Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формалін.
Formalin.
Очікувана вартість
430 000,00 EUR
UA-2017-04-12-002064-b 33ba27c8277647bb918bc4dab8f0bc03
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левшаков Роман

+380569584523 smoly.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Смоли"
Код ЄДРПОУ: 30168850
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), пр. Аношкіна, 179
Контактна особа: Левшаков Роман
+380569584523
smoly.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Роман
(056) 790-23-54 (60-55)
smoly.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise “Smoly”.
National ID: 30168850
Contact point: Левшаков Роман
+380569584523
smoly.tender@gmail.com
Additional contacts: Roman
(056) 790-23-54 (60-55)
smoly.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2017 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2017 09:00
Початок аукціону: 22 травня 2017 12:50
Очікувана вартість: 430 000,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 12 квітня 2017 16:13
Enquiries until: 05 травня 2017 09:00
Complaints submission until: до 11 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 травня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 430 000 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 4 300 EUR
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
24320000-3 Основні органічні хімічні речовини. Формалін. Кількість 1000 тон.
24320000-3 The basic organic chemicals. Formalin. Number 1000 tons.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
Формалін. 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51917, Україна, Дніпропетровська обл., Кам'янське, Аношкіна, будинок 179
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

24320000-3 The basic organic chemicals. Formalin.
CPV: 24320000-3
Період постачання: з 14 червня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 травня 2017
UA-2017-04-12-002064-b33ba27c8277647bb918bc4dab8f0bc03
Найменування: Державне підприємство "Смоли"
Код ЄДРПОУ: 30168850
Місцезнаходження: 51917, Україна, Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), пр. Аношкіна, 179
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Zodiak Plus" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВІТ СТАЛІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

23 травня 2017 14:31
Додаток 5.pdf
23 травня 2017 14:31
Додаток 2-6к.pdf
23 травня 2017 14:30
Додаток 2-5f.pdf
23 травня 2017 14:29
Додаток 2-2а.pdf
23 травня 2017 14:29
Додаток 2-1 -1а.pdf
23 травня 2017 14:29
Довідки з LURSOFT.pdf
23 травня 2017 14:29
Довідка з мвд від 19.04.PDF
23 травня 2017 14:29
Довідка з ДСД.PDF
12 травня 2017 14:27
Установчі документи.pdf
12 травня 2017 14:25
Сертификат Формалин.PDF
12 травня 2017 14:22
Додаток 4-1.pdf
12 травня 2017 14:20
Додаток 4.pdf
12 травня 2017 14:18
Додаток 3.pdf
12 травня 2017 14:16
Додаток 2.pdf
12 травня 2017 14:15
Додаток 1.pdf
12 травня 2017 14:12
Довідки з LURSOFT.pdf

Публічні документи

12 травня 2017 16:24
Статут.pdf
12 травня 2017 16:24
Три роки.pdf
12 травня 2017 16:24
Протокол.pdf
12 травня 2017 16:24
Працівники.pdf
12 травня 2017 16:23
Наказ.pdf
12 травня 2017 16:23
МВС.pdf
12 травня 2017 16:23
Лист гарантія.pdf
12 травня 2017 16:23
Кор ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2017 16:23
Інформаційна довідка.pdf
12 травня 2017 16:22
ДФС.pdf
12 травня 2017 16:22
Технічні та якісні.pdf
12 травня 2017 16:22
Проект договору.pdf
12 травня 2017 16:22
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Zodiak Plus"

ТОВ "СВІТ СТАЛІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2017 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Zodiak Plus" 349 000,00
EUR
344 700,00
EUR
Документи
ТОВ "СВІТ СТАЛІ" 404 200,00
EUR
348 999,00
EUR
Документи

Публічні документи

23 травня 2017 14:31
Додаток 5.pdf
23 травня 2017 14:31
Додаток 2-6к.pdf
23 травня 2017 14:30
Додаток 2-5f.pdf
23 травня 2017 14:29
Додаток 2-2а.pdf
23 травня 2017 14:29
Додаток 2-1 -1а.pdf
23 травня 2017 14:29
Довідки з LURSOFT.pdf
23 травня 2017 14:29
Довідка з мвд від 19.04.PDF
23 травня 2017 14:29
Довідка з ДСД.PDF
12 травня 2017 14:27
Установчі документи.pdf
12 травня 2017 14:25
Сертификат Формалин.PDF
12 травня 2017 14:22
Додаток 4-1.pdf
12 травня 2017 14:20
Додаток 4.pdf
12 травня 2017 14:18
Додаток 3.pdf
12 травня 2017 14:16
Додаток 2.pdf
12 травня 2017 14:15
Додаток 1.pdf
12 травня 2017 14:12
Довідки з LURSOFT.pdf

Публічні документи

12 травня 2017 16:24
Статут.pdf
12 травня 2017 16:24
Три роки.pdf
12 травня 2017 16:24
Протокол.pdf
12 травня 2017 16:24
Працівники.pdf
12 травня 2017 16:23
Наказ.pdf
12 травня 2017 16:23
МВС.pdf
12 травня 2017 16:23
Лист гарантія.pdf
12 травня 2017 16:23
Кор ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2017 16:23
Інформаційна довідка.pdf
12 травня 2017 16:22
ДФС.pdf
12 травня 2017 16:22
Технічні та якісні.pdf
12 травня 2017 16:22
Проект договору.pdf
12 травня 2017 16:22
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Zodiak Plus"

ТОВ "СВІТ СТАЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Zodiak Plus"
#4010376616
Переможець 344 700,00
EUR
22 травня 2017 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Zodiak Plus"
#4010376616
344 700,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 10:25
Повідомлення про внесення змін до договору Формалін 20 % на 2018 рік від 27.12.2017 року (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 10:25
Додаткова угода № 1 від 27.12.2017 року до договору про закупівлю Формалін № 38-07 -18 від 06.06.2017 року (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 10:25
Протокол засідання тендерного комітету щодо складання Додаткової угоди 20 % на 2018 рік та Повідомлення про внесення (7).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 10:25
Протокол засідання тендерного комітету щодо складання Додаткової угоди 20 % на 2018 рік та Повідомлення про внесення змін до договору від 27.12.2017 року.pdf укладений
28 грудня 2017 10:24
2_Додаткова угода № 1 від 27.12.2017 року до договору про закупівлю Формалін № 38-07 -18 від 06.06.2017 року.pdf укладений
28 грудня 2017 10:24
1_Повідомлення про внесення змін до договору Формалін 20 % на 2018 рік від 27.12.2017 року.pdf укладений
28 грудня 2017 10:24
Електронний підпис укладений
06 червня 2017 09:06
Договір про закупівлю № 38-07 -18 від 06.06.2017 року Формалін.pdf укладений
06 червня 2017 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5, статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України від 25.12.2015 року № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю», розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації» на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), та згідно підпункту 7.3, пункту 7 «Порядок і умови внесення змін до договору», додатку № 4 «Проект договору про закупівлю» «Тендерної документації» на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін) «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», та згідно підпункту 7.3, пункту 7 «Порядок і умови внесення змін до договору», договору про закупівлю № 38-07/18 від 06.06.2017 року, на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Сторони дійшли згоди, продовжити дію договору про закупівлю № 38-07/18 від 06.06.2017 року, на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю № 38-07/18 від 06.06.2017 року, на суму 68900,00 ЄВРО (Шістдесят вісім тисяч дев’ятсот ЄВРО 00 центів), «без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 38-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 38-07/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML