Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (лот №1 – Наркотичні засоби та психотропні речовини, яди: кетамін, клонідину гідрохлорид, морфіну гідрохлорид, натрію оксибутират, тримеперидин, діазепам, фенобарбітал, фентаніл; лот № 2 – Лікарські засоби: атракуріуму бесилат; суксаметоній; метамізол натрію; желатину полісукцинат, натрію ацетату тригідрат, натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, магнію хлориду гексагідрат, натрію гідроксид; пропофол; кетопрофен; налоксон; неостигміну бромід; тіопентал натрію; натрію гідрокарбонат; глюкози моногідрат; натрію хлорид; сорбітол, натрію лактат, натрію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат; епінефрин; атропін; гексаметоній; бендазол; теофілін; нікетамід; кофеїн-бензоат натрію; магнію сульфат; фенілефрин; папаверину гідрохлорид; пірацетам; фуросемід; амікацин; меропенем; метронідазол; офлоксацин; іміпенем, циластатин натрію; тобраміцин; цефтазидим; флуконазол; цефазолін; цефтриаксон; цефуроксим; кислота амінокапронова; менадіон натрій бісульфіт; транексамова кислота; дипіридамол; етамзилат; глюконат кальцію; апротинін; гідроксиетилкрохмаль 200000/0,5; натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлорид; еноксапарин натрій; дифенілгідрамін; метоклопрамід; окситоцин; дексаметазон; етанол)
Очікувана вартість
513 995,00 UAH
UA-2017-04-10-000545-a ● 9c7f55bd311b48b693de74d43a368184
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 14086761 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 4 |
Контактна особа: |
Колбаса Людмила +380577120293 KRCPC-TORG@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2017 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2017 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2017 15:30 |
Очікувана вартість: | 513 995,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
14 квітня 2017 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2017 15:00 |
Перелік змін.doc | |
14 квітня 2017 15:00 |
ТД ліки 2.doc |
14 квітня 2017 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
14 квітня 2017 15:00 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||||||||
14 квітня 2017 15:00 |
ТД ліки 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-10-000545-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Код ЄДРПОУ:39091252
Дата подання: 03 травня 2017 16:17
невідповідність пропозиції умовам документації
Під час ознайомлення з документами наданими у складі тендерної пропозиції ДЕРЖАВНЕ ОПТОВО-РОЗДРІБНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" (далі – ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД") нами було виявлено ряд недоліків щодо невідповідності даного Учасника умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне:
Відповідно до додатку 2 тендерної документації вимагалося надання: «6. Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору до тендерної документації.».
Проте, надані ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" не було надано вказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання: «1). довідку у довільній формі, в якій повинна міститися інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу, задекларовану оптово-роздрібну ціну.».
Однак, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано довідку, в якій відсутні відомості про Фенобарбітал 0,005 №50 та Фентаніл 0,005% 2,0 №5, що що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання: «3). копію інструкції з використання лікарського засобу українською мовою. Копія інструкції подається по кожному найменуванню.».
Проте, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано копію інструкції на препарат Кетамін не в повному обсязі, що що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" не може бути визнана переможцем та має бути дискваліфікована.
Замовник своїм рішення про намір укласти договір по результатам вказаного тендеру з ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" порушує:
1) норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівлі за державні кошти, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
2) наше право на неупереджений та об’єктивний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації;
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції необхідно:
- скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" ;
- дискваліфікувати тендерну пропозицію ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне:
Відповідно до додатку 2 тендерної документації вимагалося надання: «6. Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору до тендерної документації.».
Проте, надані ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" не було надано вказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання: «1). довідку у довільній формі, в якій повинна міститися інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу, задекларовану оптово-роздрібну ціну.».
Однак, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано довідку, в якій відсутні відомості про Фенобарбітал 0,005 №50 та Фентаніл 0,005% 2,0 №5, що що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання: «3). копію інструкції з використання лікарського засобу українською мовою. Копія інструкції подається по кожному найменуванню.».
Проте, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано копію інструкції на препарат Кетамін не в повному обсязі, що що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" не може бути визнана переможцем та має бути дискваліфікована.
Замовник своїм рішення про намір укласти договір по результатам вказаного тендеру з ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" порушує:
1) норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівлі за державні кошти, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
2) наше право на неупереджений та об’єктивний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації;
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції необхідно:
- скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" ;
- дискваліфікувати тендерну пропозицію ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2017 16:19
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
1) Запитувач зазначає, що переможцем торгів ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" не було надано гарантійний лист щодо згоди з істотними умовами договору, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Проте, учасник надав вищезазначений документ під назвою «лист-погодження з проектом договору». У відповідності до п. 6 додатку 2 тендерної документації замовником вимагався гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору до тендерної документації. Згідно з ч. 4 розділу 6 тендерної документації істотні умови викладені у Додатку 5 тендерної документації. Тобто, учасник, надавши згоду з проектом договору автоматично надав згоду з істотними умовами.
2) Запитувач вказує наступне: «Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання: «1). довідку у довільній формі, в якій повинна міститися інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу, задекларовану оптово-роздрібну ціну.».
Однак, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано довідку, в якій відсутні відомості про Фенобарбітал 0,005 №50 та Фентаніл 0,005% 2,0 №5, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника». У складі тендерної пропозиції ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" міститься довідка, в якій повинна міститися інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу, задекларовану оптово-роздрібну ціну. Слід зазначити, що у цій довідці не вимагалося надання інформації по всіх найменуваннях товару. Довідка учасником була надана. Тобто, учасник виконав умови тендерної документації. Крім цього, замовником на засіданні тендерного комітету 28.04.2017 року було вирішено зафіксувати формальну помилку у пропозиції ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД". Згідно з ч.1 розділу 3 тендерної документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Протоколом засідання тендерного комітету від 28.04.2017 року було вирішено визнати формальну (технічну) помилку щодо не зазначення двох найменувань товару у довідці ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" несуттєвою та не відхиляти пропозицію учасника. Слід зазначити, що в інструкціях, які були подані учасником на препарати: Фенобарбітал 0,005 №50 та Фентаніл 0,005% 2,0 №5, міститься інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу.
3) У запиті зазначено, що відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання копії інструкції з використання лікарського засобу українською мовою. Копія інструкції подається по кожному найменуванню. Проте, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано копію інструкції на препарат Кетамін не в повному обсязі, що що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовником ще раз була перевірена пропозиція учасника. У складі пропозиції учасника міститься інструкція на вищезазначений препарат в повному обсязі. У файлі під назвою «12. Інструкції» на сторінці 1 та 2 викладена інструкція по препарату. Слід зазначити, що хоча на першій сторінці файлу «12. Інструкції» частина тексту відсутня («відрізана»), на другій сторінці вищезазначена інформація викладена в повному обсязі.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" обґрунтовано.
1) Запитувач зазначає, що переможцем торгів ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" не було надано гарантійний лист щодо згоди з істотними умовами договору, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Проте, учасник надав вищезазначений документ під назвою «лист-погодження з проектом договору». У відповідності до п. 6 додатку 2 тендерної документації замовником вимагався гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору до тендерної документації. Згідно з ч. 4 розділу 6 тендерної документації істотні умови викладені у Додатку 5 тендерної документації. Тобто, учасник, надавши згоду з проектом договору автоматично надав згоду з істотними умовами.
2) Запитувач вказує наступне: «Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання: «1). довідку у довільній формі, в якій повинна міститися інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу, задекларовану оптово-роздрібну ціну.».
Однак, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано довідку, в якій відсутні відомості про Фенобарбітал 0,005 №50 та Фентаніл 0,005% 2,0 №5, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника». У складі тендерної пропозиції ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" міститься довідка, в якій повинна міститися інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу, задекларовану оптово-роздрібну ціну. Слід зазначити, що у цій довідці не вимагалося надання інформації по всіх найменуваннях товару. Довідка учасником була надана. Тобто, учасник виконав умови тендерної документації. Крім цього, замовником на засіданні тендерного комітету 28.04.2017 року було вирішено зафіксувати формальну помилку у пропозиції ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД". Згідно з ч.1 розділу 3 тендерної документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Протоколом засідання тендерного комітету від 28.04.2017 року було вирішено визнати формальну (технічну) помилку щодо не зазначення двох найменувань товару у довідці ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" несуттєвою та не відхиляти пропозицію учасника. Слід зазначити, що в інструкціях, які були подані учасником на препарати: Фенобарбітал 0,005 №50 та Фентаніл 0,005% 2,0 №5, міститься інформація про країну походження товару, назву виробника, його адресу.
3) У запиті зазначено, що відповідно до Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надання копії інструкції з використання лікарського засобу українською мовою. Копія інструкції подається по кожному найменуванню. Проте, ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" було надано копію інструкції на препарат Кетамін не в повному обсязі, що що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовником ще раз була перевірена пропозиція учасника. У складі пропозиції учасника міститься інструкція на вищезазначений препарат в повному обсязі. У файлі під назвою «12. Інструкції» на сторінці 1 та 2 викладена інструкція по препарату. Слід зазначити, що хоча на першій сторінці файлу «12. Інструкції» частина тексту відсутня («відрізана»), на другій сторінці вищезазначена інформація викладена в повному обсязі.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ДОРП "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" обґрунтовано.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 252 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 520,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
952 шт
лот №1 – Наркотичні засоби та психотропні речовини, яди: кетамін, клонідину гідрохлорид, морфіну гідрохлорид, натрію оксибутират, тримеперидин, діазепам, фенобарбітал, фентаніл
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Малиновського, буд.4
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2017 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ОПТОВО-РОЗДРІБНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" |
218 527,49
UAH з ПДВ
|
171 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" |
219 029,00
UAH з ПДВ
|
171 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державна акціонерна компанія "Ліки України" |
239 987,41
UAH з ПДВ
|
172 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ |
222 002,53
UAH з ПДВ
|
222 002,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ОПТОВО-РОЗДРІБНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" #22654831 |
Переможець |
171 890,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2017 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 17:29
|
ДУ лики лот 1 22.12 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 17:29
|
1_ДУ лики лот 1 22.12.pdf | укладений |
22 грудня 2017 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2017 14:05
|
ДУ_1_лот_1.PDF | зміни до договору |
15 травня 2017 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2017 11:40
|
Договор_лот1.PDF | укладений |
11 травня 2017 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 58н/3-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 58н/3-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 58н/3-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 58н/3-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |