Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бланки
Очікувана вартість
2 480,00 UAH
UA-2017-04-07-001430-b d6588b0643934e7fa6848fe0e0ad20dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 delfin.00@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Євгена Коновальця будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
delfin.00@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

бланки:
1 Медична карта огляду осіб - 2000 шт. по ціні 0,30 грн. за 1 шт. на суму 600,00 грн.;
2 Порціонник - 4000 шт. по ціні 0,10 грн. за 1 шт. на суму 400,00 грн.;
3 Бланк стіл 9 - 300 шт. по ціні 0,30 грн. за 1 шт. на суму 90,00 грн.;
4 Бланк стіл 15, 10, 5 - 300 шт. по ціні 0,30 грн. за 1 шт. на суму 90,00 грн.;
5 Роздаточна відомість - 500 шт. по ціні 0,30 грн. за 1 шт. на суму 150,00 грн.;
6 Меню розкладка - 500 шт. по ціні 0,50 грн. за 1 шт. на суму 250,00 грн.;
7 Меню розкладка (велика) - 1000 шт. по ціні 0,90 грн. за 1 шт. на суму 900,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8600 штуки
Медична карта огляду осіб - 2000 шт. по ціні 0,30 грн. за 1 шт. на суму 600,00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Коновальця, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Тендерна документація

07 квітня 2017 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гусак І.М.
#2833603236
Переможець 2 480,00
UAH
07 квітня 2017 14:22

Документи

07 квітня 2017 14:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2017 14:25