Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Державні номерні знаки для транспортних засобів
State number boards for vehicles
State number boards for vehicles
Очікувана вартість
87 647 250,00 UAH
UA-2017-04-19-000818-c ● 0a97843381bc4dc78f6ac765ef8a079d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Вебсайт: | http://hsc.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 gscmtz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine |
National ID: | 40109173 |
Contact point: |
Dubas Maksim 080442722887 gscmtz@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2017 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2017 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2017 16:30 |
Початок аукціону: | 26 червня 2017 14:48 |
Очікувана вартість: | 87 647 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 876 472,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2629417 UAH |
Publication date: | 19 квітня 2017 14:57 |
Enquiries until: | 03 червня 2017 16:30 |
Complaints submission until: | до 09 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 червня 2017 16:30 |
Information
Estimated total value: | 87 647 250 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 876 472 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Державні номерні знаки для транспортних засобів - 1 356 400 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1356400 штуки
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
State number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання:
з 14 червня 2017 по 26 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2017 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2017 16:13 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній) зі змінами - із закреслен.docx | |
06 червня 2017 16:12 |
ЗМІНИ до ТД (веб).docx | |
26 квітня 2017 17:45 |
2017-04-26 - ПТК № 59 - Вимога щодо внесення змін до ТД (веб).docx | |
19 квітня 2017 15:00 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
19 квітня 2017 14:57 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній).docx |
06 червня 2017 16:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 червня 2017 16:13 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній) зі змінами - із закреслен.docx
|
||||||
06 червня 2017 16:12 |
ЗМІНИ до ТД (веб).docx
|
||||||
26 квітня 2017 17:45 |
2017-04-26 - ПТК № 59 - Вимога щодо внесення змін до ТД (веб).docx
|
||||||
19 квітня 2017 15:00 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
||||||
19 квітня 2017 14:57 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нумерація пропозиції
Дата подання: 03 травня 2017 13:55
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:25
Відповідно до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції.
Оскільки учасники подають пропозиції в електронному вигляді окремими документами, чи є необхідність формувати пропозицію одним документом з нумерацією сторінок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спосіб подання тендерної пропозиції визначений пунктом 1 розділу 3 тендерної документації. Учасник, сам вирішує – чи завантажувати йому файли з інформацією одним документом, чи більше одного.
Кінцевий строк подання пропозиції
Дата подання: 03 травня 2017 13:56
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:25
В п. 1 розділу 4 Тендерної документація відсутня інформація щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Але ця інформація є в електронній системі Prozorro, де кінцевий строк визначено 19.05.2017.
Таким чином, чи є 19.05.2017 кінцевим строком надання тендерних пропозицій?
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів – 19.05.2017, 15-00.
90 календарних чи 90 робочих днів?
Дата подання: 03 травня 2017 13:57
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:24
Просимо роз’яснити строк, визначений в п. 4 розділу 3 тендерної документації щодо дійсності тендерних пропозицій протягом 90 днів від дати розкриття тендерних пропозицій.
Мається на увазі 90 календарних чи 90 робочих днів?
Відповідь: Строк дії тендерної пропозиції визначений відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, тендерна пропозиція діє протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
90 календарних чи 90 робочих днів?
Дата подання: 03 травня 2017 13:58
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:23
Просимо роз’яснити строк, визначений в п. 2 розділу 3 тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Мається на увазі 90 календарних чи 90 робочих днів?
Відповідь: Мається на увазі 90 календарних днів
Найменування товару
Дата подання: 03 травня 2017 13:58
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:22
В п. 4.3 розділу 1 тендерної документації, додатку 2 до тендерної документації, Специфікації до проекту договору на закупівлю в найменуванні товару зазначено «державний номерний знак підтип 4 (дипломатичні) замість «державний номерний знак тип 4 (дипломатичні).
Чи є ця помилка формальною (несуттєвою) і як потрібно вказати учаснику найменування товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так. Відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами)», необхідно вказати: «тип 4 (дипломатичні)».
Строк укладення договору
Дата подання: 03 травня 2017 13:59
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:22
В п. 5 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник зобов’язується підписати договір «… не пізніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.», що не відповідає п.2 розділу 6 тендерної документації , де вказано: « З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.»
Чи є ця помилка формальною (несуттєвою) і як потрібно вказати учаснику строк підписання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так. Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 5 додатку 2 до тендерної документації необхідно читати наступним чином: «5. Якщо наша тендерна пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Уточнення пунктів договору
Дата подання: 03 травня 2017 14:00
Дата відповіді: 08 травня 2017 23:21
Додаток 6 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю», п. 7.5. Замість «Продавець звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті переданого Товару…» мало б бути «Покупець звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті переданого Товару…»
Аналогічно п. 7.6. Замість «Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Продавцем у разі…» мало б бути: «Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Продавцю у разі…»
Має місце друкарська помилка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так. В п. 7.5. проекту договору про закупівлю: замість слова «Продавець» читати слово «Покупець». В п. 7.6. проекту договору про закупівлю: замість слова «Продавцем» читати слово «Продавцю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-19-000818-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 25 квітня 2017 17:26
Вимога стосовно виключення незаконних вимог в ТД
У п.п.3.1. п.3 розділу 1 таблиці 1 додатку 3 до ТД визначено наступну вимогу щодо надання довідки для підтвердження кваліфікації учасників - Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: виготовлення номерних знаків транспортних засобів (державних номерних знаків) (за формою згідно з додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх 5 років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн).
Відповідно до абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже законом встановлено, що замовник може вимагати від учасника документального підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічний договір це договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та за своєю суттю – наприклад договір постачання, договір купівлі-продажу.
В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання договору(ів) на суму не менше
10 000 000,00 грн, що жодним чином не передбачено чинним законодавство про закупівлі.
Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію адже виконати її зможе обмежене коло осіб. Також така вимога є не обґрунтованою .
В зв’язку з вищевикладеним вимагаємо виключити наступну вимогу – «(на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн)» з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже законом встановлено, що замовник може вимагати від учасника документального підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічний договір це договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та за своєю суттю – наприклад договір постачання, договір купівлі-продажу.
В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання договору(ів) на суму не менше
10 000 000,00 грн, що жодним чином не передбачено чинним законодавство про закупівлі.
Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію адже виконати її зможе обмежене коло осіб. Також така вимога є не обґрунтованою .
В зв’язку з вищевикладеним вимагаємо виключити наступну вимогу – «(на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн)» з ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2017 17:43
Залишити вимогу учасника торгів щодо виключення незаконних вимог тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» без задоволення та відповісти учаснику (файл протоколу завантажений)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-19-000818-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦЗНАК", Код ЄДРПОУ:36214472
Дата подання: 12 травня 2017 18:04
Дата подання: 12 травня 2017 18:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 травня 2017 21:45
рішення від 15.05.2017 № 2915+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 травня 2017 21:45
Інформація про резулютивну частину рішення від 30.05.2017 № 3440.pdf
Дата публікації: 31 травня 2017 19:23
рішення від 30.05.2017 № 3440.pdf
Дата публікації: 02 червня 2017 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» (протокол ТК від 06.06.2017 № 69).
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2017 16:09
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2017
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СВІТЛОФОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" #37538264 |
Переможець |
86 395 176,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2018 10:45
|
Додаткова угода № 6 - ДП Динамо-С (ДНЗ-пласт).pdf | зміни до договору |
30 березня 2018 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2018 12:34
|
Додаткова угода № 5 - ДП Динамо-Сіл.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2018 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2018 15:42
|
Додаткова угода № 4 - ДП Динамо-Сіл.pdf | зміни до договору |
12 січня 2018 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 17:21
|
Додаткова угода № 3 - ТОВ Дінамо.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 19:35
|
Додаткова угода № 2 - ДП Завод Динамо-Сілейр.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 19:34
|
Додаткова угода № 2 - ДП Завод Динамо-Сілейр.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 19:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2017 15:56
|
Додаткова 1 від 01.12.17.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2017 15:35
|
Додаткова 1 від 01.12.17.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2017 15:35
|
Додаткова 1 від 01.12.17.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2017 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2017 09:46
|
Договір від 07.07.2017 № 124 - ДП Динамо-Сілейр.pdf | укладений |
07 липня 2017 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, ст. 188 Господарського кодексу України та п. 3.2., 11.1 Договору дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, ст. 188 Господарського кодексу України та п. 3.2., 11.1 Договору дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII та ст. 188 Господарського кодексу України, Покупець і Продавець прийшли до згоди внести зміни до Договору про закупівлю від 07.07.2017 № 124 (далі – Договір), уклавши цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII та ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 07.07.2017 № 124 (надалі – Договір), дійшли спільної згоди укласти дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Збільшити ціну Договору у 2018 році на суму, що не перевищує 20% від загального обсягу зобов’язань 2017 року Покупця за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, ст. 188 Господарського кодексу України та п. 3.2., 11.1 Договору дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, ст. 188 Господарського кодексу України та п. 3.2., 11.1 Договору дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |