Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 46+500 - км 52+230
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 46+500 – km 52+230
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 46+500 – km 52+230
Очікувана вартість
77 317 427,00 UAH
UA-2017-04-20-001037-b ● eb7a105ebc85408a8ae25b94f0c705c0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +0972732673 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Носуленко Анна Сергіївна +0972732673 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2017 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2017 14:13 |
Очікувана вартість: | 77 317 427,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,65% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Publication date: | 20 квітня 2017 14:35 |
Enquiries until: | 19 травня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 травня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 77 317 427 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,65 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 46+500 - км 52+230
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 46+500 – km 52+230
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2017 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2017 19:19 |
перелік змін до ТД М-15 46-52.doc | |
18 травня 2017 19:18 |
ЗТД М-15 46-52.docx | |
20 квітня 2017 14:32 |
проект договору.doc |
18 травня 2017 19:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2017 19:19 |
перелік змін до ТД М-15 46-52.doc
|
|||
18 травня 2017 19:18 |
ЗТД М-15 46-52.docx
|
|||
20 квітня 2017 14:32 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 11 травня 2017 12:02
Дата відповіді: 13 травня 2017 15:20
В п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) вказано зразок довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази і вказано мінімано-необхідну кількість техніки, яка обовязково має бути у учасника. Техніка може бути власна орендована перебувати у лізингу або залучена шляхом надання послуг. Однак в примітці до даної довідки щодо одного з пункту відповідного переліку ообладнання Замовником встановлено додаткове обмеження, а саме вказано що для асфальтобетонного заводу допускається виключно наявність власного або орендованого (і не допускається відповідно договір до зазначення у переліку обладнання що щалучена на інших підставах зокрема шляхом надання відповідних послуг). У звязку з цим просимо пояснити:
1. На якій підставі Замовником встановлено обовязкову вимогу щодо наявності саме власного чи орендованого АБЗ, з яких підстав Замовником забороняється залучення АБЗ на тих самих умовах на яких допускається залучення усієї іншої техніки, а саме на умовах надання послуг?
2. Для виконання робіт (надання послуг) згідно договору учаснику необхідно забезпечити постачання на обєкт, що ремонтується відповідної кількості асфальтобетону. Чинним законодавством не встановлюється вимог що асфальтобетон який використовується при поточному ремонті автомобільних доріг обовязково має бути вироблений підрядником самостійно (на власному чи орендованому АБЗ). Здійснюючи свою господарську діяльність кожен субєкт господарювання має право укласти договір з відповідними продавцями (постачальниками) необхідних йому товарно-матеріальних цінностей. В тому числі будівельні організації мають право укладати договори на поставку асфальтобетону з іншими підприємствами , які його виготовляють і реалізують іншим господарюючим субєктам. Однак Замовник, встановивши умову щодо обовязкову наявність власного чи орендованого АБЗ, фактично спотворює і обмежує чесну конкуренцію, оскільки не дає можливості взяти участь у тендері учасників, які мають можливість забезпечити поставку відповідної кількості асфальтобетону не власного виробництва, а шляхом його придбання у відповідних виробників. У звязку з чим просимо пояснити на якій підставі Замовником внесена дана дискримінаційна умова (щодо обовязковості використання тільки власного а не поставленого іншими господарюючими субєктами асфальту) в документацію торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з дотриманням норм встановлених ст.22 Закону. Зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог до учасників документацією не передбачено. Вимога щодо наявності власного або орендованого асфальтобетонного заводу обгрунтовується наступним.
Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 червня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2017 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" |
76 460 782,00
UAH з ПДВ
|
76 460 782,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
76 940 800,00
UAH з ПДВ
|
76 940 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590 |
Переможець |
76 460 782,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2017 09:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2018 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2018 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2017 15:53
|
35П 17.pdf | укладений |
07 липня 2017 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку з закінченням виконання робіт по договору та відповідно до абз.2 пункту 3.5. розділу III. «Ціна договору», а саме - узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 75 560 307,20 грн. (Сімдесят п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят тисяч триста сім грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ – 12 593 384,00 грн. (Дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто три тисячі триста вісімдесят чотири грн. 00 коп.). 2.Пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2017 р. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2017 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 35П/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35П/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |