На сьогодні в системі:
Послуги з креативного обслуговування веб-сайту ПКЄ-2017
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2017-04-08-000064-b c6bef32ed1ed4b718392d9294dca3984
Допорогові закупівлі    Відмінена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення допорогової закупівлі

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа замовника: Юрій Олегович Біловус
+380444814693
y.bilovus@eurovision.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2017 17:05
Очікувана вартість: 127 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Ця процедура проводиться з метою проведення попереднього відбору постачальників товарів (надавачів послуг, виконавців робіт) для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 41 прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону та постанови КМУ "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу "Євробачення" від 21.12.2016 № 966
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з креативного обслуговування веб-сайту ПКЄ-2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, Мельникова 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2017
ДК 021:2015: 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 квітня 2017 15:49
Дата відповіді: 11 квітня 2017 14:48
В ТЗ вказано: "Створення унікального авторського контенту, який не буде дублювати жодні сторонні джерела" - чи надаватиметься переможцю тендеру (копірайтеру та фотографу) доступ до всіх заходів, щоб мати змогу створювати авторський контент та фото?
Відповідь: Так, будуть.
уточнення
Дата подання: 12 квітня 2017 16:55
Дата відповіді: 12 квітня 2017 17:26
В ТЗ є пункт: Підписка на новини (e-mail) За допомогою цього розділу відвідувач залишає власну електронну адресу, на яку потім надходять листи розсилки. Підкажить, розсилка матеріалів на зібрану базу мейлі має бути з самого сайту, чи достатьо вивантажувати список контактів у єксель та надавати вам для подальшої розсилки?
Відповідь: Так, достатньо лише надати базу.
Вимоги до виконавця
Дата подання: 12 квітня 2017 17:23
Дата відповіді: 12 квітня 2017 20:14
В оголошенні тендерної пропозиції вказано, що єдиним критерієм вибору виконавця "є ціна". Але у вимогах до виконавця є 5 пунктів, які виглядають, як безкоштовний збір інформації Замовником. Адже ця інформація не впливатиме на вибір переможця, а потребує значних ресурсів на підготовку: 1)Аналіз Цільової Аудиторії (ЦА) бренду. 2)Креативну стратегію наповнення (включно з рубрикаторами та примірниками тем статей та пеціальних проектів). 3)Календарний план виходу спеціальних матеріалів та проектів. 4)Стилістику та оформлення статей і спеціальних матеріалів. 5)Пропозицію про співпрацю з описом етапів робіт і орієнтовним кошторисом; опис мотивації чому ми повинні вибрати саме вашу компанію; пропозицію щодо термінів виконання і фінансових умов взаємодії. Чи можливо не виконувати ці 5 пунктів надаючи комерційну пропозицію? А надати протягом 24 годин після оголошення переможця (якщо таким буде обрано нас)? Якщо така інформація має надаватися одразу, тоді логічним і справедливим буде обрання переможця аукціону не лише за ціновим фактором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки в даній процедурі закупівлі є «ціна».

Наступним етапом процедури закупівлі є кваліфікація. Замовник розглядає пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону є найнижчою за ціною та приймає рішення щодо її відповідності вимогам встановленим у документації. До складу документації входить зокрема, технічне завдання (Додаток 1) з переліком вимог, які згадані у Вашому питанні.
Вимоги до виконавця (2)
Дата подання: 12 квітня 2017 21:29
Дата відповіді: 13 квітня 2017 10:41
Дякую за відповідь, але повторюся, чи можливо надати інформацію по вищезгаданим пункам протягом , наприклад,24 годин - тобто в добу кваліфікаціїї переможця. Це принциповий момент, так кая всі документи викладаються у вільний доступ після тендеру і переможець може використати інтелектуальний ресур інших учасників.
Відповідь: Будь ласка, з зазначеного питання, зверніться до відповідальної особи за технічну частину - Мельниченко Світлана (067) 502 20 58
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-08-000064-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ОВЕР СТУДІО, Код ЄДРПОУ:38108720
Дата подання: 13 квітня 2017 12:30
Вимога на надання інформації Переможцем протягом 24 годин
У вимогах до виконавця на підтвердження його кваліфікаціїї є 5 пунктів, які виглядають, як безкоштовний збір інформації Замовником. Адже ця інформація не впливатиме на вибір переможця, а потребує значних ресурсів на підготовку:
1)Аналіз Цільової Аудиторії (ЦА) бренду.
2)Креативну стратегію наповнення (включно з рубрикаторами та примірниками тем статей та пеціальних проектів).
3)Стилістику та оформлення статей і спеціальних матеріалів.
Просимо надати можливість надання інформації Переможцем по вищевказаним пункам протягом 24 годин з моменту оголошення переможця, так як всі документи викладаються у вільний доступ після тендеру і переможець може використати інтелектуальний ресур інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2017 16:58
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.

Учасник може надати зазначену у вимозі інформацію під час розгляду його пропозиції Замовником.
Разом з тим, інформуємо, що Замовник виконує розгляд пропозицій у порядку, визначеному електронною системою закупівель, що передбачено підпунктом 4.6.3. пункту 4 Регламенту використання електронної системи закупівель RIALTO.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2017 17:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОТУПА ІРИНА ТАРАСІВНА" 117 000,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2017 18:41
ТЗ.odt
14 квітня 2017 18:41
цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2017 18:41
Розрахунок.pdf
14 квітня 2017 18:41
довідка.pdf
14 квітня 2017 18:41
реєстрація1.pdf
14 квітня 2017 18:41
кведи.pdf
14 квітня 2017 18:41
індифікаційний.pdf
14 квітня 2017 18:41
виписка з реєстру.pdf
14 квітня 2017 18:41
кваліфікація_1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОТУПА ІРИНА ТАРАСІВНА"
#3153904686
Рішення скасоване 117 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 20:16
ФОП "ПОТУПА ІРИНА ТАРАСІВНА"
#3153904686
Відхилено 117 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 20:17

Документи

25 квітня 2017 20:16
sign.p7s
25 квітня 2017 20:10
Протокол 350.pdf

Документи

25 квітня 2017 20:17
sign.p7s
25 квітня 2017 20:17
Протокол 350.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
26 квітня 2017 09:52
Причина скасування
У зв’язку з відхиленням пропозиції ФОП Потупа І.Т. відмінити процедуру попереднього відбору
Документи
26 квітня 2017 09:49 Протокол 350.pdf
26 квітня 2017 09:52 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку