Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 184+000 - км 190+000
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 184+000 – km 190+000
Очікувана вартість
76 502 898,00 UAH
UA-2017-04-20-000813-c 5ec4607888774651bd7fca3cf8cb3b39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 14:00
Очікувана вартість: 76 502 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH
Publication date: 20 квітня 2017 14:53
Enquiries until: 06 червня 2017 10:00
Complaints submission until: до 12 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 червня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 76 502 898 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,65 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 184+000 - км 190+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 184+000 – km 190+000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:24
перелік змін до ТД М-15 184-190.doc
08 червня 2017 16:24
ЗТД 2 М-15 184-190.docx
08 червня 2017 16:24
проект договору.doc
08 червня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:24
перелік змін до ТД М-15 184-190.doc
19 травня 2017 13:07
перелік змін до ТД М-15 184-190.doc
08 червня 2017 16:24
ЗТД 2 М-15 184-190.docx
19 травня 2017 13:07
ЗТД М-15 184-190.docx
20 квітня 2017 14:50
ТД М-15 184-190.docx
08 червня 2017 16:24
проект договору.doc
20 квітня 2017 14:50
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 11 травня 2017 12:00
Дата відповіді: 13 травня 2017 15:19
В п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) вказано зразок довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази і вказано мінімано-необхідну кількість техніки, яка обовязково має бути у учасника. Техніка може бути власна орендована перебувати у лізингу або залучена шляхом надання послуг. Однак в примітці до даної довідки щодо одного з пункту відповідного переліку ообладнання Замовником встановлено додаткове обмеження, а саме вказано що для асфальтобетонного заводу допускається виключно наявність власного або орендованого (і не допускається відповідно договір до зазначення у переліку обладнання що щалучена на інших підставах зокрема шляхом надання відповідних послуг). У звязку з цим просимо пояснити: 1. На якій підставі Замовником встановлено обовязкову вимогу щодо наявності саме власного чи орендованого АБЗ, з яких підстав Замовником забороняється залучення АБЗ на тих самих умовах на яких допускається залучення усієї іншої техніки, а саме на умовах надання послуг? 2. Для виконання робіт (надання послуг) згідно договору учаснику необхідно забезпечити постачання на обєкт, що ремонтується відповідної кількості асфальтобетону. Чинним законодавством не встановлюється вимог що асфальтобетон який використовується при поточному ремонті автомобільних доріг обовязково має бути вироблений підрядником самостійно (на власному чи орендованому АБЗ). Здійснюючи свою господарську діяльність кожен субєкт господарювання має право укласти договір з відповідними продавцями (постачальниками) необхідних йому товарно-матеріальних цінностей. В тому числі будівельні організації мають право укладати договори на поставку асфальтобетону з іншими підприємствами , які його виготовляють і реалізують іншим господарюючим субєктам. Однак Замовник, встановивши умову щодо обовязкову наявність власного чи орендованого АБЗ, фактично спотворює і обмежує чесну конкуренцію, оскільки не дає можливості взяти участь у тендері учасників, які мають можливість забезпечити поставку відповідної кількості асфальтобетону не власного виробництва, а шляхом його придбання у відповідних виробників. У звязку з чим просимо пояснити на якій підставі Замовником внесена дана дискримінаційна умова (щодо обовязковості використання тільки власного а не поставленого іншими господарюючими субєктами асфальту) в документацію торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з дотриманням норм встановлених ст.22 Закону. Зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог до учасників документацією не передбачено. Вимога щодо наявності власного або орендованого асфальтобетонного заводу обгрунтовується наступним.

Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
квалфікаційні вимоги
Дата подання: 22 травня 2017 12:11
Дата відповіді: 23 травня 2017 08:20
У довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, внесено зміни, зокрема встановлена вимогах щодо обовязкової наявності вищої освіти "за фахом будівельник". При цьому в Україні вищі навчальні заклади за наслідками навчання видають документи про освіту (дипломи) в яких ніякий "фах" не вказується я впринципі, а вказується спеціальність та кваліфікація. Зокрема в результаті навчання за спеціальністю "автомобільні дороги та аеродроми" фізичні особи набувають кваліфікації "інженер в галузі будівництва". У звязку з вищезазначеним просимо пояснити чи працівники з дипломамиза спеціальністю "автомобільгі дороги та аеродроми" і з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" відповідають з точки зору Замовника вимогам встановленим щодо майстів та виконробів а саме "наявність вищої освіти за фахом будівельник"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Працівники з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" цілком відповідають вимогам встановленим в тендерній документації щодо майстрів та виконробів, а саме "наявність вищої освіти/освіти за фахом будівельник

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-20-000813-c5ec4607888774651bd7fca3cf8cb3b39
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 липня 2017 18:32
Електронний підпис

Публічні документи

16 червня 2017 09:28
Листс від ЕСКАДОР-2.pdf
16 червня 2017 09:28
Листс від ЕСКАДОР-1.pdf
15 червня 2017 22:02
Транспортна схема.pdf
15 червня 2017 22:02
Субпідряд.pdf
15 червня 2017 22:02
Лист від АТЛ.pdf
15 червня 2017 22:02
16-32108.pdf.(2).P7S
15 червня 2017 22:02
16-32108.pdf.(1).P7S
15 червня 2017 22:02
16-32108.pdf
15 червня 2017 22:02
Ст.17.pdf
15 червня 2017 22:02
Скан витягу ПДВ.pdf
15 червня 2017 22:02
Санкції.pdf
15 червня 2017 22:02
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2017 22:02
Копія договору оренди.pdf
15 червня 2017 22:02
Копія атестату АБЗ.pdf
15 червня 2017 22:02
Копії дипломів.pdf
15 червня 2017 22:02
Договір техніка РДС.pdf
15 червня 2017 22:02
Довкілля.pdf
15 червня 2017 22:01
Відгук.pdf
15 червня 2017 22:01
Витяг.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

04 липня 2017 18:32
Електронний підпис

Публічні документи

16 червня 2017 04:57
Гарантия 160 Дорлидер.rar
16 червня 2017 04:57
27 довкілля.pdf
16 червня 2017 04:57
25 субпідряд.pdf
16 червня 2017 04:57
23 Ліцензія БК.pdf
16 червня 2017 04:57
22 витяг ПДВ.pdf
16 червня 2017 04:57
16-20 Стаття 17.pdf
16 червня 2017 04:57
15 відгук.pdf
16 червня 2017 04:57
14 КБ 2в КБ 3 Договір 151201.pdf
16 червня 2017 04:57
14 Договір 151201.pdf
16 червня 2017 04:57
12 дипломи на сад.pdf
16 червня 2017 04:57
11 Наказ Печериця.pdf
16 червня 2017 04:57
11 Наказ на директора.pdf
16 червня 2017 04:57
10 довідка працівники.pdf
16 червня 2017 04:57
9 про лабораторію.pdf
16 червня 2017 04:57
6 транспортна схема.pdf
16 червня 2017 04:57
5 Атестат АБЗ Кілія.pdf
16 червня 2017 04:57
4 Договор оренди АБЗ.pdf
16 червня 2017 04:57
1 про уповноваженного.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 74 875 276,00
UAH з ПДВ
74 375 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 76 100 000,00
UAH з ПДВ
74 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2017 04:57
Гарантия 160 Дорлидер.rar
16 червня 2017 04:57
27 довкілля.pdf
16 червня 2017 04:57
25 субпідряд.pdf
16 червня 2017 04:57
23 Ліцензія БК.pdf
16 червня 2017 04:57
22 витяг ПДВ.pdf
16 червня 2017 04:57
16-20 Стаття 17.pdf
16 червня 2017 04:57
15 відгук.pdf
16 червня 2017 04:57
14 КБ 2в КБ 3 Договір 151201.pdf
16 червня 2017 04:57
14 Договір 151201.pdf
16 червня 2017 04:57
12 дипломи на сад.pdf
16 червня 2017 04:57
11 Наказ Печериця.pdf
16 червня 2017 04:57
11 Наказ на директора.pdf
16 червня 2017 04:57
10 довідка працівники.pdf
16 червня 2017 04:57
9 про лабораторію.pdf
16 червня 2017 04:57
6 транспортна схема.pdf
16 червня 2017 04:57
5 Атестат АБЗ Кілія.pdf
16 червня 2017 04:57
4 Договор оренди АБЗ.pdf
16 червня 2017 04:57
1 про уповноваженного.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 09:28
Листс від ЕСКАДОР-2.pdf
16 червня 2017 09:28
Листс від ЕСКАДОР-1.pdf
15 червня 2017 22:02
Транспортна схема.pdf
15 червня 2017 22:02
Субпідряд.pdf
15 червня 2017 22:02
Лист від АТЛ.pdf
15 червня 2017 22:02
16-32108.pdf.(2).P7S
15 червня 2017 22:02
16-32108.pdf.(1).P7S
15 червня 2017 22:02
16-32108.pdf
15 червня 2017 22:02
Ст.17.pdf
15 червня 2017 22:02
Скан витягу ПДВ.pdf
15 червня 2017 22:02
Санкції.pdf
15 червня 2017 22:02
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2017 22:02
Копія договору оренди.pdf
15 червня 2017 22:02
Копія атестату АБЗ.pdf
15 червня 2017 22:02
Копії дипломів.pdf
15 червня 2017 22:02
Договір техніка РДС.pdf
15 червня 2017 22:02
Довкілля.pdf
15 червня 2017 22:01
Відгук.pdf
15 червня 2017 22:01
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
#37468590
Переможець 74 375 250,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 липня 2017 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
#37468590
74 375 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2017 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 15:09
Електронний підпис укладений
31 липня 2017 16:52
43П 184-190.pdf укладений
31 липня 2017 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3 пункту 18.3 розділу XVIIІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції : п.5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2019 року. п.19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 43П
Договір:
Номер додаткової угоди: 43П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 72 311 246,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 051 874,33 UAH)