Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Змінно-запасні частини для м/б "Новатор"
Очікувана вартість
196 500,00 UAH
UA-2017-04-06-002067-b ● 8238685b739e4fffb9267ac3b948a614
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125666 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1 |
Контактна особа: |
Вадим Часенко +380487293675 vvch@port.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2017 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2017 19:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2017 20:00 |
Очікувана вартість: | 196 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
351 штуки
Змінно-запасні частини для м/б "Новатор"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, Митна площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 квітня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2017 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2017 17:32 |
ДД ТОВАР - ЗЗЧ для м-б Новатор 196.5.doc |
07 квітня 2017 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 квітня 2017 17:32 |
ДД ТОВАР - ЗЗЧ для м-б Новатор 196.5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-06-002067-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП РОМАНОВА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:1962620686
Дата подання: 12 квітня 2017 13:05
UA-2017-04-06-002067-b
Добрый день!
Хочу выразить своё мнение по поводу формирования номенклатуры тендеров на примере тендера UA-2017-04-06-002067-b .В данном тендере смешали разные номенклатуры, что ущемляет возможность участия представителям производителя на Украине, а также поставщикам. специализирующимся на определённой номенклатуре.Что я имею ввиду. В данном тендере смешали четыре номенклатуры:
-SULZER 6ASL 25/30
-KaMeWa
-Simplex-Compact
-Котёл KOAB 68-4
К примеру, Я являюсь представителем KaMeWa, но я не могу участвовать в тендере, т.к. не могу дать предложения по другим номенклатурам. По той же причине представители
SULZER , Simplex-Compact , а также поставщики. специализирующиеся на определённой номенклатуре не могут принять участие в тендере со смешанной номенклатурой, тем самым ущемляются их возможности и сокращается число участников и, как правило в состязании участвуют посредники, покупающие товар у вышеперечисленных лиц, предлагая к тендеру со своей добавленной стоимостью..
Тендер UA-2017-04-06-002051-b рационально было бы объединить с номенклатурой SULZER 6ASL 25/30 из тендера UA-2017-04-06-002067-b..Также удивление вызывает период подачи предложение.Так тендер UA-2017-04-06-002051-b у которого спецификация с двумя позициями, наделён двумя неделями, а тендеры UA-2017-04-06-002067-b,UA-2017-04-06-002141-b всего тремя днями.
Касательно документов.
Я выиграл тендер UA-2017-03-07-001561-b датчики 286 900,00 грн 17.03.2017.Результаты анулированы,
.Причина-не предоставил информацию об аналогично выполненном контракте.(Я предоставил несколько номера договоров и даты выполненых с ГП ОМТП) )
-не дал сведение об наличии работника соответствующей квалификации..Мною дан документ лиц1,где есть ответ на это(значит невнимательно заказчик читает бумаги)
-не дана копия присвоения ИН. Во всех учредительных документах всё это присутствует..
-Не дана гарантия ,что нет судимости и т.д.Так этот документ будет предоставлен в течении 5-ти дней от официальных органов.
На мой взгляд формалистика доведена до абсурда.
Некоторые требования просто формальны и никакого принципиального значения и смысловой нагрузки не несут. Да.есть законодательство, о его можно применять осознано.Например,копия паспорта.Копия может быть использована в различных махинациях,так зачем её надо показывать на всенародное обозрение и так можно прокомментировать многие пункты требований к тендерной документации.
На мой взгляд, имеет смысл вернуться к недавнему прошлому (2016 г),когда всё было просто, понято и логично:
- 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документ про якість на товар (сертифікат, паспорт, тощо), якщо передбачено діючим законодавством (або гарантійний лист Учасника, що ці документи будуть при поставці товару) ;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
8. Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Хочу выразить своё мнение по поводу формирования номенклатуры тендеров на примере тендера UA-2017-04-06-002067-b .В данном тендере смешали разные номенклатуры, что ущемляет возможность участия представителям производителя на Украине, а также поставщикам. специализирующимся на определённой номенклатуре.Что я имею ввиду. В данном тендере смешали четыре номенклатуры:
-SULZER 6ASL 25/30
-KaMeWa
-Simplex-Compact
-Котёл KOAB 68-4
К примеру, Я являюсь представителем KaMeWa, но я не могу участвовать в тендере, т.к. не могу дать предложения по другим номенклатурам. По той же причине представители
SULZER , Simplex-Compact , а также поставщики. специализирующиеся на определённой номенклатуре не могут принять участие в тендере со смешанной номенклатурой, тем самым ущемляются их возможности и сокращается число участников и, как правило в состязании участвуют посредники, покупающие товар у вышеперечисленных лиц, предлагая к тендеру со своей добавленной стоимостью..
Тендер UA-2017-04-06-002051-b рационально было бы объединить с номенклатурой SULZER 6ASL 25/30 из тендера UA-2017-04-06-002067-b..Также удивление вызывает период подачи предложение.Так тендер UA-2017-04-06-002051-b у которого спецификация с двумя позициями, наделён двумя неделями, а тендеры UA-2017-04-06-002067-b,UA-2017-04-06-002141-b всего тремя днями.
Касательно документов.
Я выиграл тендер UA-2017-03-07-001561-b датчики 286 900,00 грн 17.03.2017.Результаты анулированы,
.Причина-не предоставил информацию об аналогично выполненном контракте.(Я предоставил несколько номера договоров и даты выполненых с ГП ОМТП) )
-не дал сведение об наличии работника соответствующей квалификации..Мною дан документ лиц1,где есть ответ на это(значит невнимательно заказчик читает бумаги)
-не дана копия присвоения ИН. Во всех учредительных документах всё это присутствует..
-Не дана гарантия ,что нет судимости и т.д.Так этот документ будет предоставлен в течении 5-ти дней от официальных органов.
На мой взгляд формалистика доведена до абсурда.
Некоторые требования просто формальны и никакого принципиального значения и смысловой нагрузки не несут. Да.есть законодательство, о его можно применять осознано.Например,копия паспорта.Копия может быть использована в различных махинациях,так зачем её надо показывать на всенародное обозрение и так можно прокомментировать многие пункты требований к тендерной документации.
На мой взгляд, имеет смысл вернуться к недавнему прошлому (2016 г),когда всё было просто, понято и логично:
- 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документ про якість на товар (сертифікат, паспорт, тощо), якщо передбачено діючим законодавством (або гарантійний лист Учасника, що ці документи будуть при поставці товару) ;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
8. Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-04-06-002067-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП РОМАНОВА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:1962620686
Дата подання: 12 квітня 2017 13:09
UA-2017-04-06-002067-b
На мой взгляд, имеет смысл вернуться к недавнему прошлому (2016 г),когда всё было просто, понято и логично: -
-. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документ про якість на товар (сертифікат, паспорт, тощо), якщо передбачено діючим законодавством (або гарантійний лист Учасника, що ці документи будуть при поставці товару) ;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Ім’я контактної особи:
Наталья Романова
Розгорнути
Згорнути
-. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документ про якість на товар (сертифікат, паспорт, тощо), якщо передбачено діючим законодавством (або гарантійний лист Учасника, що ці документи будуть при поставці товару) ;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Ім’я контактної особи:
Наталья Романова
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій