Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво регіональних полігонів твердих побутових відходів Донецької області - Регіонального полігону твердих побутових відходів у м. Краматорськ Донецької області (ІІ черга)»
Очікувана вартість
94 525 123,00 UAH
UA-2017-04-06-001263-b ● b81a91d7d3744a5daa21ed2ee98048ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 34850326 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176 |
Контактна особа: |
Дмитро Ягупець +380954499012 poligonkram@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2017 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2017 13:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2017 13:45 |
Початок аукціону: | 04 травня 2017 12:23 |
Очікувана вартість: | 94 525 123,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 472 625,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 472625.61 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво регіональних полігонів твердих побутових відходів Донецької області - Регіонального полігону твердих побутових відходів у м. Краматорськ Донецької області (ІІ черга)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Такістів буд. 176
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2017 13:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2017 13:15 |
ТД Краматорск полигон 26.04.doc | |
26 квітня 2017 13:15 |
зміни в документацію 4.doc | |
26 квітня 2017 13:15 |
1. Оголошення про закупівлю.doc | |
19 квітня 2017 14:22 |
зміни в документацію .doc | |
14 квітня 2017 12:22 |
перелік змін.doc | |
12 квітня 2017 17:03 |
технічне завдання ТД додаток 3.rar | |
06 квітня 2017 15:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_краматорск полигон (2).docx |
26 квітня 2017 13:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 квітня 2017 13:15 |
ТД Краматорск полигон 26.04.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2017 13:15 |
зміни в документацію 4.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2017 13:15 |
1. Оголошення про закупівлю.doc
|
||||||||||||
19 квітня 2017 14:22 |
зміни в документацію .doc
|
||||||||||||
14 квітня 2017 12:22 |
перелік змін.doc
|
||||||||||||
12 квітня 2017 17:03 |
технічне завдання ТД додаток 3.rar
|
||||||||||||
06 квітня 2017 15:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_краматорск полигон (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до додатку 2
Дата подання: 13 квітня 2017 15:44
Дата відповіді: 14 квітня 2017 12:26
Законом України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, №9, ст.89) від 25.12.2015 №922-VIII із змінами, відповідно до розділу 2 статті 16 (кваліфікаційні критерії) передбачено , що:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2)наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Прошу надати пояснення, щодо обгрунтованості вимог наведеної у "Додатку №2 - І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону :" п.4 Інше?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тендерної документації
Питання щодо критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
Дата подання: 14 квітня 2017 08:42
Дата відповіді: 14 квітня 2017 12:26
у Додатку №2 - І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону :" п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Ви вимагаєте, що «Кількість працівників та їх професії повинні відповідати кількості обладнання яке використовується для виконання робіт та їх обсягу.». Просимо пояснити зміст зазначеної вимоги, щодо працівників-операторів залученого(орендованого) обладнання, машин і механізмів, у зв’язку з тим що у його вартість можуть входити і послуги працівників-операторів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Питання щодо розрахунку ціни
Дата подання: 14 квітня 2017 10:10
Дата відповіді: 19 квітня 2017 09:49
Відповідо до п.3.6.2. Розділу 3 ви вимагаєте подати розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному універсальному форматі кошторисних програм на електронну адресу Замовника, що визначена у п. 2.3 документації.
Для уникнення непорозумінь уточніть будь-ласка який саме формат кошторисних програм ви вважаете універсальним?
Відповідь: Мається на увазі формат файлів, сумісний з ліцензійними програмними комплексами для складання кошторисів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-06-001263-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Київметробуд", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 14 квітня 2017 11:53
Вимога досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів
Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме:
Вимога досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів. Законом України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, №9, ст.89) від 25.12.2015 №922-VIII із змінами, (далі – Закон) відповідно до розділу 2 статті 16 (кваліфікаційні критерії) чітко вказано , що Замовник установлює в тендерній документації одним з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Законом передбачене право Замовника вимагати від Учасника підтвердження виконання тільки одного аналогічного договору, і не передбачено можливості Замовника вимагати від Учасника надавати підтвердження виконання двох або більше аналогічних договорів.
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вимога досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів. Законом України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, №9, ст.89) від 25.12.2015 №922-VIII із змінами, (далі – Закон) відповідно до розділу 2 статті 16 (кваліфікаційні критерії) чітко вказано , що Замовник установлює в тендерній документації одним з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Законом передбачене право Замовника вимагати від Учасника підтвердження виконання тільки одного аналогічного договору, і не передбачено можливості Замовника вимагати від Учасника надавати підтвердження виконання двох або більше аналогічних договорів.
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2017 14:31
Внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2017-04-06-001263-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Київметробуд", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 14 квітня 2017 11:54
Вимога підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт складених за формою КБ-3.
Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме:
Вимога підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт складених за формою КБ-3. Виходячи з того, що у випадку виконання аналогічних комерційних договорів, не бюджетні/комерційні установи не зобов'язані використовувати ці форми у своїй діяльності.
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вимога підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт складених за формою КБ-3. Виходячи з того, що у випадку виконання аналогічних комерційних договорів, не бюджетні/комерційні установи не зобов'язані використовувати ці форми у своїй діяльності.
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2017 14:34
Внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2017-04-06-001263-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Київметробуд", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 14 квітня 2017 11:55
Підтвердження аналогічних договорів наданням оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів».
1) Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме:
Підтвердження аналогічних договорів наданням оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів». Підтвердженням виконання будь якого договору є первинна документація передбачена законодавством України. Жодний нормативно-правовий акт держави не містить такого терміну як лист-відгук. Включення у конкурсну документацію вимоги щодо надання таких документів, довідок, листів є порушенням ст..19 Конституції України: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Підтвердження аналогічних договорів наданням оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів». Підтвердженням виконання будь якого договору є первинна документація передбачена законодавством України. Жодний нормативно-правовий акт держави не містить такого терміну як лист-відгук. Включення у конкурсну документацію вимоги щодо надання таких документів, довідок, листів є порушенням ст..19 Конституції України: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2017 14:42
Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені п.2 цієї статті.
П. 2 частини 2 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Частиною 3 ст. 22 Закону також передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
П. 3 розділу 1 Додатку 2 ТД встановлено, що до договорів, копії яких будуть надані, учаснику потрібно надати оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів.
Ці вимоги є способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону, з метою перевірки належності, своєчасності та добросовісності виконання учасником своїх зобов`язань по аналогічному договору.
Враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави задоволення скарги UA-2017-04-06-001263-b.b3.
П. 2 частини 2 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Частиною 3 ст. 22 Закону також передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
П. 3 розділу 1 Додатку 2 ТД встановлено, що до договорів, копії яких будуть надані, учаснику потрібно надати оригінали листів-відгуків від замовника про належне виконання учасником аналогічних договорів.
Ці вимоги є способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону, з метою перевірки належності, своєчасності та добросовісності виконання учасником своїх зобов`язань по аналогічному договору.
Враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави задоволення скарги UA-2017-04-06-001263-b.b3.
Номер вимоги: UA-2017-04-06-001263-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Київметробуд", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 14 квітня 2017 11:57
Обмеження досвіду виконання аналогічних договорів періодом 5 останніх років
Вами у пункті 3. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт Тендерній документації встановлено вимога, яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників процедури закупівель, а саме:
Обмеження досвіду виконання аналогічних договорів періодом 5 останніх років (чи будь-яким іншим періодом) У статті 16 Закону відсутнє будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Встановлюючи вимогу до Учасника надавати у складі пропозиції конкурсних торгів копій аналогічних договорів за останні 5 років, Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які не виконували аналогічного договору впродовж останніх 5 років, однак мають досвід виконання аналогічного договору за більш ранні періоди.
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Обмеження досвіду виконання аналогічних договорів періодом 5 останніх років (чи будь-яким іншим періодом) У статті 16 Закону відсутнє будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Встановлюючи вимогу до Учасника надавати у складі пропозиції конкурсних торгів копій аналогічних договорів за останні 5 років, Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які не виконували аналогічного договору впродовж останніх 5 років, однак мають досвід виконання аналогічного договору за більш ранні періоди.
Ми вважаємо, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників, який закріплений Статтею 3 Закону, що підтверджується вимогами частини 4 статті 22 Закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. . Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним дискримінаційним вимогам, наприклад №589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2017 14:45
Внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2017-04-06-001263-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Київметробуд", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 14 квітня 2017 12:47
Вимоги щодо подання документів в паперовому вигляді на фактичну та ел. адресу Замовника
П.3.5.1.2. та п.3.6.2. Розділу ІІІ ТД, зазначають вимоги до переможця торгів, що зобов’язують надання ним, шляхом надсилання на факт. адресу Замовника, всіх док-в передбачених цією ТД та додатками до неї у паперовому вигляді, протягом 5 днів з дати визнання його переможцем електронних торгів.
Також вимагається надати розрахунок ціни тендерної пропозиції в ел. універсальному форматі кошторисних програм на ел. адресу Замовника.
Вище викладені вимоги порушуть:
1)принцип здіснення закупівель, викладений у ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), що передбачає «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», в т. ч. і на стадії між прийняттям рішення про намір укласти договір про закупівлю і підписанням договору.
2)ч.1 ст.14. Закону в якій закріплено, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель»
3)ч.1 ст.25 Закону в якій закріплено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель»
Тобто згідно із Законом, усю інф-ю подають тільки в ел. вигляді через ел. систему закупівель. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у ТД, у паперовій формі Законом не передбачено.
Поряд з цим відповідно до ч.3 ст.17 Закону спосіб док-го підтвердження згідно із зак-вом відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону, визначається замовником для надання таких док-в лише переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, перелік док-в, які підтверджують згідно із зак-вом відсутність підстав, передбачених п. 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити зобов’язання подання в паперовому в вигляді та надсилання на ел. адресу Замовника документів не передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закон
Розгорнути
Згорнути
Також вимагається надати розрахунок ціни тендерної пропозиції в ел. універсальному форматі кошторисних програм на ел. адресу Замовника.
Вище викладені вимоги порушуть:
1)принцип здіснення закупівель, викладений у ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), що передбачає «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», в т. ч. і на стадії між прийняттям рішення про намір укласти договір про закупівлю і підписанням договору.
2)ч.1 ст.14. Закону в якій закріплено, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель»
3)ч.1 ст.25 Закону в якій закріплено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель»
Тобто згідно із Законом, усю інф-ю подають тільки в ел. вигляді через ел. систему закупівель. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у ТД, у паперовій формі Законом не передбачено.
Поряд з цим відповідно до ч.3 ст.17 Закону спосіб док-го підтвердження згідно із зак-вом відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону, визначається замовником для надання таких док-в лише переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, перелік док-в, які підтверджують згідно із зак-вом відсутність підстав, передбачених п. 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником.
Тому, пропонуємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та виключити зобов’язання подання в паперовому в вигляді та надсилання на ел. адресу Замовника документів не передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закон
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2017 14:54
Частиною 3 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
П.п. 3.5.1.2 п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що У складі тендерної пропозиції Учасник надає Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх документів передбачених цією тендерною документацією та додатками до неї у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 5 днів з дати визнання його переможцем електронних торгів/ закупівлі.
Документи, передбачені тендерною документацією та додатками до неї, учасником мають бути складені у паперовому вигляді для завантаження пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу.
Згідно зі ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з принципів здійснення закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з того, що замовнику необхідно виключити факти зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерним комітетом були внесені відповідні вимоги до переможця торгів.
Враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави задоволення скарги UA-2017-04-06-001263-b.b5 у частині подання документів у паперовому вигляді.
В п. 3.1.2 ТД внесені зміни щодо завантаження розрахунків цінової пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу.
Подання розрахунку ціни тендерної пропозиції в електроному універсальному форматі кошторисних програм на електронну адресу Замовника не суперечить вимогам ст.3, ч.1.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
П.п. 3.5.1.2 п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що У складі тендерної пропозиції Учасник надає Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх документів передбачених цією тендерною документацією та додатками до неї у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 5 днів з дати визнання його переможцем електронних торгів/ закупівлі.
Документи, передбачені тендерною документацією та додатками до неї, учасником мають бути складені у паперовому вигляді для завантаження пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу.
Згідно зі ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з принципів здійснення закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з того, що замовнику необхідно виключити факти зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тендерним комітетом були внесені відповідні вимоги до переможця торгів.
Враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави задоволення скарги UA-2017-04-06-001263-b.b5 у частині подання документів у паперовому вигляді.
В п. 3.1.2 ТД внесені зміни щодо завантаження розрахунків цінової пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу.
Подання розрахунку ціни тендерної пропозиції в електроному універсальному форматі кошторисних програм на електронну адресу Замовника не суперечить вимогам ст.3, ч.1.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2017 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Хозхимсервис |
94 400 080,41
UAH з ПДВ
|
94 400 080,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" |
94 500 000,00
UAH з ПДВ
|
94 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хозхимсервис #24157485 |
Переможець |
94 400 080,41
UAH з ПДВ
|
10 травня 2017 11:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2018 17:29
|
022.pdf | зміни до договору |
30 травня 2018 17:28
|
021.pdf | зміни до договору |
30 травня 2018 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2018 14:06
|
ДОДАТКОВА УГОДА 4.pdf | зміни до договору |
02 березня 2018 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:05
|
007.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
006.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
005.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
004.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
003.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
002.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
001.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 15:40
|
029.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2017 10:31
|
003.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 10:29
|
002.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 10:29
|
001.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2017 15:52
|
021.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:49
|
020.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:49
|
019.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:49
|
018.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:49
|
017.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:49
|
016.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:49
|
015.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
014.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
013.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
012.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
011.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
010.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
009.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
008.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
007.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
006.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
005.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
004.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
003.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
002.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:47
|
001.pdf | укладений |
31 травня 2017 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування проектно-кошторисної документації, внесення змін у договірну ціну робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 9/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 9/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 9/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |