Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в Одеській області (усунення пошкоджень металевого бар’єрного огородження).
operational maintenance of public roads of national importance in the Odessa region (removal of damaged metal fence barrier)
operational maintenance of public roads of national importance in the Odessa region (removal of damaged metal fence barrier)
Очікувана вартість
33 890 037,00 UAH
UA-2017-04-14-000118-a ● 9da04c12c699415a9204e538551ddc65
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +0972732673 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Носуленко Анна Сергіївна +0972732673 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2017 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 33 890 037,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 14 квітня 2017 10:21 |
Enquiries until: | 05 травня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 травня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 33 890 037 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в Одеській області (усунення пошкоджень металевого бар’єрного огородження).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
operational maintenance of public roads of national importance in the Odessa region (removal of damaged metal fence barrier).
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2017 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2017 10:18 |
проект договора БО+.docx | |
14 квітня 2017 10:18 |
ТД екпл утр БО.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічного завдання для обчислення договірної ціни
Дата подання: 04 травня 2017 15:52
Дата відповіді: 10 травня 2017 16:55
Просимо Вас надати розширену інформацію до Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь(експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в Одеській області (усунення пошкоджень металевого бар’єрного огородження))
1. Для формування договірної ціни у п3 і п.7. технічного завдання влаштування огородження з використанням установки для забивання стояків просимо вказати матеріали, які будуть встановлюватися в замін демонтованих з указанням по пунктам на якій стійці, балці та консолі це буде виконуватись, або яка втримуюча здатність огородження у кілоджоулях.
2. В п.1 і п.5 просимо вказати, що означає демонтаж методом розкручуванняі. Чи потрібно витягати чи зрізати стояки. І що робити з демонтованими побитим матеріалом? Як далеко вивозити?
3. Чим відрізняється ремонт металевої огорожі в п 2 і п 6 технічного завдання для того щоб сформулювати ціну. Це розкручування балки, вирівнювання стояків, а бо їх заміна і встановлення нової балки із заміною болтів, гайок та шайб, або демонтаж і монтаж нового матеріалу. Просимо розписати.
4. В технічному завданні не вказані елементи кінцеві ЄК, які при аваріях першими виходять із ладу. Чи є специфікація із їх заміни?
Ці питання задаємо для того, щоб ми змогли сформулювати договірну ціну, яка включає і вартість матеріалів, про які в Технічному завданні Додатку 5 ні чого не сказано і не розписані види робіт ( демонтаж, ремонт та влаштування)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно п. 1 - втримуюча здатність Н4а не менше 560 кДж.
Стосовно п. 2 - повністю розбирання всіх деформованих елементів із розкручуванням з’єднувальних елементів. Деформований побитий матеріал повертається підрядній організації в якості металобрухту згідно класифікатору бар’єрних елементів.
Стосовно п.3 - підготовка зварювального апарата до роботи. Очищення від бруду місць ремонту. Ремонт огородження електрозварюванням.
Стосовно п. 4 - Умовами даного тендеру встановлення (заміна) кінцевих елементів не передбачена.
Стосовно п. 2 - повністю розбирання всіх деформованих елементів із розкручуванням з’єднувальних елементів. Деформований побитий матеріал повертається підрядній організації в якості металобрухту згідно класифікатору бар’єрних елементів.
Стосовно п.3 - підготовка зварювального апарата до роботи. Очищення від бруду місць ремонту. Ремонт огородження електрозварюванням.
Стосовно п. 4 - Умовами даного тендеру встановлення (заміна) кінцевих елементів не передбачена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000118-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", Код ЄДРПОУ:34892518
Дата подання: 02 травня 2017 11:04
Дискримінаційна умова
Пунктом 1.3 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що виконання обсягу робіт (послуг) влаштування та/або усунення пошкоджень (ремонту) металевого бар’єрного огородження за 1 календарний рік за договором (договорами) має становити не менше 3 000м.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку, в порушення норми ст 22 Закону України "Про пубічні закупівлі" Замовником висунуто дискримінаційну вимогу, що обмежує конкуренцыю, оскільки якість виконання робіт жодним чином не залежить від кількості їх виконання. Також дана умова позбавляє можливості участі новостворених підприємств, що мають досвід досвід виконання аналогічних договорів, але в кількості, меньшій ніж визначено Замовником, наприклад 2 999,99 м.
Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу та приіести Тендерну документацію у відповідність з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку, в порушення норми ст 22 Закону України "Про пубічні закупівлі" Замовником висунуто дискримінаційну вимогу, що обмежує конкуренцыю, оскільки якість виконання робіт жодним чином не залежить від кількості їх виконання. Також дана умова позбавляє можливості участі новостворених підприємств, що мають досвід досвід виконання аналогічних договорів, але в кількості, меньшій ніж визначено Замовником, наприклад 2 999,99 м.
Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу та приіести Тендерну документацію у відповідність з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2017 16:04
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Замовником встановлено саме такі вимоги, (зазначено в п.1.3., часини І, додатку ІІІ тендерної документації). Грунтуються дані вимоги на тому, що відповідно до умов даної закупівлі передбачається влаштування та ремонт бар’єрного огородження в обсязі 22 500 м на автомобільних дорогах загального користування державного значення Одеської області. Враховуючи значний обсяг робіт, що передбачається до виконання, Замовник процедури хоче бути впевненим, що майбутній переможець має в достатньому обсязі необхідні потужності та достатній досвід для виконання робіт. Якщо ж компанія, в тому числі новостворена, раніше виконувала менш ніж 25 % від запланованого обсягу за рік, є велика вірогідність, що вона не впорається з виконанням робіт по даному предмету закупівлі. Враховуючи соціальну значимість об’єкту Замовник не може дозволяти собі подібні ризики. Саме тому Замовником встановлено відповідний кваліфікаційний критерій, який жодним чином не є дискримінаційним, а є лише таким, що підтвердить достатню кваліфікацію Учасника.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000118-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", Код ЄДРПОУ:34892518
Дата подання: 02 травня 2017 11:14
Порушення законодавства про захист персональних даних
Вказані в п. 1.2 Додатку 3 Тендерної Документації копії документів, відповідно до ч.4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», є первинними джерелами відомостей про фізичну особу та містять персональні дані про неї.
Відповідно до положень ст. 1 та ст.. 5 Закону України «Про захист персональних даних» відомості про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути точно ідентифікована є персональними даними та об’єктом захисту.
Згідно з ч. 2 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що надані разом з тендерної пропозицією копії документів розміщуються в мережі ІНТЕРНЕТ та є загальнодоступними для розгляду та ознайомлення.
Таки чином, з огляду на наявність у копіях договорів цивільно-правового характеру, що підтверджують відповідність Учасника згаданим вище кваліфікаційним критеріям, персональних даних, копії таких договорів можуть бути надані лише за згодою цих осіб.
Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону.
Оскільки в тексті Тендерної Документації з вказаної закупівлі відсутні будь-які застереження, щодо взяття Замовником на себе зобов’язань з дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» стосовно отриманих ним від учасників в пропозиціях конкурсних торгів відомостей, які містять такі дані, тож, у Учасників, а також у згаданих вище робітників, відсутні законні підстави для надання такої інформації.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що можливість Учасників виконати умови закупівлі, в тому числі і факт наявності у нього відповідного персоналу, вже підтверджується аналогічними договорами, вимога про надання яких вже міститься у Тендерній документації.
Таким чином, вважаємо таку вимогу про надання інформації про персональні дані працівників з копіями підтверджуючих документів такою, що носить дискримінаційний характер, оскільки не у всіх потенційних учасників даної прроцедури закупівлі працівники можуть надати згоду на розголошення інформації про них у мережі ІНТЕРНЕТ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства про захист персональних даних та усунути порушення ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до положень ст. 1 та ст.. 5 Закону України «Про захист персональних даних» відомості про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути точно ідентифікована є персональними даними та об’єктом захисту.
Згідно з ч. 2 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що надані разом з тендерної пропозицією копії документів розміщуються в мережі ІНТЕРНЕТ та є загальнодоступними для розгляду та ознайомлення.
Таки чином, з огляду на наявність у копіях договорів цивільно-правового характеру, що підтверджують відповідність Учасника згаданим вище кваліфікаційним критеріям, персональних даних, копії таких договорів можуть бути надані лише за згодою цих осіб.
Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону.
Оскільки в тексті Тендерної Документації з вказаної закупівлі відсутні будь-які застереження, щодо взяття Замовником на себе зобов’язань з дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» стосовно отриманих ним від учасників в пропозиціях конкурсних торгів відомостей, які містять такі дані, тож, у Учасників, а також у згаданих вище робітників, відсутні законні підстави для надання такої інформації.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що можливість Учасників виконати умови закупівлі, в тому числі і факт наявності у нього відповідного персоналу, вже підтверджується аналогічними договорами, вимога про надання яких вже міститься у Тендерній документації.
Таким чином, вважаємо таку вимогу про надання інформації про персональні дані працівників з копіями підтверджуючих документів такою, що носить дискримінаційний характер, оскільки не у всіх потенційних учасників даної прроцедури закупівлі працівники можуть надати згоду на розголошення інформації про них у мережі ІНТЕРНЕТ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства про захист персональних даних та усунути порушення ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2017 16:06
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі викладеній в п. 1.2. частини І додатку 3 тендерної документації. В обов’язковому порядку, в підтвердження наявності працівників, учасник має надати копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Звертаємо увагу, що Замовником не встановлено вимоги щодо надання копій саме цивільно-правових угод, Учасник має право підтвердити наявність працівників будь-яким іншим документом, наприклад витягом зі звіту ЄСВ тощо. Тобто Учаснику надано право вибору яким саме документом йому підтверджувати наявність працівників. Дискримінаційний характер в даній вимозі відсутній.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 травня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, м. Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПРОФІТ БУД СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Дорожні Системи | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 травня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій