Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Благоустрій зони відпочинку Чернігівського кварталу: облаштування дитячого майданчика.
Очікувана вартість
96 600,00 UAH
UA-2017-04-20-000459-c ● 39a509001b40472a972c44470dd694bf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 32631821 |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., Славутич, Київський квартал, 14 |
Контактна особа: |
Теплов Олександр Юрійович 380457923741 kpgkc@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2017 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2017 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2017 15:48 |
Очікувана вартість: | 96 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 483,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«Благоустрій зони відпочинку Чернігівського кварталу: облаштування дитячого майданчика за адресою: 07101, Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал»,
за ДК 021:2015: 45112720-8 - благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку .
за ДК 021:2015: 45112720-8 - благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Благоустрій зони відпочинку Чернігівського кварталу: облаштування дитячого майданчика за адресою: 07101, Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал»,
за ДК 021:2015: 45112720-8 - благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку
за ДК 021:2015: 45112720-8 - благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07101, Україна, Київська область, Славутич, Чернігівський квартал
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 травня 2017
—
23 травня 2017
ДК 021:2015: 45112720-8 — Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2017 14:03 |
Тендерна документація Чернігівський.doc |
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-04-20-000459-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Сучасний Комунальний Сервіс-Енергосервісна Компанія", Код ЄДРПОУ:38755902
Дата подання: 06 травня 2017 11:16
Дата подання: 06 травня 2017 11:16
Просимо обґрунтувати Ваше рішення
1. При розкритті тендерних пропозицій на закупівлю : «Благоустрій зони відпочинку Чернігівського кварталу: облаштування дитячого майданчика за адресою: 07101, Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал», за ДК 021:2015: 45112720-8 - благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку», виявилось, що запропонована нами ціна є найменшою. Проте в ході розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів Вами , як Замовником було відхилено нашу пропозицію на підставі того, що «ТОВ "Сучасний Комунальний Сервіс-Енергосервісна Компанія"». нібито порушені умови розділу : « Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація ) тендерної документації.». Просимо обґрунтувати якім саме вимогам не відповідає подана нами пропозиція (порушені умови), розкриваючи повністю їх зміст щодо допущених порушень.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 05 травня 2017 16:41
Відповідь на Вимогу/скаргу.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 06 травня 2017 11:16
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
UA-2017-04-20-000459-c.a1.pdf
Дата публікації: 30 травня 2017 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Розділ «Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» тендерної документації містить технічні вимоги до предмета закупівлі. Нажаль, як вбачається з наданих Вами документів (керівництв з експлуатації та паспортів) запропоноване Вами обладнання дитячого ігрового майданчика не відповідає вимогам додатку № 2 тендерної документації, а саме:
- Згідно технічних вимог все обладнання дитячого майданчика повинно бути антивандальним та витримувати навантаження до 250 кг. Згідно наданих вами документів Ваше обладнання розраховано на вагу, яка не повинна перевищувати 80 кг.
- Згідно технічних вимог обладнання повинно бути стійким до дії атмосферних явищ (дощ, сніг, сонячне випромінювання, вітрові навантаження тощо). Згідно наданих вами документів при зберіганні Ваше обладнання необхідно розміщувати в закритому, теплому, сухому приміщенні, захищеному від прямих сонячних променів; необхідно захистити виріб від дії зовнішніх факторів (пил, бризки води при прибиранні, тощо) великим поліетиленовим пакетом, залишивши при цьому місця для вільної циркуляції повітря. Таким чином, виникають сумніви щодо можливості експлуатації Вашого обладнання на вулиці під дією атмосферних явищ.
- Згідно технічних вимог обладнання повинно мати певні параметри. Нажаль, не все Ваше обладнання відповідає даним вимогам, наприклад: гойдалка подвійна на металевих стійках з жорсткою підвіскою, ігровий комплекс тощо.
- Згідно технічних вимог обладнання повинно мати певну комплектацію. Наприклад, ігровий комплекс повинен обов’язково мати перехідні мости з перилами або захисними бортами 2-3 шт., з них 1 шт. – балансир на ланцюгах; спортивний комплекс – 1 шт., який повинен мати наступні елементи: рукохід – 1 шт., металеві вертикальні сходи (стінка «швецька») - 2 шт., лазалку-спіраль – 1 шт., лазалку-ліану – 1 шт., лазалку-тунель – 1 шт. Нажаль, дані елементи у Вашому варіанті обладнання взагалі відсутні.
- Крім того, технічні вимоги містять інформацію про матеріали, з яких повинні бути виготовлені елементи обладнання. Нажаль, у Вашій пропозиції дана інформація відсутня.
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2017 16:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2017 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасний Комунальний Сервіс-Енергосервісна Компанія" |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
90 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" |
96 523,00
UAH з ПДВ
|
91 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасний Комунальний Сервіс-Енергосервісна Компанія" #38755902 |
Відхилено |
90 999,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2017 17:26
|
ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" #32140051 |
Переможець |
91 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2017 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:16
|
Договір 43, ДУ 2.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 13:54
|
Договір 43, ДУ 1.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2017 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2017 17:09
|
специф до договору №43.pdf | укладений |
02 червня 2017 17:09
|
Договір № 43 від 24.05.17.pdf | укладений |
25 травня 2017 17:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із затримкою у оформленні необхідної документації |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 43 від 24 травня 2017 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку з неможливістю виконання робіт через погодні умови |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № 43 від 24.05.2017 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |