Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 140+000 - км 145+000
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 140+000 – km 145+000
Очікувана вартість
78 270 703,00 UAH
UA-2017-04-20-000766-c 12797d5082624e2bb314b592735a56fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:05
Очікувана вартість: 78 270 703,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH
Publication date: 20 квітня 2017 14:40
Enquiries until: 06 червня 2017 10:00
Complaints submission until: до 12 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 червня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 78 270 703 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,64 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 140+000 - км 145+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 140+000 – km 145+000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:00
перелік змін до ТД М-15 140-145.doc
08 червня 2017 16:00
ЗТД2 М-15 140-145.docx
08 червня 2017 16:00
проект договору.doc
08 червня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:00
перелік змін до ТД М-15 140-145.doc
19 травня 2017 13:01
перелік змін до ТД М-15 140-145.doc
08 червня 2017 16:00
ЗТД2 М-15 140-145.docx
19 травня 2017 13:01
ЗТД М-15 140-145.docx
20 квітня 2017 14:37
ТД М-15 140-145.docx
08 червня 2017 16:00
проект договору.doc
20 квітня 2017 14:37
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 11 травня 2017 12:01
Дата відповіді: 13 травня 2017 15:20
В п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) вказано зразок довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази і вказано мінімано-необхідну кількість техніки, яка обовязково має бути у учасника. Техніка може бути власна орендована перебувати у лізингу або залучена шляхом надання послуг. Однак в примітці до даної довідки щодо одного з пункту відповідного переліку ообладнання Замовником встановлено додаткове обмеження, а саме вказано що для асфальтобетонного заводу допускається виключно наявність власного або орендованого (і не допускається відповідно договір до зазначення у переліку обладнання що щалучена на інших підставах зокрема шляхом надання відповідних послуг). У звязку з цим просимо пояснити: 1. На якій підставі Замовником встановлено обовязкову вимогу щодо наявності саме власного чи орендованого АБЗ, з яких підстав Замовником забороняється залучення АБЗ на тих самих умовах на яких допускається залучення усієї іншої техніки, а саме на умовах надання послуг? 2. Для виконання робіт (надання послуг) згідно договору учаснику необхідно забезпечити постачання на обєкт, що ремонтується відповідної кількості асфальтобетону. Чинним законодавством не встановлюється вимог що асфальтобетон який використовується при поточному ремонті автомобільних доріг обовязково має бути вироблений підрядником самостійно (на власному чи орендованому АБЗ). Здійснюючи свою господарську діяльність кожен субєкт господарювання має право укласти договір з відповідними продавцями (постачальниками) необхідних йому товарно-матеріальних цінностей. В тому числі будівельні організації мають право укладати договори на поставку асфальтобетону з іншими підприємствами , які його виготовляють і реалізують іншим господарюючим субєктам. Однак Замовник, встановивши умову щодо обовязкову наявність власного чи орендованого АБЗ, фактично спотворює і обмежує чесну конкуренцію, оскільки не дає можливості взяти участь у тендері учасників, які мають можливість забезпечити поставку відповідної кількості асфальтобетону не власного виробництва, а шляхом його придбання у відповідних виробників. У звязку з чим просимо пояснити на якій підставі Замовником внесена дана дискримінаційна умова (щодо обовязковості використання тільки власного а не поставленого іншими господарюючими субєктами асфальту) в документацію торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з дотриманням норм встановлених ст.22 Закону. Зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог до учасників документацією не передбачено. Вимога щодо наявності власного або орендованого асфальтобетонного заводу обгрунтовується наступним.

Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
кваліфікація
Дата подання: 22 травня 2017 12:14
Дата відповіді: 23 травня 2017 08:22
У довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, внесено зміни, зокрема встановлена вимогах щодо обовязкової наявності вищої освіти "за фахом будівельник". При цьому в Україні вищі навчальні заклади за наслідками навчання видають документи про освіту (дипломи) в яких ніякий "фах" не вказується я впринципі, а вказується спеціальність та кваліфікація. Зокрема в результаті навчання за спеціальністю "автомобільні дороги та аеродроми" фізичні особи набувають кваліфікації "інженер в галузі будівництва". У звязку з вищезазначеним просимо пояснити чи працівники з дипломамиза спеціальністю "автомобільгі дороги та аеродроми" і з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" відповідають з точки зору Замовника вимогам встановленим щодо майстів та виконробів а саме "наявність вищої освіти за фахом будівельник"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Працівники з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" цілком відповідають вимогам встановленим в тендерній документації щодо майстрів та виконробів, а саме "наявність вищої освіти/освіти за фахом будівельник

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-20-000766-c12797d5082624e2bb314b592735a56fc
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 18:07
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2017 22:18
техпаспорта 140.pdf
15 червня 2017 22:18
приказы 140.pdf
15 червня 2017 22:18
лицензия.pdf
15 червня 2017 22:18
дипломи.pdf
15 червня 2017 22:18
аналогічні 140.pdf
15 червня 2017 22:18
GRI0244OD17-amndt 1.pdf
15 червня 2017 22:18
GRI0244OD17.pdf
15 червня 2017 22:18
GRI0244OD17 (1).pdf
15 червня 2017 22:18
64-80 інфо.pdf
15 червня 2017 22:18
63пропозиція.pdf

Документи

04 липня 2017 18:08
Електронний підпис

Публічні документи

16 червня 2017 09:37
Б.Г. км 140+000 - км 145+000,.rar
16 червня 2017 09:37
12. Захист довкілля.pdf
16 червня 2017 09:37
11. Довідка про санкції.pdf
16 червня 2017 09:37
3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 77 860 650,00
UAH з ПДВ
77 860 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 78 170 000,00
UAH з ПДВ
78 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2017 09:37
Б.Г. км 140+000 - км 145+000,.rar
16 червня 2017 09:37
12. Захист довкілля.pdf
16 червня 2017 09:37
11. Довідка про санкції.pdf
16 червня 2017 09:37
3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

15 червня 2017 22:18
техпаспорта 140.pdf
15 червня 2017 22:18
приказы 140.pdf
15 червня 2017 22:18
лицензия.pdf
15 червня 2017 22:18
дипломи.pdf
15 червня 2017 22:18
аналогічні 140.pdf
15 червня 2017 22:18
GRI0244OD17-amndt 1.pdf
15 червня 2017 22:18
GRI0244OD17.pdf
15 червня 2017 22:18
GRI0244OD17 (1).pdf
15 червня 2017 22:18
64-80 інфо.pdf
15 червня 2017 22:18
63пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 77 860 650,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 16:35

Документи

11 липня 2017 16:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
77 860 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2017 16:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 09:57
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 09:56
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 14:50
Електронний підпис укладений
01 серпня 2017 08:54
38П 140-145.pdf укладений
01 серпня 2017 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору у зв’язку з закінченням надання послуг по договору та відповідно до абз.1 пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», а саме – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 3 795 279,00 грн., пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 74 065 371,00 грн. (сімдесят чотири мільйони шістдесят п’ять тисяч триста сімдесят одна грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 12 344 228,50 грн. (дванадцять мільйонів триста сорок чотири тисячі двісті двісті двадцять вісім грн. 50 коп.). 2. Фінансування з обласного бюджету (митний збір) на 2018 рік зменшити на - 3 795 279,00 грн. та встановити у розмірі 8 352 071,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається. 3. Договірну ціну викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 38П
Договір:
Номер додаткової угоди: 38П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1 пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», а саме – зменшення обсягів закупівлі, на 313,00 грн. та пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 74 065 058,00 грн. (сімдесят чотири мільйони шістдесят п’ять тисяч п’ятдесят вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 12 344 176,33 грн. (дванадцять мільйонів триста сорок чотири тисячі сто сімдесят шість грн. 33 коп.).
Номер договору про закупівлю: 38П
Договір:
Номер додаткової угоди: 38П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 74 065 058,00
UAH з ПДВ