Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3»
Очікувана вартість
160 095,00 UAH
UA-2017-04-12-001438-b 5d0fc2e2270e4084bd920e5cc54f1ee4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабанова Наталія Олександрівна

+380612330594 inbox@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: http://zp.court.gov.ua/tu08
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Контактна особа: Барабанова Наталія Олександрівна
+380612330594
inbox@zp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2017 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2017 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2017 14:41
Початок аукціону: 21 квітня 2017 15:30
Очікувана вартість: 160 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Папка з файлами (30 файлів) Format або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
300 шт
Швидкозшивач пластиковий А4 (кольоровий) ЕК з прозорим верхом або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
250 шт
Папка на гумці А4, пластик, Axent або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
50400 шт
Папка «Справа» (картон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
5000 шт
Швидкозшивач (папка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
2500 шт
Папка для паперів з зав’язками (картон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
50 шт
Лоток для документів горизонтальний «Арніка» 06020249 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
100 шт
Лоток для документів вертикальний 4-400 4OFFICE або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2017 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2017 14:36
Д 4 Проект договора.doc
12 квітня 2017 14:36
Д 3 Цінова пропозиція.docx
12 квітня 2017 14:36
Д 2 Документ.docx
12 квітня 2017 14:36
Д 1 Технічні вимоги.doc
12 квітня 2017 14:36
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-12-001438-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 27 квітня 2017 09:33
Скарга на кваліфікацію
Стосовно
1. Довідки про досвід виконання аналогічних договорів:
Вами у п.1 Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією було зазначено: «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наданого у наступній таблиці, завіреній підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки Учасника (у разі наявності )» та додана таблиця.
У завантажених файлах була надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з додаванням таблиці за формою викладеною Замовником у Документації.
2. Довідки про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
на закупівлю: «Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3» складено за формою викладеною Замовником у Додатоку № 1, з зазначенням товару, відповідно до поданої Цінової пропозиції.
3. Згода з проектом договору
Зважаючі на вимогу п.9 Тендерної документації «Разом з пропозицією учасник подає документ про згоду з проектом договору (Додаток № 4 до документації), засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі наявності1)», Учасником була надана Згода з проектом договору у вигляді довідки, зважаючи на те, що замовник не вимагав Проект договору, а тільки згоду, яка була надана та засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою.
4. Цінова пропозиція, подана, відповідно до Додатоку № 3 Цінова пропозиція Документації Замовника. Вимоги, стосовно нумерації її аркушів документація Замовника не містить.
Товар був запропонований у відповідності до технічних вимог Замовника. Замовник допускав еквівалент товарів.
Учасником була допущена технічна помилка у щільності картону, яка була відкоригована у остаточній пропозиції згідно результату аукціону.
Просимо вас керуючись ст 3 Закону України «Про Публічні закупівлі», зважаючи на наявність всіх необхідних документів, які вимагав Замовник та запропоновану найнижчу ціну пропозиції , Переглянути рішення, щодо Дискваліфікації ТОВ «Культтовари +».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2017 17:17
1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів (в пропозиції на закупівлю учасника – «довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів») ТОВ «Культовари+» складена не за формою, передбаченою умовами документації на закупівлю, а саме: додані не передбачені формою примітки.
2. В порушення п.7 документації для проведення допорогової закупівлі «Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3» характеристики окремих видів товарів, запропонованих ТОВ "Культтовари+" не відповідають технічним та якісним вимогам Замовника. Зокрема, характеристики товару - Папки обкладинки «Справа»/100, Швидкозшивача А4 картон. 0,30/50, Папка на зав’язках картонна 0,3 - щодо щільності картону не відповідають технічним та якісним вимогам Замовника. Також, Замовником встановлено обов’язкову вимогу до Лотка для документів вертикального – ударостійкість. Відповідно до змісту пропозиції ТОВ "Культтовари+" запропонований вами товар не відповідає такій вимозі.
3. Відповідно до п.9 документації на допорогову закупівлю «Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3» Замовником чітко визначено, що «Разом з пропозицією учасник подає документ про згоду з проектом договору (Додаток № 4 до документації), засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі наявності1)», тобто заповнений у відповідності до документації на закупівлю проект договору і є документом про згоду з його умовами. Окрім того, для засвідчення згоди з умовами договору, Замовником було передбачено заповнення відповідних полів на кожній його сторінці. Також, приміткою до Додатку № 4 документації на допорогову закупівлю «Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3» передбачено заповнення Учасником всіх граф договору, окрім дати його укладання та власних розрахункових (банківських) реквізитів. Тобто, надання довідки про згоду з умовами договору, є порушенням затверджених Замовником вимог до допорогової закупівлі «Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3».
4. У примітці Додатку №3 до документації на закупівлю «Швидкозшивачі та супутнє приладдя за кодом ДК 021-2015: 22850000-3» визначено, що «Цінова пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою (за наявності)». Виправлення змісту цінової пропозиції (окрім ціни (цін), визначеної (визначених) за результатами аукціону), у документі, завантаженому після проведеного аукціону, тендерним комітетом ТУ ДСАУ в Запорізькій області не приймається до уваги, оскільки документ був завантажений після завершення встановленого терміну подання пропозицій на закупівлю. Замовником було визначено, що пропозиції подаються до 20.04.2017 року. Тобто до цієї дати системою електронних закупівель Учасникам була надана можливість завантажувати свої пропозиції на закупівлю та зміни до них.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2017 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" 94 806,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український Папiр 96 414,00
UAH з ПДВ
85 000,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тесля Роман Віталійович 107 910,00
UAH з ПДВ
90 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юзік Антоніна Іванівна 160 030,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андеєва Катерина Володимирівна 160 090,00
UAH з ПДВ
159 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2017 13:45
Витяг ЄДРПОУ 23.03.pdf
20 квітня 2017 13:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 квітня 2017 13:45
Наказ.pdf
20 квітня 2017 13:45
платник ПДВ.pdf
20 квітня 2017 13:44
Протокол.pdf
20 квітня 2017 13:44
ст. 17.pdf
20 квітня 2017 13:44
Статут 08.06.16 (1).pdf
20 квітня 2017 13:44
сканирование0242.pdf

Публічні документи

20 квітня 2017 12:10
Довідка податкова.jpg
20 квітня 2017 10:50
Д 2. 8.jpg
20 квітня 2017 10:50
Д 2. 7.jpg
20 квітня 2017 10:50
Д 2. 6.jpg
20 квітня 2017 10:50
Д 2. 5.jpg
20 квітня 2017 10:50
Д 2. 4.jpg
20 квітня 2017 10:50
Д 2. 2.jpg
20 квітня 2017 08:08
свідоцтво 07.jpg
20 квітня 2017 08:08
виписка 1.jpg
20 квітня 2017 08:08
виписка.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 1 специфікація 1.2.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 1 специфікація 1..jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 4 договір 1.5.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 4 договір 1.4.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 4 договір 1.3.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 4 договір 1.2.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 4 договір 1..jpg
19 квітня 2017 09:15
Цінова пропозиція 1..jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 1 технічні вимоги 1.3.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 1 технічні вимоги 1.2.jpg
19 квітня 2017 09:15
Д 1 технічні вимоги 1..jpg
19 квітня 2017 09:15
Витяг4.jpg
19 квітня 2017 09:15
Витяг3.jpg
19 квітня 2017 09:15
Витяг2.jpg
19 квітня 2017 09:15
Витяг1.jpg
19 квітня 2017 09:15
Свідоцтво.jpg

Публічні документи

27 квітня 2017 11:51
додатки №3, №4
20 квітня 2017 11:56
цп пап скан566.pdf
19 квітня 2017 19:49
Св S022002369_1704140957001.pdf
19 квітня 2017 15:25
додаток 4 S022002369_1704191312000.pdf
19 квітня 2017 15:25
додаток 3 S022002369_1704191311001.pdf
19 квітня 2017 15:25
додаток 1 S022002369_1704191311000.pdf
18 квітня 2017 15:20
додаток 4 S022002369_1704141446000.pdf
18 квітня 2017 15:20
додаток 3 S022002369_1704141445001.pdf
18 квітня 2017 15:20
додаток 1 S022002369_1704141445000.pdf
18 квітня 2017 15:20
S022002369_1704140957001.pdf
18 квітня 2017 15:20
S022002369_1704140957000.pdf
18 квітня 2017 15:20
S022002369_1704140956003.pdf
18 квітня 2017 15:20
S022002369_1704140956002.pdf
18 квітня 2017 15:20
S022002369_1704140956001.pdf
18 квітня 2017 15:20
S022002369_1704140956000.pdf
18 квітня 2017 15:20
додаток 2 S022002369_1704140959000.pdf

Публічні документи

20 квітня 2017 12:04
ИНН.pdf
18 квітня 2017 15:24
додаток 4.pdf
18 квітня 2017 15:24
додаток 3.pdf
18 квітня 2017 15:24
додаток 1.pdf
18 квітня 2017 15:24
Свiдотство.pdf
18 квітня 2017 15:24
Паспорт.pdf
18 квітня 2017 15:24
един налог 3.pdf
18 квітня 2017 15:24
Довiдка 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ТОВ Український Папiр

ФОП Тесля Роман Віталійович

ФОП Юзік Антоніна Іванівна

ФОП Андеєва Катерина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Відхилено 85 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 11:16
ТОВ Український Папiр
#25394112
Відхилено 85 000,02
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Тесля Роман Віталійович
#2630407617
Відхилено 90 149,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 10:50
ФОП Юзік Антоніна Іванівна
#1862878947
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 14:28

Документи

26 квітня 2017 11:15
Електронний підпис
26 квітня 2017 11:14
Договір

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Український Папiр #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 квітня 2017 15:53
Електронний підпис
26 квітня 2017 15:51
Протокол

Документи

27 квітня 2017 10:50
Електронний підпис
27 квітня 2017 10:45
Протокол

Документи

27 квітня 2017 14:28
Електронний підпис
27 квітня 2017 14:26
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2017 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юзік Антоніна Іванівна
#1862878947
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2017 14:28
Електронний підпис
27 квітня 2017 14:26
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 13:02
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 11:17
Договір укладений
05 травня 2017 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 130 000,00
UAH з ПДВ