Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2017-04-14-000345-b 6e14f6ee72f445999a13020cfa27d320
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кадніков

+380577028526 gu.kh@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 39599198
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 46
Контактна особа: Олександр Кадніков
+380577028526
gu.kh@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2017 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2017 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2017 12:22
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Заправка та регенерація картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка та регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, Пушкінська, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2017 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 17:27
Оголошення-картриджи_зміни.doc
20 квітня 2017 17:24
Оголошення-картриджи_зміни.doc
14 квітня 2017 10:41
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
14 квітня 2017 10:41
Додаток 2 Проект договору Картридж.doc
14 квітня 2017 10:41
Додаток 1 Картридж.doc
20 квітня 2017 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 17:27
Оголошення-картриджи_зміни.doc
14 квітня 2017 10:41
Оголошення-картриджи.doc
20 квітня 2017 17:24
Оголошення-картриджи_зміни.doc
14 квітня 2017 10:41
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
14 квітня 2017 10:41
Додаток 2 Проект договору Картридж.doc
14 квітня 2017 10:41
Додаток 1 Картридж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДОКУМЕНТИ
Дата подання: 18 квітня 2017 16:26
Дата відповіді: 19 квітня 2017 15:28
Наявність вищевказаних документів ( атестат виробництва та статус учасника як авторизованого партнера), не є обов’язковими для підприємств, які знаходяться на території України та діють відповідно до чинного законодавства. Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог просимо Замовника внести зміни до Документації та вилучити з Переліку документів, які повинні бути завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використання тонера без підтвердження відповідності вимогам нормативних документів може призвести до необхідності додаткових витрат з державного бюджету на заміну картриджів, завдати шкоди оргтехніці, яка може бути ушкоджена при використанні неякісних витратних матеріалів та завдати шкоду персоналу, який буде працювати з оргтехнікою, а також довкіллю внаслідок наявності неперевірених складників.
Атестація виробництва проводиться з метою обстеження та визначення відповідності фактичного стану виробництва вимогам документації, підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог нормативних документів. При позитивному результаті атестації , видається атестат виробництва,який спільно з позитивними протоколами випробувань, є підставою для видачі атестату на продукцію. Тому Замовник у складі документації конкурсних торгів вимагає атестат виробництва.
Стосовно документів
Дата подання: 19 квітня 2017 09:51
Дата відповіді: 19 квітня 2017 15:28
Відповідно до пункту 14.1 статті 14 «Порядку здійснення допорогових закупівель», у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. Головне управління ДФС у Харківській області, код ЄДРПОУ 39599198 (далі – Замовник), оприлюднило допорогову закупівлю: «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» ДК CPV 2008 (ДК 021:2015) код 50310000-1, оголошення UA-2017-04-14-000345-b на порталі https://prozorro.gov.ua, Ми вважаємо, що Замовником у тендерній документації (надалі - Документація) встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги «Порядку здійснення допорогових закупівель» та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами. Згідно оголошення, пунк 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: 6.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому, в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - 10. Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від  виробника  який підтверджує  статус учасника як авторизованого партнера. Лист   повиннен  бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику. За вимогами п.10 хочемо зауважити, що наявність вищевказаного документу (атестат виробництва), не є обов’язковими для підприємств, які знаходяться на території України та діють відповідно до чинного законодавства. Згідно запиту до органу із сертифікації ДП «Укрметртестстандарт» витратні матеріали до офісної техніки обов’язковій сертифікації не підлягають, в проведенні атестації виробництва немає необхідності. Також хочемо зауважити, що в Україні існує всього два вітчизняних виробника тонеру. Атестат виробництва, виданий виробнику тонеру органом сертифікації — на даний момент є тільки у одного виробника тонеру. Атестат виробництва, який вимагається умовами документації, є загальнодоступним на сайті виробника, тому вимоги про надання оригіналу або нотаріально завіреної копії атестата, та Листа від виробника адресованого Замовнику даних торгів - є відверто дискримінаційними, томущо від учасників вимагаються документи які не є обов’язковими згідно чинного законодавства України це по-перше і по-друге вимагаються документи які є тільки в одного виробника. Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до Документації та вилучити: 10. Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від  виробника  який підтверджує  статус учасника як авторизованого партнера. Лист   повиннен  бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику.. ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Вимогу до розгляду. 2. Усунути дискримінаційні вимоги до учасників, про які зазначалось вище, шляхом внесення змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використання тонера без підтвердження відповідності вимогам нормативних документів може призвести до необхідності додаткових витрат з державного бюджету на заміну картриджів, завдати шкоди оргтехніці, яка може бути ушкоджена при використанні неякісних витратних матеріалів та завдати шкоду персоналу, який буде працювати з оргтехнікою, а також довкіллю внаслідок наявності неперевірених складників.
Атестація виробництва проводиться з метою обстеження та визначення відповідності фактичного стану виробництва вимогам документації, підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог нормативних документів. При позитивному результаті атестації , видається атестат виробництва,який спільно з позитивними протоколами випробувань, є підставою для видачі атестату на продукцію. Тому Замовник у складі документації конкурсних торгів вимагає атестат виробництва.
Щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 квітня 2017 17:51
Дата відповіді: 20 квітня 2017 17:23
Чи можливе подання наступних документів на підтвердження відповідності тонера вимогам нормативних документів: 1.1. Оригінал або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонери, які використовуються при наданні послуг з заправки/ремонту картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій, дійсні на момент розкриття пропозицій. 1.2. Оригінал або копія сертифікату міжнародного зразка системи контролю якості ISO 9001 на тонер, дійсний на момент розкриття пропозицій. 1.3. Оригінал або копія сертифікату міжнародного зразка системи екологічного менеджменту ISO 14001 на тонер, дійсний на момент розкриття пропозицій. 1.4. Оригінал або копія сертифікату відповідності УкрСЕПРО на тонер на підтвердження проведення лабораторних досліджень відповідності за технічно-якісними характеристиками, дійсні на момент розкриття пропозицій. ? Такі оригінали і копії документі є в наявності у декількох віробників і дистрибьюторів якісної продукції в Україні. Про якість і безпечність тонера свідчать сертифікати. Проте такий документ, як Атестат виробництва (який є необов'язковим у системі сертифікації) має тільки один виробник. Тому ще раз ноголошуємо, що ця кваліфікаційна умова зазделегідь порушує принцип добросовісної конкуренції та недискримінацію учасників, і просимо надати більш обгрунтовані доводи на вимогу документу (Атестат виробництва) який на даний час може предоставити тільки один виробник, або внести зміни у документацію, з вимогами які будуть мати змогу убезпечити офісну техніку замовника від неякісних витратних матеріалів, проте не будуть заважати добросовісній конкуренції. Також просимо надати обгруновану відповіть вимагати саме нотаріально завірену копію Атестату виробництва. Знову ж таки такий документ може надати тільки один єдиний виробник маючи оригінал.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.1 ст. 16. закону України "Про публічні закупівлі", Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч.3 ст. 16. закону України "Про публічні закупівлі", кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Якість тонера, який буде використовуватись при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів повинна відповідати ДСТУ. Законодавством України передбачена можливіть будь-якою організацією будь-якої форми власності або фізичною особою отримання сертифікату (пвдтвердження відповідності) продукції на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів, що діють в Україні. Технічні можливості підприємства-виробника продукції, щодо забезпечення стабільного виробництва продукції, яка відповідає вимогам застосовних до неї нормативних документів оціюється шляхом проведення атестації виробництва. Можливість отримання документу про атестацію виробництва передбачена законодавством для будь-якого підприємства-виробника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-14-000345-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2674700015
Дата подання: 18 квітня 2017 16:22
ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАКОНУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Згідно Закону України “Про державні закупівлі” документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників(Стаття 22 розділ . 19, п. 4)

Замовником встановлена в Вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження надати

Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від виробника який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера. Лист повиннен бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику.
Наявність вищевказаних документів ( атестат виробництва та статус учасника як авторизованого партнера), не є обов’язковими для підприємств, які знаходяться на території України та діють відповідно до чинного законодавства.
Витратні матеріали до принтерів, копіювальних апаратів та систем безперервної подачі чорнил, перезаправляємі картриджі, фотобарабани, код УКТЗЕД 8443 в «Перелік продукції, що підлягає обов’язкової сертифікації в Україні» затверджений Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28 та зареєстрований в Міністерстві юстиції 04.05.2005 року за №466/10746 не входить і тому їх обов’язкова сертифікація в системі УкрСЕПРО не передбачена.
В той же час, відсутність вищезазначених документів під час участі в даному тендері буде підставою для Замовника, щодо відхилення пропозиції учасника у зв'язку з її невідповідністю вимогам Документації.

Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог просимо Замовника внести зміни до Документації та вилучити з Переліку документів, які повинні бути завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції:
Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від виробника який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера. Лист повиннен бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику.

ПРОСИМО: Прийняти дану Вимогу до розгляду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2017 15:30
Використання тонера без підтвердження відповідності вимогам нормативних документів може призвести до необхідності додаткових витрат з державного бюджету на заміну картриджів, завдати шкоди оргтехніці, яка може бути ушкоджена при використанні неякісних витратних матеріалів та завдати шкоду персоналу, який буде працювати з оргтехнікою, а також довкіллю внаслідок наявності неперевірених складників.
Атестація виробництва проводиться з метою обстеження та визначення відповідності фактичного стану виробництва вимогам документації, підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог нормативних документів. При позитивному результаті атестації , видається атестат виробництва,який спільно з позитивними протоколами випробувань, є підставою для видачі атестату на продукцію. Тому Замовник у складі документації конкурсних торгів вимагає атестат виробництва.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000345-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Довгаль Олексій Юрійович", Код ЄДРПОУ:3085007675
Дата подання: 19 квітня 2017 09:54
Стосовно документів
Атестат виробництва, який вимагається умовами документації, є загальнодоступним на сайті виробника, тому вимоги про надання оригіналу або нотаріально завіреної копії атестата, та Листа від виробника адресованого Замовнику даних торгів - є відверто дискримінаційними, тому що від учасників вимагаються документи які не є обов’язковими згідно чинного законодавства України це по-перше і по-друге вимагаються документи які є тільки в одного виробника.
Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до Документації та вилучити:
10. Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від  виробника  який підтверджує  статус учасника як авторизованого партнера. Лист   повиннен  бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику..
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Усунути дискримінаційні вимоги до учасників, про які зазначалось вище, шляхом внесення змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2017 15:30
Використання тонера без підтвердження відповідності вимогам нормативних документів може призвести до необхідності додаткових витрат з державного бюджету на заміну картриджів, завдати шкоди оргтехніці, яка може бути ушкоджена при використанні неякісних витратних матеріалів та завдати шкоду персоналу, який буде працювати з оргтехнікою, а також довкіллю внаслідок наявності неперевірених складників.
Атестація виробництва проводиться з метою обстеження та визначення відповідності фактичного стану виробництва вимогам документації, підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог нормативних документів. При позитивному результаті атестації , видається атестат виробництва,який спільно з позитивними протоколами випробувань, є підставою для видачі атестату на продукцію. Тому Замовник у складі документації конкурсних торгів вимагає атестат виробництва.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000345-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2674700015
Дата подання: 19 квітня 2017 13:20
Документація
Згідно Закону України “Про державні закупівлі” документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників(Стаття 22 розділ . 19, п. 4)
В ОГОЛОШЕННІ
про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель
Замовником встановлена вимога надати
Оригінал або копію сертифіката авторизованого сервісного центра центру, заправки, відновлення та ремонту тонерних картриджів.
Наявність вищевказаних документів не є обов’язковими для підприємств, які знаходяться на території України та діють відповідно до чинного законодавства.
Нотріально завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер, який буде використовуватись при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали надаються в адресу фірми яка імпортує або виготовляє ці витратні матеріали. Гігієнічний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи оформляється на імпортовану продукцію на підставі контракту, оцінки сертифіката країни -постачальника, виготовлювача, виданого цією країною, та результатів державної санітарно-гігієнічної експертизи та необхідних досліджень продукції, проведених в Україні.На вітчизняну продукцію на підставі нормативного документа та висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи нормативної документації.
Відсутність висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали у Постачальника, який імпортує або виготовляє витратні матеріали ЗАБОРОНЕНО на Законодавчому рівні.
Строк дії Гігієнічного висновку визначається у кожному конкретному випадку в залежності від призначення продукції, її обсягів та висновків санітарно-гігієнічної експортованої продукціїї.
Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали Постачальника ,який імпортертує або виготовляє витратні матеріали знаходяться на сайті МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та сайті Постачальника з яким укладений Договір у Учасника закупівлі.
Вважаємо , що оригінал або копію сертифіката авторизованого сервісного центра центру, заправки, відновлення та ремонту тонерних картриджів та нотаріально завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер, який буде використовуватись при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій від Учасника закупівлі є не обгрунтованим, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Усунути дискримінаційні вимоги до учасників, про які зазначалось вище, шляхом внесення змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 15:01
Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто після отримання відповідних рекомендацій причетних структурних підрозділів. У разі внесення змін до тендерної документації учасники будуть поінформовані у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000345-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2674700015
Дата подання: 19 квітня 2017 16:36
Документація
В ОГОЛОШЕННІ
про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель п.15 наведено що
Документи, які не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються у складі пропозиції.
Прошу надати роз 'яснення та надати нормативну базу згідно чинного Законадавства на підставі якої в оголошенні надані Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учаснику в складі пропозиції надати;
10. Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від виробника який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера. Лист повиннен бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику.
11.Нотріально завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер, який буде використовуватись при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій, дійсні на момент розкриття пропозицій.

13.Оригінал або копію сертифіката авторизованого сервісного центра центру, заправки, відновлення та ремонту тонерних картриджів. Складається враження , що тендерна документація була складена під 1 виконавця, почтачальником , якого є фірма Patron. Вище наведені вимоги призводять до дискримінаціїї не тільки учасників закупівлі, а й українських виробників та постачальніків витратних матеріалів на Україну. Просимо надати відповідь відповідно до вимог Законадавства України про проведення Державних закупівль .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 15:04
Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто після отримання відповідних рекомендацій причетних структурних підрозділів. У разі внесення змін до тендерної документації учасники будуть поінформовані у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000345-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ-ХАРКІВ", Код ЄДРПОУ:30234320
Дата подання: 20 квітня 2017 12:53
Відсутність відповідей
Добрий день! Чому відсутні відповіді???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 15:05
Добрий день, на даний час питання розглядається. У разі внесення змін до тендерної документації учасники будуть поінформовані у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000345-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ-ХАРКІВ", Код ЄДРПОУ:30234320
Дата подання: 20 квітня 2017 12:57
Документація не відповідає вимогам законодавства
В ОГОЛОШЕННІ
про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель
зазначено що,
15. Документи, які не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються у складі пропозиції.
В розділі 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
6.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому, в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
10. Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій, та копію листа від  виробника,  який підтверджує  статус учасника, як авторизованого партнера. Лист   повинний  бути адресований Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику.
Лист від  виробника  який підтверджує  статус учасника як авторизованого партнера ні є нормативним документом , який регламентується законодавчими актами або документами державних установ. Цей лист є тільки згодою між суб'єктами господарювання та не може використовуватися як вимога до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
В той же час, відсутність вищезазначених документів під час участі в даному тендері буде підставою для Замовника, щодо відхилення пропозиції учасника у зв'язку з її невідповідністю вимогам Документації.
Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до Документації та вилучити: -п. 10 Документації вимогу додати копію листа від  виробника  який підтверджує  статус учасника як авторизованого партнера. Лист   повиннен  бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинний надати оригінал цього листа Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 15:06
Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто. У разі внесення змін до тендерної документації учасники будуть поінформовані у встановленому порядку.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-04-14-000345-b.c7
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ "КАМТЕКС", Код ЄДРПОУ:38765659
Дата подання: 20 квітня 2017 15:11
Вимога щодо порушення законодавства у сфері допорогових закупівель
ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері допорогових закупівель Відповідно до пункту 14.1 статті 14 «Порядку здійснення допорогових закупівель», у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. Головне управління ДФС у Харківській області, код ЄДРПОУ 39599198 (далі – Замовник), оприлюднило допорогову закупівлю:«Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК CPV 2008 (ДК 021:2015) , оголошення № UA-2017-04-14-000345-b на порталі https://prozorro.gov.ua. ТОВ «КАМТЕКС» вважає, що Замовником у тендерній документації, (надалі - Документація) встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги «Порядку здійснення допорогових закупівель» та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами. Розділ 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Оголошення, Замовником встановлена вимога, що Учасник закупівлі має надати:п. 10. Оригінал або нотаріально завірену копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від виробника який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера. Лист повиннен бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику. За вимогами розділ.6, п.10 хочемо зауважити, що наявність вищевказаних документів (атестат виробництва та лист від виробника який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера), не є обов’язковими для підприємств, які знаходяться на території України та діють відповідно до чинного законодавства. На підтвердження чого Учасник надає копії листа ДП «Укрметртестстандарт»№21-09/2212 від 21.09.2016 (про не обов’язкове проходження атестації виробництва). Таким чином, вимоги про надання документів за п.10, Розділу 6 Документації є відверто дискримінаційними, тому, що від учасників вимагаються документи які не є обов’язковими згідно чинного законодавства України. В той же час, відсутність вищезазначених документів під час участі в даному тендері буде підставою для Замовника, щодо відхилення пропозиції учасника у зв'язку з її невідповідністю вимогам Документації. Одночасно учасники, які мають попередню домовленість із Замовником та із виробником витратних матеріалів (офіційним дистриб'ютором, представництвом такого виробника) такі документи заздалегідь отримують. Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до Документації та вилучити: - з Розділу 6 пунт 10. Документації вимогу, щодо надання Оригіналу або нотаріально завіреній копії атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації, дійсного на момент розкриття пропозицій. та копію листа від виробника який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера. Лист повиннен бути адресован Замовнику даних торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro. Переможець повинен надати оригінал цього листа Замовнику.ий на момент проведення закупівлі. Таким чином, враховуючи вищевикладене, потрібно зазначити, що компанії-виробники витратних матеріалів та запасних частин до нього створили монопольну структуру, допуск до якої здійснюється лише по певним преференціям лише певному колу осіб, що може бути порушенням норм чинного законодавства щодо захисту економічної конкуренції та захисту від недобросовісної конкуренції. В даному випадку, який стосується цієї процедури закупівлі, Замовник сприяє за рахунок бюджетних коштів неправомірній діяльності недобросовісним суб'єктам господарювання. В результаті, такі дії Замовника призводять до завищення фактичної ціни товару, що є предметом закупівлі, та до неефективного й не раціонального використання бюджетних коштів. Отже, враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню інших учасників закупівлі та порушують норми п.6.2 ст.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель», яка зобов'язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об'єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 1, 5, 6, 7, 14 «Порядку здійснення допорогових закупівель», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Усунути дискримінаційні вимоги до учасників, про які зазначалось вище, шляхом внесення змін до Документації. Додатки: 1) Лист ДП «Укрметртестстандарт» №21-09/2212 від 21.09.2016р., «Про не обов’язкове проходження атестації виробництва» 2) Лист ДП «Укрметртестстандарт» №21-09/183 від 07.02.2017р., «Про не обов’язкову сертифікацію у системі УкрСЕПРО»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 20 квітня 2017 15:03
Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто після отримання відповідних рекомендацій причетних структурних підрозділів. У разі внесення змін до тендерної документації учасники будуть поінформовані у встановленому порядку.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 20 квітня 2017 15:11
Рішення Комісії: Очікується

Документи подані скаржником

20 квітня 2017 14:06
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2017 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Мегапринт" 69 672,00
UAH з ПДВ
68 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Шоломій Юрій Олексійович" 78 432,00
UAH з ПДВ
68 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2017 17:59
Пропозиція нова ціна.pdf
25 квітня 2017 17:57
Тех характеристики.pdf
25 квітня 2017 17:57
Копія атестату.pdf
25 квітня 2017 17:47
Сертиф відповідності.pdf
25 квітня 2017 17:46
Пропозиція.pdf
25 квітня 2017 17:46
Лист виробника.pdf
25 квітня 2017 17:46
Контактна іинформація.pdf
25 квітня 2017 17:46
Договір оренди.pdf
25 квітня 2017 17:46
Відомості ЄДРПОУ.PDF
25 квітня 2017 17:46
Витяг ПДВ.PDF
25 квітня 2017 17:46
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
25 квітня 2017 17:46
Висн сэс 2.pdf
25 квітня 2017 17:46
Висн сэс 1.pdf
25 квітня 2017 17:46
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

21 квітня 2017 11:48
image2601.pdf
21 квітня 2017 11:48
Авторизированный СЦ.pdf
21 квітня 2017 11:48
Ат вироб.pdf
21 квітня 2017 11:48
сэс 2.pdf
21 квітня 2017 11:48
сэс 1.pdf
21 квітня 2017 11:48
Ціновая пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Мегапринт"

ФОП "Шоломій Юрій Олексійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мегапринт"
#39308945
Очікує рішення 68 500,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 12:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 травня 2017 12:12
Коментар щодо відміни: Зміна кошторисних призначень
Документи:
17 травня 2017 12:12
Електронний підпис
17 травня 2017 12:07
Rishennya.pdf