Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича)
Очікувана вартість
8 925 000,00 UAH
UA-2017-04-18-000738-c 40474888aa4d4f93ab0f89bbb0c82d66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисник Тетяна Василівна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Мисник Тетяна Василівна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2017 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2017 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2017 15:37
Початок аукціону: 04 травня 2017 14:15
Очікувана вартість: 8 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44625 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015 (CPV) 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Поповича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2017 12:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2017 12:22
протокол внесення змін_21.04.17.doc
21 квітня 2017 12:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_1docx.pdf
20 квітня 2017 15:36
протокол розбіжностей.doc
18 квітня 2017 15:32
Проект Договору_docx.pdf
21 квітня 2017 12:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2017 12:22
протокол внесення змін_21.04.17.doc
21 квітня 2017 12:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_1docx.pdf
20 квітня 2017 15:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_1docx.pdf
18 квітня 2017 15:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_1docx.pdf
20 квітня 2017 15:36
протокол розбіжностей.doc
18 квітня 2017 15:32
Проект Договору_docx.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 20 квітня 2017 11:45
Дата відповіді: 20 квітня 2017 13:00
В додатку №4 до тендерної документації (Лист-згода на обробку персональних даних) зазначено посилання на Закон України "Про здійснення державних закупівель", що втратив чинність.
Відповідь: В додатку №4 до тендерної документації (Лист-згода на обробку персональних даних) була допущена технічна помилка та будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення інформації щодо додатку №2
Дата подання: 20 квітня 2017 17:49
Дата відповіді: 21 квітня 2017 08:15
у Додатку № 2 в пункті 3 (Інформація, яку повинен надати Переможець торгів на виконання вимог статті 17 Закону) не чітко прописано чи переможець має надати таку довідку чи замовник перевіряє інформацію про суб’єкта господарювання самостійно. Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Інформація надається в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності).
Але замовник може також самостійно перевірити інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визначення вчинення субєктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренціїу вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливогоподальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (www.ame.gov.ua в розділі Діяльність у сфері державних закупівель).
щодо формули оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 21 квітня 2017 09:52
Дата відповіді: 21 квітня 2017 12:16
У розділі 5 Оцінка тендерних пропозицій зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Далі зазначається математична формула для оцінки: PP = P/(1 + (F1 + F2 +. . .Fn)/РV), де PP — приведена ціна; P- ціна; F1 ….Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна” Поясніть, будь ласка, як ця формула застосовується, якщо єдиним критерієм оцінки є ціна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Коментарі враховано та внесено зміни до тендерної документації в Розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій
п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
щодо оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 21 квітня 2017 10:01
Дата відповіді: 21 квітня 2017 12:16
У розділі 5 Оцінка тендерних пропозицій зазначено наступне: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Далі в цьому ж розділі зазначена Методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ), якщо всі учасники є платниками ПДВ. У випадку, якщо хоча б один з учасників не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ). З цього випливає, що учасники не можуть приймати участь в торгах на рівних умовах, так як при зазначені ціни тендерної пропозиції один учасник подає з ПДВ, інший без ПДВ, під час проведення аукціону учасники не знають, яка з цін є з ПДВ, яка без ПДВ, вони не бачать реальну вартість пропозицій кожного з учасників, яка буде в результаті оцінюватись. Тобто, при оцінці результати аукціону будуть спотворені. Також є розбіжності і в різних частинах розділу 5 тендерної документації. В одному абзаці розділу 5 зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ), при цьому в іншому абзаці зазначається, що у випадку, якщо хоча б один з учасників не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ). То яким чином все ж таки буде проводитись оцінка тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Коментарі враховано та внесено зміни до тендерної документації в Розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій
п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
Щодо переліку документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічну специфікацію
Дата подання: 22 квітня 2017 20:21
Дата відповіді: 24 квітня 2017 11:08
В переліку документів, що викладені в інструкції щодо підготовки тендерної документації, зазначено , що учасники в складі тендерної пропозиції мають надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатка 5 до цієї тендерної документації); Уточніть, будь ласка, перелік документів, які учасники мають надати в складі тендерної пропозиції, оскількі ні в інструкції, ні в додатку вони не зазначені, та не зрозуміло, які саме документи замовник вимагає надати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати технічну частину до тендерної пропозиції на закупівлю робіт, розроблену згідно технічного завдання на закупівлю робіт по об"єкту (згідно Додатка 5 до цієї тендерної документації)
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2017 15:30
Дата відповіді: 24 квітня 2017 09:52
В пункті 2 Розділу 3 щодо забезпечення тендерної пропозиції замовник зазначає наступну вимогу: "Банківська гарантія— має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії." Відповідно до Цивільного кодекс України (Закон України від 16.01.2003 р. № 435-ІV) та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004, №639) зазначено наступне: ГАРАНТІЯ (guarantee) – це спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант приймає на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром (оформлене в письмовій формі або у формі повідомлення) сплатити кошти за принципала в разі невиконання останнім своїх зобов’язань у повному обсязі або їх частину в разі пред'явлення бенефіціаром вимоги та дотримання всіх вимог, передбачених умовами гарантії. Зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від основного зобов'язання принципала (його припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на таке зобов’язання безпосередньо міститься в тексті гарантії; За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Тобто, банк гарантує замовнику виконання перед ним учасником зобов'язань у розмірі банківської гарантії, визначеної замовником. Банк видає банківську гарантію з покриттям, але при цьому такого документу як довідка з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії не існує. Тобто, замовником викладена вимога до учасників некоректно. Просимо замовника привести документацію відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004, №639 грошове забезпечення це і є покриття.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 23 квітня 2017 15:36
Дата відповіді: 24 квітня 2017 10:57
В додатку 1 зазначена вимога надати довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання за 3 останні роки аналогічних договорів. які безпосередньо стосуються предмета закупівлі. Обов’язково додаються: - копії договорів, що зазначаються у довідці; - кoпіi заключної довідки про вартість будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за договорами, вказаними у довідці. Форма КБ-3 є фінансовими документами, що підписуються між сторонами договору, та є інформацію, яка не має надаватись третім особам. Тому ця вимога замовника не відповідає чинному законодавству
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.6.4 Визначення вартості робіт та витрат "Довідка про вартість виконаних робіт та витрати" (Примірна форма №КБ-3) є первинним обліковим документом, невідємною частиною договору на виконання робіт та підтвердженням виконаних робіт згідно договору.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-18-000738-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:37165793
Дата подання: 16 травня 2017 16:24
Вимога щодо скасування рішення тендерного комітету від 13.05.2017 про визначення переможця торгів
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП» вимагає відмінити рішення Замовника щодо результатів закупівлі та визначення переможця торгів та привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі не усунення Замовником порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та не прийняття правомірного рішення відповідно до законодавства, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів учасників публічних закупівель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2017 14:12
Для відхилення пропозиції ТОВ «ДЕ - ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав не має

Документи подані скаржником

16 травня 2017 16:24
Скарга.pdf

Документи

19 травня 2017 14:12
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2017 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фастгідроресурс 7 204 728,00
UAH з ПДВ
6 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 8 076 522,02
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП" 8 024 098,00
UAH з ПДВ
7 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "АСКОЛЬД" 8 500 000,00
UAH з ПДВ
7 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2017 16:45
ДОГОВІРНА ЦІНА2 001.JPG.jpg
04 травня 2017 16:45
ДОГОВІРНА ЦІНА 001.JPG.jpg
04 травня 2017 16:40
АНТИКОРУПЦІЙНА2 001.JPG.jpg
04 травня 2017 16:37
АНТИКОРУПЦІЙНА 001.JPG.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ13.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ2 001.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ3.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ12.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ9.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ15.jpg
26 квітня 2017 10:24
ЛІЦЕНЗІЯ2 001.jpg
26 квітня 2017 10:24
СТАТУТ6.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ14.jpg
26 квітня 2017 10:23
ЛІЦЕНЗІЯ1 001.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ5.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ11.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ4.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ10.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ1.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ8.jpg
26 квітня 2017 10:23
СТАТУТ7.jpg
26 квітня 2017 10:23
ДОВІДКА 4ОПП.jpg
26 квітня 2017 10:23
СВІДОЦТВО.jpg
26 квітня 2017 10:22
СВІДОЦТВО2.jpg

Публічні документи

03 травня 2017 12:49
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
03 травня 2017 12:49
ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

03 травня 2017 11:36
Документ видалено
02 травня 2017 15:43
17.2_К.5 Локальні.pdf
02 травня 2017 15:43
17.1_К.4 Обєктний.pdf
02 травня 2017 15:42
18_К.3 Розрахунки.pdf
02 травня 2017 15:42
16_К.0 Зведений кошторис.pdf
02 травня 2017 15:42
15_К.2 Договірна ціна.pdf

Публічні документи

03 травня 2017 15:06
КБ-3-2.PDF
03 травня 2017 14:53
tmp98C.pdf
03 травня 2017 14:53
tmpF2D2.pdf
03 травня 2017 14:52
Статут.zip
02 травня 2017 18:25
додаток до ліцензії 2.pdf
02 травня 2017 18:25
Додаток до ліцензії.pdf
02 травня 2017 18:25
Ліцензія.pdf
02 травня 2017 18:25
копія договору стор7.pdf
02 травня 2017 18:25
Копія договору.pdf
02 травня 2017 18:25
копія договору стор 6.pdf
02 травня 2017 18:25
копія договору стор5.pdf
02 травня 2017 18:25
копія договору стор4.pdf
02 травня 2017 18:25
копія договору стор3.pdf
02 травня 2017 18:25
копія договору стор2.pdf
02 травня 2017 18:25
КБ-3.pdf
02 травня 2017 18:25
Дозвіл 2.pdf
02 травня 2017 18:25
Дозвіл.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp4C0B.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp5A7C.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp8F9F.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp70F.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp203A.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp4400.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp4853.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpA679.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpB651.pdf
02 травня 2017 18:25
Статут.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp1B3.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp4B21.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp8B8B.pdf
02 травня 2017 18:25
tmp93F3.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpAABE.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpA61C.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpAABE.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpE213.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpF6EA.pdf
02 травня 2017 18:25
tmpEF1D.pdf
02 травня 2017 18:25
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2017 18:24
Підтвердження ст. 17.pdf
02 травня 2017 18:24
Підтвердження ст. 17 4.pdf
02 травня 2017 18:24
Підтвердження ст. 17 3.pdf
02 травня 2017 18:24
Підтвердження ст. 17 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фастгідроресурс

"ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП"

ПрАТ "АСКОЛЬД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фастгідроресурс
#37237401
Відхилено 6 970 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2017 15:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
Переможець 7 000 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2017 13:02

Документи

10 травня 2017 15:07
Електронний підпис
10 травня 2017 15:04
Протокол

Документи

13 травня 2017 13:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2017 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2017 13:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 09:15
Договір укладений
27 вересня 2018 09:09
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 08:46
2-02-17.pdf зміни до договору
02 липня 2018 08:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 09:58
1-1.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:57
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 14:32
договір укладений
02 червня 2017 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 273 979,58
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін