Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі, а також пацієнтам диспансерної групи з високим ризиком розвитку смертельних сердцево-судинних захворювань
Очікувана вартість
9 696 915,00 UAH
UA-2017-04-19-000895-b 013a013599304b9482ae50f14f99bff4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська лікарня №5" Департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Комунальної установи «Міська лікарня № 5» було двічі проведено процедури закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг з надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі, а також пацієнтам диспансерної групи з високим ризиком розвитку смертельних сердцево - судинних захворювань, код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021-2015: 85110000 - 3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Перша процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-31-002420-b) відмінена з причини - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозицію подано ТОВ «Свята Катерина – Одеса»). Дата відміни: 03 березня 2017 р. Друга процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-06-000096-с) відмінена з причини - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозицію надано лише одним учасником процедури закупівлі ТОВ «Свята Катерина – Одеса»). Дата відміни: 06 квітня 2017 р. Оскільки було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, вирішено: з метою забезпечення КУ «Міська клінічна лікарня № 3 ім. професора Л.Й. Алейнікової», яка є головною лікувально - профілактичною установою, що надає планову допомогу хворим з гострим коронарним синдромом, застосувати «Переговорну процедуру закупівлі» за кодом закупівлі: 021-2015: 85110000 - 3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2017 14:46
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з надання невідкладної діагностичної та лікувальної допомоги при гострому коронарному синдромі, а також пацієнтам диспансерної групи з високим ризиком розвитку смертельних сердцево-судинних захворювань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, Послуги повинні наватися за місцем реєстрації учасника (переможця) або за місцезнаходженням його необхідної лікувальної бази, яка належить або перебуває у користуванні учасника, на території міста Одеса.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

19 квітня 2017 14:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Свята Катерина-Одеса"
#32120543
Переможець 9 696 915,00
UAH
19 квітня 2017 14:46

Документи

19 квітня 2017 14:46
Електронний підпис
19 квітня 2017 14:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2017 14:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Свята Катерина-Одеса"
#32120543
9 696 915,00
UAH
Документи

Документи

19 квітня 2017 14:46
Електронний підпис
19 квітня 2017 14:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 17:32
дод.угода 2.PDF зміни до договору
17 січня 2018 17:31
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 16:49
дод.угода.PDF зміни до договору
17 січня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 09:59
дод.угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 09:58
Електронний підпис укладений
03 травня 2017 12:20
Договір укладений
03 травня 2017 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку з продовженням терміну Договору на початок 2018 року, керуючись п.5 ст.36 Закону України "Про державні закупівлі" збільшити ціну договору до 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі, виклавши п.3.1 у новій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 11635805 грн.(одинадцять мільйонів шістсот тридцять п`ять тисяч вісімсот п`ять грн.,00 копійок) без ПДВ, і складається з частин:-9696915,00 грн.,що розраховані для використання у 2017 році; - 1938890,00 грн., що не перевищує 20 % від суми на 2017 рік,- для використання у 2018 році".
Номер договору про закупівлю: 3/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку з продовженням терміну Договору на початок 2018 року, керуючись п.5 ст.36 Закону України "Про державні закупівлі" збільшити ціну договору до 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі, виклавши п.3.1 у новій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 11635805 грн.(одинадцять мільйонів шістсот тридцять п`ять тисяч вісімсот п`ять грн.,00 копійок) без ПДВ, і складається з частин:-9696915,00 грн.,що розраховані для використання у 2017 році; - 1938890,00 грн., що не перевищує 20 % від суми на 2017 рік,- для використання у 2018 році".
Номер договору про закупівлю: 3/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 9 696 915,00
UAH