Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення М-13 Кіровоград – Платонове (на м. Кишинів) на ділянках км 76+432 км-105+987 в межах території Арбузинського району, км 105+987-км 132+280 в межах території Первомайського району, км 132+280 км-157+067 в межах території Врадіївського району Миколаївської області (71340000-3 Комплексні інженерні послуги)
Очікувана вартість
2 017 900,00 UAH
UA-2017-04-19-001133-c 87345fa4289b4753954fe23bd55b8f07
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба автомобільних доріг

380512563860 mykolsad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2017 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2017 19:00
Початок аукціону: 10 травня 2017 11:15
Очікувана вартість: 2 017 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20180 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення М-13 Кіровоград – Платонове (на м. Кишинів) на ділянках км 76+432 км-105+987 в межах території Арбузинського району, км 105+987-км 132+280 в межах території Первомайського району, км 132+280 км-157+067 в межах території Врадіївського району Миколаївської області (71340000-3 Комплексні інженерні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, За місцезнаходженням Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2017
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2017 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2017 16:59
Проект договору земля М 13.doc
19 квітня 2017 16:42
ТД земля М-13.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснень
Дата подання: 21 квітня 2017 13:56
Дата відповіді: 24 квітня 2017 13:47
Просимо надати роз'яснення щодо змісту тендерної документації за такими питаннями: 1. Що потрібно надавати: Виписку, Витяг або Довідку з ЄДРПОУ? 2. Кошторис надається у складі пропозиції кожним учасником або тільки переможем? 3. Довідка про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності надається тільки переможцем?
Відповідь: Шановний учасник.
Просимо уважно вивчати тендерну документацію Замовника.
1. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання жодного з перелічених у першому питанні документів.
2. П.6.3. тендерної документації чітко визначено порядок та терміни надання Замовнику кошторису з усіма додатками: «Кошторис з додатками (у разі їх наявності) надається Замовнику у паперовому вигляді, а також обов’язково на будь якому електронному носії, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).» Кошторис надається переможцем.
3. П.3.5. тендерної документації чітко визначено перелік та строки подання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в тому числі оригіналу довідки про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності, не зняття чи не погашення судимості.
Питання
Дата подання: 24 квітня 2017 15:16
Дата відповіді: 27 квітня 2017 08:54
1. Якщо у Додатку 1 до тендерної документації (довідка про наявність обладнання ...) є власне обладнання яке знаходиться на балансі учасника, чи потрібно для підтвердження, надавати копії прибуткових накладних? 2. Якщо підприємство планує користуватися послугами "таксі", потягів, автобусів, що потрібно вказати у довідці про наявність обладнання, та чи потрібно щось для цього підтвердження?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником в тендерній документації (додаток 1) чітко визначено, що надається учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази, копії прибуткових накладних не вимагаються.
2. Відповідно до норм тендерної документації (Додаток 1), до довідки включаються усі механізми, обладнання та устаткування, необхідне для надання послуг відповідно до чинного законодавства у цій сфері та технічного завдання, які будуть використовуватись при наданні послуг. Тому учасник самостійно вирішує, які механізми, обладнання та устаткування буде використовувати при наданні послуг по предмету закупівлі і зазначає у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Стосовно Додатку 2
Дата подання: 24 квітня 2017 15:21
Дата відповіді: 27 квітня 2017 08:52
У додатку 2 до Тендерної документації Довідка про наявність в учасника працівників потрібно додати копії документів, які підтверджують кваліфікацію відповідального виконавця. Мається на увазі тільки надання Сертифікати інженерів-землевпорядників, чи копії дипломів всіх працівників, які перелічені в данному додатку?
Відповідь: Необхідно надати скан-копію сертифікатів відповідальних виконавців, скан – копії дипломів не вимагаються.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-19-001133-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КТ НВФ "Нові технології", Код ЄДРПОУ:22745717
Дата подання: 22 травня 2017 19:13
Вимога щодо не обов’язкових реквізитів банківської гарантії
Підприємство Командитне товариство Науково – впроваджувальна фірма “Нові технології” 12.05.2017 16:43 було повідомлено про дискваліфікацію.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №6/32/2017 від 12.05.2017 року за результатами розгляду тендерної пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Причиною відхилення було зазначено: Банківська гарантія не відповідає вимогам Постанови НБУ від 15.12.2004р. №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» - відсутня назва банка бенефіціара (п.3 гл.2 Розділ II Постанови), що не відповідає умовам, визначеним п.3.2. Розділу 3 тендерної документації.
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні замовника від 12.05.2017.
Згідно п.3 гл.2 Розділ II Постанови НБУ від 15.12.2004р. №639 Зазначено що гарантія повинна містити обов’язкові реквізити та такі що зазначаються за потребою. До таких що зазначаються за потребою відносять назву банку бенефіціара та адресу, SWIFT-код (BIC kod) або номер телекса
Так як постанова НБУ від 15.12.2004р. №639 не визначає за яких умов зазначаються реквізити що зазначаються за потребою то такі умови повинні бути зазначені замовник в тендерній документації на закупівлю послуг.
Крім того зазначаємо що відсутність або наявність вищенаведеного реквізиту ніяким чином не впливає на гарантійні зобов’язання Банку перед Бенефіціаром.
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації (з зазначенням місця в тендерній документації де зазначена обов’язковість наявності реквізитів банківської гарантії які зазначаються за потребою).
В разі неможливості надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації просимо усунути допущені порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2017 16:27
Відповідно до пункту 3.2. Розділу 3 Тендерної документації - Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Відповідно до пункту 3 глави 2 розділу ІІ Положення, гарантія має містити такі реквізити, зокрема, назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC kod) або номер телекса (зазначається за потребою).
У складі тендерної пропозиції Скаржника містяться файл BG-2874.PDF (банківські гарантії) в яких відсутня інформація щодо банку бенефіціара.
Отже, вищезазначені документи не містять інформації, зокрема, щодо назви банку бенефіціара, що порушує вимоги Положення.
Враховуючи невідповідність вимогам тендерної документації та беручи до уваги рішення органу оскарження №603-р/пк-пз від 08.09.2016 щодо розгляду скарги за номером UA-2016-07-11-000022-c.c2, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника КТ НВФ "Нові технології"
Розгорнути Згорнути
Відповідно до пункту 3.2. Розділу 3 Тендерної документації - Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Відповідно до пункту 3 глави 2 розділу ІІ Положення, гарантія має містити такі реквізити, зокрема, назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC kod) або номер телекса (зазначається за потребою).
У складі тендерної пропозиції Скаржника містяться файл BG-2874.PDF (банківські гарантії) в яких відсутня інформація щодо банку бенефіціара.
Отже, вищезазначені документи не містять інформації, зокрема, щодо назви банку бенефіціара, що порушує вимоги Положення.
Враховуючи невідповідність вимогам тендерної документації та беручи до уваги рішення органу оскарження №603-р/пк-пз від 08.09.2016 щодо розгляду скарги за номером UA-2016-07-11-000022-c.c2, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника КТ НВФ "Нові технології"
Номер вимоги: UA-2017-04-19-001133-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: КТ НВФ "Нові технології", Код ЄДРПОУ:22745717
Дата подання: 25 травня 2017 23:58
Банківська гарантія не відповідає вимогаим
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ НАДАНА ПУБЛІЧНим АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» містить наступний реквізит
Банк Бенефіціара: ДКСУ м.Київ
Згідно Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстицію України
та Національного Банку України (які загальнодоступні) юридична особа з назвою (в тому числі і скороченою) ДКСУ відсутній

Натомість є
Назва юридичної особи: ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Місцезнаходження юридичної особи: 01601, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6

Тому констатуємо що гарантія не відповідає вимогам Замовника п.3 гл.2 Розділ II Постанови НБУ від 15.12.2004р. №639 та не може бути ним прийнято (Не зазначено назву банку бенефіціара, Дійсну адресу, SWIFT-код (BIC kod))
просимо усунути допущені порушення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2017 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КТ НВФ "Нові технології" 600 000,00
UAH з ПДВ
344 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕО-ПРАЙМ" 726 444,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Землемір 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 379 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укрприватзем 2 017 900,00
UAH з ПДВ
1 997 720,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Престиж-Ленд" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2017 14:59
Гарантія.rar
05 травня 2017 14:59
Установчі.pdf
05 травня 2017 14:59
6. Довідка ст 17.pdf
05 травня 2017 14:59
5. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

05 травня 2017 11:46
Скан копя наказу.pdf
05 травня 2017 11:46
Скан копія Статуту.pdf
05 травня 2017 11:45
Підписаний_G0417-3265.pdf

Публічні документи

05 травня 2017 10:47
Банківська гарантія.zip
05 травня 2017 10:47
Tender.pdf

Публічні документи

05 травня 2017 17:00
Статут підприємства.pdf
05 травня 2017 17:00
Рекомендаційний лист.pdf
05 травня 2017 17:00
Довідка про субпідряд.pdf
05 травня 2017 17:00
Довідка про корупцію.pdf
05 травня 2017 17:00
Гарантійний лист 1.pdf
05 травня 2017 17:00
Гарантийний лист 2.pdf
05 травня 2017 17:00
3639_p7s.zip
05 травня 2017 17:00
3639_medoc.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КТ НВФ "Нові технології"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕО-ПРАЙМ"

ПП Землемір

ПП Укрприватзем

Товариство з обмеженою відповідальністю "Престиж-Ленд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КТ НВФ "Нові технології"
#22745717
Відхилено 344 999,00
UAH з ПДВ
12 травня 2017 16:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕО-ПРАЙМ"
#37465689
Відхилено 345 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2017 17:27
ПП Землемір
#30769242
Відхилено 1 379 820,00
UAH з ПДВ
13 травня 2017 17:31
ПП Укрприватзем
#36201217
Переможець 1 997 720,00
UAH з ПДВ
15 травня 2017 13:47

Документи

12 травня 2017 16:39
Електронний підпис

Документи

13 травня 2017 17:25
Електронний підпис

Документи

13 травня 2017 17:29
Електронний підпис

Документи

15 травня 2017 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2017 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Укрприватзем
#36201217
1 997 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2017 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 14:45
ДУ №16 від 19.12.2023 до Дог №10-Б продовження на 2024.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:05
ДУ14 27.12.2022 дог.10-Б.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:00
Ду №12 від 15.12.2021р. Дог 10-Б від 26.05.2017.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:49
ДУ №10 до договору 10-Б.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 11:46
ДУ №7 до договору 10-Б.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:22
ДУ №3 до договору 10-Б.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:21
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 11:02
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 09:55
Договор Укрпиватзем.pdf укладений
26 травня 2017 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 2 пункту 7.1. Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, зокрема відсутності фінансування Замовника, продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт за Договором. 2. Викласти абзац 1 п.7.1. Договору в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28.12.2018 року, при наявності бюджетних коштів, але у будь якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань взятих на себе за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №10-Б від 26.05.2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.7.6 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, подовжити термін дії Договору та термін виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 7.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити термін дії Договору та термін виконання робіт за Договором. 2. Абзац 1 пункту 7.1 Договору викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2021 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання» 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «Термін виконання робіт: по 31.08.2021р.».
Номер договору про закупівлю: 10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 7.6. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити термін дії Договору та термін виконання робіт за Договором. 2. Абзац 1 пункту 7.1. викласти в наступній редакції: « Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «Термін виконання робіт: з моменту підписання Договору по 22.04.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 7.6. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити термін дії Договору та термін виконання робіт за Договором
Номер договору про закупівлю: 10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 7.6. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити термін дії Договору та термін виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML