Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель Комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «ХТЗ» Харківської обласної ради за адресою: 61046, м. Харків, проспект Московський, 244/1 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
12 001 577,80 UAH
UA-2017-04-18-001381-b d59c9807ba674a1699c2b0a3ad9fc100
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Субота Тетяна Михайлівна

+380577134386 Lina-shpak@inbox.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "ХТЗ" Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 31557611
Місцезнаходження: 61046, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Московський, 244/1
Контактна особа: Субота Тетяна Михайлівна
+380577134386
Lina-shpak@inbox.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2017 19:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2017 19:18
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2017 19:18
Початок аукціону: 05 травня 2017 15:37
Очікувана вартість: 12 001 577,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «ХТЗ» Харківської обласної ради за адресою: 61046, м. Харків, проспект Московський, 244/1 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61046, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Московський, 244/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2017 19:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 19:14
ТД_капремонт.doc
20 квітня 2017 19:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 19:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 19:14
ТД_капремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснити положення тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 20 квітня 2017 13:33
Дата відповіді: 20 квітня 2017 19:59
В п. 6 Розділу "Результати торгів та укладення договору на закупівлю" передбачено право Замовника вимагати від учасника-переможця внесення забезпечення виконання договору. При цьому, тендерною документацією передбачено, що рішення Замовника щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору фактично прийматиметься після надання повідомлення про намір укласти договір (абзац 2 п. 6 Розділу "Результати торгів та укладення договору на закупівлю"). З огляду на зазначене, просимо роз'яснити: 1. Чи можлива ситуація, що Замовник не вимагатиме в учасника-переможця забезпечення виконання договору про закупівлю? 2. Якщо дійсно Замовник буде приймати рішення про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вже після визначення переможця, то якими критеріями керуватиметься Замовник при прийнятті/неприйнятті рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору і якими нормами чинного законодавсвта передбачено такі дискреційні повноваження Замовника? 3. Роз'яснити позицію Замовника щодо відповідності редакції п. 6 Розділу "Результати торгів та укладення договору на закупівлю" вимогам ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо чіткого встановлення вимоги про забезпечення виконання договору про закупівлю в тендерній документації (а не наступного прийняття Замовником рішення про забезпечення виконання договору про закупівлю після визначення переможця).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. При складанні тендерної документації Замовником було використано загальну норму статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", що стосується питання забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник зобов'язаний діяти тільки у відповідності до його вимог.
Роз'яснення щодо забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 21 квітня 2017 09:47
Дата відповіді: 24 квітня 2017 17:22
Чи можлива ситуація, що Замовник не вимагатиме в учасника-переможця забезпечення виконання договору про закупівлю?
Відповідь: Замовник у тендерній документації застосував загальну норму Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, незважаючи на своє законне право, не вимагає забезпечення виконання договору у переможця торгів.
Забезпечення виконання договру
Дата подання: 21 квітня 2017 10:01
Дата відповіді: 24 квітня 2017 17:34
Якщо Замовник буде приймати рішення про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вже після визначення переможця, то якими критеріями керуватиметься Замовник при прийнятті/неприйнятті рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору і якими нормами чинного законодавсвта передбачено такі дискреційні повноваження Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник у тендерній документації застосував загальну норму ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі". Виключне право Замовника торгів вимагати від учасника-переможця внесення забезпечення виконання договору встановлюється Законом України "Про публічні закупівлі".
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 21 квітня 2017 12:14
Дата відповіді: 24 квітня 2017 17:18
В п. 1 Додатку 10 (Технічне завдання) Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран по підготовленій або цементнобетонній основі з підготовкою поверхні. Просимо надати пояснення з підготовкою або по під готовленій? Якщо з підготовкою, то просимо надати об'єм згідно з проектом. В п. 2 Додатку 10 (Технічне завдання) уточнить, будь ласка, висоту примикань згідно з проектом. В п. 6 Додатку 10 (Технічне завдання) надайте уточнення якої підготовки потребує поверхня згідно з проектом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо щодо вищенаведених запитань.
п.1. Додатку 10

Учасник процедури закупівлі, обстеживши об’єкт згідно технології улаштування покрівель з ПВХ- мембран, самостійно визначає необхідність виконання тих чи інших видів робіт ті їх технічних параметрів.

п.2. Додаток 10

Висота примикань, враховуючи конфігурацію крівлі – різна.

Для уточнення робіт замовник забезпечить доступ до об’єкту Вашого представника.

п.6. додатку 10

Бетонна поверхня балкону має вибоїни, тріщини та незначні уклони.

Для уточнення робіт замовник забезпечить доступ до об’єкту Вашого представника.
Уточнення
Дата подання: 21 квітня 2017 12:15
Дата відповіді: 24 квітня 2017 17:16
Чи можливо ознайомитися з проектом предмету закупівлі?
Відповідь: Повідомляємо, що ознайомлення з проектом неможливо.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-18-001381-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БК "Укртехносфера", Код ЄДРПОУ:33477638
Дата подання: 21 квітня 2017 09:46
Приведення тендерної документації у відповідність із Законом України "Про публічні закупівлі"
В п. 6 Розділу "Результати торгів та укладення договору на закупівлю" передбачено право Замовника вимагати від учасника-переможця внесення забезпечення виконання договору. При цьому, тендерною документацією передбачено, що рішення Замовника щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору фактично прийматиметься після надання повідомлення про намір укласти договір (абзац 2 п. 6 Розділу "Результати торгів та укладення договору на закупівлю").

Таке формулювання є порушенням принципів недискримінації учасників.

Вимагаємо викласти п. 6 Розділу "Результати торгів та укладення договору на закупівлю" в редакації яка не передбачає двохзначного його розуміння з імперетивним встановленням забезпечення виконання договору про закупівлю для любого учасника -переможця або виключити з тендерної документації положення про забезпечення виконання договору про закупівлю взагалі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2017 17:45
Замовник у тендерній документації застосував загальну норму Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, незважаючи на своє законне право, не вимагає забезпечення виконання договору у переможця торгів. Таким чином, мова не йде про дикримінацію жодного з учасників торгів. Наразі не має необхідності приводити до відповідності тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2017-04-18-001381-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БК "Укртехносфера", Код ЄДРПОУ:33477638
Дата подання: 21 квітня 2017 15:55
Усунення внутрішніх неузгодженостей тендерної документації
Відповідно до п. 6 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати до договірної ціни розрахунок за статтями витрат договірної цінни у відповідності до ДБН (тобто надати кошторисну документацію). Ціна тендерної пропозиції має розраховуватись з урахуванням технічних вимог замовника (додаток 10). Невідповідність технічним вимогам замовника (додатку 10) матиме наслідком відхилення пропозиції учасника.

Втім, додаток 10 містить низку помилок, неточностей та неузгодженостей (а. по ряду робіт не конкретизовано, які саме роботи вимагаються замовником: №№ 1,2, 8, 9, 19, 21, 25, 26, 27, 28, 29 додатку 10; б. вказані неіснуючі будівельні матеріали: наприклад в п. 8 додатку 10 "пилкоподібні" панелі;)

Вказані недоліки умисно унеможливлюють можливість належної підготовки кошторисно документації.
Крім цього, в тенденій документації відсутня інформація про існування проекту капітального ремонту.

З огляду на зазначене, вимагаємо привести технічні вимоги замовника (Додаток 10 до тендерної документації) у відповідність з п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2017 17:59
Замовник на виконання п. 3 ч. 1 ст. 22 виклав необхідне технічне завдання до предмету закупівлі у Додатку №10 до тендерної документації. Технічне завдання містить зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, детальний опис робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з роботами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Проте, якщо цієї інформації недостатньо, для уточнення робіт Замовник може забезпечити доступ до об’єкту Вашого представника. На підставі вищенаведеного, не є доцільним вносити зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2017 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "Укртехносфера" 10 253 040,60
UAH з ПДВ
9 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" 11 870 791,20
UAH з ПДВ
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 11 766 953,62
UAH з ПДВ
10 081 325,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП ПРОМІНВЕСТПРОЕКТ" 11 345 845,20
UAH з ПДВ
11 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2017 16:40
Договірна ціна.pdf
04 травня 2017 16:39
Проект договору.pdf
04 травня 2017 16:39
установчі.rar
04 травня 2017 16:39
Технічне завдання.rar
04 травня 2017 16:39
Досвід.rar
04 травня 2017 16:39
Довідки.rar

Публічні документи

03 травня 2017 16:31
Загальновиробничі 2.pdf
03 травня 2017 16:31
Розрахунки 5,6.pdf
03 травня 2017 16:31
Кошторис 3_2.pdf
03 травня 2017 16:31
Кошторис 3_1.pdf
03 травня 2017 16:31
Кошторис 2_2.pdf
03 травня 2017 16:30
Кошторис 2_1.pdf
03 травня 2017 16:30
Кошторис 1.pdf
03 травня 2017 16:30
Загальновиробничі 3.pdf
03 травня 2017 16:30
Договірна ціна.pdf
03 травня 2017 16:30
Відомість ресурсів 3.pdf
03 травня 2017 16:30
Відомість ресурсів 2.pdf
03 травня 2017 16:30
Відомість ресурсів 1.pdf
03 травня 2017 16:30
Підтвердження ст.17.pdf
03 травня 2017 16:30
Проект договора (2).pdf
03 травня 2017 16:30
Лист-згода.pdf
03 травня 2017 16:30
Довідка довкілля.pdf
03 травня 2017 16:30
Довідка субпідряд.pdf
03 травня 2017 16:30
Довідка ст 17.pdf
03 травня 2017 16:30
Л__ценз__я.pdf
03 травня 2017 16:30
Статут.pdf
03 травня 2017 16:30
Контракт директора.pdf
03 травня 2017 16:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2017 13:37
Проект договору.pdf
04 травня 2017 13:37
Про захист довкілля.pdf
04 травня 2017 13:37
Ліцензія.pdf
04 травня 2017 13:37
Ліцензія субпідрядник.pdf
04 травня 2017 13:37
дозвіл Держпраці.pdf
04 травня 2017 13:37
Лист згода.pdf
04 травня 2017 13:37
Інформація про ІПН.pdf
04 травня 2017 13:37
Інформац. довідка.pdf
04 травня 2017 13:37
статут.pdf
04 травня 2017 13:37
протокол №1.pdf
04 травня 2017 13:37
паспорт Козенко К.С..pdf
04 травня 2017 13:37
наказ №1-директор.pdf
04 травня 2017 13:36
відгук ХТЗ.pdf
04 травня 2017 13:36
відгук УКС3.pdf
04 травня 2017 13:36
відгук УКС2.pdf
04 травня 2017 13:36
відгук УКС1.pdf
04 травня 2017 13:36
договір ХТЗ.pdf
04 травня 2017 13:36
договір УКС3.pdf
04 травня 2017 13:36
договір УКС2.pdf
04 травня 2017 13:36
договір УКС1.pdf
04 травня 2017 13:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "Укртехносфера"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП ПРОМІНВЕСТПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "Укртехносфера"
#33477638
Відхилено 9 499 900,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 20:36
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД"
#32168454
Відхилено 9 500 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 20:39
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Відхилено 10 081 325,35
UAH з ПДВ
12 травня 2017 19:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП ПРОМІНВЕСТПРОЕКТ"
#38277974
Переможець 11 130 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2017 19:04

Документи

11 травня 2017 20:36
Електронний підпис

Документи

11 травня 2017 20:39
Електронний підпис

Документи

12 травня 2017 19:02
Електронний підпис

Документи

12 травня 2017 19:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2017 19:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП ПРОМІНВЕСТПРОЕКТ"
#38277974
11 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2017 19:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 15:52
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 15:46
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 квітня 2018 15:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:45
Додаткова Угода 2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 14:14
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 14:11
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 21:45
Додаткова угода1_капремонт.pdf зміни до договору
02 червня 2017 21:43
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 19:24
Договір про закупівлю укладений
31 травня 2017 19:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до інших умов договору
Номер договору про закупівлю: 43/05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт по даному Договору - квітень 2018 р.
Номер договору про закупівлю: 43/05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/05-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт по даному Договору - квітень 2018 року
Номер договору про закупівлю: 43/05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/05-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43/05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/05-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 8 688 182,13
UAH з ПДВ