Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по’вязані з друком − за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка, виготовлення та придбання промоційної рекламно-інформаційної поліграфічної продукції про туристичні можливості м. Києва)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2017-04-08-000083-b d8e949a0dd1640f285af4ebbc749fe5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
kuzmich@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2017 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 18:00
Початок аукціону: 25 квітня 2017 14:14
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

При створенні промоційної рекламно-інформаційної поліграфічної продукції (далі – поліграфічна продукція) слід дотримуватися правил розробленого Брендбуку з використанням логотипу «Київ – місто, де все починається» (затвердженого рішенням Київської міської ради від 02 жовтня 2013 року N 44/9632 «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Києва майнових прав інтелектуальної власності на об'єкти: «Київ. Ви повернетесь знову» та «Київ – місто, де все починається) за посиланням https://kievcity.gov.ua/news/30669.html. Забезпечити використання туристичного логотипу «Everything Starts in Kyiv» та логотипу «Eurovision» пісенного конкурсу Євробачення (далі ПКЄ) за попереднім узгодженням макету з Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по’вязані з друком − за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка, виготовлення та придбання промоційної рекламно-інформаційної поліграфічної продукції про туристичні можливості м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2017  —  19 травня 2017
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-08-000083-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: КРАФТСМЕН, Код ЄДРПОУ:33887030
Дата подання: 26 квітня 2017 11:11
Примери вконаних робіт з графічного дизайну
Примери вконаних робіт з графічного дизайну
Скасована
Дата: 26 квітня 2017 12:20
Причина: Помилка

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-08-000083-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КРАФТСМЕН, Код ЄДРПОУ:33887030
Дата подання: 04 травня 2017 17:46
Скрга на рішення Замовника
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури заукупівлі ID: UA-2017-04-08-000083-b (предмет закупівлі: Послуги пов’язані з друком – за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка, виготовлення та придбання промоційної рекламно-інформаційної поліграфічної продукції про туристичні можливості м. Києва)) 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КРАФТСМЕН» зазначене у протоколі засiдання тендерного комітету Департаменту економiки та iнвестицiй виконавчого органу Київської Micькoї ради (Киiвської мicькoї державної адмiнiстрацiї) № ВТ-ППД/посл-2 (УТ)/2 від 27.04.2017р. 4. Зобов’язати замовника відхилити тендерну пропозицію ДНВП «Картографія» та скасувати рішення щодо визначення ДНВП «Картографія» переможцем відкритих торгів на закупівлю ID: UA-2017-04-08-000083-b Послуги пов’язані з друком – за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка, виготовлення та придбання промоційної рекламно-інформаційної поліграфічної продукції про туристичні можливості м. Києва) зазначене у протоколі засiдання тендерного комітету Департаменту економiки та iнвестицiй виконавчого органу Київської Micькoї ради (Киiвської мicькoї державної адмiнiстрацiї) № ВТ-ППД/посл-5 (УТ)/2 від 27.04.2017р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 травня 2017 16:32
рішення від 10.05.2017 № 2713+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 11 травня 2017 16:32
рішення від 25.05.2017 № 3277.pdf
Дата публікації: 30 травня 2017 20:48

Документи подані скаржником

04 травня 2017 17:44
Платіжне доручення.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2017 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАФТСМЕН" 890 000,00
UAH з ПДВ
804 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБ 01" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
805 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Глобал Лубрікантс ЛТД" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Немає
Державне науково-виробниче підприємство "Картографія" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ландпресс 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Федченко Сергій Володимирович 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2017 17:58
документи.pdf

Публічні документи

03 травня 2017 19:07
Розрахунок вартості
03 травня 2017 16:09
Наказ в.о. директора
03 травня 2017 16:09
Календарний план
03 травня 2017 16:09
Розрахунок вартості
03 травня 2017 16:09
Тендерна пропозиція
24 квітня 2017 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2017 15:24
стр 84 Опис від 09.02.17.pdf
24 квітня 2017 15:24
стр 32-41 Договір 091014.pdf
24 квітня 2017 15:24
стр 18-21 Договір 3-16.pdf

Публічні документи

24 квітня 2017 13:22
Електронний підпис

Публічні документи

21 квітня 2017 21:19
fedchenko2.jpg
21 квітня 2017 21:19
fedchenko1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КРАФТСМЕН

ТОВ "ЛАБ 01"

ТОВ "Глобал Лубрікантс ЛТД"

Державне науково-виробниче підприємство "Картографія"

ТОВ Ландпресс

ФОП Федченко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАФТСМЕН"
#33887030
Відхилено 804 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 20:27
ТОВ "ЛАБ 01"
#40144904
Відхилено 805 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 21:15
ТОВ "Глобал Лубрікантс ЛТД"
#39968117
Відхилено 950 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 19:49
Державне науково-виробниче підприємство "Картографія"
#02570463
Переможець 950 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 19:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2017 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне науково-виробниче підприємство "Картографія"
#02570463
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2017 18:01
Додаткова угода від 13.07.2017 № 4.pdf зміни до договору
14 липня 2017 17:59
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2017 18:53
Додаткова угода від 30.06.2017 № 3 до Договору від 31.05.2017 № ППД_2017.pdf зміни до договору
30 червня 2017 18:51
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2017 13:51
Електронний підпис укладений
10 червня 2017 13:49
Додаткова угода до Договору від 31.05.2017 № ППД_2017 від 09.06.2017 № 2.pdf зміни до договору
10 червня 2017 13:47
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2017 23:10
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2017 18:15
Додаткова угода до Договору від 31.05.2017 № ППД_2017 від 31.05.2017 № 1.pdf зміни до договору
31 травня 2017 18:15
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 18:06
Договір від 31.05.2017 № ППД_2017.pdf укладений
31 травня 2017 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Замовника від 31.05.2017 № 050/06-4387, згідно з пунктом четвертим частиничетвертої статті 36 ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі", Сторони узгодили подовження терміну надання Послуг, визначеного пунктом7.2розділу 7 Договору та Календарним планом (Додаток 2 ) до Договору.
Номер договору про закупівлю: Договір від 31.05.2017 № ППД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ППД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 08 червня 2017 року № 677 (вх. Департаменту економіки та інвестицій від 09.06.2017 року № 050/6608), згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до пункту 7.2 розділу 7 Договору та до Календарного плану (Додаток 2) до Договору
Номер договору про закупівлю: Договір від 31.05.2017 № ППД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ППД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ, Сторони узгодили продовження терміну надання Послуг, визначеного пунктом 7.2. розділу 7 Договору та Календарним планом (Додаток 2) до Договору. На підставі зазначеного, Сторони дійшли згоди відтермінувати виконання зобов’язань за Договором без збільшення суми, визначеної в Договорі, та внести зміни до пункту 7.2. розділу 7 Договору, виклавши його у новій редакції: «7.2. Термін надання Послуг: липень 2017 року». На підставі зазначеного унесено зміни до Календарного плану (Додаток 2) до Договору та викладено його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір від 31.05.2017 № ППД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ППД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від «13» липня 2017 року № 742 та звернення Замовника від «13» липня 2017 року № 050/024-5677, згідно з пунктом першим та шостим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ, Сторони узгодили зменшення обсягів закупівлі, визначених у Специфікації (Додаток 1) та Календарному плані (Додаток 2), та дійшли згоди зменшити вартість Договору на 55 796,00 грн (П’ятдесят п’ять тисяч сімсот дев’яносто шість гривень), в тому числі ПДВ 51 316,00 грн (П’ятдесят одна тисяча триста шістнадцять гривень), і внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір від 31.05.2017 № ППД/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ППД/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 894 204,00
UAH