Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3), (шприци, катетери, хірургічний шовний матеріали)
Очікувана вартість
1 863 798,00 UAH
UA-2017-04-10-001755-b 828279d0ad764026b3284275e1726ca9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інситут серця Міністрества охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2017 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2017 18:00
Початок аукціону: 27 квітня 2017 12:30
Очікувана вартість: 1 863 798,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 318,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
805385 одиниця
(шприци, катетери, хірургічний шовний матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд. 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2017  —  31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2017 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 16:21
4 - Проект договору (додаток 3).docx
10 квітня 2017 16:21
3 - ТД - расходка.doc
11 квітня 2017 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 16:21
4 - Проект договору (додаток 3).docx
10 квітня 2017 16:21
3 - ТД - расходка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-10-001755-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 14 квітня 2017 13:37
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b)



вих. № _____________
від «___»___________ Державна установа
«Інститут серця
Міністерства охорони здоров'я України»


ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b)

27.04.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3), (шприци, катетери, хірургічний шовний матеріали).
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

№ п/п Найменування Одиниця виміру Кількість
1 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 1,0 мл шт 9 900
2 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 1,0 мл шт 200
3 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 2,0 мл шт 159 800
4 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 5,0 мл шт 182 040
5 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 10,0 мл шт 216 400
6 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 20,0 мл шт 202 560
7 Пристрій для переливання інфуз. розчинів з системою з'єднання Луер - Лок шт 20 000
8 Пристрій для вливання крові, компонентів крові, кровозамінників та колоїдних розчинів з системою з'єднання Луер - Лок шт 12 000
9 Моноволоконий, синтетичний, стерильний хірургічний шовний матеріал що розсмоктується USP 5-0, довжина 70 см., кількість ниток - 1. Ріжуча зворотна голка 18 мм. 3/8 кола. Незабарвлений шт 60
10 Моноволоконий, синтетичний, стерильний хірургічний шовний матеріал що розсмоктується USP 4-0, довжина 70 см., кількість ниток - 1. Ріжуча зворотна голка 18 мм. 3/8 кола. Незабарвлений шт 380
11 Моноволоконий, синтетичний, стерильний хірургічний шовний матеріал що розсмоктується USP 3-0, довжина 70 см., кількість ниток - 1. Ріжуча зворотна голка 18 мм. 3/8 кола. Незабарвлений шт 1 992
12 Катетер для перитоніального діалізу педіатричний шт 43
13 Колагеновий гемостатичний матеріал, що розсмоктується, стерильний з антибіотиком. Розмір 2,5*2,5 см шт 10

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 5,0 мл; Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 10,0 мл; Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 20,0 мл (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -

ВИМАГАЄМО:

Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.


З повагою,

Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2017 14:01
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що Закон України «Про здійснення публічних закупівель» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

14 квітня 2017 13:37
Вимога №930904.pdf

Документи

19 квітня 2017 14:01
Відповідь на Вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2017 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ 1 810 757,89
UAH з ПДВ
1 810 757,89
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОПТІМА-М 1 834 415,15
UAH з ПДВ
1 834 415,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2017 14:44
Тендерна пропозиція
26 квітня 2017 09:51
Інші документи.pdf
26 квітня 2017 09:51
Проект договору.pdf
26 квітня 2017 09:51
Технічна частина 2.pdf
26 квітня 2017 09:51
Технична частина 1.pdf
26 квітня 2017 09:51
Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

26 квітня 2017 14:56
док PDF.rar
26 квітня 2017 14:56
тех частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ

ПП ОПТІМА-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ
#36113325
Переможець 1 810 757,89
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2017 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ
#36113325
1 810 757,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 10:59
ТОВ Український медичний дім №3314-12Т.pdf укладений
04 квітня 2018 10:59
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2018 09:08
ДУ 11 від ТОВ Український медичний дім Договір 3314-12Т від 10.05.2017.pdf зміни до договору
21 березня 2018 09:07
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 17:20
33 - 3314-12Т.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 17:19
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 12:21
ПвЗД від 12.12.2017 УМД до Дог3314-12Т від 10.05.2017.pdf зміни до договору
14 грудня 2017 12:21
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 14:34
ПвЗД від 29.11.2017 УМД до Дог3314-12Т від 10.05.2017.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 14:32
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2017 10:58
ПвЗД від 15.11.2017 УМД до Дог3314-12Т від 10.05.2017.pdf укладений
17 листопада 2017 14:49
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2017 13:56
ПвЗД 2 від 05.10.2017 ТОВ УМД до Дог 3314-12Т.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 13:54
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2017 13:45
ПвЗД ТОВ УМД від 05.10.2017 Договір 3314-12Т.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 11:52
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2017 14:51
Зміни до договору 3314-12Т УМД.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 14:50
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2017 10:11
ПвЗД від 15.08.2017 до Дог 3314-12Т від 10.05.2017 Укра.Мед.Дім.pdf зміни до договору
17 серпня 2017 10:08
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2017 14:23
ПвЗД 3314-12Т.pdf зміни до договору
07 червня 2017 14:20
Електронний підпис укладений
12 травня 2017 13:44
Договір 3314.pdf укладений
12 травня 2017 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % 2. Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю Товару
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Покращення якості предмета закупівлі. 2. Зміна ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. 2. Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 3314-12Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3314-12Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 22 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 829 368,49
UAH з ПДВ