендерної пропозиції -- протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій". Проте, "дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично". Крім того, тендерна документація передбачає можливості продовження строку подання тендерних пропозицій.
Питання:
1. З якого дня має починатися 90-денний строк дії забезпечення тендерної пропозиції?
2. Чи дата розкриття тендерних пропозицій має бути першим днем цього строку?
3. Чи може бути цей строк більшим за 90 днів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Період подання пропозицій до 22.05.2017 року. Тобто з 22.05.2017 року розкриваються пропозиції учасників. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції може становити і більше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Додаткові документи від учасника -- дилера виробника.
Дата подання: 12 травня 2017 14:53
Дата відповіді: 13 травня 2017 09:50
Наше підприємство є офіційним дилером (на підставі договору) підприємства -- виробника техніки для сортування та подрібнення відходів.
Чи правильно ми розуміємо, що у складі тендерної пропозиції слід подати договір про дилерство, гарантійний лист фірми-виробника з відображенням наданих нам повноважень на участь у торгах та укладення договору на закупівлю, а також з наданням гарантій своєчасного виконання договору на закупівлю? Чи потрібно ще якісь додаткові документи чи інформація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік необхідних документів які має подати учасник викладений в тендерній документації та технічних вимогах
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-21-000661-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Флуітек Сістемз, Код ЄДРПОУ:35068455
Дата подання: 22 червня 2017 09:52
Скарга на рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Флуітек Сістемз»
Скарга на рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Флуітек Сістемз»
Скасована
Дата: 22 червня 2017 10:11
Причина: Не завантажився файл
Номер вимоги: UA-2017-04-21-000661-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Флуітек Сістемз, Код ЄДРПОУ:35068455
Дата подання: 22 червня 2017 10:13
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «ФЛУІТЕК СІСТЕМЗ»
СКАРГА НА РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ТОВ «ФЛУІТЕК СІСТЕМЗ»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 14:39
Департамент, житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Департамент) на Вашу скаргу від 21.06.2017 р. № 0621-01 повідомляє наступне.
Тендерний комітет Департаменту створений і діє для виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями (надалі – Закон). Умови проведення публічних закупівель містяться у тендерній документації, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках ( п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону). Тендерна документація розробляється замовником відповідно до примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680 та статті 22 Закону.
Згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «загальні положення» тендерної документації замовника на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська) встановлено, що тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. Учасник відкритих торгів ТОВ «Флуітек Сістемз» частину документів, які є складовою тендерної пропозиції надав іноземними мовами. Вимоги ст. 15 Закону, які цитує Скаржник у своїй скарзі, стосуються замовника, а вимоги до учасників щодо мови, на якій подається тендерна пропозиція, визначаються тендерною документацією замовника.
Тому учаснику треба було перекласти документи на українську мову і завірити їх нотаріально.
Аналогічний договір на закупівлю товару, це договір на закупівлю подібного товару. Учасник торгів ТОВ «Флуітек Сістемз» надав аналогічний договір від 05.08.2015 р. № 028/3555 з ПАТ «НКМЗ», предметом якого є закупівля товару згідно специфікацій до даного договору. Надана одна специфікація до даного договору на комплектуючі до станка P2000G на загальну суму 29812,00 грн., а сума договору складає 1000000,00 грн. Запчастини (комплектуючі) і сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів, згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» обліковуються за різними кодами, а тому наданий Вами договір не може вважатися аналогічним.
Згідно технічних вимог ТД (додаток № 4) учасник повинен надати висновки СЕС, органів МНС, Відділу охорони праці про відповідність обладнання діючим нормам для використання, як лінія сортування ТПВ та технічні умови на товар, зареєстровані в Держстандарті України. Жоден з цих документів учасником не надано.
Відповідно до п. 1 та п. 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у чіткій відповідності до вимог Закону, а тому відміняти прийняте ним рішення немає підстав.
Тендерний комітет Департаменту створений і діє для виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями (надалі – Закон). Умови проведення публічних закупівель містяться у тендерній документації, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках ( п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону). Тендерна документація розробляється замовником відповідно до примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680 та статті 22 Закону.
Згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «загальні положення» тендерної документації замовника на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська) встановлено, що тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. Учасник відкритих торгів ТОВ «Флуітек Сістемз» частину документів, які є складовою тендерної пропозиції надав іноземними мовами. Вимоги ст. 15 Закону, які цитує Скаржник у своїй скарзі, стосуються замовника, а вимоги до учасників щодо мови, на якій подається тендерна пропозиція, визначаються тендерною документацією замовника.
Тому учаснику треба було перекласти документи на українську мову і завірити їх нотаріально.
Аналогічний договір на закупівлю товару, це договір на закупівлю подібного товару. Учасник торгів ТОВ «Флуітек Сістемз» надав аналогічний договір від 05.08.2015 р. № 028/3555 з ПАТ «НКМЗ», предметом якого є закупівля товару згідно специфікацій до даного договору. Надана одна специфікація до даного договору на комплектуючі до станка P2000G на загальну суму 29812,00 грн., а сума договору складає 1000000,00 грн. Запчастини (комплектуючі) і сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів, згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» обліковуються за різними кодами, а тому наданий Вами договір не може вважатися аналогічним.
Згідно технічних вимог ТД (додаток № 4) учасник повинен надати висновки СЕС, органів МНС, Відділу охорони праці про відповідність обладнання діючим нормам для використання, як лінія сортування ТПВ та технічні умови на товар, зареєстровані в Держстандарті України. Жоден з цих документів учасником не надано.
Відповідно до п. 1 та п. 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у чіткій відповідності до вимог Закону, а тому відміняти прийняте ним рішення немає підстав.
Номер вимоги: UA-2017-04-21-000661-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 21 червня 2017 19:27
Вимога до організатора щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога до організатора щодо відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 14:40
Департамент, житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Департамент) на Вашу скаргу від 21.06.2017 р. № 0621-01 повідомляє наступне.
Тендерний комітет Департаменту створений і діє для виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями (надалі – Закон). Умови проведення публічних закупівель містяться у тендерній документації, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках ( п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону). Тендерна документація розробляється замовником відповідно до примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680 та ст. 22 Закону.
Згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «загальні положення» тендерної документації замовника на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська) встановлено, що тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. Учасник відкритих торгів ТОВ «Хаммель – Україна» не повністю виконав цю вимогу. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної закупівлі.
Пунктом 2 розділу «оцінка тендерних пропозицій» ТД замовника, визначені помилки, які вважаються формальними (несуттєвими). Подання окремих документів іншими мовами, ніж це визначено в тендерній документації, не відноситься до несуттєвих помилок.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у чіткій відповідності до вимог Закону, а тому відміняти прийняте ним рішення немає підстав.
Тендерний комітет Департаменту створений і діє для виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами і доповненнями (надалі – Закон). Умови проведення публічних закупівель містяться у тендерній документації, яка розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках ( п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону). Тендерна документація розробляється замовником відповідно до примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680 та ст. 22 Закону.
Згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «загальні положення» тендерної документації замовника на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 – 42410000-3 піднімально-транспортувальне обладнання (сортувально-подрібнюючий комплекс для сортування твердих побутових відходів м. Івано-Франківська) встановлено, що тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. Учасник відкритих торгів ТОВ «Хаммель – Україна» не повністю виконав цю вимогу. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної закупівлі.
Пунктом 2 розділу «оцінка тендерних пропозицій» ТД замовника, визначені помилки, які вважаються формальними (несуттєвими). Подання окремих документів іншими мовами, ніж це визначено в тендерній документації, не відноситься до несуттєвих помилок.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що тендерний комітет діяв у чіткій відповідності до вимог Закону, а тому відміняти прийняте ним рішення немає підстав.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 червня 2017
Найменування: | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Флуітек Сістемз | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Хаммель-Україна | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 червня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій