Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні та антисептичні засоби
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2017-04-10-000434-b ● eb6022fc88f24b9695ddf67fd33af6cc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний центр профілактики та боротьби із СНІДом Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20418894 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Щорса, 28 |
Контактна особа: |
Надія Лук'янова +380982299424 lukianova.nadezhda2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2017 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2017 10:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2017 10:47 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2017 15:57 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 літр
Дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Щорса,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2017 11:07 |
Проект договору.doc |
10 квітня 2017 11:07 |
Оголошення (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-10-000434-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Стаханова Тетяна Іванівна, Код ЄДРПОУ:2433511049
Дата подання: 11 квітня 2017 22:59
Щодо порушення принципів закупівель
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість в наказі чітко вказано, що Замовник повинен дотримуватись принципів проведення закупівель за державні кошти. Не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". При цьому Ви штучно безпідставно звужуєте коло учасників не допускаючи до торгів з еквівалентною продукцією та виклавши таку конкретну конфігурацію складу- як наслідок – порушення принципу не дискримінації учасників.
Шановний Замовнику ми ніде не зустрічали інформацію, про те що Вам державою надана функція експертної установи, інакше чому це Ви визначаєте «Засіб не повинен містити аміни, похідні гуанідинів, ферменти, спирти та їх похідні, активний хлор та кисень, окисники, надкислоти та інші леткі та екологічно несприятливі компоненти. До речі, до Вашого відома ЧАС – це також аміни! Яким документом Ви керувались прописуючи цю фразу?
Своєю вимогою « Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартами ISO 9001:2008 і ISO 14001:2004 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів» Ви порушуєте принцип не дискримінації учасників, адже ця вимога не підтверджена жодним вітчизняним нормативним документом. При цьому вказаний сертифікат не є підтвердженням якості продукції. В Україні діють інші документи, які підтверджують якість продукції, регламентують організацію праці на виробництві.
А вимога зберігання робочих розчинів до 30 діб – це щоб побільше виросло штамів резистентних мікроорганізмів у робочих розчинах ЧАС. До речі доведено, в т.ч. і в Україні, що у розчинах ЧАС не тільки виживають мікроорганізми , але навіть розмножуться і ви їх збираєтесь розводити!
Ви закуповуєте засіб в яких розфасовках? В флаконах чи в сошетках?
Враховуючи викладене вимагаємо вилучити із тендерної документації обмежуючі коло учасників, отже дискримінаційні умови. Тим більше, що таке обмеження - призведе до перевитрат державних коштів, які необхідні для інших потреб.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику ми ніде не зустрічали інформацію, про те що Вам державою надана функція експертної установи, інакше чому це Ви визначаєте «Засіб не повинен містити аміни, похідні гуанідинів, ферменти, спирти та їх похідні, активний хлор та кисень, окисники, надкислоти та інші леткі та екологічно несприятливі компоненти. До речі, до Вашого відома ЧАС – це також аміни! Яким документом Ви керувались прописуючи цю фразу?
Своєю вимогою « Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартами ISO 9001:2008 і ISO 14001:2004 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів» Ви порушуєте принцип не дискримінації учасників, адже ця вимога не підтверджена жодним вітчизняним нормативним документом. При цьому вказаний сертифікат не є підтвердженням якості продукції. В Україні діють інші документи, які підтверджують якість продукції, регламентують організацію праці на виробництві.
А вимога зберігання робочих розчинів до 30 діб – це щоб побільше виросло штамів резистентних мікроорганізмів у робочих розчинах ЧАС. До речі доведено, в т.ч. і в Україні, що у розчинах ЧАС не тільки виживають мікроорганізми , але навіть розмножуться і ви їх збираєтесь розводити!
Ви закуповуєте засіб в яких розфасовках? В флаконах чи в сошетках?
Враховуючи викладене вимагаємо вилучити із тендерної документації обмежуючі коло учасників, отже дискримінаційні умови. Тим більше, що таке обмеження - призведе до перевитрат державних коштів, які необхідні для інших потреб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2017 12:57
Шановний Учасник! Згідно п 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель " У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Тому враховуючи вищезазначене, Замовник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатися правом визначення еквівалентів.Також Замовник самостійно визначає свої потреби та кокретні вимоги до товару відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
8 712,00
UAH
|
21 квітня 2017 11:30
|
ФОП Муж М.Й. #2168724636 |
Переможець |
14 580,00
UAH
|
21 квітня 2017 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Муж договір.pdf | укладений |
13 травня 2017 10:33
|