Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Петровського, 11»
Очікувана вартість
18 086 700,00 UAH
UA-2017-04-13-000288-c e010c8c58f4a4544a845f55cdf76f5e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487111325 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487111325
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2017 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2017 17:30
Початок аукціону: 04 травня 2017 11:06
Очікувана вартість: 18 086 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 433,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Петровського, 11»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Петровського, 11»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Петровського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2017 10:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2017 10:54
проект договору Петровського, 11.doc
13 квітня 2017 10:52
24Т ТД )))).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення щодо технічних умов
Дата подання: 20 квітня 2017 15:32
Дата відповіді: 25 квітня 2017 16:54
Для точної та правильної підготовки комерційної пропозиції, нам необхідна проектна документація по даному об'єкту та креслення. Так як в технічних умовах міститься неповна інформація щодо деяких видів робіт, а саме: 1. Локальний кошторис 2-1-1 на ВК. Розділ 2. Монтажні роботи: - «п.31. Установлення муфтових кранів водорозбірних» - який діаметр кранів? - «п.34. Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену» - якого діаметру? - «п.36. Установлення насосiв вiдцентрових з електродвигуном масою до 0,1 т» -потужність та діаметр насосів? - «п. 39. Установлення мийок на одне вiддiлення» - яка мийка керамічна або емальована, також що входить до комплекту? - «п.40. Установлення нагрiвачiв iндивiдуальних водяних» - який літраж? 2. Локальний кошторис 2-1-2 на опалення. Розділ 2. Монтажні роботи: - «п.59. Установлення опалювальних радiаторiв сталевих» - які параметри радіаторів? - «п.70. Установлення муфтових кранів водорозбірних» - який діаметр кранів? - «п.75. Установлення шаф металевих для регуляторних пунктiв» - які розміри шаф та наповнення? - «п.76. Установлення насосiв вiдцентрових з електродвигуном масою до 0,1 т» - потужність та діаметр насосів? - «п.78. Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену»- який діаметр? 3. Локальний кошторис 2-1-3 на електромонтажні роботи. Розділ 2. Монтажні роботи: - «п.91. Монтаж панелi та пiдключення кабелiв або проводів зовнiшньої мережi до апаратiв та приладiв ввідного пристрою УВР 1201-30» – яке саме наповнення щита? - «п.92. Установлення на стiнi та пiдключення кабелiв або проводiв зовнiшньої мережi до апаратiв та приладiв розподiльного пункту ПР11-3054-ХХУХ, ПР8504-3004- ХХХ» - яке саме наповнення щита? - «п.93. Установлення щиткiв масою до 3 кг у готовiй нiшi або на стiнi» - які розміри щитків та наповнення? - «п.94. Установлення щиткiв масою понад 3 кг до 6 кг у готовiй нiшi або на стiнi» - які розміри щитків та наповнення? - «п.95. Установка [шафа] комплектна конденсаторна на установлених конструкцiях, маса до 100 кг» - які розміри шафи та наповнення? - «п.103. Прокладання коробiв пластикових» - який перетин короба? - «п.104. Прокладання iзольованих проводiв перерiзом до 35 мм2 у коробах» - яка марка проводів? - «п. 107. Прокладання вiнiпластових труб, що поставляються нормалiзованими елементами в комплектi, по стiнах i колонах iз крiпленням накладними скобами, діаметр умовного проходу до 25 мм» - який діаметр труби? - «п.108. Затягування у прокладенi труби або металевi рукави проводу першого одножильного або багатожильного у загальному обплетеннi сумарним перерiзом до 2,5 мм2» - який провід? - «п.109. Установлення електролічильників побутових однофазових» - який тип електролічильників? - «п.112. Установлення ящика зi знижувальним трансформатором» - які характеристики трансформатора? 4. Локальний кошторис 2-1-4 на вентиляція. Роздiл 1. Монтажні роботи: - «п.123. Установлення камер припливних» - яка марка та розміри камер? - «п.124. Установлення вентиляторiв радiальних масою до 0,05 т з електродвигуном на однiй осi» - яка потужність та діаметр вентиляторів? - «п. 134. Ізоляція трубопроводів» - який діаметр труб? 5. Локальний кошторис 2-1-5 на автоматизацію припливної вентиляції: - «п.136. Шафа автоматики» - яке саме наповнення шафи та її розміри? - «п.138. Затягування проводу в труби» - який саме провід, його перетин? Просимо надати проектну документацію по даному об’єкту та креслення у зручній для Вас формі. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Петровського, 11», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2017 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАД-СТРОЙ 18 026 460,00
UAH з ПДВ
17 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП ДЕКОР ЕКО ГРУП" 18 036 700,00
UAH з ПДВ
17 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Береж Буд Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю 18 086 700,00
UAH з ПДВ
17 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2017 14:59
БГ 1130-17Г ТОВ ГРАД СТРОЙ.zip
03 травня 2017 14:59
39. Виписка Град-Строй.pdf
03 травня 2017 14:59
35.Штатка.pdf
03 травня 2017 14:59
34.Трудові угоди 2.pdf
03 травня 2017 14:59
33.Трудові угоди 1.pdf
03 травня 2017 14:59
32.Трудова книжка.pdf
03 травня 2017 14:59
29.статут Град-Строй.pdf
03 травня 2017 14:59
28. Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2017 14:59
24. Проект договору.pdf
03 травня 2017 14:59
10.Відгук.pdf
03 травня 2017 14:59
7. Договір обладнання.pdf
03 травня 2017 14:59
5. Довідка працівники.pdf
03 травня 2017 14:59
4.Техпаспорт КТА.pdf

Публічні документи

16 травня 2017 10:31
Довідка з МВС.pdf
16 травня 2017 10:31
Довідка з ДФС.pdf
03 травня 2017 14:50
16-24603.pdf.(2).P7S
03 травня 2017 14:50
16-24603.pdf.(1).P7S
03 травня 2017 14:50
16-23019.pdf.(2).P7S
03 травня 2017 14:50
16-23019.pdf.(1).P7S
03 травня 2017 14:50
Обладнання та МТБ.pdf
03 травня 2017 14:50
Зміни 1 до Гарантії.pdf
03 травня 2017 14:50
Гарантия.pdf

Публічні документи

03 травня 2017 12:38
Електронний підпис
03 травня 2017 12:35
Cтатут оригінал.pdf
03 травня 2017 12:35
Витяг копія.pdf
03 травня 2017 12:35
Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2017 12:35
Витяг.PDF
03 травня 2017 12:34
Відгук оригінал.PDF
03 травня 2017 12:34
Довідка МТБ.PDF
03 травня 2017 12:34
Довідка працівників.PDF
03 травня 2017 12:34
Договір оренди.pdf
03 травня 2017 12:34
Договір.PDF
03 травня 2017 12:34
Захист довкілля.PDF
03 травня 2017 12:34
Календарний графік.PDF
03 травня 2017 12:34
Лист погодження.PDF
03 травня 2017 12:33
ЛИСТ.PDF
03 травня 2017 12:33
Лист-згода.PDF
03 травня 2017 12:33
Ліцензія.pdf
03 травня 2017 12:33
Обладнання.pdf
03 травня 2017 12:33
Паспорт ІНН.pdf
03 травня 2017 12:33
Технічне завдання.pdf
03 травня 2017 12:33
Трудові книжки.pdf
03 травня 2017 12:33
Форма листа-згоди.PDF
03 травня 2017 12:32
Штатний розклад копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАД-СТРОЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП ДЕКОР ЕКО ГРУП"

Береж Буд Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАД-СТРОЙ
#33313400
Відхилено 17 650 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 18:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП ДЕКОР ЕКО ГРУП"
#39552207
Переможець 17 720 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2017 14:45

Документи

11 травня 2017 18:22
Електронний підпис

Документи

13 травня 2017 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2017 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП ДЕКОР ЕКО ГРУП"
#39552207
17 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2017 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2017 16:55
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 16:53
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 11:25
договір 49-17П.pdf укладений
25 травня 2017 11:24
договір 49-17П.pdf укладений
25 травня 2017 11:24
Key-6.dat укладений
25 травня 2017 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 49-17/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 49-17/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 17 491 530,00
UAH