Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF244dw або аналог ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комп`ютерне обладнання)
Очікувана вартість
17 997,00 UAH
UA-2017-04-19-000727-b ● 9b579a43d209468abe0745adf2ec81df
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 13844159 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1 |
Контактна особа: |
Віктор Погорілий +380512441430 comp@mk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2017 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2017 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2017 12:16 |
Очікувана вартість: | 17 997,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF244dw або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Морехідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2017
—
31 травня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2017 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2017 13:42 |
Додаток 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
19 квітня 2017 13:42 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги до участників.doc | |
19 квітня 2017 13:42 |
Додаток 4 Договір.doc | |
19 квітня 2017 13:42 |
оголошення.doc | |
19 квітня 2017 13:42 |
Додаток 3 форма цінової пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-19-000727-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Лайт-сервіс", Код ЄДРПОУ:39376560
Дата подання: 04 травня 2017 15:31
Оскарження результатів тендера
Відповідно до вимог проведення закупівель після проведення аукціону, учасник, який запропонував найнижчу ціну повинен завантажити оновлену цінову пропозицію.
Учасником, який за результатами аукціону запропонував найнижчу ціну став ФОП Гусарук Олег Віталійович.
ФОП Гусарук О.В. станом на 04.05.2017р. все ще не оприлюднив нову цінову пропозицію.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник ТОВ «ЮКРЕЙНТОРГ» порушив вимоги засвідчення копій документів. Зокрема ним було надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців без засвідчення їх відповідності оригіналу (без печатки та без підпису уповноваженої особи ТОВ «ЮКРЕЙНТОРГ»).
Учасник ФОП Синюченко А.В. також подав всі свої документи без належного засвідчення відповідності копій.
Учасником ТФ «Долина мрій» були порушенні умови оголошення про проведення закупівлі у тому, що ним не було подано документів, що підтверджують якість товарів, що планується постачати.
З огляду на наведене, вбачається порушення учасниками вимог, які зазначені у оголошенні про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі иА-2017-04-19-000727-Ь) та вимог чинного законодавства.
Відповідно до п. 6.9 наказу ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016р. № 35 «Про затвердження порядку проведення допорогових закупівель» пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель подання пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, яка не відповідає умовам Закупівлі є виключною підставою для дискваліфікації учасника.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «ЗовнішторгвидавУкраїни» № 35 від 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
З огляду на наведене, на підставі положень Порядку здійснення
Розгорнути
Згорнути
Учасником, який за результатами аукціону запропонував найнижчу ціну став ФОП Гусарук Олег Віталійович.
ФОП Гусарук О.В. станом на 04.05.2017р. все ще не оприлюднив нову цінову пропозицію.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник ТОВ «ЮКРЕЙНТОРГ» порушив вимоги засвідчення копій документів. Зокрема ним було надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців без засвідчення їх відповідності оригіналу (без печатки та без підпису уповноваженої особи ТОВ «ЮКРЕЙНТОРГ»).
Учасник ФОП Синюченко А.В. також подав всі свої документи без належного засвідчення відповідності копій.
Учасником ТФ «Долина мрій» були порушенні умови оголошення про проведення закупівлі у тому, що ним не було подано документів, що підтверджують якість товарів, що планується постачати.
З огляду на наведене, вбачається порушення учасниками вимог, які зазначені у оголошенні про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі иА-2017-04-19-000727-Ь) та вимог чинного законодавства.
Відповідно до п. 6.9 наказу ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016р. № 35 «Про затвердження порядку проведення допорогових закупівель» пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель подання пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, яка не відповідає умовам Закупівлі є виключною підставою для дискваліфікації учасника.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «ЗовнішторгвидавУкраїни» № 35 від 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
З огляду на наведене, на підставі положень Порядку здійснення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2017 14:31
наведено в додатку
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2017 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" |
16 473,00
UAH з ПДВ
|
16 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮКРЕЙНТОРГ" |
17 898,00
UAH з ПДВ
|
16 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТФ "Долина Мрій" |
17 990,00
UAH з ПДВ
|
16 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Синюченко А.М. |
17 400,00
UAH з ПДВ
|
17 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Лайт-сервіс" |
17 784,00
UAH з ПДВ
|
17 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" #2969913153 |
Переможець |
16 099,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2017 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2017 14:59
|
Dogovir.PDF | укладений |
12 травня 2017 14:57
|