Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи зі встановлення нових та оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу, в т.ч. іноземними мовами (далі – вказівники), а саме оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу
Очікувана вартість
966 316,00 UAH
UA-2017-04-11-002573-b ● 025b0696151c4751827bfb804ba8b339
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) "Київський міський туристично-інформаційний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 03358417 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, Кіквідзе, 21 |
Контактна особа: |
Мельніков Максим Олександрович 380962531134 melnikov_maksim@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2017 22:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2017 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2017 23:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2017 14:58 |
Очікувана вартість: | 966 316,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Оновлення 47 вказівників до об'єктів екскурсійного показу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи зі встановлення нових та оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу, в т.ч. іноземними мовами (далі – вказівники), а саме оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київ, Київ, Кіквідзе,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 квітня 2017
—
30 червня 2017
ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2017 10:43 |
ТЗ вказівники оновлення (1).docx |
14 квітня 2017 10:42 |
4. Календарний план існуючі вказівники.doc |
14 квітня 2017 10:42 |
1. Специфікація_існуючі вказівники.doc |
14 квітня 2017 10:42 |
ДОГОВІР на існуючі вказівники (1).doc |
11 квітня 2017 22:52 |
Вимогі до кандідатів та документів.docx |
11 квітня 2017 22:52 |
5. Перелік основних туристичних об'єктів.docx |
11 квітня 2017 22:52 |
3. Адресна програма існуючі вказівники.docx |
11 квітня 2017 22:52 |
2. Протокол погодження ціни існуючі вказівники.docx |
14 квітня 2017 10:43 |
ТЗ вказівники оновлення (1).docx
|
||
14 квітня 2017 10:42 |
4. Календарний план існуючі вказівники.doc
|
||
14 квітня 2017 10:42 |
1. Специфікація_існуючі вказівники.doc
|
||
14 квітня 2017 10:42 |
ДОГОВІР на існуючі вказівники (1).doc
|
||
11 квітня 2017 22:52 |
Вимогі до кандідатів та документів.docx
|
||
11 квітня 2017 22:52 |
5. Перелік основних туристичних об'єктів.docx
|
||
11 квітня 2017 22:52 |
3. Адресна програма існуючі вказівники.docx
|
||
11 квітня 2017 22:52 |
2. Протокол погодження ціни існуючі вказівники.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-11-002573-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович, Код ЄДРПОУ:2849820911
Дата подання: 20 квітня 2017 15:21
Порушення термін подачі документів учасника після аукціону
При оголошенні закупівлі, Замовником був визначений термін періоду уточнень – до 14.04.2017р.,а період подачі пропозицій до 23.00 18.04.2017р. При цьому усі учасники були у рівних умовах надати необхідні документи та пропозиції. 19.04.2017р. пройшов аукціон якій завершився о 11.31. Але з невідомих причин, та невідомо у якій спосіб, 20.04.2017, у учасника ТОВ "НВП "Новий Стандарт" з`являються завантаженими на сайті нові документи, до визначення Замовником переможця та оголошення цього. Технічно це зробити неможливо ніколи та ніякому учаснику – минули терміни надання пропозицій та аукціон. Ці хакерські або коррупційні дії суперечать основним принципам проведення державних закупівель згідно Закону «Про публічни закупівлі», а саме Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» у частині:добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінації учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЕМ НЕ ПРИЙМАТИ ДО РОЗГЛЯДУ ніякі документи що були завантажені або надані у невідомий спосіб після 23.00 18.04.2017р усіма учасниками закупівлі. У іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України та Прокуратури з покаранням винних та оприлюднення цих шахрайських дій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2017 11:56
Задоволено, зауваження прийняті
Задоволено, зауваження прийняті
Номер вимоги: UA-2017-04-11-002573-b.b9
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт", Код ЄДРПОУ:40401541
Дата подання: 24 квітня 2017 22:45
Оскарження
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії.
Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів.
Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії.
Просимо:
1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)".
2. Визнати результати торгів недійсними.
3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру.
4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Розгорнути
Згорнути
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії.
Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів.
Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії.
Просимо:
1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)".
2. Визнати результати торгів недійсними.
3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру.
4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Скасована
Дата: 24 квітня 2017 22:48
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2017-04-11-002573-b.a10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт", Код ЄДРПОУ:40401541
Дата подання: 24 квітня 2017 22:50
оскарження
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії.
Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів.
Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії.
Просимо:
1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Роботи зі встановлення нових та оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу, в т.ч. іноземними мовами (далі – вказівники), а саме оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу".
2. Визнати результати торгів недійсними.
3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру.
4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Розгорнути
Згорнути
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії.
Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів.
Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії.
Просимо:
1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Роботи зі встановлення нових та оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу, в т.ч. іноземними мовами (далі – вказівники), а саме оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу".
2. Визнати результати торгів недійсними.
3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру.
4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2017 13:49
Шановний Учасник !
Наказ по ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" нажаль не відноситься до законодавчих актів України, тому до організацій та підприємств він має лише ознайомлювально-рекомендаційний характер . Але принципи викладені в нім відповідають принципам Закону України "Про публічні закупівлі" і ми з ними згодні: «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням » . Всі учасники мають рівні умови, ознайомлені з документацією, і зокрема «Вимогамі до кандідатів та документів», де основним критерієм є спроможність та кваліфікація якісно виконати закупівлю, особливо коли вона має таке значення для міста перед проведенням Евробачення - 2017. З моменту оголошення закупівлі, Замовником був визначений час, коли здійснюється період уточнень та потім період прийому пропозицій. Тільки у цей час учасники задають уточнюючі питання, а потім надають пропозиції. У період учто нень Вами не було жодного питання до нас, зокрема які потрібно надати документи. У період прийому пропозицій Ви надали нам документи на розгляд, як і інші учасники закупівлі. Завершенням періоду уточнень став аукціон, де були зроблені найкращі пропозиції. Після аукціону Ви висловили бажання доповнити свої пропозиції та завантажили інші файли, чим викликали обурення інших учасників (Вимога від 20.04.17). Це порушує порядок, визначений Замовником, період надання пропозицій завершився 18.04.17. о 23.00. Ніхто не може більше надавати ніяких пропозицій, тому це порушує правила і вносить безлад до процедури закупівлі. Наступним кроком Замовник проводить оцінку пропозицій учасників після аукціону і учасникам невідомо коли це відбувається аж до оголошення результатів. Нажаль Ви не підтвердили свою спроможність та кваліфікацію наданими пропозиціями, у Вас був час запитати нас або надати необхідні підтвердження у встановлений термін та у законний спосіб, але Ви ним або не скористалися або Вам нічим було підтвердити. Винятків ні для кого ми робити не можемо. Правила для усіх учасників одинакові - «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням ». З повагою
Розгорнути
Згорнути
Наказ по ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" нажаль не відноситься до законодавчих актів України, тому до організацій та підприємств він має лише ознайомлювально-рекомендаційний характер . Але принципи викладені в нім відповідають принципам Закону України "Про публічні закупівлі" і ми з ними згодні: «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням » . Всі учасники мають рівні умови, ознайомлені з документацією, і зокрема «Вимогамі до кандідатів та документів», де основним критерієм є спроможність та кваліфікація якісно виконати закупівлю, особливо коли вона має таке значення для міста перед проведенням Евробачення - 2017. З моменту оголошення закупівлі, Замовником був визначений час, коли здійснюється період уточнень та потім період прийому пропозицій. Тільки у цей час учасники задають уточнюючі питання, а потім надають пропозиції. У період учто нень Вами не було жодного питання до нас, зокрема які потрібно надати документи. У період прийому пропозицій Ви надали нам документи на розгляд, як і інші учасники закупівлі. Завершенням періоду уточнень став аукціон, де були зроблені найкращі пропозиції. Після аукціону Ви висловили бажання доповнити свої пропозиції та завантажили інші файли, чим викликали обурення інших учасників (Вимога від 20.04.17). Це порушує порядок, визначений Замовником, період надання пропозицій завершився 18.04.17. о 23.00. Ніхто не може більше надавати ніяких пропозицій, тому це порушує правила і вносить безлад до процедури закупівлі. Наступним кроком Замовник проводить оцінку пропозицій учасників після аукціону і учасникам невідомо коли це відбувається аж до оголошення результатів. Нажаль Ви не підтвердили свою спроможність та кваліфікацію наданими пропозиціями, у Вас був час запитати нас або надати необхідні підтвердження у встановлений термін та у законний спосіб, але Ви ним або не скористалися або Вам нічим було підтвердити. Винятків ні для кого ми робити не можемо. Правила для усіх учасників одинакові - «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням ». З повагою
Відхилено у задоволені вимогі (скарги)
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 21 квітня 2017 12:17
Дата подання: 21 квітня 2017 12:17
Оскарження протоколу
Перелік документів згідно вимог до кандидатів наданий вами не має жодного документу, який зазначений в п.1.1 ДСТУ 4163-2003 до яких застосовується цей державний стандарт.
Вкажіть по пунктах, які саме документи зазначені вами у вимогаг завірені або складені невірно.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 21 квітня 2017 11:56
Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 21 квітня 2017 12:17
Рішення Комісії:
UA-2017-04-11-002573-b.c2.pdf
Дата публікації: 27 травня 2017 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2017 11:56
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 21 квітня 2017 12:17
Дата подання: 21 квітня 2017 12:17
Оскарження протоколу
В якому пункті ДСПУ 4163-2003 вказано як саме повинні бути завірені сканкопії документів?
Яким чином складений протокол з вказанням строків виконання робіт квітень-травень, якщо в оголошенні, технічних вимогах та договорі вказаний термін протягом 2017 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 21 квітня 2017 11:55
Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 21 квітня 2017 12:17
Рішення Комісії:
RZ_UA-2017-04-11-002573-b.c3.pdf
Дата публікації: 27 травня 2017 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2017 11:55
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 23 квітня 2017 23:21
Дата подання: 23 квітня 2017 23:21
Оскарження
Де у ваших вимогах написано, що це є порушенням кваліфікаційних вимога за якими пропозиція учасника не буде розглядатися або може бути відхилена.
І в якому пункті зазначено, що домументи мають бути завірені у відповідноті вимогам ДСТУ 4163-2003
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 23 квітня 2017 22:01
Відхилено у задоволені вимогі
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 23 квітня 2017 23:21
Рішення Комісії:
Рішення по скарзіUA-2017-04-11-002573-b.c4.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: У переліку документів що до вимог до кандидатів та документів зазначено жирним шрифтом: "Усі документи повинні бути викладені українською мовою та завірені з обох боків згідно з законодавством". Існуюче на даний час законодавство з цього питання - ДСТУ 4163-2003. Якщо ця законна вимога не виконується, Замовник не розглядає сканкопії невідомих пропозицій (документів), за справжність та дійсність яких нихто особисто не відповідає.
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2017 22:01
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 23 квітня 2017 23:21
Дата подання: 23 квітня 2017 23:21
Оскарження
Помилки, на які ви вказали є формальними (несуттєвими) і не порушують чинне законодавство України.
До формальних помилок належать: описки, орфографічні та граматичні помилки, незначні текстуальні помилки допущені Учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів пропозицій Учасника.
Приклад формальних (несуттєвих) помилок:
неправильне (неповне) завірення та / або не завірення Учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації чи відсутність підпису / печатки .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 23 квітня 2017 22:05
Відхилено у задоволені вимогі
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 23 квітня 2017 23:21
Рішення Комісії:
Відмовлено в задоволенні
РІШЕННЯ.docx UA-2017-04-11-002573-b.c5.pdf
Дата публікації: 28 травня 2017 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Законодавством України та(або) технічним завданням (вимогами) Засовника не визначено перелік формальних помилок.
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2017 22:05
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 23 квітня 2017 23:22
Дата подання: 23 квітня 2017 23:22
Оскарження
Шановний Максим Олександрович!
Скористалася вашими роз’яснення і вирішила ознайомитися із Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016 р. «Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)»
Згідно ст.. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» до складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Поясніть чому Ваш Протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №4 від 20 квітня 2017 р. підписаний одноосібно.
Вважаю цей протокол недійсним.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 23 квітня 2017 21:54
Відхилено у задовільнені вимогі
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 23 квітня 2017 23:22
Рішення Комісії:
RZ_UA-2017-04-11-002573-b.c6.pdf
Дата публікації: 27 травня 2017 17:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановна Тетяна Миколаївна ! Пунком 1 Статті 2 Закона України «Про публічні закупівлі» визначено, що "Цей Закон застосовується:до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень". Закупівля робіт на 966 316 грн. не підлягає під застосування норм цього Закону, тому вимогі до підписив членів тендерного комітету недоцільні.
Рекомендуємо Ващої компанії пройти навчання на існуючих курсах підготовки до Державних закупівель. З повагою.
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2017 21:54
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 24 квітня 2017 14:45
Дата подання: 24 квітня 2017 14:45
Оскарження
Поясніть будь-ласка чому немає пояснень на мої вимоги. Ви порушуючи закон опублікували протокол, який не відповідає жодним законодавчим вимогам, підписуючи його одноосібно. Але саме спираючись на законодавство, а саме ДСТУ 4163-2003, відхиляєте нашу цінову пропозицію, тому що всі кваліфікаційні вимоги відповідають заявлений. Це відхилення є протизаконним.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 24 квітня 2017 14:36
Відхилено у задоволені вимогі
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 24 квітня 2017 14:45
Рішення Комісії:
РІШЕННЯ_582_UA-2017-04-11-002573-b.c7.pdf
Дата публікації: 04 травня 2017 00:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановний кандидат ! Ми вже відповідали на теж саме Ваше запитання від 22.04.17.
Нагадуємо ще раз:
Пунком 1 Статті 2 Закона України «Про публічні закупівлі» визначено, що "Цей Закон застосовується:до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень". Закупівля робіт на 966 316 грн. не підлягає під застосування норм цього Закону, тому вимогі до підписив членів тендерного комітету недоцільні. Достатьно одного підпису уповноваженої особи тому ще це не тендерна закупівля, а допорогова.
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2017 14:36
Номер скарги: UA-2017-04-11-002573-b.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 24 квітня 2017 14:45
Дата подання: 24 квітня 2017 14:45
Оскарження
Замовник відмовляється пояснювати свої протизаконним дії і безпідставне відхилення пропозиції тому скарга буде направлена до Антимонопольного комітету та Прокуратури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 24 квітня 2017 14:31
Відхилено у задоволені вимогі
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 24 квітня 2017 14:45
Рішення Комісії:
RZ_UA-2017-04-11-002573-b.c8.pdf
Дата публікації: 27 травня 2017 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановний кандидат ! Кожна Ваша вимога уважно розглядається і Ви отримуєте детальну відповідь з роз'ясненням згідно законів України. Ми не ігноруємо ні єдиного Вашого звернення. На жаль, Ви допустили порушення в подачі документів на участь, які ми Вам неодноразово пояснювали. Ваше законне право скаржитися із цього приводу
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2017 14:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт" |
937 326,00
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю |
866 449,74
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТКД ГРАД" |
927 663,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович |
965 000,00
UAH з ПДВ
|
937 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт" #40401541 |
Відхилено |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 08:46
|
Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю #40724648 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 08:49
|
ТОВ "ТКД ГРАД" #37413976 |
Відхилено |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 08:56
|
Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович #2849820911 |
Переможець |
937 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР на існуючі вказівники.doc | укладений |
12 лютого 2018 12:56
|