Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP
Services of developing and implementing the automated control system for accounting, tax accounting, budgeting and financial reporting consolidation processes based on SAP software
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2017-04-18-000999-b 0446ab942b734b0287760db7a781c27b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Шевчук Анатолій Степанович
+380445863529
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Soloviova Valeriia
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Шевчук Анатолій Степанович
+380445863529
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2017 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2017 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2017 11:55
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 480000 UAH
Publication date: 18 квітня 2017 15:39
Enquiries until: 09 липня 2017 10:00
Complaints submission until: до 15 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 липня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Services of developing and implementing the automated control system for accounting, tax accounting, budgeting and financial reporting consolidation processes based on SAP software
CPV: 72210000-0
Період постачання: по 01 червня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2017 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2017 12:08
Перелік змін до ТД_SAP.docx
11 липня 2017 12:08
ТД_SAP (нова редакція).pdf
18 квітня 2017 15:39
Додатки 8-9.xls
18 квітня 2017 15:39
Додатки 3-7.docx
11 липня 2017 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2017 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2017 12:08
Перелік змін до ТД_SAP.docx
18 травня 2017 17:27
Перелік змін до ТД_SAP.docx
11 липня 2017 12:08
ТД_SAP (нова редакція).pdf
18 травня 2017 17:27
ТД_SAP_new.pdf
18 квітня 2017 15:39
ТД_SAP.pdf
18 квітня 2017 15:39
Додатки 8-9.xls
18 квітня 2017 15:39
Додатки 3-7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо конфіденційності інформації
Дата подання: 26 квітня 2017 12:59
Дата відповіді: 28 квітня 2017 14:16
Пунктом 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (скановані файли в форматі .pdf, мають містити назви документів та бути відкриті для загального доступу (не містити паролів)), зокрема, з: - листом та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 7). У примітці до вищезазначеного пункту Замовником зазначено: * Під час завантаження тендерної пропозиції учасник може визначати тип завантажених файлів. В разі визначення файлів як конфіденційні учасник повинен зазначити обґрунтовані причини такого рішення. Файли, що визначені конфіденційними, будуть доступні для перегляду тільки Замовнику. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 5. Кваліфікаційні критерії до учасників Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що відповідно до кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16 Закону, та визначених у Додатку 7 цієї тендерної документації, Учасник надає лист про: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Учасник підтверджує, що до виконання договору будуть залучені працівники, які мають необхідну кваліфікацію і досвід, відповідно до Таблиці 1. Для підтвердження кваліфікації Учасник додатково надає: - сканкопії сторінок трудових книжок працівників, зазначених в Таблиці 1, з відмітками про їх працевлаштування в даний час на підприємстві-учаснику, або скан копії першої та останньої сторінок контрактів (договорів), укладених підприємством-учасником з цими працівниками, чинними до 31.12.2017р. Відповідно Закону України «Про захист персональних даних», персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Підприємство-учасник, укладаючи трудові договору (контракти, трудові книжки) набуває статусу володільця, розпорядника персональних даних з обов’язками що їх захисту відповідно Закону України «Про захист персональних даних». Замовник, отримуючи в складі тендерної пропозиції скан-копії сторінок трудових книжок працівників, відмітками про їх працевлаштування на підприємстві-учасника, або скан копії першої та останньої сторінок контрактів, відповідно Закону України «Про захист персональних даних», набуває статусу одержувач персональних даних з обов’язками що їх захисту відповідно Закону України «Про захист персональних даних», та відповідальністю за порушення, встановленої законодавством. У випадку завантаження у відкритому доступі скан-копії сторінок трудових книжок працівників або скан копії першої та останньої сторінок контрактів (договорів), укладених підприємством-учасником з цими працівниками, персональні дані визначеного кола осіб стануть загально доступними, а замовник, як одержувач персональних даних не зможе забезпечити належний рівень захисту таких персональних даних осіб відповідно Закону України «Про захист персональних даних», у зв’язку із чим існує обґрунтована необхідність завантаження учасником у складі тендерної пропозиції скан-копій сторінок трудових книжок працівників або скан-копії першої та останньої сторінок контрактів (договорів), у закритому доступі, тобто визначивши їх як конфіденційними відповідно Закону України «Про захист персональних даних». ПИТАННЯ: Чи буде підставою для відхилення пропозиції учасника, у випадку завантаження учасником у складі тендерної пропозиції листа, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 7) у відкритому доступі, а документів для підтвердження кваліфікації згідно Додатку 7, а саме: скан-копій сторінок трудових книжок працівників, зазначених в Таблиці 1, з відмітками про їх працевлаштування в даний час на підприємстві-учаснику, або скан-копії першої та останньої сторінок контрактів (договорів), укладених підприємством-учасником з цими працівниками, чинними до 31.12.2017р. у закритому доступі, тобто визначивши їх як конфіденційними відповідно Закону України «Про захист персональних даних»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації
Частиною 2 ст. 27 Закону визначено, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Разом з тим, статтею 30 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в тому числі, в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
щодо банківської гарантії
Дата подання: 05 травня 2017 12:44
Дата відповіді: 10 травня 2017 12:11
Доброго дня. Просимо надати підтвердження, що банківська гарантія (від 22.04.2017р., видана для ТОВ «АГЕЛЕС», термін дії якої до 31.08.2017р.), отримана нами для участі у тендері «Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP» оголошеного 22.02.2017р., замовником якого був, ПАТ "НАК" Нафтогаз України ", є дійсною для надання її в якості банківської гарантії підтвердження тендерного забезпечення для участі в тендері «Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP», оголошеного 18.04.2017р. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації при оформлені банківської гарантії/електронної банківської гарантії (додаток 8 до тендерної документації) необхідно зазначити посилання на оголошення процедури закупівлі. Отже, необхідно зазначити посилання на оголошення, що опубліковано в системі електронних закупівель 18.04.2017.
Також строк дії банківської гарантії/електронної банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії тендерної пропозиції учасників торгів, тобто не менше 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (не менше 120 днів, починаючи з 19.05.2017).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-18-000999-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНІМ", Код ЄДРПОУ:37354209
Дата подання: 24 травня 2017 17:04
Скарга №52 від 24.05.2017 щодо закупівлі: UA-2017-04-18-000999-b
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі): UA-2017-04-18-000999-b. Підстави подання скарги, обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів викладені в скарзі та в документах, прикріплених до скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2017 19:50
рІШЕННЯ ВІД 29.05.2017 № 3335.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 19:50
Лист стосовно розгляду скарги UA-2017-04-18-000999-b.b1.pdf
Дата публікації: 02 червня 2017 16:42
рішення від 13.06.2017 № 3789.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 11 липня 2017 12:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2017 12:27
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
11 липня 2017 12:27
Електронний підпис
11 липня 2017 12:26
Протокол відміни торгів.pdf