Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 203+169 - км 205+769
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 203+169 – km 205+769
Очікувана вартість
34 045 834,00 UAH
UA-2017-04-20-001146-b 43b3f3fd4f1d4a3cad11c9632543edde
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 15:59
Очікувана вартість: 34 045 834,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 20 квітня 2017 14:59
Enquiries until: 06 червня 2017 10:00
Complaints submission until: до 12 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 червня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 34 045 834 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,88 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 203+169 - км 205+769
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 203+169 – km 205+769
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:36
перелік змін до ТД М-15 203-205.doc
08 червня 2017 16:36
ЗТД 2 М-15 203-205.docx
08 червня 2017 16:36
проект договору.doc
08 червня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:36
перелік змін до ТД М-15 203-205.doc
19 травня 2017 13:11
перелік змін до ТД М-15 203-205.doc
08 червня 2017 16:36
ЗТД 2 М-15 203-205.docx
19 травня 2017 13:11
ЗТД М-15 203-205.docx
20 квітня 2017 14:56
ТД М-15 203-205.docx
08 червня 2017 16:36
проект договору.doc
20 квітня 2017 14:56
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 11 травня 2017 11:58
Дата відповіді: 13 травня 2017 15:17
В п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) вказано зразок довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази і вказано мінімано-необхідну кількість техніки, яка обовязково має бути у учасника. Техніка може бути власна орендована перебувати у лізингу або залучена шляхом надання послуг. Однак в примітці до даної довідки щодо одного з пункту відповідного переліку ообладнання Замовником встановлено додаткове обмеження, а саме вказано що для асфальтобетонного заводу допускається виключно наявність власного або орендованого (і не допускається відповідно договір до зазначення у переліку обладнання що щалучена на інших підставах зокрема шляхом надання відповідних послуг). У звязку з цим просимо пояснити: 1. На якій підставі Замовником встановлено обовязкову вимогу щодо наявності саме власного чи орендованого АБЗ, з яких підстав Замовником забороняється залучення АБЗ на тих самих умовах на яких допускається залучення усієї іншої техніки, а саме на умовах надання послуг? 2. Для виконання робіт (надання послуг) згідно договору учаснику необхідно забезпечити постачання на обєкт, що ремонтується відповідної кількості асфальтобетону. Чинним законодавством не встановлюється вимог що асфальтобетон який використовується при поточному ремонті автомобільних доріг обовязково має бути вироблений підрядником самостійно (на власному чи орендованому АБЗ). Здійснюючи свою господарську діяльність кожен субєкт господарювання має право укласти договір з відповідними продавцями (постачальниками) необхідних йому товарно-матеріальних цінностей. В тому числі будівельні організації мають право укладати договори на поставку асфальтобетону з іншими підприємствами , які його виготовляють і реалізують іншим господарюючим субєктам. Однак Замовник, встановивши умову щодо обовязкову наявність власного чи орендованого АБЗ, фактично спотворює і обмежує чесну конкуренцію, оскільки не дає можливості взяти участь у тендері учасників, які мають можливість забезпечити поставку відповідної кількості асфальтобетону не власного виробництва, а шляхом його придбання у відповідних виробників. У звязку з чим просимо пояснити на якій підставі Замовником внесена дана дискримінаційна умова (щодо обовязковості використання тільки власного а не поставленого іншими господарюючими субєктами) в документацію торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з дотриманням норм встановлених ст.22 Закону. Зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог до учасників документацією не передбачено. Вимога щодо наявності власного або орендованого асфальтобетонного заводу обгрунтовується наступним.

Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 травня 2017 12:09
Дата відповіді: 23 травня 2017 08:19
У довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, внесено зміни, зокрема встановлена вимогах щодо обовязкової наявності вищої освіти "за фахом будівельник". При цьому в Україні вищі навчальні заклади за наслідками навчання видають документи про освіту (дипломи) в яких ніякий "фах" не вказується я впринципі, а вказується спеціальність та кваліфікація. Зокрема в результаті навчання за спеціальністю "автомобільні дороги та аеродроми" фізичні особи набувають кваліфікації "інженер в галузі будівництва". У звязку з вищезазначеним просимо пояснити чи працівники з дипломамиза спеціальністю "автомобільгі дороги та аеродроми" і з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" відповідають з точки зору Замовника вимогам встановленим щодо майстів та виконробів а саме "наявність вищої освіти за фахом будівельник"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Працівники з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" цілком відповідають вимогам встановленим в тендерній документації щодо майстрів та виконробів, а саме "наявність вищої освіти/освіти за фахом будівельник

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-20-001146-b43b3f3fd4f1d4a3cad11c9632543edde
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Евродор Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 липня 2017 18:46
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2017 16:58
16-32089.rar
15 червня 2017 16:58
16-32089 Гарантія.pdf
15 червня 2017 16:58
Пропозиція 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Інші документи 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Повноваження 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Персонал 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Техніка 203-205.pdf

Документи

04 липня 2017 18:46
Електронний підпис

Публічні документи

15 липня 2017 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2017 14:15
Довідка з податкової.pdf
16 червня 2017 09:32
Листи від ЕСКАДОР-2.pdf
16 червня 2017 09:32
Листи від ЕСКАДОР-1.pdf
15 червня 2017 20:54
Транспортна схема.pdf
15 червня 2017 20:54
Субпідряд.pdf
15 червня 2017 20:54
Лист від АТЛ.pdf
15 червня 2017 20:54
16-32105.pdf.(2).P7S
15 червня 2017 20:54
16-32105.pdf.(1).P7S
15 червня 2017 20:54
16-32105.pdf
15 червня 2017 20:54
Ст.17.pdf
15 червня 2017 20:54
Скан витягу ПДВ.pdf
15 червня 2017 20:54
Санкції.pdf
15 червня 2017 20:54
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2017 20:54
Копія договору оренди.pdf
15 червня 2017 20:54
Копія атестату АБЗ.pdf
15 червня 2017 20:54
Копії дипломів.pdf
15 червня 2017 20:54
Договір техніка РДС.pdf
15 червня 2017 20:54
Довкілля.pdf
15 червня 2017 20:54
Відгук.pdf
15 червня 2017 20:54
Витяг.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

04 липня 2017 18:47
Електронний підпис

Публічні документи

16 червня 2017 05:50
частина 2 км 203-205.rar
16 червня 2017 05:50
частина 1 км 203-205.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Евродор

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 33 365 796,00
UAH з ПДВ
33 065 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 33 630 560,00
UAH з ПДВ
33 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Евродор 33 795 115,00
UAH з ПДВ
33 495 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2017 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2017 14:15
Довідка з податкової.pdf
16 червня 2017 09:32
Листи від ЕСКАДОР-2.pdf
16 червня 2017 09:32
Листи від ЕСКАДОР-1.pdf
15 червня 2017 20:54
Транспортна схема.pdf
15 червня 2017 20:54
Субпідряд.pdf
15 червня 2017 20:54
Лист від АТЛ.pdf
15 червня 2017 20:54
16-32105.pdf.(2).P7S
15 червня 2017 20:54
16-32105.pdf.(1).P7S
15 червня 2017 20:54
16-32105.pdf
15 червня 2017 20:54
Ст.17.pdf
15 червня 2017 20:54
Скан витягу ПДВ.pdf
15 червня 2017 20:54
Санкції.pdf
15 червня 2017 20:54
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2017 20:54
Копія договору оренди.pdf
15 червня 2017 20:54
Копія атестату АБЗ.pdf
15 червня 2017 20:54
Копії дипломів.pdf
15 червня 2017 20:54
Договір техніка РДС.pdf
15 червня 2017 20:54
Довкілля.pdf
15 червня 2017 20:54
Відгук.pdf
15 червня 2017 20:54
Витяг.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 05:50
частина 2 км 203-205.rar
16 червня 2017 05:50
частина 1 км 203-205.rar

Публічні документи

15 червня 2017 16:58
16-32089.rar
15 червня 2017 16:58
16-32089 Гарантія.pdf
15 червня 2017 16:58
Пропозиція 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Інші документи 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Повноваження 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Персонал 203-205.pdf
15 червня 2017 16:58
Техніка 203-205.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ТОВ Евродор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 33 065 796,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 16:42

Документи

11 липня 2017 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
33 065 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2017 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:04
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 15:20
Електронний підпис укладений
31 липня 2017 16:55
46П 203-205.pdf укладений
31 липня 2017 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3 пункту 18.3 розділу XVIIІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції : п.5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2019 року. п.19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 46П
Договір:
Номер додаткової угоди: 46П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1 пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», а саме – зменшення обсягів закупівлі, на 589 142,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору»; п. 5.1. розділу V «Строк та місце надання послуг»; п. 19.1 розділу ХІХ «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 32 476 654,00 грн. (тридцять два мільйони чотириста сімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 5 412 776,00 грн. (п’ять мільйонів чотириста дванадцять тисяч сімсот сімдесят шість грн. 00 коп.). п.5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2018р. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2018 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником його грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 46П
Договір:
Номер додаткової угоди: 46П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 32 476 654,00
UAH з ПДВ