Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
68 593 612,82 UAH
UA-2017-04-12-002541-b cf79c7109d544e51bd4913423ca43400
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демченко Леонід Леонідович

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Демченко Леонід Леонідович
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2017 09:00
Початок аукціону: 03 травня 2017 14:05
Очікувана вартість: 68 593 612,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 342 968,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Жмеренський р-н с. Людавка, без номеру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2017 18:31
Електронний підпис
12 квітня 2017 18:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
12 квітня 2017 18:30
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-12-002541-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МУР", Код ЄДРПОУ:32169057
Дата подання: 10 травня 2017 15:05
про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності
В протоколі засідання тендерного комітету від 05 травня 2017р. зазначено,що тендерна пропозиція ТОВ "Мур" не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо аргументацію недостатньою та вимагаємо надати інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ "Мур" умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2017 15:55
ВІННИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ

21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, http://vmr.gov.ua/
тел.: (0432)59-50-58, E-mail: Dkgb@vmr.gov.ua
№ ___________________________
Директору ТОВ «МУР»
Козловському І. О.

Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу про усунення порушення № UA-2017-04-12-002541-b.b1 від 10.05. 2017 року, щодо недостовірної інформації та неаргументованої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУР».
Повідомляємо наступне, подана тендерна пропозиція ТОВ «МУР» була розглянута на засіданні тендерного комітету ДКГта Б та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з наступних підстав: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Копії документів надані в складі пропозиції були оформлені не у відповідності із вимогами тендерної документації;
- Не надано копію технічного паспорту на транспортний засіб «причіп-самоскид КЗАП 8551»;
- Інформація щодо посад працівників надана в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає дійсності з записами з копій з трудових книжок;
- Не надано довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 закону;
- Надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій відсутня інформація щодо адреси замовників, строк (або термін) виконання договору. Надані копії аналогічного договору з Липовецькою обласною лікарнею не можна вважати аналогічним ні за предметом договору, ні за об’єктом.



Директор департаменту Володимир Ніценко
Розгорнути Згорнути
ВІННИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ

21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, http://vmr.gov.ua/
тел.: (0432)59-50-58, E-mail: Dkgb@vmr.gov.ua
№ ___________________________
Директору ТОВ «МУР»
Козловському І. О.

Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу про усунення порушення № UA-2017-04-12-002541-b.b1 від 10.05. 2017 року, щодо недостовірної інформації та неаргументованої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУР».
Повідомляємо наступне, подана тендерна пропозиція ТОВ «МУР» була розглянута на засіданні тендерного комітету ДКГта Б та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з наступних підстав: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Копії документів надані в складі пропозиції були оформлені не у відповідності із вимогами тендерної документації;
- Не надано копію технічного паспорту на транспортний засіб «причіп-самоскид КЗАП 8551»;
- Інформація щодо посад працівників надана в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає дійсності з записами з копій з трудових книжок;
- Не надано довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 закону;
- Надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій відсутня інформація щодо адреси замовників, строк (або термін) виконання договору. Надані копії аналогічного договору з Липовецькою обласною лікарнею не можна вважати аналогічним ні за предметом договору, ні за об’єктом.



Директор департаменту Володимир Ніценко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2017 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МУР" 59 390 050,00
UAH з ПДВ
59 390 050,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" 64 703 129,00
UAH з ПДВ
64 703 129,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2017 19:26
зведений графік.pdf
27 квітня 2017 19:26
графік 2021р.pdf
27 квітня 2017 19:26
графік 2020р..pdf
27 квітня 2017 19:26
графік на 2019р.pdf
27 квітня 2017 19:26
графік на 2018р..pdf
27 квітня 2017 19:26
орієнтовний графік.pdf
27 квітня 2017 19:26
Реєстр документів.pdf
27 квітня 2017 19:25
Календарний план.pdf
27 квітня 2017 19:25
загальновиробничі.rar
27 квітня 2017 19:25
обєктні.rar
27 квітня 2017 19:25
локальні кошториси.rar
27 квітня 2017 19:25
НАКАЗИ.rar
27 квітня 2017 19:25
технічна документація.pdf
27 квітня 2017 19:25
проект договору.pdf
27 квітня 2017 19:25
цінова пропозиція.pdf
27 квітня 2017 19:25
договірна ціна.pdf
27 квітня 2017 19:25
свідоцтво ПДВ.pdf
27 квітня 2017 19:25
лист-згода.pdf
27 квітня 2017 19:25
довідка про учасника.pdf
27 квітня 2017 19:25
довідка по довкіллю.pdf
27 квітня 2017 19:25
довідки банків.rar
27 квітня 2017 19:25
ліцензія.pdf
27 квітня 2017 19:25
дозвіл устаткування.pdf
27 квітня 2017 19:25
дозвіл .pdf
27 квітня 2017 19:25
технічні паспорти.rar
27 квітня 2017 19:24
установчий документ.rar

Публічні документи

10 травня 2017 16:24
відомість ресурсів.rar
10 травня 2017 16:18
143.imd
10 травня 2017 16:13
локальні кошториси 7.rar
10 травня 2017 16:11
локальні кошториси 6-.rar
10 травня 2017 15:54
локальні кошториси 5-.rar
10 травня 2017 15:41
локальні кошториси 2-.rar
10 травня 2017 15:39
локальні кошториси 4-.rar
10 травня 2017 15:23
договірна ціна.rar
10 травня 2017 15:20
документи 1.rar
27 квітня 2017 13:23
технічні, якісні.rar
27 квітня 2017 13:18
технічні, якісні.rar
27 квітня 2017 13:14
Key-6.dat
27 квітня 2017 13:03
статут.rar
27 квітня 2017 12:58
ст. 17.rar
27 квітня 2017 12:56
паспорт директора.rar
27 квітня 2017 12:54
накази.rar
27 квітня 2017 12:49
ліцензія.rar
27 квітня 2017 12:48
документи 2.rar
27 квітня 2017 12:43
документи 1.rar
27 квітня 2017 12:41
банк гарантія.rar
27 квітня 2017 12:38
аналогічні роботи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МУР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МУР"
#32169057
Відхилено 59 390 050,00
UAH з ПДВ
05 травня 2017 17:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
Переможець 64 703 129,00
UAH з ПДВ
05 травня 2017 17:12

Документи

05 травня 2017 17:01
Електронний підпис

Документи

05 травня 2017 17:12
Електронний підпис
05 травня 2017 17:11
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2017 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
64 703 129,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2017 17:12
Електронний підпис
05 травня 2017 17:11
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 16:51
договір.pdf укладений
25 травня 2017 16:49
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 18:17
Людавка Договірна ціна по факту.pdf зміни до договору
04 травня 2020 18:16
доп. угода 2020-4.PDF зміни до договору
04 травня 2020 18:16
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 18:02
доп. угода 2020-3.PDF зміни до договору
23 квітня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 14:46
доп. угода 2 2020.PDF зміни до договору
12 березня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 12:29
доп. угода 2020-1.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 08:50
доп. угода 19.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 08:49
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 11:03
угода 2019.PDF зміни до договору
04 жовтня 2019 11:02
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 12:09
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
14 лютого 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2018 10:08
Доп угода.PDF зміни до договору
29 травня 2018 10:03
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2018 16:04
ДОП. УГОДА.PDF зміни до договору
14 лютого 2018 16:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 15:37
угода.PDF зміни до договору
27 грудня 2017 15:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 17:19
угода.PDF зміни до договору
22 грудня 2017 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з зміною обсягів фінансування в 2017 році та домовленістю сторін: 1.Викласти пункт 3.2. договору в наступній редакції: «3.2.Загальна сума договору визначена згідно додатку до Договору та складає 64 703 129,00грн. (шістдесят чотири мільйони сімсот три тисячі сто двадцять дев'ять гривень 00коп.) в тому числі ПДВ 10 783 854,83грн. (десять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот п'ятдесят чотири гривні 83коп.) в 2017 році - 9 860 161,32 грн. в тому числі ПДВ – 1 643 360,22грн., в 2018році - 43 746 136,34грн. в тому числі ПДВ – 7 291 022,72грн., в 2019році - 6 273 706,85грн. в тому числі ПДВ – 1 045 617,81грн., в 2020році – 2 971 549,82 грн. в тому числі ПДВ – 495 258,30грн. в 2021році - 1 851 574,67 грн. в тому числі ПДВ – 308 595,78грн.».
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №584
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з зміною обсягів фінансування в 2017 році та домовленістю сторін: 1.Викласти пункт 3.2. договору в наступній редакції: «3.2.Загальна сума договору визначена згідно додатку до Договору та складає 64 703 129,00грн. (шістдесят чотири мільйони сімсот три тисячі сто двадцять дев'ять гривень 00коп.) в тому числі ПДВ 10 783 854,83грн. (десять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот п'ятдесят чотири гривні 83коп.) з них кошти державного бюджету України – 4 037 477,12грн. (чотири мільйони тридцять сім тисяч чотириста сімдесят сім гривень 12коп.), кошти бюджету міста Вінниці – 60 665 651,88грн. (шістдесят мільйонів шістсот шістдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят одна гривня 88коп) в 2017 році – 13 897 638,44грн. в тому числі ПДВ – 2 316 273,07грн., в 2018році – 39 708 659,22грн. в тому числі ПДВ – 6 618 109,87грн., в 2019році - 6 273 706,85грн. в тому числі ПДВ – 1 045 617,81грн., в 2020році – 2 971 549,82 грн. в тому числі ПДВ – 495 258,30грн. в 2021році - 1 851 574,67 грн. в тому числі ПДВ – 308 595,78грн.».
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №600
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з зміною обсягів фінансування в 2018 році та домовленістю сторін: 1.Викласти пункт 3.2. договору в наступній редакції: «3.2.Загальна сума договору визначена згідно додатку до Договору та складає 64 703 129,00грн. (шістдесят чотири мільйони сімсот три тисячі сто двадцять дев'ять гривень 00коп.) в тому числі ПДВ 10 783 854,83грн. (десять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот п'ятдесят чотири гривні 83коп.) з них кошти державного бюджету України – 4 037 477,12грн. (чотири мільйони тридцять сім тисяч чотириста сімдесят сім гривень 12коп.), кошти бюджету міста Вінниці – 60 665 651,88грн. (шістдесят мільйонів шістсот шістдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят одна гривня 88коп) в 2017 році – 13 897 638,44грн. в тому числі ПДВ – 2 316 273,07грн., в 2018році – 9 889 173,16грн. в тому числі ПДВ – 1 648 195,53грн., в 2019році – 15 282 428,88грн. в тому числі ПДВ – 2 547 071,48грн., в 2020році – 15 282 428,88грн. в тому числі ПДВ – 2 547 071,48грн., в 2021році – 10 351 459,64грн. в тому числі ПДВ – 1 725 243,27грн.».
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №526
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №121
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: №188
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №200
Договір:
Номер додаткової угоди: 194
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 281 733,22
UAH (в тому числі ПДВ 6 546 955,54 UAH)