Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнегувате на ділянці км 16+700 – км 24+400, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of public roads of the state valuen section T-15-08 Kalinovka - Snigirevka - Bereznegovatoye on section km 16+700 - km 24+400, Mykolaiv oblast (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
82 469 175,00 UAH
UA-2017-04-13-001980-b ea9e84dd1b5842ee821aa3c5fa3929cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба автомобільних доріг

380512563860 mykolsad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Evgeniya Oniksimova
380512563860
mykolsad@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 квітня 2017 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2017 19:00
Початок аукціону: 17 липня 2017 14:19
Очікувана вартість: 82 469 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 715000 UAH
Publication date: 13 квітня 2017 17:34
Enquiries until: 25 червня 2017 19:00
Complaints submission until: до 01 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 липня 2017 19:00

Information

Estimated total value: 82 469 175 UAH including VAT
Minimal lowering step: 715 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,87 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7700 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнегувате на ділянці км 16+700 – км 24+400, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, -, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнегувате на ділянці км 16+700 – км 24+400, Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of public roads of the state valuen section T-15-08 Kalinovka - Snigirevka - Bereznegovatoye on section km 16+700 - km 24+400, Mykolaiv oblast (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 листопада 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2017 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2017 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2017 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2017 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2017 16:15
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 нова редакція 27 06 17.doc
27 червня 2017 16:15
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 закреслені 27.06.17.doc
27 червня 2017 16:15
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 27 06 17.doc
27 червня 2017 16:11
Проект договору ПСР Т 15 08 км 16700 км 24400 27.06.17.doc
23 червня 2017 10:00
Проект договору ПСР Т 15 08 км 16700 км 24400 22.06.17.doc
14 червня 2017 14:42
Проект договору ПСР Т 15 08 км 16700 км 24400.doc
17 травня 2017 15:22
Проект договору ПСР Т 15 08 км 16700 км 24400.doc
13 квітня 2017 17:36
Проект договору ПСР Т 15 08 км 16700 км 24400.doc
23 червня 2017 10:01
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 22 06 17.doc
23 червня 2017 10:01
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 закреслені 22.06.17.doc
23 червня 2017 10:01
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 нова редакція 22.06.17.doc
14 червня 2017 14:40
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 нова редакція 1.doc
17 травня 2017 15:23
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 нова редакція.doc
13 квітня 2017 17:36
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400.doc
14 червня 2017 14:42
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 1.doc
14 червня 2017 14:41
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 закреслені 1.doc
17 травня 2017 15:23
Перелік змін ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400.doc
17 травня 2017 15:23
ТД Т -15 -08 км 16+700_24+400 закреслені.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 квітня 2017 17:32
Дата відповіді: 05 травня 2017 11:34
1. Позиція №3 «Влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші тип А марки 1». Просимо Вас вказати, на якій площі передбачається влаштування вирівнюючого шару, для можливості вірного врахування ущільнення асфальтобетонної суміші. 2. Просимо Вас вказати марку та витрати бітумної емульсії для підгрунтовки вирівнюючого шару із асфальтобетону Кр.з тип А. МІ та шару із ЩМА-20 товщ.0,05 м. 3. Асфальтобетонна суміш для вирівнюючого шару має бути приготована на модифікованому бітумі? 4. Позиція №6 «Вирізання порослі» та позиція №7 «Вирізання кущів діаметром понад 1 м». Просимо Вас вказати, куди необхідно вивозити отримане після вирізання сміття? Також просимо вказати масу отриманого сміття. 5. В відомості обсягів робіт не враховано точкування (розмічання) покриття перед нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки. Просимо Вас внести відповідні зміни в технічне завдання, оскільки точкування має обов’язково виконуватися перед нанесенням горизонтальної дорожньої розмітки. 6. Позиція №20 «Демонтаж старого бар’єрного огородження». Просимо Вас вказати, призначення матеріалу від демонтажу бар’єрного огородження (вивіз в металобрухт, передача матеріалу Замовнику, вивіз матеріалу в будівельне сміття). Також просимо вказати дальність перевезення матеріалу від демонтажу у відповідності до його призначення. 7. Позиція №21 «Встановлення нового бар’єрного огородження». Просимо Вас вказати маркування бар’єрного огородження згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004. «Огородження дорожні. Загальні технічні умови».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші на площі – 62100 м2 .
2) Витрата в’яжучого згідно ДБН В.2.3-4:2015 Розділ: влаштування дорожнього одягу пункт 20.8.7
3) Асфальтобетонна суміш для вирівнюючого шару має бути приготована на модифікованому бітуму.
4) Маса отриманого сміття від вирізання порослі та видалення кустів діаметром понад 1 м - 194 т. Вивіз сміття 30 км Ганич
5) Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (точкування) – 23,100 км
6) Вивіз демонтованого старого бар’єрного огородження - 30 км. Передача матеріалу Замовнику.
7) Маркування бар’єрного огородження 11ДО-КЖ.2,0.300/1,5
Договірна ціна
Дата подання: 04 травня 2017 10:35
Дата відповіді: 10 травня 2017 15:31
Відповідно до п.6.3 "Проект договору про закупівлю" тендерної документації договірна ціна є динамічною. В той же час в п.3.2 проекту договору зазначено, що ціна Договору є твердою. Просимо уточнити вид договірної ціни.
Відповідь: Договірна ціна є динамічною, в тендерну документацію, а саме в проект договору будуть внесені зміни.
з приводу завантаження скан-копій документів
Дата подання: 13 травня 2017 17:11
Дата відповіді: 17 травня 2017 14:11
Згідно вимог тендерної документації у новій редакції для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції документи: - скан-копію(ї) договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами); - скан-копію(ї) листа(ів) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій); - скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій). У зв"язку з чим виникає питання, що сдід розуміти під поняттям "скан-копія": це сканований вже завіреної копії документ чи сканований документ відразу з оригіналу. Оскільки в підтвердження досвіду виконання аналогічного договору слід завантажувати скан-копії з оригіналів документів, то розуміється, що використане "скан-копія" - це сканований документ з завіреної копії ? В такому разі незрозумілим є вимога щодо необхідності попереднього засвідчення листа(ів) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій), адже учасник матиме можливість завантажити скан-копію з оригіналу листа(ів) ? Просимо надати роз"яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасником надаються скан - копії оригіналів документів.
з приводу завантаження скан-копій документів
Дата подання: 22 травня 2017 11:37
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:59
Згідно вимог тендерної документації у новій редакції для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції документи: - скан-копію(ї) договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами); - скан-копію(ї) листа(ів) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій); - скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій). У зв"язку з чим просимо пояснити, чи дозволено надавати - завантажувати скан-копії оригіналів з завірених учасником копій свідоцтв про реєстрації транспортних засобів? Оскільки оригінали свідоцтв знаходяться у водіїв/машиністів при транспортних засобах на будівельних майданчиках, - певним є надання сканкопій з завірених учасником копій свідоцтв ?! До того ж у копіях видно марку, модель, власника та інші дані, що дозволяють ідентифікувати транспортний засіб ?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога тендерної документації передбачає надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій), тобто зроблених з оригіналів документів. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання виключно кольорової скан-копії цих документів
Тезнічне завдання
Дата подання: 01 червня 2017 14:06
Дата відповіді: 07 червня 2017 10:26
Замовником 13.05.2017 р. були внесені зміни в тендерну документацію, якими договірну ціну було змінено з динамічної на тверду, просимо Вас надати детальне розшифрування згідно ДСТУ 4100:2014 по дорожнім знакам та стійкам до них, оскільки тверда договірна ціна не передбачає уточнення вартості матеріалів на етапі виконання робіт, а наразі в технічному завданні дорожні знаки вказані однією позицією (48 знаків на 41 стояку) без розділення кількості по типовим групам (за формою та розмірами), через що неможливо визначити точну кількість кожного типу знаків, а відповідно, і їх загальну вартість. Аналогічно просимо вказати діаметр та довжину стояків, на яких необхідно встановити типові дорожні знаки та знаки індивідуального проектування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником надається детальне розшифрування згідно запиту:
5.60 – 8 компл., стояки – 8 шт., L=3,10 м;
1.22 – 10 шт., стояки – 9 шт., L= 3,60 м;
2.2 – 10 шт., стояки – 10 шт., L= 3,80 м;
5.61.1 – 2 шт., стояки – 2 шт., L= 3,20 м;
3.25 – 2 шт., стояки – 1 шт., L= 3,20 м;
3.42 – 1 шт., стояки – 1 шт., L= 3,60 м;
1.5.1 – 2 шт., стояки – 2 шт., L= 4,4 м;
3.29 – 4 шт., стояки – 2 шт., L= 4,4 м;
1.32 – 2 шт., стояки – 2 шт., L= 3,6 м;
5.41.1– 3 шт., стояки – 2 шт., L= 4,5 м;
5.35.1 – 2 шт., стояки – 2 шт., L= 4,5 м;
5.35.2 – 2 шт.
48 дорожніх знаків на 41 стійках
Індивідуальні знаки
5.53 (1960х490) 2 шт ; стояки 2 шт – 3,4 м;
5.53 (2580х490) 2 шт ; стояки 2 шт – 3,4 м;
5.53 (2360х350) 2 шт ; стояки 2 шт – 3,2 м
З приводу надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Дата подання: 02 червня 2017 15:02
Дата відповіді: 07 червня 2017 10:27
Згідно переліку змін до тендерної документації на закупівлю послуг на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнегувате на ділянці км 16+700– км 24+400, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), затверджених рішенням тендерного комітету (Протокол № 5/29/2017 від 13.05.2017 р.), а саме: додатком №1 було передбачено, що для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів, а саме: - скан-копію(ї) договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами); - скан-копію(ї) листа(ів) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій); - скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій). Слід зазначити, що договір – це є домовленість двох або більше сторін, спрямована на виникнення, зміну чи припинення цивільних прав та обов'язків. Отже укладення договору є основним, первинним та вичерпним документом, який підтвердить правові підстави щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів. В свою чергу свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу жодним чином не підтверджує наявності залученого обладнання, машин та механізмів, а лише підтверджує фактичну реєстрацію цього транспортного засобу. Також слід звернути увагу на рішення АМКУ, який зазначав у своїх рішеннях, що замовник може прописати в тендерній документації вимогу щодо надання підтверджувальних документів. Такими підтверджувальними документами можуть бути документами на право володіння та користування відповідним майном. Але при встановленні даної вимоги замовник повинен бути обережним, щоб не обмежити коло учасників. На підставі вище викладеного просимо замовника виключити із додатку №1 абзац щодо «надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій)», адже надання цих документів може привести до обмеження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним з критеріїв в тендерній документації встановлено «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». З метою дотримання принципів ст.3 Закону учасник не зобов’язаний мати у власності обладнання та матеріально-технічну базу, а може залучати на договірних засадах. Також зазначимо, що обладнання повинно бути в наявності у учасника або орендодавця такої техніки, який здає цю техніку в оренду або надавача послуг тощо, отже надання скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на залучені машини та механізми (в тому числі на машини, механізми субпідрядника при залученні до надання послуг субпідрядних організацій) є обов’язковим, оскільки підтверджує факт наявності такого обладнання та матеріально-технічної бази
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 липня 2017
UA-2017-04-13-001980-bea9e84dd1b5842ee821aa3c5fa3929cd
Найменування: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 липня 2017 13:39
Електронний підпис

Документи

11 липня 2017 13:44
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2017 16:49
Лист від Матрікс.pdf
05 липня 2017 16:49
Лист від Ескадора.pdf
05 липня 2017 16:49
ДУ №4 до договору №3П.pdf
05 липня 2017 16:49
Договір Матрікс.pdf
05 липня 2017 16:49
Договір 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
довідка про суб 24.pdf
05 липня 2017 16:49
Відгук.pdf
05 липня 2017 16:49
4Форми КБ до дог. №3П.pdf
05 липня 2017 16:49
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
Статут.pdf

Документи

11 липня 2017 13:33
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2017 18:28
Гарантійни лист.PDF
05 липня 2017 18:28
Відповідність.PDF
05 липня 2017 18:02
Електронний підпис
05 липня 2017 18:01
Статут УПС.pdf
05 липня 2017 18:01
Працівники.PDF
05 липня 2017 18:01
Лабораторія.pdf
05 липня 2017 18:01
Довідки.PDF
05 липня 2017 18:00
7365_УПС_Гарантія_05_07_17.rar
05 липня 2017 17:30
Техніка.PDF
05 липня 2017 17:29
Аналог договір.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 липня 2017 15:01
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2017 17:47
Гарантия_208_ДорЛидер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 81 520 500,00
UAH з ПДВ
81 520 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 81 779 900,00
UAH з ПДВ
81 779 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2017 16:49
Лист від Матрікс.pdf
05 липня 2017 16:49
Лист від Ескадора.pdf
05 липня 2017 16:49
ДУ №4 до договору №3П.pdf
05 липня 2017 16:49
Договір Матрікс.pdf
05 липня 2017 16:49
Договір 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
довідка про суб 24.pdf
05 липня 2017 16:49
Відгук.pdf
05 липня 2017 16:49
4Форми КБ до дог. №3П.pdf
05 липня 2017 16:49
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
05 липня 2017 16:49
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 81 520 500,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2017 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
81 520 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 11:40
ДУ №12 до договору 29-Б.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 11:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 11:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 16:43
ДУ №7 до договору 29-Б.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:42
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 13:49
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 13:47
Договір №29-Б від 04.08.2017.pdf укладений
08 серпня 2017 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.10.2 та п.п.5.1.2 Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, зокрема відсутності фінансування Замовника, продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт за Договором. 2. Викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 28.12.2018 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 3. Викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт – по 28.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 29-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №29-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 2 пункту 3.3 Договору зменшити обсяги закупівлі та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 80 938 362,00 грн. (вісімдесят мільйонів дев’ятсот тридцять вісім тисяч триста шістдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №12 до договору 29-Б від 04.08.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 80 938 362,00
UAH