Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
POS матеріали
Очікувана вартість
125 500,00 UAH
UA-2017-04-17-000009-c ● f4f3cfc021c946eba5ced3ac2dc49606
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська галерея мистецтв "Лавра" |
Код ЄДРПОУ: | 23731321 |
Вебсайт: | http://www.facebook.com/lavragallery |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська, 1 (Січневого повстання, 17) |
Контактна особа: |
Київська Галерея ЛАВРА 380938088868 lavra.art.gallery@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2017 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2017 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2017 15:27 |
Очікувана вартість: | 125 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 255,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
POS матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
POS матеріали
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2017
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2017 13:40 |
Оголошення POS.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнение характеристик продукции
Дата подання: 18 квітня 2017 13:17
прошу уточнить размер брендвола, размерность, цветность печати, плотность бумаги для флаеров, размерность и объем каталога
Відповідь відсутня
сроки
Дата подання: 18 квітня 2017 17:17
Какие сроки на выполнение заказа?
Відповідь відсутня
монтаж банеров нужен?
Дата подання: 18 квітня 2017 17:17
монтаж банеров нужен?
Відповідь відсутня
какого размера бренд вол?
Дата подання: 18 квітня 2017 17:19
размер брендволола и что значит "з крипленням"?
Відповідь відсутня
флаера какого размера?
Дата подання: 18 квітня 2017 17:19
Размер флаера? макет? бумага?
Відповідь відсутня
стричка наруку
Дата подання: 18 квітня 2017 17:19
кокой материал и акая печать сколько цветов? макет?
Відповідь відсутня
каталог
Дата подання: 18 квітня 2017 17:21
Розробка дизайну каталогу -- печать не нужна?
сколько страиц? какой формат? в какой программе?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-17-000009-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Скиба Олена Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2931114622
Дата подання: 28 квітня 2017 17:36
Жалоба
Почему наше предложение с минимальной ценой было отклонено!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 18:39
Відповідно до вимогам до кваліфікації учасників та способів їх підтвердження, Учасник повинен надати в електронному (сканованому форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідку, виписку або витяг Державної реєстраційної служби України з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців ;
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору;
- завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон.);
- інші документи (за наявності) на розсуд учасника.
Серед документів, що підтверджують відповідність учасника ФОП Скиба Олени Олександрівни надано скан цінової пропозиції щодо закупівлі виготовлення постерів для білбордів та сітілайтів на загальну суму 13 000 грн. в той час коли КМГМ Лавра проводить закупівлю послуг з виготовлення банеру, бренд-волу, постерів, флаєрів, стрічок на руку та розробку дизайну каталогу, а запропонована учасником вартість послуг на електронному майданчику становить 87 5000,00 грн. Цінова пропозиція, що була звантажена учасником після завершення торгів не містить переліку послуг назви закупівлі, що не дає можливості визначити щодо чого вона зроблена.
Крім того, ФОП Скиба Олени Олександрівни, не виконано вимоги до кваліфікації та не завантажено до системи завірену підписом та печаткою учасника довідку, з інформацією про учасника. як це вимагалось у тендерній документації.
Відповідно до розділу «Відхилення пропозицій» тендерної документації, у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
- довідку, виписку або витяг Державної реєстраційної служби України з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців ;
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору;
- завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон.);
- інші документи (за наявності) на розсуд учасника.
Серед документів, що підтверджують відповідність учасника ФОП Скиба Олени Олександрівни надано скан цінової пропозиції щодо закупівлі виготовлення постерів для білбордів та сітілайтів на загальну суму 13 000 грн. в той час коли КМГМ Лавра проводить закупівлю послуг з виготовлення банеру, бренд-волу, постерів, флаєрів, стрічок на руку та розробку дизайну каталогу, а запропонована учасником вартість послуг на електронному майданчику становить 87 5000,00 грн. Цінова пропозиція, що була звантажена учасником після завершення торгів не містить переліку послуг назви закупівлі, що не дає можливості визначити щодо чого вона зроблена.
Крім того, ФОП Скиба Олени Олександрівни, не виконано вимоги до кваліфікації та не завантажено до системи завірену підписом та печаткою учасника довідку, з інформацією про учасника. як це вимагалось у тендерній документації.
Відповідно до розділу «Відхилення пропозицій» тендерної документації, у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2017 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Скиба Олена Олександрівна |
87 500,00
UAH з ПДВ
|
87 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гарнага Алла Миколаївна" |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скиба Олена Олександрівна #2931114622 |
Відхилено |
87 500,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2017 16:06
|
ФОП "Гарнага Алла Миколаївна" #3067716009 |
Переможець |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2017 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
РОС.pdf | укладений |
08 червня 2017 22:51
|