Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)
Очікувана вартість
1 498 652,00 UAH
UA-2017-04-11-002571-b dbfc8a60ee3d48669e67cfe4747051c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мельніков Максим Олександрович

380962531134 melnikov_maksim@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) "Київський міський туристично-інформаційний центр"
Код ЄДРПОУ: 03358417
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, Кіквідзе, 21
Контактна особа: Мельніков Максим Олександрович
380962531134
melnikov_maksim@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2017 22:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 23:00
Початок аукціону: 19 квітня 2017 11:04
Очікувана вартість: 1 498 652,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Оновлення 50 існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, Київ, Кіквідзе,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-11-002571-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович, Код ЄДРПОУ:2849820911
Дата подання: 20 квітня 2017 15:24
Порушеня по терміну завантаження документів після аукціону
При оголошенні закупівлі, Замовником був визначений термін періоду уточнень – до 14.04.2017р.,а період подачі пропозицій до 23.00 18.04.2017р. При цьому усі учасники були у рівних умовах надати необхідні документи та пропозиції. 19.04.2017р. пройшов аукціон якій завершився о 11.31. Але з невідомих причин, та невідомо у якій спосіб, 20.04.2017, у учасника ТОВ "НВП "Новий Стандарт" з`являються завантаженими на сайті новідокументи, до визначення Замовником переможця та оголошення цього. Технічно це зробити неможливо ніколи та ніякому учаснику – минули терміни надання пропозицій та аукціон. Ці хакерські або коррупційні дії суперечать основним принципам проведення державних закупівель згідно Закону «Про публічни закупівлі», а саме Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» у частині:добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінації учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЕМ НЕ ПРИЙМАТИ ДО РОЗГЛЯДУ ніякі документи що були завантажені або надані у невідомий спосіб після 23.00 18.04.2017р усіма учасниками закупівлі. У іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України та Прокуратури з покаранням винних та оприлюднення цих шахрайських дій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2017 11:57
Задоволено, зауваження прийняті
Задоволено, зауваження прийняті
Номер вимоги: UA-2017-04-11-002571-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт", Код ЄДРПОУ:40401541
Дата подання: 24 квітня 2017 22:44
Оскарження
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії.

Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів.

Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії.
Просимо:
1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)".
2. Визнати результати торгів недійсними.
3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру.
4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2017 13:49
Шановний Учасник !
Наказ по ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" нажаль не відноситься до законодавчих актів України, тому до організацій та підприємств він має лише ознайомлювально-рекомендаційний характер . Але принципи викладені в нім відповідають принципам Закону України "Про публічні закупівлі" і ми з ними згодні: «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням » . Всі учасники мають рівні умови, ознайомлені з документацією, і зокрема «Вимогамі до кандідатів та документів», де основним критерієм є спроможність та кваліфікація якісно виконати закупівлю, особливо коли вона має таке значення для міста перед проведенням Евробачення - 2017. З моменту оголошення закупівлі, Замовником був визначений час, коли здійснюється період уточнень та потім період прийому пропозицій. Тільки у цей час учасники задають уточнюючі питання, а потім надають пропозиції. У період учто нень Вами не було жодного питання до нас, зокрема які потрібно надати документи. У період прийому пропозицій Ви надали нам документи на розгляд, як і інші учасники закупівлі. Завершенням періоду уточнень став аукціон, де були зроблені найкращі пропозиції. Після аукціону Ви висловили бажання доповнити свої пропозиції та завантажили інші файли, чим викликали обурення інших учасників (Вимога від 20.04.17). Це порушує порядок, визначений Замовником, період надання пропозицій завершився 18.04.17. о 23.00. Ніхто не може більше надавати ніяких пропозицій, тому це порушує правила і вносить безлад до процедури закупівлі. Наступним кроком Замовник проводить оцінку пропозицій учасників після аукціону і учасникам невідомо коли це відбувається аж до оголошення результатів. Нажаль Ви не підтвердили свою спроможність та кваліфікацію наданими пропозиціями, у Вас був час запитати нас або надати необхідні підтвердження у встановлений термін та у законний спосіб, але Ви ним або не скористалися або Вам нічим було підтвердити. Винятків ні для кого ми робити не можемо. Правила для усіх учасників одинакові - «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням ». З повагою
Розгорнути Згорнути
Відхилено у задоволені вимогі (скарги)

Документи

21 квітня 2017 11:57
Відповідь Никольский.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт" 1 453 693,00
UAH з ПДВ
1 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович 1 497 000,00
UAH з ПДВ
1 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТКД ГРАД" 1 438 705,00
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2017 12:07
Договір та довідка
18 квітня 2017 18:10
Тендер.rar

Публічні документи

15 квітня 2017 22:32
Договор№18122016.rar
15 квітня 2017 21:47
Трудові договори.rar
15 квітня 2017 21:47
Договір оренди.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт"

Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович

ТОВ "ТКД ГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Новий Стандарт"
#40401541
Відхилено 1 390 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2017 23:55
Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович
#2849820911
Переможець 1 392 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 00:00

Документи

20 квітня 2017 23:48
img929.pdf

Документи

20 квітня 2017 23:59
img931.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2017 00:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Нікольський Роман Вікторович
#2849820911
1 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2017 23:59
img931.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР на оновлення стенди (пілони).doc укладений
12 лютого 2018 12:54