Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича)
Очікувана вартість
8 925 000,00 UAH
UA-2017-04-18-000738-c ● 40474888aa4d4f93ab0f89bbb0c82d66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Мисник Тетяна Василівна +380459563661 ukb_borispol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2017 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2017 15:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2017 15:37 |
Початок аукціону: | 04 травня 2017 14:15 |
Очікувана вартість: | 8 925 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44625 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015 (CPV) 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Поповича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 травня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2017 12:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2017 12:22 |
протокол внесення змін_21.04.17.doc | |
21 квітня 2017 12:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_1docx.pdf | |
20 квітня 2017 15:36 |
протокол розбіжностей.doc | |
18 квітня 2017 15:32 |
Проект Договору_docx.pdf |
21 квітня 2017 12:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 квітня 2017 12:22 |
протокол внесення змін_21.04.17.doc
|
||||||
21 квітня 2017 12:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_1docx.pdf
|
||||||
20 квітня 2017 15:36 |
протокол розбіжностей.doc
|
||||||
18 квітня 2017 15:32 |
Проект Договору_docx.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 20 квітня 2017 11:45
Дата відповіді: 20 квітня 2017 13:00
В додатку №4 до тендерної документації (Лист-згода на обробку персональних даних) зазначено посилання на Закон України "Про здійснення державних закупівель", що втратив чинність.
Відповідь: В додатку №4 до тендерної документації (Лист-згода на обробку персональних даних) була допущена технічна помилка та будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення інформації щодо додатку №2
Дата подання: 20 квітня 2017 17:49
Дата відповіді: 21 квітня 2017 08:15
у Додатку № 2 в пункті 3 (Інформація, яку повинен надати Переможець торгів на виконання вимог статті 17 Закону) не чітко прописано чи переможець має надати таку довідку чи замовник перевіряє інформацію про суб’єкта господарювання самостійно. Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Інформація надається в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності).
Але замовник може також самостійно перевірити інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визначення вчинення субєктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренціїу вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливогоподальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (www.ame.gov.ua в розділі Діяльність у сфері державних закупівель).
Але замовник може також самостійно перевірити інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визначення вчинення субєктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренціїу вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливогоподальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (www.ame.gov.ua в розділі Діяльність у сфері державних закупівель).
щодо формули оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 21 квітня 2017 09:52
Дата відповіді: 21 квітня 2017 12:16
У розділі 5 Оцінка тендерних пропозицій зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Далі зазначається математична формула для оцінки:
PP = P/(1 + (F1 + F2 +. . .Fn)/РV), де
PP — приведена ціна; P- ціна;
F1 ….Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію “ціна”
Поясніть, будь ласка, як ця формула застосовується, якщо єдиним критерієм оцінки є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коментарі враховано та внесено зміни до тендерної документації в Розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій
п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
щодо оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 21 квітня 2017 10:01
Дата відповіді: 21 квітня 2017 12:16
У розділі 5 Оцінка тендерних пропозицій зазначено наступне:
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Далі в цьому ж розділі зазначена Методика оцінки:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ), якщо всі учасники є платниками ПДВ.
У випадку, якщо хоча б один з учасників не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).
З цього випливає, що учасники не можуть приймати участь в торгах на рівних умовах, так як при зазначені ціни тендерної пропозиції один учасник подає з ПДВ, інший без ПДВ, під час проведення аукціону учасники не знають, яка з цін є з ПДВ, яка без ПДВ, вони не бачать реальну вартість пропозицій кожного з учасників, яка буде в результаті оцінюватись. Тобто, при оцінці результати аукціону будуть спотворені.
Також є розбіжності і в різних частинах розділу 5 тендерної документації. В одному абзаці розділу 5 зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ), при цьому в іншому абзаці зазначається, що у випадку, якщо хоча б один з учасників не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).
То яким чином все ж таки буде проводитись оцінка тендерних пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коментарі враховано та внесено зміни до тендерної документації в Розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій
п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
Щодо переліку документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічну специфікацію
Дата подання: 22 квітня 2017 20:21
Дата відповіді: 24 квітня 2017 11:08
В переліку документів, що викладені в інструкції щодо підготовки тендерної документації, зазначено , що учасники в складі тендерної пропозиції мають надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатка 5 до цієї тендерної документації);
Уточніть, будь ласка, перелік документів, які учасники мають надати в складі тендерної пропозиції, оскількі ні в інструкції, ні в додатку вони не зазначені, та не зрозуміло, які саме документи замовник вимагає надати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати технічну частину до тендерної пропозиції на закупівлю робіт, розроблену згідно технічного завдання на закупівлю робіт по об"єкту (згідно Додатка 5 до цієї тендерної документації)
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2017 15:30
Дата відповіді: 24 квітня 2017 09:52
В пункті 2 Розділу 3 щодо забезпечення тендерної пропозиції замовник зазначає наступну вимогу:
"Банківська гарантія— має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії."
Відповідно до Цивільного кодекс України (Закон України від 16.01.2003 р. № 435-ІV) та
Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004, №639) зазначено наступне:
ГАРАНТІЯ (guarantee) – це спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант приймає на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром (оформлене в письмовій формі або у формі повідомлення) сплатити кошти за принципала в разі невиконання останнім своїх зобов’язань у повному обсязі або їх частину в разі пред'явлення бенефіціаром вимоги та дотримання всіх вимог, передбачених умовами гарантії. Зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від основного зобов'язання принципала (його припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на таке зобов’язання безпосередньо міститься в тексті гарантії;
За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Тобто, банк гарантує замовнику виконання перед ним учасником зобов'язань у розмірі банківської гарантії, визначеної замовником.
Банк видає банківську гарантію з покриттям, але при цьому такого документу як довідка з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії не існує. Тобто, замовником викладена вимога до учасників некоректно.
Просимо замовника привести документацію відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004, №639 грошове забезпечення це і є покриття.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 23 квітня 2017 15:36
Дата відповіді: 24 квітня 2017 10:57
В додатку 1 зазначена вимога надати довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання за 3 останні роки аналогічних договорів. які безпосередньо стосуються предмета закупівлі.
Обов’язково додаються:
- копії договорів, що зазначаються у довідці;
- кoпіi заключної довідки про вартість будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за
договорами, вказаними у довідці.
Форма КБ-3 є фінансовими документами, що підписуються між сторонами договору, та є інформацію, яка не має надаватись третім особам.
Тому ця вимога замовника не відповідає чинному законодавству
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.6.4 Визначення вартості робіт та витрат "Довідка про вартість виконаних робіт та витрати" (Примірна форма №КБ-3) є первинним обліковим документом, невідємною частиною договору на виконання робіт та підтвердженням виконаних робіт згідно договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-18-000738-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:37165793
Дата подання: 16 травня 2017 16:24
Вимога щодо скасування рішення тендерного комітету від 13.05.2017 про визначення переможця торгів
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП» вимагає відмінити рішення Замовника щодо результатів закупівлі та визначення переможця торгів та привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі не усунення Замовником порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та не прийняття правомірного рішення відповідно до законодавства, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів учасників публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
В разі не усунення Замовником порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та не прийняття правомірного рішення відповідно до законодавства, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів учасників публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2017 14:12
Для відхилення пропозиції ТОВ «ДЕ - ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав не має
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2017 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Фастгідроресурс |
7 204 728,00
UAH з ПДВ
|
6 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" |
8 076 522,02
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП" |
8 024 098,00
UAH з ПДВ
|
7 547 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "АСКОЛЬД" |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
7 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Фастгідроресурс #37237401 |
Відхилено |
6 970 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2017 15:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" #37334156 |
Переможець |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2017 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2018 09:15
|
Договір | укладений |
27 вересня 2018 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2018 08:46
|
2-02-17.pdf | зміни до договору |
02 липня 2018 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 09:58
|
1-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2017 14:32
|
договір | укладений |
02 червня 2017 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |