Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інформаційні таблички
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2017-04-14-000040-c ● 962d3cb4201e4add83a02bc69ed6edb6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Канюка Микола Володими +380672426799 kanyuka@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2017 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2017 14:49 |
Очікувана вартість: | 168 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
інформаційні таблички
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт
Інформаційні таблички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2017 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2017 08:58 |
ТД інформаційні таблички.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000040-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГРАНД ПРИНТ 25 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 12 травня 2017 10:56
Оскарження
ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" не були повідомлені про наявність боргу органами ДФС. Зобов"язуємося протягом одного робочого дня сплатити наявний податковий борг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2017 15:46
Тендерний комітет прийняв рішення у відповідності вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000040-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГРАНД ПРИНТ 25 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 14 травня 2017 21:43
Оскарження Прошу аргументувати відхилення
У п.1 ст. 17 Закону вказано, що "1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі,...". У п.2 ст. 17 Закону "2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).", але НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ. Станом на 12 травня 2017 року Заборгованість погашена і відсутня, так як і повідомлялося у попередньому оскарженні.
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Микола Володимирович скористалася вашою порадою з попередньої закупівлі уважно читати ТД від початку і до кінця.
п.3 Розділ 5 "Відхилення тендерних пропозицій" вказано, що:
Тендерна пропозиція відхилення замовником у разі якщо:
учасник:
-не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
А також вивчила Додаток 2, який саме стосується причини відхилення пропозиції де написано в примітках*
г) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів......У разі не виконання замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Отже маю припущення про упереджене ставлення до ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" , адже про інші порушення в протоколі не йдеться окрім одного, яке не ЗОБОВ'ЯЗУЄ ЗАМОВНИКА відхиляти пропозицію.
Це не є порушенням, яке може якимось чином впливати на виконання договору, адже ЗАБОРГОВАНІСТЬ ПОГАШЕНА до моменту підписання договору в тому випадку якщо інші підстави для відхилення пропозиції відсутні. І довідку про відсутність заборгованості у разі визначення учасника Переможцем до моменту підписання договору у термін який зазначений у ТД ми маємо змогу надати.
Чи може є ще суттєві, а не формальні порушення, які будуть суттєво впливати на виконання договору, про які ви забули вказати у протоколі?
Прошу аргументувати, яким чином вплине погашена заборгованість по податкам в день повідомлення про неї і вказати в якому пункті і розділі Закону написано, що Замовник в такому випадку ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЧИ ВІДХИЛЯЄ тендерну пропозицію учасника, адже я знайшла тільки те що МОЖЕ ВІДХИЛИТИ.
P/S Дуже дякую Вам за те, що змушуєте мене вчити вашу ТД напам'ять, я вже скоро буду її розповідати як вірша у школі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Микола Володимирович скористалася вашою порадою з попередньої закупівлі уважно читати ТД від початку і до кінця.
п.3 Розділ 5 "Відхилення тендерних пропозицій" вказано, що:
Тендерна пропозиція відхилення замовником у разі якщо:
учасник:
-не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
А також вивчила Додаток 2, який саме стосується причини відхилення пропозиції де написано в примітках*
г) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів......У разі не виконання замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Отже маю припущення про упереджене ставлення до ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" , адже про інші порушення в протоколі не йдеться окрім одного, яке не ЗОБОВ'ЯЗУЄ ЗАМОВНИКА відхиляти пропозицію.
Це не є порушенням, яке може якимось чином впливати на виконання договору, адже ЗАБОРГОВАНІСТЬ ПОГАШЕНА до моменту підписання договору в тому випадку якщо інші підстави для відхилення пропозиції відсутні. І довідку про відсутність заборгованості у разі визначення учасника Переможцем до моменту підписання договору у термін який зазначений у ТД ми маємо змогу надати.
Чи може є ще суттєві, а не формальні порушення, які будуть суттєво впливати на виконання договору, про які ви забули вказати у протоколі?
Прошу аргументувати, яким чином вплине погашена заборгованість по податкам в день повідомлення про неї і вказати в якому пункті і розділі Закону написано, що Замовник в такому випадку ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЧИ ВІДХИЛЯЄ тендерну пропозицію учасника, адже я знайшла тільки те що МОЖЕ ВІДХИЛИТИ.
P/S Дуже дякую Вам за те, що змушуєте мене вчити вашу ТД напам'ять, я вже скоро буду її розповідати як вірша у школі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2017 08:16
Тендерний комітет приймає рішення на момент розгляду тендерних пропозицій учасників на підставі наданих документів та публічної інформації.
Номер вимоги: UA-2017-04-14-000040-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГРАНД ПРИНТ 25 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 15 травня 2017 09:27
Аргументуйте законодавчо
Вкажіть будь-ласка розділ в ТД чи ст.. Закону на підставі, якої була відхилена пропозиція, а не ваше власне чи тендерного комітету бажання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2017 08:49
Замовником в протоколі відхилення аргументовано дано відповідь з посиланням на ТД та Закон про причини відхилення. Просимо ознайомитись з протоколом, який відпровідно Закону оприлюднено в системі Прозорро.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2017 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІК ГРУП" |
117 784,80
UAH з ПДВ
|
117 784,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю |
143 992,80
UAH з ПДВ
|
143 992,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІТЕКС ГРУП" |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
165 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІК ГРУП" #39030540 |
Відхилено |
117 784,80
UAH з ПДВ
|
12 травня 2017 08:19
|
Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю #40724648 |
Відхилено |
143 992,80
UAH з ПДВ
|
12 травня 2017 09:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІТЕКС ГРУП" #39873175 |
Переможець |
165 380,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2017 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 13:25
|
Додаткова таблички Бенітекс (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2017 09:27
|
Договір таблички Бенітекс.pdf | укладений |
02 червня 2017 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-101/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Ф/ЦН-101/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |