Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Роботизована реабілітаційна система відновлення функцій ходи)
Medical equipment and various medical products (Robotic rehabilitation system restore function to walk)
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2017-04-14-000779-c 3e03127a506e4b9eb834098dd520015d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довганчин Галина Станіславівна

+380444670013 galinadovganchyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЦЕНТР РАННЬОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
Код ЄДРПОУ: 41055234
Місцезнаходження: 04086, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г
Контактна особа: Довганчин Галина Станіславівна
+380444670013
galinadovganchyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Center For Early Social Rehabilitation Of Disabled Children
National ID: 41055234
Contact point: Dovganchin Galina Stanislavovna
+380444670013
galinadovganchyn@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 квітня 2017 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2017 13:25
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2017 13:25
Початок аукціону: 25 вересня 2017 14:45
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 270000 UAH
Publication date: 14 квітня 2017 13:20
Enquiries until: 08 серпня 2017 13:25
Complaints submission until: до 14 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2017 13:25

Information

Estimated total value: 18 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
(Роботизована реабілітаційна система відновлення функцій ходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г,
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Medical equipment and various medical products (Robotic rehabilitation system restore function to walk)
CPV: 33190000-8
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2017 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2017 19:33
Зміни до Тендерної документації роботизована система від 08.08.17.doc.pdf
09 серпня 2017 19:29
Зміни до Тендерної документації роботизована система від 08.08.17.doc.pdf
09 серпня 2017 12:49
Зміни до Тендерної документації роботизована система від 08.08.17.doc.pdf
09 серпня 2017 19:29
Витяг з Протоколу ТК 10 від 08.08.17 щодо змін доТД роботизована система .pdf
09 серпня 2017 19:29
03 Тендерна документація роботизована система з додатками 13 04 17.doc
09 серпня 2017 12:54
03 Тендерна документація роботизована система з додатками 13 04 17.doc
09 серпня 2017 12:49
03 Тендерна документація роботизована система з додатками 13 04 17.doc
14 квітня 2017 13:43
03 Тендерна документація роботизована система з додатками 13 04 17.doc
14 квітня 2017 13:20
03 Тендерна документація роботизована система з додатками 13 04 17.doc
09 серпня 2017 12:49
оголошен..doc
14 квітня 2017 13:45
оголошен..doc
14 квітня 2017 13:20
оголошен..doc
14 квітня 2017 13:45
announcement.docx
14 квітня 2017 13:20
announcement.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма подачі документів
Дата подання: 05 травня 2017 11:01
Дата відповіді: 09 серпня 2017 17:07
Згідно з розділом 3 Додатку 3 до тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику відповідні документи. Просимо роз’яснити переможець у якій формі подає Замовнику документи: у паперовій формі або в електронній формі через електронну систему, оскільки спосіб подачі переможцем документів у тендерній документації не визначений?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 5.«Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установ-лені статтею 17 Закону», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, учасники у складі тендерної пропозиції подають документи, зазначені у Додатку № 3 до ТД.
Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону (згідно з Додатком № 3 до ТД).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-14-000779-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕХАФЛЕКС", Код ЄДРПОУ:39072601
Дата подання: 05 травня 2017 10:53
Прохання внесення змін
Просимо внести зміни, викладені у прикріпленому файлі, щодо кваліфікаційної частини тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 18:15
ПОЯСНЕННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ УЧАСНИКА
Центр ранньої соціальної реабілітації дітей — інвалідів (далі — Замовник, Центр) на звернення учасника (користувача системи Prozorro), від 05.05.2017, 10:53. ID: UA-2017-04-14-000779-C.B1, щодо вимоги усунення порушень під час проведення тендерної процедури закупівлі за ДК 021:2015 код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Роботизована реабілітаційна система відновлення функцій ходи), повідомляє наступне.

Питання №1 щодо вимоги падання сертифікату ISO або СЕ або TUV.
При здійсненні закупівлі послуг медичного обладнання та виробів медичного призначення Замовник зобов’язаний брати до уваги специфіку соціальної сфери, яка відрізняється певними особливостями і при оцінці конкурсних пропозицій враховувати очікуваний рівень якості товару. Для досягнення цієї мети, поряд з ефективним використанням коштів, Замовник має право скористатись в передбачених законом випадках важелями впливу на якість предмета закупівлі, для чого може детально описувати предмет закупівлі, а також встановлювати кваліфікаційні вимоги до учасників. 
Наявність діючого сертифікату ISO або СЕ або TUV дає впевненість у безпеці виробів, які купує Замовник.
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифіката системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 14971:2009 – це гарантія спроможності надати якісне та безпечне медичне обладнання, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість виробів, знаходяться під контролем. 
Тобто, у Замовника наявні правові підстави встановлювати при закупівлі послуг медичного обладнання та виробів медичного призначення ті вимоги, які він вважає доцільними і обґрунтованими для закупівлі за найнижчою ціною виробів високого рівня якості. Зокрема, вимоги щодо надання учасниками інформації про наявність або відсутність у них сертифікату ISO або СЕ або TUV. 
Таким чином, зазначеними вимогами Замовника має намір отримати товар належної якості, що відповідає нормам та стандартам.

Питання №2 щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно Статті 16 ЗУ Про здійснення державних закупівель замовник має право вимагати від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
 Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Замовником визначено, що наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є обов’язковим критерієм.
Під терміном «аналогічного договору» слід розуміти наявність у Учасника досвіду поставки товару за ДК 021:2015 код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме медичне обладнання.

Питання №3 та №4 щодо цінової пропозиції за результатами аукціону
Тендерною документацією Замовника у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» пункті 2. «Інша інформація» визначено, що для дотримання вимог частини четвертої 36 Закону, уникнення порушення статті 37 Закону, переможець протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону за формою, наведеною в Додатку 1 до ТД, та з урахуванням вимог до зазначення ціни, вказаних у цій тендерній документації.
Водночас, згідно пункт 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, визначено, що Договір про закупівлю укладається у письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, а також відповідно до вимог статей 36, 37 Закону та згідно Додатку №4 до ТД. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Таким чином Замовником передбачено можливість подання учасником цінової пропозиції за результатами аукціону та укладання договору у відповідності до змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону.

Питання №5 щодо розміру попередньо оплати визначених в проекті Договору про закупівлю.
Питання попередньої оплати регулюються Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 та не містить норми щодо розміру попередньої оплати.
Можливість та об’єм попередньої оплати буде вирішено головним розпорядником бюджетних коштів відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 після визначення переможця, укладання договору та на підставі рахунку, виставленого Постачальником.

Враховуючи зазначене, Замовником сформовано умови Тендерної документацій відповідно до норм чинного законодавство та нормативно-правових актів, що регулюють публічні закупівлі та не вбачається за доцільне вносити зміни зазначені Заявником.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000779-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕХАФЛЕКС", Код ЄДРПОУ:39072601
Дата подання: 05 травня 2017 12:51
Зміни до технічних вимог
Вимоги щодо внесення змін до технічних вимог викладено у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 18:14
ПОЯСНЕННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ УЧАСНИКА

Центр ранньої соціальної реабілітації дітей — інвалідів (далі — Замовник, Центр) на звернення учасника (користувача системи Prozorro), від 05.05.2017, 12:51. ID: UA-2017-04-14-000779-C.B2, щодо вимоги усунення порушень під час проведення тендерної процедури закупівлі за ДК 021:2015 код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Роботизована реабілітаційна система відновлення функцій ходи), повідомляє наступне.
Питання зазначені в п. 1, 2, 4, 6, 7 таблиці №1.
В 2007 році Фондом соціального захисту за кошти державного бюджету для Центру ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, що розташований в м. Києві по вул. О. Теліги 37 «г» була закуплена та поставлена система для локомоторної терапії (Lokostation Woodway).
З огляду на вищезазначену обставину, а також на те, що системи для відновлення ходи по типу автоматизованої системи відтворення ходи будуть використовуватись для дітей з інвалідністю, насамперед з руховими порушеннями через органічне ураження нервової системи, вродженої патології, травматичних порушень тощо без попередніх навичок та практики власної ходи Центром прийнято рішення про закупівлю більш сучасного та дооснащеного обладнання, яке найбільш відповідає біомеханіці спрямування імпульсів та відтворення рухів, а також анатомічним властивостям дитячого організму.
Питання зазначені в п. 1 таблиці №2.
З точки зору доказової медицини, біомеханіки відтворення рухів в пошкоджених кінцівках чим більше суглобів задіяно спеціалізованими пристроями, тим краще відбувається відтворення справжньої моделі ходи, а також синхронізація балансу ходи пацієнта, що надзвичайно важливо для дітей з порушеннями руху внаслідок органічного ураження нервової системи, тоді коли внаслідок мозкових порушень мозок не здатний виробляти імпульси для відтворення рухових дій.
Крім того, у дітей з руховими порушеннями, особливо внаслідок органічного ураження мозку або вроджених вад найчастіше відбуваються деформації, і як внаслідок неспроможність кульшових, колінних та гомілковостопних суглобів. А від так, є нагальна потреба у корекції ходи саме в цих суглобах.
Ураховуючи наведене вище, Центром було прийнято рішення про включення технічної характеристики до обладнання «три синхронізованих роботизованих ортези (тазостегновий, колінний і гомілковостопний суглоби)».
Питання зазначені в п. 2 таблиці №2.
Для дітей з інвалідністю руховими порушеннями характерне ураження кульшових суглобів з їх деформацією, а також нерівномірністю довжини лівої та правої нижньої кінцівки. Для таких дітей суттєвим є не тільки автоматичне налаштування системи регулювання довжини ніг, але й крок цього налаштування. Чим меншим цей крок буде тим з одного боку індивідуально до кожної дитини, а з іншого боку для кожної кінцівки (правої чи лівої) одного й того ж пацієнта можна налаштувати систему.
Ураховуючи наведене вище, Центром було прийнято рішення про включення технічної характеристики до обладнання крок налаштування довжини ноги «автоматичний, 1 мм».

Питання зазначені в п. 4 таблиці №2.
У дітей з інвалідністю через ушкодження мозку, рухових порушень, вроджених вад відсутні навики ходи по сходам, утримання балансу власного тіла під час ходи вверх, униз. Такі діти змушені перемістись на візок, хоча відтворення рухів по горизонтальний поверхі збережений.
З метою повної соціалізації таких дітей, а також набуття навичок ходи по горизонтальним поверхням з нахилом або по сходам включено технічну характеристику до обладнання «нахил бігової доріжки вверх та вниз, що дає можливість проводити тренування ходи по похилій поверхні».

Питання зазначені в п. 6,7 таблиці №2.
У дітей з інвалідністю, насамперед з руховими порушеннями через органічне ураження нервової системи, вродженої патології відсутні попередні навички та практики власної ходи. Через часті ушкодження ділянок мозку, які відповідають за проведення імпульсу та відтворення ходи у дітей лікарям дитячим неврологам, спеціалістам з кінезіотерапії та реабілітації необхідно розробити нову біомеханіку та проведення імпульсу дитини через неуражену частину мозку, а також «навчити» неушкоджену частину мозку сприйняти імпульс для відтворення рухів. Часто ці практики вимагають від дитини великих фізичних та емоційних навантажень, через що діти відмовляються виконувати вправи для відтворення рухів.
Крім того, у дітей з інвалідністю через больовий синдром, емоційну неспроможність, когнитівні порушення відсутня мотивація до видужання та сприяння реабілітаційному процесу.
Науково доведено, що додатковим методом заохочення до реабілітації є біостимуляція мозку через звукові та зорові сигнали власного тіла, а також через слухове та зорове сприйняття розуміння виконуваної вправи та активного залучення самого пацієнта до реабілітаційного процесу.
Тому, прийнято рішення про включення технічної характеристики до обладнання «слуховий зворотний зв'язок «мелодія метроному» для кожної ноги або обох ніг», «фронтальна камера для візуального зворотного зв'язку».
Дані системи нададуть змогу повідомити пацієнту, в даному випадку дитині звуковий та зоровий сигнал про власну силу м’язів в одній або обох ногах, що в свою чергу приведе до стимуляції активності пацієнта в реабілітаційному процесі та вирівнювання м’язової сили в обох ногах (тобто сильніша кінцівка через слуховий подразник та стимуляцію мозку підтягне слабшу кінцівку, що в свою чергу призведе до кращого реабілітаційного ефекту). З іншого боку пацієнт має змогу побачити модель власної ходи, а також динаміку її зміни під час реабілітаційного курсу.

Ураховуючи зазначене, Замовником сформовано умови Тендерної документації відповідно до норм чинного законодавство та не вважає встановлені вимоги дискримінаційним та такими, що обмежують коло учасників, тому не вбачається за доцільне вносити зміни зазначені Заявником.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-14-000779-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Євромедпроект", Код ЄДРПОУ:36589145
Дата подання: 10 травня 2017 13:26
Скарга
щодо порушення Замовником процедури закупівлі, а саме встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2017 18:35
рішення від 12.05.2017 № 2866+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 травня 2017 18:35
рішення від 29.05.2017 № 3398.pdf
Дата публікації: 01 червня 2017 18:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно пункт 12 ст. 18 Закону на виконання рішення Колегії від 29.05.17 року №3398-р/пк-пз та враховуючи звернення щодо роз’яснень до тендерної документації внести зміни до Тендерної документації. Згідно пункт 2, ст. 23 Закону встановити нову дату закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 09 серпня 2017 12:53
Номер скарги: UA-2017-04-14-000779-c.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "РЕХАФЛЕКС", Код ЄДРПОУ:39072601
Дата подання: 12 серпня 2017 13:31
Скарга
Замовник торгів не виконав вимоги попередньої скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2017 14:45
Рішення від 15.08.2017 № 5540 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2017 14:45
Рішення від 04.09.2017 № 6083.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2017 19:23

Документи подані скаржником

12 серпня 2017 13:31
LokomatPro&Pediatric RU.pdf
12 серпня 2017 13:31
Skarga.pdf
12 серпня 2017 13:31
Pismo banka.pdf
12 серпня 2017 13:31
Plategka.pdf
03 вересня 2017 22:35
032 -17 Poyasnennja AMK 2 .docx.p7s

Документи подані замовником

03 вересня 2017 16:30
Порівняльна таблиця

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 вересня 2017 17:01
Коментар щодо відміни: ПОЯСНЕННЯ: Процедура закупівлі ДК 021:2015 код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Роботизована реабілітаційна система відновлення функцій ходи), ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-14-000779-c. була розпочата у квітні 2017 року, повідомлення про проведення відкритих торгів було розміщено на англійській мові, що передбачає участь у торгах іноземних представників (виробників), а не лише представників зареєстрованого в Україні медичного обладнання. Однак, в ході проведення тендеру були звернення та оскарження процедури закупівлі в Антимонопольному комітеті України, що стало на перешкоді завершення закупівлі та придбання обладнання. За результатами розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення Колегії від 29.05.17 року №3398-р/пк-пз та від 04.09.17 року №6083-р/пк-пз) зобов’язано Центр внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі. Повторні зміни технічних характеристик унеможливлять придбання сучасного, високотехнологічного обладнання, що забезпечуватиме відновлення та формування правильної фізіологічної ходи у дітей та існує ризик закупівлі реабілітаційної установки з іншими функціями та методами реабілітації. Тому враховуючи рішення Колегії від 04.09.17 року №6083-р/пк-пз та керуючись пунктом 1 ст.31 Закону прийнято рішення відмінити торги за процедурою закупівлі ДК 021:2015 код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Роботизована реабілітаційна система відновлення функцій ходи), ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-14-000779-c. у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі саме Роботизованої реабілітаційної системи відновлення функцій ходи. Скорочення термінів: ТК- Тендерний комітет; ТД – тендерна документація; Закон - Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
13 вересня 2017 17:00
Рішення Замовника про відміну торгів