Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовська, 2Д (Літера «В»)»
Очікувана вартість
121 469 400,00 UAH
UA-2017-04-18-001000-c 6dccde963b9c4021a3fb03988bcd5094
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487111325 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487111325
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2017 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2017 17:30
Початок аукціону: 10 травня 2017 15:00
Очікувана вартість: 121 469 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607 347,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Капітальний ремонт будівель, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовська, 2Д (Літера «В»)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівель, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовська, 2Д (Літера «В»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 17:46
проект договору Косовского, 2-Д (Літера В).doc
18 квітня 2017 17:40
26Т ТД )))).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-18-001000-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПЛУТОС-2013, Код ЄДРПОУ:38904411
Дата подання: 25 квітня 2017 13:52
ВИМОГА
Одесская государственная областная администрация согласовала финансирование 125 млн, тогда как уже проведен один тендер на 81 млн, сейчас еще 121 млн. То есть, тендер в отсутствие финансирования
По Договору:
"1.1 оплата "за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника.”
4.2 Платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) та наявності коштів на рахунку Замовника.
1.3. Обсяги виконання робіт по Договору можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі робіт та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків.
7.3. Види порушень та санкції за них, установлені Договором:
- При не надходженні, невчасному надходженні бюджетних коштів на рахунок Замовника для сплати за виконані роботи або при затримках у проведенні розрахунково-касових операцій не з вини Замовника, штрафні санкції до Сторін не застосовуються, а також не здійснюється нарахування інфляційних та 3% річних".
То есть, нет существенных условий договора - ни объемов, ни оплаты.

"2.1 Роботи, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають встановленим вимогам, Замовником не оплачуються".
Может быть штраф, но почему выполненные работы не должны оплачиваться вообще? Что такое “материальные ресурсы”?

"2.3 Виявлені в процесі перевірок і випробувань неякісні роботи (відповідно до ДСТУ), підлягають переробці"
Заказчик не эксперт, и недостатков выявлять не может.

“3.4 Рівень середньомісячної заробітної плати Підрядникові узгоджується Замовником”
чего вдруг?

“4.3. За умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих форм зазначених у п.4.1 Договору, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання.”
Указать сроки подписания Заказчиком форм КБ-3 и ответственность за неподписание без оснований.

“4.6 Показники для обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, які погоджені із Замовником на стадії визначення ціни пропозиції
4.7. Заробітна плата розраховується виходячи з нормативних трудовитрат
4.8. Заготовчо-складські витрати визначаються по усередненим відсотковим показникам Держбуду”
Так это тендер на минимальную цену, или потом еще нужно согласовывать смету

“6.2. Замовник має право:
6.2.1. Достроково розірвати Договір у разі виявлення недоліків виконаних робіт, які виключають можливість їх використання відповідно до мети, зазначеної у проектній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою”
любых недостатков?

“6.2.5. Інші права:
- Відмовитися від Договору у будь-який час до закінчення виконання робіт, відповідно до статті 7 Договору та Цивільного кодексу України, оплативши Підряднику виконану частину робіт з відшкодуванням збитків, завданих такою відмовою”.
Это похоже на нарушение Закона Украины “Про здійснення державних закупівль”, где перечень оснований для отмены закупки.

“Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень, або виправити їх своїми силами”
ЦКУ позволяет исправлять работы, только если подрядчик отказался

“11.4.4 При виявленні відхилень Замовник видає Підряднику письмове розпорядження про їх усунення, а при необхідності приймає рішення про припинення робіт.”
Перепутали себя с ГАСКом (ДАБІ України)

По проектной документации:
четкий перечень требуемых материалов. Там даже не указано, какие лифты, тогда как цены на них различаются раз в 10. Аналогично по всем позициям: от штукатурки до мрамора. Нет даже требований по пожарному оборудованию. Нет требований к видеокамерам и регистратору. Нет требований к вентиляционному и прочему оборудованию даже кухни. Нет требований к кондиционирующему оборудованию: ни мощностей ни марок. Или четко предусмотреть права Исполнителя использовать самые дешевые материалы, имеющие сертификат.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2017 16:55
«Капітальний ремонт будівель розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовського, 2-Д» (Літера «В 1»), «Капітальний ремонт будівель, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовська, 2Д (Літера «В»)» - це два різних об’єкти.
Проектну - кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовська, 2Д (Літера «В»)», затверджено розпорядженням Одеською Обласною Державною Адміністрацією у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011року.
Проектну - кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовського, 2-Д» (Літера «В 1»), затверджено наказом Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 22по від 06.03.2017року
Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради процедури закупівлі по кожному об’єкту проводяться окремо відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Проект договору Замовника складено відповідно до Бюджетного Кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08. 2005 року та інших чинних актів законодавства.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями.
Технічні умови по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівель, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Косовська, 2Д (Літера «В»)», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Вимогу розглянуто тендерним комітетом

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2017 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Добробуд-Град" 120 171 249,00
UAH з ПДВ
119 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГМА ГРУП КР" 121 323 161,00
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2017 08:59
Довідки.rar
11 травня 2017 16:54
Дог.zip
11 травня 2017 16:52
пропозиция 2.pdf
05 травня 2017 16:21
Додатки к договору.pdf
04 травня 2017 17:47
20.тех.зад.pdf
04 травня 2017 17:46
19. Календарний графік.pdf
04 травня 2017 17:46
Підписаний_G0517-3323-GL_tender.pdf
04 травня 2017 17:46
17.Антикор программа.pdf
04 травня 2017 17:46
15.Статут.pdf
04 травня 2017 17:46
14.Приказ.pdf
04 травня 2017 17:46
13.Решение №1.pdf
04 травня 2017 17:45
12.Паспорт Касаткин.pdf
04 травня 2017 17:45
11-1.Додатки-дц, пф.pdf
04 травня 2017 17:45
11. проект договору.pdf
04 травня 2017 17:45
27-1.Договор №20,03-17.pdf
04 травня 2017 17:45
27.Договор оренды №3,17т.pdf
04 травня 2017 17:44
10. Довідка обладнання.pdf
04 травня 2017 17:44
9. Довідка працівники.pdf
04 травня 2017 17:43
8. Субпідрядники.pdf
04 травня 2017 17:43
6.пропозиция.pdf
04 травня 2017 17:43
4.Довідка довкілля.pdf
04 травня 2017 17:42
1. Відомості учасника.pdf

Публічні документи

05 травня 2017 12:29
договор проект.pdf
05 травня 2017 12:22
gar3387.pdf
05 травня 2017 12:18
трудові книжки.pdf
05 травня 2017 12:18
штатное расписание.pdf
05 травня 2017 12:18
Технічне завдання.pdf
05 травня 2017 12:16
наказ 1ап.pdf
05 травня 2017 12:16
Календарний графік.pdf
05 травня 2017 12:13
протокол.pdf
05 травня 2017 12:13
Наказ директор.pdf
05 травня 2017 12:13
Балановский.pdf
05 травня 2017 12:13
мат-тех база.pdf
05 травня 2017 12:12
Працівники.pdf
05 травня 2017 12:12
Про субпідрядників.pdf
05 травня 2017 12:11
Пропозиція.pdf
05 травня 2017 12:11
Згода з проектом.pdf
05 травня 2017 12:11
Довкілля.pdf
05 травня 2017 12:11
Лист з інформацією.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Добробуд-Град"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГМА ГРУП КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне Підприємство "Добробуд-Град"
#37184601
Переможець 119 560 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 17:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне Підприємство "Добробуд-Град" #37184601

№ рішення у справі

65/23-р/к

Дата рішення у справі

07.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 травня 2017 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2017 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Добробуд-Град"
#37184601
119 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2017 17:25
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 травня 2017 13:07
Коментар щодо відміни: у зв’язку з відсутністю подальшої потреби
Документи:
22 травня 2017 13:03
Рішення.docx