Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор і супутня продукція (цукор)
Sugar and by-products (sugar)
Очікувана вартість
8 856 000,00 UAH
UA-2017-04-20-000737-c 91d8ea51930b49e4855809dd390d201c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саітова Діляра Лінасівна

+380442073630 tender@kvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент забезпечення діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України
Код ЄДРПОУ: 08565003
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська,27
Контактна особа: Саітова Діляра Лінасівна
+380442073630
tender@kvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament of maintenance of activity of the State criminal-executive service of Ukraine
National ID: 08565003
Contact point: Saitova Dilyara
+380442073630
tender@kvs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2017 14:34
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2017 14:34
Очікувана вартість: 8 856 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 265000 UAH
Publication date: 20 квітня 2017 14:29
Enquiries until: 13 травня 2017 14:34
Complaints submission until: до 19 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 травня 2017 14:34

Information

Estimated total value: 8 856 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
492000 кг
Цукор і супутня продукція (цукор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації, ., .
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Sugar and by-products (sugar)
CPV: 15830000-5
Період постачання: з 15 червня 2017 по 31 жовтня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2017 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 14:30
ТД_ цукор финал євро.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-20-000737-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФО-П Єжов Андрій Ігорович, Код ЄДРПОУ:2347807037
Дата подання: 21 квітня 2017 18:42
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 пункту 7 Розділу І технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Проте згідно з п. 2 Закону України «Про ратифікацію Європейської хартії регіональних мов або мов меншин» Положення Хартії ( 994_014 ) застосовуються до мов таких національних меншин України: білоруської, болгарської, гагаузької, грецької, єврейської, кримськотатарської, молдавської, німецької, польської, російської, румунської, словацької та угорської.

Таким чином, не застосування перекладу лише до однієї мови, що входить до складу регіональних мов або мов меншин є прямим порушенням базового принципу здійснення публічних закупівель в частині недискримінації учасників, а саме: ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для внесення змін до Тендерної документації в цій частині з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2017 12:53
У частині першій статті 3 Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, з дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації
Слід зазначити, що організаційною структурою Замовника не передбачено посади перекладачів з білоруської, болгарської, гагаузької, грецької, єврейської, кримськотатарської, молдавської, німецької, польської, російської, румунської, словацької та угорської мов. У зв’язку з чим, з метою проведення розгляду тендерних пропозицій замовнику необхідно здійснити додаткову закупівлю послуг з перекладу. В умовах обмеженого фінансування замовник не має можливості здійснення закупівлі вказаних послуг. Водночас в абзаці 1 пункту 7 розділу І тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Таким чином, вимога пункту 7 розділу І тендерної документації складена відповідно до принципів Закону та не встановлює дискримінаційних умов до учасників, замовником не обмежено подання документів у складі тендерної пропозиції складених іншою мовою.
Номер вимоги: UA-2017-04-20-000737-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФО-П Єжов Андрій Ігорович, Код ЄДРПОУ:2347807037
Дата подання: 21 квітня 2017 18:44
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону України « Про публічні закупівлі».
Проте формат PDF є не єдиним форматом файлів для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді, а отже задля недопущення дискримінації учасників за можливим форматом завантажених файлів, вважаємо за необхідне розширити перелік форматів для завантаження тендерної пропозиції учасників та внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині визначення формату завантажених файлів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2017 12:54
Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу, створений і підтримуваний компанією Adobe, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виводу та роздільної здатності вигляді. Формату Portable Document Format (PDF) є міжнародним стандартом ISO 32000-1:2008 присвоєним Міжнародною організацією зі стандартизації, вказане означає, що формат не належить компанії Adobe, є відкритим і загальнодоступним у використанні. Підтримка формату PDF наявна як у програмному забезпеченні виробництва Adobe, так і сторонніх розробників. Як наслідок, створення файлів в форматі PDF не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2017-04-20-000737-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФО-П Єжов Андрій Ігорович, Код ЄДРПОУ:2347807037
Дата подання: 21 квітня 2017 18:45
Підстава для внесення змін до Тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Проте вищезазначеним Додатком не встановлені та не визначені взагалі будь-які документи, що ставить потенційних учасників у невизначений стан в цьому питанні. Отже, просимо або надати роз’яснення з приводу документів, інформація щодо яких відсутня в документації, або внести зміни в цій частині документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2017 12:56
У пункті 18.1 Додатку 2 до тендерної документації, визначено, що учасникам необхідно надати лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у цій тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-04-20-000737-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФО-П Єжов Андрій Ігорович, Код ЄДРПОУ:2347807037
Дата подання: 21 квітня 2017 18:46
Підстава для внесення змін до Тендерної документації
Відповідно до пункту 4 Розділу VI Тендерної документації істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, визначені як: предмет, строк дії договору, строк виконання, ціна за одиницю та вартість договору.
Проте згідно зі статтею 180 ГК України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
У той же час спеціальним законом в сфері публічних закупівель ч. 4 ст. 38 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;

5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;

8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Отже, беручи до уваги нормативне визначення істотних умов договору для договорів даного типу, а саме: договорів про закупівлю за державні кошти, істотними умовами мають бути визначені також кількість та якість товару, що вимагає внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2017 12:57
Частиною першою статті 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому частиною четвертою статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
У пункті 4 розділу VI тендерної документації визначено істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, а саме: предмет, строк дії договору, строк виконання, ціна за одиницю та вартість договору. Таким чином, у тендерній документації визначено предмет як істотну умову договору, який включає, у тому числі вимоги щодо кількості та якості товару, що передбачено Проектом договору про закупівлю викладеного у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2017-04-20-000737-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:36531100
Дата подання: 24 квітня 2017 16:56
Просимо внести у тендерну документацію зміни
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів.
Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Частиною 2 статті 6 цього ж закону передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
На підставі вищенаведеного просимо внести у тендерну документацію зміни в частині, що мається на увазі під архівним файлом та його співвідношенням з окремим електронним документом, керуючись нормами чинного законодавства України в сфері електронних документів та електронного цифрового підпису, а також із врахуванням особливостей статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2017 12:58
Частиною першою статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" визначено, що електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
В частині другій статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Абзацом 1 підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів.
При цьому в абзаці 4 підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів
Архівування - це процес стиснення файлів з метою зменшення їх розміру без втрати вмісту або будь-якого погіршення його якості.
Архівація проводиться шляхом упаковки файлів в спеціальні файли-архіви. Для цього використовуються програми, які називаються програмами - архіваторами або просто архіваторами.
Результатом архівації файлів (файлу) є створення архіву - спеціального файла-контейнера, який містить в собі заархівовані файли в стисненому стані – архівні файли.
Таким чином, електронний архів містить в собі архівні файли - документи учасника у вигляді сканованих файлів PDF з накладеним ЕЦП на кожен документ.
Відповідно, у випадку якщо учасник вважає за потрібне зекономити інтернет-трафік та/або скоротити процес завантаження файлів на авторизований електронний майданчик, він може створити електронний архів/архіви файлів об’єднавши в ньому певну кількість архівних файлів .
Згідно з частиною першою статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, умови викладені у пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації не є порушенням законодавства та не потребують внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-04-20-000737-c.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ФО-П Коваленко Наталія Геннадієвна, Код ЄДРПОУ:2762920103
Дата подання: 28 квітня 2017 17:51
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону складену у відповідності до зразка поданого у додатку 6 до цієї тендерної документації.
Проте, беручи до уваги поданий зразок у додатку 6 маємо констатувати, що він всупереч вимогам закону не містить інформації про те, що Замовник процедури закупівлі немає незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
Отже відсутність вищевказаної інформації у зразку, який запропоновано Замовником для подання учасниками містить юридичний дефект, який впливатиме на відповідність поданих пропозицій учасниками та як наслідок призведе до того, щоб Замовник приймав рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання до відхилення таких тендерних пропозицій .
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо внести зміни в цій частині Тендерної документації, чим передбачити повний перелік про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2017 14:14
Роз'яснення щодо вимог тендерної документації.

Документи

Документи

26 квітня 2017 12:54
Протокол

Документи

26 квітня 2017 12:56
Протокол

Документи

26 квітня 2017 12:57
Протокол

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-20-000737-c.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Волинський екологічний продукт, Код ЄДРПОУ:38370918
Дата подання: 18 травня 2017 16:21
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Волинський екологічний продукт» (надалі – суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у процедурі закупівлі – відкриті торги на предмет закупівлі: код CPV згідно ДК 021-2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (цукор), строком поставки: червень-жовтень 2017 року, в обсязі 492 000,00 кг. згідно додатку № 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 19.04.2017 року № 55ел-17). Тендерною документацією встановлено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій – 23 травня 2017 року. Відповідно до ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, дана скарга ТОВ «Волинський екологічний продукт» подається в межах встановлених для оскарження положень тендерної документації строків. ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРГИ: Ознайомившись із змістом тендерної документації замовника, ТОВ «Волинський екологічний продукт» не може погодитись із окремими тендерної документації умовами та вимогами, у зв’язку із невідповідністю їх законодавству у сфері публічних закупівель. Частиною 1 ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону). Встановлення замовником у тендерній кваліфікаційних критеріїв та способи підтвердження відповідності учасників таким критеріям здійснюється у відповідності до ст.ст. 16-17 Закону. Статтею 22 Закону закріплено вимоги до тендерної документації, дотримання яких є обов’язковим як для замовників, так і для учасників торгів. Крім того, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). В той же час, тендерна документація Департаменту забезпечення діяльності ДКВС України містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі, порушують вимоги Закону та дозволяють замовнику допустити до розгляду та оцінки лише тендерних пропозиції заздалегідь визначених учасників процедури закупівлі. Так, п. 5 розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачено, що кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям вказані у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема, ТОВ «Волинський екологічний продукт» не може погодитись із наступними обов’язковими вимогами тендерної документації: - ПО-ПЕРШЕ: - із п.п. 14.1 Додатку 2 до тендерної документації, яким вимагається надання учасниками копії документу, який підтверджує, що учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб), яка є відповідальною (-ними) за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - із п.п. 16.1 Додатку 2 до тендерної документації, яким вимагається надання копії сертифікату (-ів), який підтверджує, що учасник застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», або у разі відсутності у учасника впровадженої системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та її сертифікації надати довідку у довільній формі, що містить опис заходів, які здійснює учасник для виконання обов’язків операторів ринку харчових продуктів по забезпеченню виконання вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів, окремих показників якості харчових продуктів, простежуваності, вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та копії документів учасника, що підтверджують виконання гігієнічних вимог та запровадження цих заходів учасником в процесі обігу харчових продуктів. Дані вимоги про надання учасником вказаних вище документів є дискримінаційними та такими, що порушують вимоги статті 22 Закону з огляду на наступне. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР: 10) виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта; 22) експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження; 29) інформація про харчовий продукт - інформація щодо властивостей харчового продукту, яка доводиться до споживача шляхом маркування, додавання до нього супровідного матеріалу, засобами електронної передачі даних або в будь-який інший спосіб, включаючи рекламу; 51) обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Дії, пов’язані з направленням на переробку (зміну призначеного використання), вилучення та/або відкликання, та/або утилізацію харчових продуктів, не вважаються обігом; 55) оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів; 74) простежуваність - можливість ідентифікувати оператора ринку, час, місце, предмет та інші умови поставки (продажу або передачі), достатні для встановлення походження харчових продуктів, тварин, призначених для виготовлення харчових продуктів, матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, або речовин, що призначені для включення, або очікується, що вони будуть включені в харчові продукти, на всіх стадіях виробництва, переробки та обігу; 75) реалізація - передача, обмін, поставка за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі; 81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Пунктом 2 частини 2 статті 20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Однак, встановлюючи у тендерній документації вимог про надання вказаних вище документів, Замовником торгів не враховано та залишено поза увагою імперативні приписи Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22.07.2014 № 1602-VII, який набрав законної сили 20.09.2015 року. Так, відповідно до п. 1 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» вказаного Закону, останній набирає чинності через один рік з дня, наступного за днем його опублікування, крім: 1) пункту 2 частини другої статті 20, статті 21, пункту 4 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які набирають чинності для: - потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року); потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), - через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року); малих потужностей - через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року). 2) розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який набирає чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону; 3) частини першої статті 36 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", яка набирає чинності через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону. Аналіз вказаних норм в сукупності дає підстави дійти висновку, що Замовником торгів безпідставно та нормативно необґрунтовано було включено до тендерної документації вимоги про надання вказаних вище документів, оскільки на момент затвердження тендерної документації (протокол від 19.04.2017 року № 55ел-17), вказані норми Закону не набрали законної сили. Додатково слід зазначити, що у відповідності до ст. 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Зазначений обов’язок також не поширюється на потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження. Достатнім є проходження лише простої процедури реєстрації для отримання особистого реєстраційного номера. Крім того, харчові продукти, які знаходяться в обігу на території України, повинні відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Зазначене не стосується процедури видачі міжнародного сертифіката, передбаченого цим Законом. Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою (ст. 32 вказаного Закону). Таким чином, суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів (зокрема, переміщення, транспортування, або зберігання) повинні отримати відповідні експлуатаційні дозволи та застосовувати санітарні заходи, належну практику виробництва, системи НАССР та/або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів – лише тоді, коли це передбачено чинним законодавством. Враховуючи викладене, встановивши у Документації зазначені вище вимоги, Замовник порушив вимоги Закону в цій частині. - ПО-ДРУГЕ: - із п.п. 18.2 Додатку 2 до тендерної документації, яким вимагається надання сертифікату на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, або інших. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує вимоги статті 22 Закону з огляду на наступне. До 15.09.2018 триває перехідний період, впродовж якого діють 2 версії стандарту: ДСТУ ISO 14001:2006 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»(ISO14001:2004, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT). Чинним законодавством України не передбачено вимог щодо отримання учасниками торгів свідоцтв ISO14001:2006 та ISO 14001:2015 для виробництва або постачання товару, що є предметом даної закупівлі. Міжнародні стандарти ISO 14001:2006 та ISO 14001:2015 не мають жодного відношення до якості товару, виробництва товару та застосування захисту довкілля, оскільки вони є системою екологічного керування на підприємстві. Вони встановлюють вимоги до системи екологічного менеджменту, які дозволяють організації розробити і впровадити екологічну політику, і цілі, які враховують законодавчі й інші вимоги, які підприємство зобов'язалася виконувати. Вказані стандарти не передбачають безпосередньо застосування заходів із захисту довкілля в технічних та якісних характеристиках товару, що є предметом закупівлі, а сертифікати ISO 14001:2006 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими для суб'єктів господарювання. Відповідно до абз. 16 ст. 1 ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи – будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно з абз. 7 ст. 11 Закону державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей Абзацом дев'ятим статті 1 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що стандарт – документ, розроблений на основі консенсусу та затверджений уповноваженим органом, що встановлює призначені для загального і багаторазового використання правила, інструкції або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, включаючи продукцію, процеси або послуги, дотримання яких є необов'язковим. Стандарт може містити вимоги до термінології, позначок, пакування, маркування чи етикетування, які застосовуються до певної продукції, процесу чи послуги; Відповідно до абз. 11 ст. 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абз. 1 ст. 5 ЗУ "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Стандарт ISO 14001:2006 є тотожним перекладом та ISO 14001:2015 і його можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 14001:2006 або його тотожній переклад – ДСТУ ISO 14001:2015 не передбачають застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено статтею 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вимоги щодо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2006 або ISO 14001:2015, порушують вимоги статей 3, 5 та 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників процедури закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Волинський екологічний продукт» бере участь у відповідній процедурі закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Однак, ТОВ «Волинський екологічний продукт» не має можливості у повному обсязі виконати умови тендерної документації через встановлені у ній дискримінаційні та незаконні вимоги замовника до предмету закупівлі. З огляду на викладене вище, слід дійти висновку про необхідність привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом виключення з неї вказаних вище документів, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі. Відповідно до ч. 7 ст. 18 Закону у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Таким чином, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її. 2. Зобов’язати замовника - Департамент забезпечення діяльності ДКВС України усунути зазначені вище дискримінаційні умови та привести тендерну документацію на закупівлю – відкриті торги на предмет закупівлі: код CPV згідно ДК 021-2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (цукор) у відповідність до вимог чинного законодавства України. 3. Про дату і час розгляду скарги повідомити своєчасно ТОВ «Волинський екологічний продукт».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2017 19:31
рішення від 22.05.2017 № 3077 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2017 19:31
Рішення від 06.06.2017 № 3564.pdf
Дата публікації: 09 червня 2017 19:24

Документи подані скаржником

18 травня 2017 16:21
Cкарга
18 травня 2017 16:21
ДКТ Замовника

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-04-20-000737-c91d8ea51930b49e4855809dd390d201c
Найменування: Департамент забезпечення діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України
Код ЄДРПОУ: 08565003
Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська,27
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ Документи
Очікується рішення

Публічні документи

19 травня 2017 19:43
Електронний підпис
19 травня 2017 19:43
Електронний підпис
19 травня 2017 19:28
125.pdf
19 травня 2017 19:28
124.pdf
19 травня 2017 19:28
123.pdf
19 травня 2017 19:28
122.pdf
19 травня 2017 19:28
121.pdf
19 травня 2017 19:28
120.pdf
19 травня 2017 19:28
119.pdf
19 травня 2017 19:28
118.pdf
19 травня 2017 19:28
117.pdf
19 травня 2017 19:28
116.pdf
19 травня 2017 19:28
115.pdf
19 травня 2017 19:28
114.pdf
19 травня 2017 19:28
113.pdf
19 травня 2017 19:28
112.pdf
19 травня 2017 19:28
111.pdf
19 травня 2017 19:28
110.pdf
19 травня 2017 19:28
109.pdf
19 травня 2017 19:28
108.pdf
19 травня 2017 19:28
107.pdf
19 травня 2017 19:28
106.pdf
19 травня 2017 19:28
105.pdf
19 травня 2017 19:28
104.pdf
19 травня 2017 19:28
103.pdf
19 травня 2017 19:28
102.pdf
19 травня 2017 19:28
101.pdf
19 травня 2017 19:28
100.pdf
19 травня 2017 19:28
99.pdf
19 травня 2017 19:28
98.pdf
19 травня 2017 19:28
97.pdf
19 травня 2017 19:28
96.pdf
19 травня 2017 19:28
95.pdf
19 травня 2017 19:28
23.pdf
19 травня 2017 19:28
22.pdf
19 травня 2017 19:28
21.pdf
19 травня 2017 19:28
20.pdf
19 травня 2017 19:28
19.pdf
19 травня 2017 19:28
18.pdf
19 травня 2017 19:28
17.pdf
19 травня 2017 19:28
16.pdf
19 травня 2017 19:28
15.pdf
19 травня 2017 19:28
14.pdf
19 травня 2017 19:28
13.pdf
19 травня 2017 19:28
12.pdf
19 травня 2017 19:28
11.pdf
19 травня 2017 19:28
10.pdf
19 травня 2017 19:28
8.pdf
19 травня 2017 19:28
7.pdf
19 травня 2017 19:28
134.pdf
19 травня 2017 19:28
133.pdf
19 травня 2017 19:28
6.pdf
19 травня 2017 19:28
132.pdf
19 травня 2017 19:28
5.pdf
19 травня 2017 19:28
131.pdf
19 травня 2017 19:28
4.pdf
19 травня 2017 19:28
130.pdf
19 травня 2017 19:28
129.pdf
19 травня 2017 19:28
3.pdf
19 травня 2017 19:28
128.pdf
19 травня 2017 19:28
2.pdf
19 травня 2017 19:28
127.pdf
19 травня 2017 19:28
126.pdf
19 травня 2017 19:28
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2017 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ 8 856 000,00
UAH з ПДВ
8 856 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2017 19:43
Електронний підпис
19 травня 2017 19:43
Електронний підпис
19 травня 2017 19:28
125.pdf
19 травня 2017 19:28
124.pdf
19 травня 2017 19:28
123.pdf
19 травня 2017 19:28
122.pdf
19 травня 2017 19:28
121.pdf
19 травня 2017 19:28
120.pdf
19 травня 2017 19:28
119.pdf
19 травня 2017 19:28
118.pdf
19 травня 2017 19:28
117.pdf
19 травня 2017 19:28
116.pdf
19 травня 2017 19:28
115.pdf
19 травня 2017 19:28
114.pdf
19 травня 2017 19:28
113.pdf
19 травня 2017 19:28
112.pdf
19 травня 2017 19:28
111.pdf
19 травня 2017 19:28
110.pdf
19 травня 2017 19:28
109.pdf
19 травня 2017 19:28
108.pdf
19 травня 2017 19:28
107.pdf
19 травня 2017 19:28
106.pdf
19 травня 2017 19:28
105.pdf
19 травня 2017 19:28
104.pdf
19 травня 2017 19:28
103.pdf
19 травня 2017 19:28
102.pdf
19 травня 2017 19:28
101.pdf
19 травня 2017 19:28
100.pdf
19 травня 2017 19:28
99.pdf
19 травня 2017 19:28
98.pdf
19 травня 2017 19:28
97.pdf
19 травня 2017 19:28
96.pdf
19 травня 2017 19:28
95.pdf
19 травня 2017 19:28
23.pdf
19 травня 2017 19:28
22.pdf
19 травня 2017 19:28
21.pdf
19 травня 2017 19:28
20.pdf
19 травня 2017 19:28
19.pdf
19 травня 2017 19:28
18.pdf
19 травня 2017 19:28
17.pdf
19 травня 2017 19:28
16.pdf
19 травня 2017 19:28
15.pdf
19 травня 2017 19:28
14.pdf
19 травня 2017 19:28
13.pdf
19 травня 2017 19:28
12.pdf
19 травня 2017 19:28
11.pdf
19 травня 2017 19:28
10.pdf
19 травня 2017 19:28
8.pdf
19 травня 2017 19:28
7.pdf
19 травня 2017 19:28
134.pdf
19 травня 2017 19:28
133.pdf
19 травня 2017 19:28
6.pdf
19 травня 2017 19:28
132.pdf
19 травня 2017 19:28
5.pdf
19 травня 2017 19:28
131.pdf
19 травня 2017 19:28
4.pdf
19 травня 2017 19:28
130.pdf
19 травня 2017 19:28
129.pdf
19 травня 2017 19:28
3.pdf
19 травня 2017 19:28
128.pdf
19 травня 2017 19:28
2.pdf
19 травня 2017 19:28
127.pdf
19 травня 2017 19:28
126.pdf
19 травня 2017 19:28
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій