Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка для КУ «Міська дитяча лікарня імені. ак. Б.Я. Резніка; КУ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 12»; КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня» - 5 найменувань).
Очікувана вартість
368 000,00 UAH
UA-2017-04-06-001427-b 8b28954b9be34416ac090d3a3adf39d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487057634 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Коблевська, 13
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487057634
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2017 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2017 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2017 12:53
Очікувана вартість: 368 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Частини до аудіо- та відеообладнання
(Рентгенівська плівка для КУ «Міська дитяча лікарня імені. ак. Б.Я. Резніка; КУ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 12»; КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня» - 5 найменувань).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Плівка флюрографічна медична Лізоформ 70 мм×30,5 м, рулонна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
26 штуки
Плівка рідіографічна медична Лізоформ Зелена 13×18 см, 100 листів в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дача Ковалевського, 81; вул. Пастера, 56; вул. Пастера, 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
49 штуки
Плівка рідіографічна медична Лізоформ Зелена 18×24 см, 100 листів в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дача Ковалевського, 81; вул. Пастера, 56; вул. Пастера, 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
36 штуки
Плівка рідіографічна медична Лізоформ Зелена 24×30 см, 100 листів в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дача Ковалевського, 81; вул. Пастера, 56; вул. Пастера, 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
40 штуки
Плівка рідіографічна медична Лізоформ Зелена 30×40 см, 100 листів в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дача Ковалевського, 81; вул. Пастера, 56; вул. Пастера, 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2017 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2017 15:49
Проект договору_Пленка.doc
06 квітня 2017 15:49
ТД_Пленка22.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2017 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 367 151,24
UAH з ПДВ
367 151,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 367 985,84
UAH з ПДВ
367 985,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2017 12:26
Технічна частина.PDF
21 квітня 2017 12:26
Тендерна пропозиція.PDF
21 квітня 2017 12:26
Реєстр.PDF
21 квітня 2017 12:26
Проект договору.PDF
21 квітня 2017 12:26
Кваліфікація.PDF
21 квітня 2017 12:26
Інші документи.PDF
21 квітня 2017 12:26
Документи директора.PDF
21 квітня 2017 12:26
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Переможець 367 151,24
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 14:54

Документи

27 квітня 2017 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2017 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
367 151,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2017 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:22
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 09:54
Дог.80 (госп.менеджмент).pdf укладений
10 травня 2017 09:54
Дог.79 (госп.менеджмент).pdf укладений
10 травня 2017 09:54
Дог.78 (госп.менеджмент).pdf укладений
10 травня 2017 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 367 151,24
UAH з ПДВ