Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інформаційні таблички
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2017-04-14-000040-c 962d3cb4201e4add83a02bc69ed6edb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Канюка Микола Володими

+380672426799 kanyuka@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Канюка Микола Володими
+380672426799
kanyuka@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2017 09:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 травня 2017 14:49
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

інформаційні таблички
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт
Інформаційні таблички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2017 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 08:58
ТД інформаційні таблички.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-14-000040-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГРАНД ПРИНТ 25 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 12 травня 2017 10:56
Оскарження
ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" не були повідомлені про наявність боргу органами ДФС. Зобов"язуємося протягом одного робочого дня сплатити наявний податковий борг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2017 15:46
Тендерний комітет прийняв рішення у відповідності вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000040-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГРАНД ПРИНТ 25 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 14 травня 2017 21:43
Оскарження Прошу аргументувати відхилення
У п.1 ст. 17 Закону вказано, що "1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі,...". У п.2 ст. 17 Закону "2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).", але НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ. Станом на 12 травня 2017 року Заборгованість погашена і відсутня, так як і повідомлялося у попередньому оскарженні.
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Микола Володимирович скористалася вашою порадою з попередньої закупівлі уважно читати ТД від початку і до кінця.
п.3 Розділ 5 "Відхилення тендерних пропозицій" вказано, що:
Тендерна пропозиція відхилення замовником у разі якщо:
учасник:
-не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
А також вивчила Додаток 2, який саме стосується причини відхилення пропозиції де написано в примітках*
г) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів......У разі не виконання замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Отже маю припущення про упереджене ставлення до ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" , адже про інші порушення в протоколі не йдеться окрім одного, яке не ЗОБОВ'ЯЗУЄ ЗАМОВНИКА відхиляти пропозицію.
Це не є порушенням, яке може якимось чином впливати на виконання договору, адже ЗАБОРГОВАНІСТЬ ПОГАШЕНА до моменту підписання договору в тому випадку якщо інші підстави для відхилення пропозиції відсутні. І довідку про відсутність заборгованості у разі визначення учасника Переможцем до моменту підписання договору у термін який зазначений у ТД ми маємо змогу надати.
Чи може є ще суттєві, а не формальні порушення, які будуть суттєво впливати на виконання договору, про які ви забули вказати у протоколі?
Прошу аргументувати, яким чином вплине погашена заборгованість по податкам в день повідомлення про неї і вказати в якому пункті і розділі Закону написано, що Замовник в такому випадку ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЧИ ВІДХИЛЯЄ тендерну пропозицію учасника, адже я знайшла тільки те що МОЖЕ ВІДХИЛИТИ.
P/S Дуже дякую Вам за те, що змушуєте мене вчити вашу ТД напам'ять, я вже скоро буду її розповідати як вірша у школі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2017 08:16
Тендерний комітет приймає рішення на момент розгляду тендерних пропозицій учасників на підставі наданих документів та публічної інформації.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000040-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГРАНД ПРИНТ 25 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 15 травня 2017 09:27
Аргументуйте законодавчо
Вкажіть будь-ласка розділ в ТД чи ст.. Закону на підставі, якої була відхилена пропозиція, а не ваше власне чи тендерного комітету бажання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2017 08:49
Замовником в протоколі відхилення аргументовано дано відповідь з посиланням на ТД та Закон про причини відхилення. Просимо ознайомитись з протоколом, який відпровідно Закону оприлюднено в системі Прозорро.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2017 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІК ГРУП" 117 784,80
UAH з ПДВ
117 784,80
UAH з ПДВ
Документи
Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю 143 992,80
UAH з ПДВ
143 992,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІТЕКС ГРУП" 168 000,00
UAH з ПДВ
165 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2017 08:45
Подача.rar

Публічні документи

06 травня 2017 21:16
Лист-гарантія.jpg
06 травня 2017 21:16
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2017 21:16
Додаток 7.pdf
06 травня 2017 21:16
Електронний підпис
06 травня 2017 21:16
Додаток 5.pdf
06 травня 2017 21:16
Електронний підпис
06 травня 2017 21:16
ДОДАТОК 3.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІК ГРУП"

Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІТЕКС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІК ГРУП"
#39030540
Відхилено 117 784,80
UAH з ПДВ
12 травня 2017 08:19
Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю
#40724648
Відхилено 143 992,80
UAH з ПДВ
12 травня 2017 09:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІТЕКС ГРУП"
#39873175
Переможець 165 380,00
UAH з ПДВ
16 травня 2017 10:07

Документи

12 травня 2017 08:19
Електронний підпис

Документи

12 травня 2017 09:41
Електронний підпис

Документи

16 травня 2017 10:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2017 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІТЕКС ГРУП"
#39873175
165 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2017 10:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 13:25
Додаткова таблички Бенітекс (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2017 13:25
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 09:27
Договір таблички Бенітекс.pdf укладений
02 червня 2017 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-101/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Ф/ЦН-101/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML