Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (обладнання з використанням ультразвуку, мамографічні апарати)
code (CPV) 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (ultrasound equipment, mammography devices)
code (CPV) 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (ultrasound equipment, mammography devices)
Очікувана вартість
25 600 000,00 UAH
UA-2017-04-06-000064-c ● 9b12213704604b5f83c500a835754b4d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ - ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003563 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Івченко Ірина Володимирівна 057-705-02-23 tk_okb@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кутузян Жанна Миколаївна +380577050186 tk_okb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Health Care Institution "Regional Clinical Hospital - Centre of Emergency and Catastrophe Medicine" |
National ID: | 02003563 |
Contact point: |
Івченко Ірина Володимирівна 057-705-02-23 tk_okb@ukr.net |
Additional contacts: |
Kutuzyan Zhanna Nicolaevna +380577050186 tk_okb@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2017 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 25 600 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 06 квітня 2017 09:30 |
Enquiries until: | 02 травня 2017 14:00 |
Complaints submission until: | до 08 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 травня 2017 14:00 |
Information
Estimated total value: | 25 600 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Наведено в додатку 4 до тендерної документації
Presented in Annex 4 to the tender documentation
Тендерна документація
28 квітня 2017 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2017 16:08 |
08_ЗТД_2.doc | |
28 квітня 2017 16:08 |
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_2.doc | |
28 квітня 2017 16:08 |
ТД_УЗІ_2.doc | |
26 квітня 2017 17:52 |
06_ЗТД_1.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
06_ЗТД.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_1.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ_1.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_1.doc | |
06 квітня 2017 09:28 |
01_announcement_o__rocurement (1).doc | |
06 квітня 2017 09:28 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ..doc | |
06 квітня 2017 09:28 |
01_Огол про проведення УЗІ.doc |
28 квітня 2017 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 квітня 2017 16:08 |
08_ЗТД_2.doc
|
|||||||||
28 квітня 2017 16:08 |
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_2.doc
|
|||||||||
28 квітня 2017 16:08 |
ТД_УЗІ_2.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:52 |
06_ЗТД_1.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
06_ЗТД.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_1.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ_1.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_1.doc
|
|||||||||
06 квітня 2017 09:28 |
01_announcement_o__rocurement (1).doc
|
|||||||||
06 квітня 2017 09:28 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ..doc
|
|||||||||
06 квітня 2017 09:28 |
01_Огол про проведення УЗІ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги Тендерної документації
Дата подання: 20 квітня 2017 14:14
Дата відповіді: 21 квітня 2017 14:03
Доброго дня, шановний Замовнику.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, стосовно п.4.2 Загальних положень Тендерної документації - Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі в цілому, а саме:
- розбити закупівлю по Лотам.
Подання пропозиції в цілому обмежує участь в торгах іншим виробникам та офіційним представникам на території України. Тому дану вимогу можна вважати дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що Вашу вимогу прийнято до розгляду.
Однак, із звернення Учасника, незрозуміло, яким чином подання пропозиції в цілому обмежує участь в торгах інших виробників та офіційних представників на території України та є дискримінаційною вимогою.
Водночас, Учасник не пропонує, за якими саме лотами розбити закупівлю.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі було визначено відповідно до абзацу другого та четвертого пункту 1 Розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», із змінами (далі – Порядок).
Обладнання, яке передбачено для закупівлі, об’єднане в один лот згідно вище вказаного Порядку та має однакові показники за 4-м знаком ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Згідно Порядку, вимога щодо встановлення окремих частин предмету закупівлі не є обов’язковою та може встановлюватися на розсуд замовника.
Таким чином, в своєму рішенні тендерний комітет керувався виключно вимогами чинного законодавства і таке визначення предмету закупівлі повністю їм відповідає.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Повідомляємо, що Вашу вимогу прийнято до розгляду.
Однак, із звернення Учасника, незрозуміло, яким чином подання пропозиції в цілому обмежує участь в торгах інших виробників та офіційних представників на території України та є дискримінаційною вимогою.
Водночас, Учасник не пропонує, за якими саме лотами розбити закупівлю.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі було визначено відповідно до абзацу другого та четвертого пункту 1 Розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», із змінами (далі – Порядок).
Обладнання, яке передбачено для закупівлі, об’єднане в один лот згідно вище вказаного Порядку та має однакові показники за 4-м знаком ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Згідно Порядку, вимога щодо встановлення окремих частин предмету закупівлі не є обов’язковою та може встановлюватися на розсуд замовника.
Таким чином, в своєму рішенні тендерний комітет керувався виключно вимогами чинного законодавства і таке визначення предмету закупівлі повністю їм відповідає.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Стосовно полілу закупівлі на Лоти
Дата подання: 24 квітня 2017 11:06
Дата відповіді: 25 квітня 2017 12:52
Доброго дня, шановний Замовнику.
Щодо попереднього запиту про внесення змін до Тендерної документації, стосовно п.4.2. Загальних положень тендерної документації- Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі в цілому, а саме :
- Розбити закупівлю по Лотам.
Мається на увазі через велику суму закупівлі, та різницю між окремими частинами предмета закупівлі (не за Кодом ДК 021-2015(CPV) , а саме за природою предметів).
Більш раціональним буде розбити предмет закупівлі на окремо - мамографи, окремо- УЗІ апарати. В такому разі замовником будуть дотримані та використані основні принципи публічних закупівель, які зазначені в ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принципи максимальної економії та ефективності. Тобто, учасники які не можуть одночасно зробити поставку УЗІ апарата та мамографа, будуть мати можливість надати свої пропозиції. У такому разі, якщо Замовник зазначить окремі частини предмета закупівлі він створить додаткові умови для економії та більш ефективного використання державних коштів.
Що стосується дискримінації, її треба розуміти у контексті існуючих наразі перешкод щодо поставки окремих частин єдиного предмету закупівлі, але у контексті ефективного використання державних коштів.
Щодо коду предмета закупівлі, до Замовника ніяких вимог не має, і звісно Замовник має вирішальне слово, однак можливість встановити окремі частини предмета закупівлі у нього існує, а наше повідомлення демонструє реальну необхідність таких змін для дотримання фундаментальних принципів публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення.
Уважно вивчивши Ваше зауваження, повідомляємо, що Ваша пропозиція прийнята Замовником до розгляду.
Тендерним комітетом ведеться робота з розбиття закупівлі на окремі частини (лоти). Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені згідно з частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Уважно вивчивши Ваше зауваження, повідомляємо, що Ваша пропозиція прийнята Замовником до розгляду.
Тендерним комітетом ведеться робота з розбиття закупівлі на окремі частини (лоти). Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені згідно з частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. Обладнання з використанням ультразвуку |
Опис предмету закупівлі: |
Наведено в додатку 4 до тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 14 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 72 500,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 1. Ultrasound equipment
Description: Presented in Annex 4 to the tender documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 14 500 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 72 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 22 травня 2017 14:17
Auction planned date: 22 травня 2017 14:17
Закінчення: 22 травня 2017 14:38
Позиції
11 шт
Обладнання з використанням ультразвуку
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Дата доставки:
31 грудня 2017
ultrasound equipment
CPV: 33110000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 19 квітня 2017 14:41
Дата відповіді: 20 квітня 2017 14:15
У ТЗ прописані характеристики, що не відповідають Цифровому мамографу експертного класу, а саме: апарат має мале робоче поле та відсутня робоча станція лікаря .
Асоціацією радіологів України розроблено типові вимоги до цифрового обладнання, з якими можна ознайомитися за посиланням http://aru-ua.org/index.php/novosti/173-assotsiatsiya-radiologov-protiv-zakupok-nekachestvennogo-rentgenovskogo-oborudovaniya
Чекаємо на пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет надає відповідь, керуючись нормами пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, із змінами (далі – Закон).
Зауваження 1 – «відсутня робоча станція лікаря».
Коментар. У додатку № 4 ІІІ. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі § 3.3. п. 8.6. тендерних документів заявлено: Робоча станція лікаря-ренгенолога з монохромним медичним монітором не менше 21”. Тобто робоча станція лікаря входить до складу мамографа. Тому це зауваження вважаємо помилковим.
Зауваження 2 – «апарат має мале робоче поле».
Коментар. Згідно тендерної документації додаток № 4 ІІІ. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі § 3.3. п. 3.1. пропонуємий апарат повинен мати розмір робочого поля не менше 18 см х 24 см. З огляду на світову практику застосування мамографів і розглянувши матеріали
1) Інструкція 2014 р. з визначення якості зображення цифрових мамографів Американського Інституту Радіології (ACR) вказує, що «розмір приймача повинен бути достатнім для відображення більшості молочних залоз (МЗ) без втрати інформації. Розміри робочого поля не нормуються». Також вказано, що «великі МЗ можуть вимагати розділення на секції для приймачів з меншими розмірами робочого поля. Результуюче сумарне зображення в одній проекції повинно формувати повну мамограму».
2) Управління санітарного надзору за якістю харчових продуктів та медикаментів (FDA) США має «Загальні вимоги до мамографів» від 06.11.2002, де розміри робочого поля теж не нормуються, але вважаються такими, що здатні виконати основні функції.
3) Інструкція з контролю якості цифрових CR та DR – мамографів Королівського Австралійського та Новозеландського Інституту Радіології від 2012, не обмежує розміри робочого поля детектору, однак посилається на застосування детектора розміром 18 см х 24 см.
4) В Інструкції «Введення в експлуатацію і методика перевірки повноформатних цифрових мамографічних систем» в рамках національної програми скринінга МЗ Великобританії від 04.2009 р. вказані основні розміри робочого поля детекторів мамографів що застосовані у госпіталях. Це 19 см х 23 см., 17 см х 24 см., 12 см х 29 см., 18 см х 24 см., т.д.
з яких можна зробити висновок, що мамографи з розміром робочого поля не менше 18 см х 24 см. відповідають вимогам для діагностики захворювань молочної залози.
Звертаємо увагу, що до процедури тендерної закупівлі буде допущене тільки обладнання, яке пройшло певним чином державну реєстрацію в Україні.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет надає відповідь, керуючись нормами пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, із змінами (далі – Закон).
Зауваження 1 – «відсутня робоча станція лікаря».
Коментар. У додатку № 4 ІІІ. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі § 3.3. п. 8.6. тендерних документів заявлено: Робоча станція лікаря-ренгенолога з монохромним медичним монітором не менше 21”. Тобто робоча станція лікаря входить до складу мамографа. Тому це зауваження вважаємо помилковим.
Зауваження 2 – «апарат має мале робоче поле».
Коментар. Згідно тендерної документації додаток № 4 ІІІ. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі § 3.3. п. 3.1. пропонуємий апарат повинен мати розмір робочого поля не менше 18 см х 24 см. З огляду на світову практику застосування мамографів і розглянувши матеріали
1) Інструкція 2014 р. з визначення якості зображення цифрових мамографів Американського Інституту Радіології (ACR) вказує, що «розмір приймача повинен бути достатнім для відображення більшості молочних залоз (МЗ) без втрати інформації. Розміри робочого поля не нормуються». Також вказано, що «великі МЗ можуть вимагати розділення на секції для приймачів з меншими розмірами робочого поля. Результуюче сумарне зображення в одній проекції повинно формувати повну мамограму».
2) Управління санітарного надзору за якістю харчових продуктів та медикаментів (FDA) США має «Загальні вимоги до мамографів» від 06.11.2002, де розміри робочого поля теж не нормуються, але вважаються такими, що здатні виконати основні функції.
3) Інструкція з контролю якості цифрових CR та DR – мамографів Королівського Австралійського та Новозеландського Інституту Радіології від 2012, не обмежує розміри робочого поля детектору, однак посилається на застосування детектора розміром 18 см х 24 см.
4) В Інструкції «Введення в експлуатацію і методика перевірки повноформатних цифрових мамографічних систем» в рамках національної програми скринінга МЗ Великобританії від 04.2009 р. вказані основні розміри робочого поля детекторів мамографів що застосовані у госпіталях. Це 19 см х 23 см., 17 см х 24 см., 12 см х 29 см., 18 см х 24 см., т.д.
з яких можна зробити висновок, що мамографи з розміром робочого поля не менше 18 см х 24 см. відповідають вимогам для діагностики захворювань молочної залози.
Звертаємо увагу, що до процедури тендерної закупівлі буде допущене тільки обладнання, яке пройшло певним чином державну реєстрацію в Україні.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Технічні вимоги
Дата подання: 25 квітня 2017 10:00
Дата відповіді: 26 квітня 2017 15:51
Дякуємо за відповіді, проте маємо зауважити наступне:
Зауваження 1 — відсутня робоча станція лікаря.
Міжнародні нормативні документи з мамографії, зокрема “European guidelines for quality assurance in breast cancer screening and diagnosis. F o u r t h E d i t i o n”, PAS 1054"Requirements and Testing of Digital Mammography Equipment" та IEC 61223-2- 5"Evaluation and Routine Testing in Medical Imaging Departments - Part 2-5" , чітко визначено, якою має бути робоча станція лікаря цифрового мамографу: до її складу повинно водити 2 монохромних 5-ти Мегапіксельних монітори з DICOM-калібровкою сірої шкали (DICOM Part 14). Крім того, у робочих станціях для мамографії рекомендовано використовувати монохромні монітори з підвищеною яскравістю — не менше 500 кд/кв.м. Наявність саме такої робочої станції лікаря передбачено у рекомендованих Асоціацією радіологів України (АРУ) типових медико-технічних вимогах до цифрових мамографів: http://aru-ua.org/index.php/novosti/258- trebovaniya-k- radiologicheskomu-oborudovaniyu
Зауваження 2 - “апарат має мале робоче поле”
Цілком слушно у відповіді наведено цитату з Інструкції 2014 р. з визначення якості зображення цифрових мамографів Американського Коледжу Радіології (ACR): “розмір приймача повинен бути достатнім для відображення більшості молочних залоз без втрати інформації. Розміри поля не нормуються”. Значна кількість українських жінок мають великі груди і позбавляти їх можливості проходити мамографію, або переопромінювати за рахунок проведення подвійних експозицій, як найменше, неправильно. Тому невипадково у типових медико-технічних вимогах до цифрових мамографів, рекомендованих АРУ, вказано розмір робочого поля цифрового приймача - не менше (240±10)х(300±10) мм.
Наведене вище свідчить про те, що планується закупівля обладнання із значно гіршими технічними параметрами, ніж рекомендують спеціалісти, внаслідок чого не буде забезпечено ефективну діагностику патології грудних залоз. Тобто нова апаратура не буде відповідати своєму цільовому призначенню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Відповідь на зауваження 1 – «відсутня робоча станція лікаря».
Посилання, щодо комплектування мамографів моніторами, наведені у European guidelines for quality assurance in breast cancer screening and diagnosis (п. 4.3 стор. 185) не є коректним тому, що на сторінці 2 цього документу вказано, що він був підготовлений при фінансуванні Європейською Комісією (ЄК) і цитуємо “Зміст цього документу не обов’язково відповідає баченню ЄК, і ніхто з ЄК та авторів документу не несуть відповідальність за використання матеріалів цього документу”.
Тобто надана інформація має рекомендаційний характер.
Підкреслюємо, що загальною вимогою Замовника до предмету закупівлі є те, щоб запропоноване обладнання було належним чином зареєстроване та дозволене до застосування в лікувально-профілактичних закладах України.
Відповідь на зауваження 2 – «апарат має мале робоче поле».
Стосовно розміру робочого поля «не менш 18 см х 24 см», нагадуємо, що вказаний розмір робочого поля широко застосовується в мамографах лікувально-профілактичних закладів Європи, Америки та ін. (Commissioning and routine testing of full field digital mammography systems. NHSBSP Equipment Report 0604, version 3.). Також нагадуємо, що в нормативних документах як України, так і за її межами розмір робочого поля не нормується.
Наведене в тендерних документах формулювання вимоги до розміру робочого поля не обмежує, а навпаки дозволяє брати участь у тендерних торгах мамографам з різноманітними розмірами робочого поля, не меншими ніж 18 см х 24 см.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Відповідь на зауваження 1 – «відсутня робоча станція лікаря».
Посилання, щодо комплектування мамографів моніторами, наведені у European guidelines for quality assurance in breast cancer screening and diagnosis (п. 4.3 стор. 185) не є коректним тому, що на сторінці 2 цього документу вказано, що він був підготовлений при фінансуванні Європейською Комісією (ЄК) і цитуємо “Зміст цього документу не обов’язково відповідає баченню ЄК, і ніхто з ЄК та авторів документу не несуть відповідальність за використання матеріалів цього документу”.
Тобто надана інформація має рекомендаційний характер.
Підкреслюємо, що загальною вимогою Замовника до предмету закупівлі є те, щоб запропоноване обладнання було належним чином зареєстроване та дозволене до застосування в лікувально-профілактичних закладах України.
Відповідь на зауваження 2 – «апарат має мале робоче поле».
Стосовно розміру робочого поля «не менш 18 см х 24 см», нагадуємо, що вказаний розмір робочого поля широко застосовується в мамографах лікувально-профілактичних закладів Європи, Америки та ін. (Commissioning and routine testing of full field digital mammography systems. NHSBSP Equipment Report 0604, version 3.). Також нагадуємо, що в нормативних документах як України, так і за її межами розмір робочого поля не нормується.
Наведене в тендерних документах формулювання вимоги до розміру робочого поля не обмежує, а навпаки дозволяє брати участь у тендерних торгах мамографам з різноманітними розмірами робочого поля, не меншими ніж 18 см х 24 см.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Вимоги Додатку 4 Тендерної документації
Дата подання: 27 квітня 2017 10:33
Дата відповіді: 28 квітня 2017 15:59
Доброго дня, Шановний Замовнику.
У відповідності до тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю: ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (обладнання з використанням ультразвуку, мамографічні апарати), та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутись до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель.
Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до ТД. Статтею 3 ЗУ, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Згідно положень частини 3 статті 5 ЗУ, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Положеннями частини 3 статті 11 ЗУ, визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників.
Разом з тим застосовані дискримінаційні вимоги в Додатку 4 ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначаються технічні характеристики до:
1. Апарат УЗД експертного класу з еластографією;
2. Апарат УЗД високого класу з еластографією,
сукупність яких відповідає тільки параметрам одного виробника, а саме: ФІРМА "РАДМІР" ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО АТ НДІРВ ( ФІРМА "РАДМІР" ДП АТ НДІРВ ).
Перелік вимог по технічним характеристикам звужує потенційне коло учасників даного виду обладнання і являється дискримінаційним.
Нижчезазначені технічні вимоги та параметри до:
1. Апарат УЗД експертного класу з еластографією:
• частотний діапазон від 2 до 12 МГц (широкосмугова система)
Чим вище частота передавача, тим краще якість зображення, та чим нижче частота, тим глибше проникає ультразвукове випромінювання.
Вимога змінити даний показник на: частотний діапазон від 1,7 до 18 МГц.
• глибина сканування – не менше 39 см
У більшості виробників обладнання даний параметр має діапазон від і до, тому даний параметр є дискримінаційним. Дослідження проводяться з урахуванням глибини і характеру положення органу, від поверхнево розташованих органів та судин до глибоко розташованих.
Вимога змінити даний показник на: глибина сканування – не менше 1 - 33 см.
• технології кількісної оцінки жорсткості тканин за допомогою зсувно-хвильової еластографії
Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників.
Вимога видалити даний показник.
• основний прилад ультразвукової діагностики з не менш ніж трьома активними та трьома резервними портами
Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників. Більшість виробників обладнання мають до 4 портів, в тому числі активних.
Вимога змінити даний показник на: основний прилад ультразвукової діагностики з кількістю активних портів 4.
• фазований датчик зі смугою частот не менше 2 - 4 МГц
Даний параметр має малий діапазон. У більшості виробників діапазон частот даного датчика має кращі показники, що є значно краще для кардіологічних досліджень.
Вимога змінити даний показник на: фазований датчик зі смугою частот не менше 1,7 - 4 МГц.
• лінійний датчик 128-елементів зі смугою частот не менше 5 - 10 МГц
Даний параметр має малий діапазон. У більшості виробників діапазон частот даного датчика має кращі показники, що є значно краще для досліджень поверхнево розташованих органів та судин.
Вимога змінити даний показник на: лінійний датчик зі смугою частот не менше 4 - 13 МГц.
• лінійний датчик 192-елементів зі смугою частот не менше 5 - 12 МГц
Даний параметр має малий діапазон. У більшості виробників діапазон частот даного датчика має кращі показники, що є значно краще для досліджень поверхнево розташованих органів, структур та судин.
Вимога змінити даний показник на: лінійний датчик зі смугою частот не менше 6,7 - 18 МГц.
• ендокавітальний датчик із смугою частот від 4 до 9 МГц
Даний параметр має малий діапазон. У більшості виробників діапазон частот даного датчика має кращі показники, що є значно краще для досліджень в акушерстві та гінекології.
Вимога змінити даний показник на: лінійний датчик зі смугою частот не менше 4,2 - 10 МГц.
2. Апарат УЗД високого класу з еластографією:
• частотний діапазон від 2 до 12 МГц (широкосмугова система)
Чим вище частота передавача, тим краще якість зображення, та чим нижче частота, тим глибше проникає ультразвукове випромінювання.
Вимога змінити даний показник на: частотний діапазон від 1,7 до 18 МГц.
• глибина сканування – не менше 39 см
У більшості виробників обладнання даний параметр має діапазон від і до, тому даний параметр є дискримінаційним. Дослідження проводяться з урахуванням глибини і характеру положення органу, від поверхнево розташованих органів та судин до глибоко розташованих.
Вимога змінити даний показник на: глибина сканування – не менше 1 - 33 см.
• технології кількісної оцінки жорсткості тканин за допомогою зсувно-хвильової еластографії
Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників.
Вимога видалити даний показник.
• основний прилад ультразвукової діагностики з не менш ніж трьома активними та трьома резервними портами
Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників. Більшість виробників обладнання мають до 4 портів, в тому числі активних.
Вимога змінити даний показник на: основний прилад ультразвукової діагностики з кількістю активних портів 4.
• фазований датчик зі смугою частот не менше 2 - 3 МГц
Даний параметр має малий діапазон. У більшості виробників діапазон частот даного датчика має кращі показники, що є значно краще для кардіологічних досліджень.
Вимога змінити даний показник на: фазований датчик зі смугою частот не менше 1,7 - 4 МГц.
• лінійний датчик 128-елементів зі смугою частот не менше 5 - 10 МГц
Даний параметр має малий діапазон. У більшості виробників діапазон частот даного датчика має кращі показники, що є значно краще для досліджень поверхнево розташованих органів та судин.
Вимога змінити даний показник на: лінійний датчик зі смугою частот не менше 4 - 13 МГц.
На підставі наведеного, ПРОСИМО:
1. Привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, врахувати пропозиції та внести відповідні зміни до неї.
2. Внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Відповідь на запитання:
1) У заявлених технічних вимогах, щодо частоти датчиків, смуга частот вказана «не менше». Таким чином всі пропозиції з більшою частотною смугою будуть прийняті до розгляду.
2) Щодо глибини сканування. В заявлених технічних вимогах вказана найбільш можлива глибина сканування апарату – 39 см, що необхідно для більш якісної діагностики «тучних людей». Але, для якомога більшого залучення учасників торгів, Замовник внесе зміни до тендерної документації де буде вимога: глибина сканування 37 (±2) см.
3) Щодо кількості активних та резервних портів апарату. Цей параметр в технічних вимогах буде вилучено, як не головний.
4) Щодо вимоги тендерної документації до параметру «Наявність технології кількісної оцінки жорсткості тканин за допомогою зсувно-хвильової еластографії».
Наявність даної функції є дуже важливою. Вона дозволяє швидко, якісно та безболісно провести діагностику на наявність та стадію фіброзу або цирозу печінки, і як слідство хронічних гепатитів В та С.
На VIII Міжнародному медичному форумі 2017 року не менше 5 виробників УЗД апаратів демонстрували технології еластографії зсувних хвиль та компресійну еластографію. Тому Замовник впевнений, що даний параметр не є дискримінаційним і не обмежує потенційне коло учасників торгів.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Відповідь на запитання:
1) У заявлених технічних вимогах, щодо частоти датчиків, смуга частот вказана «не менше». Таким чином всі пропозиції з більшою частотною смугою будуть прийняті до розгляду.
2) Щодо глибини сканування. В заявлених технічних вимогах вказана найбільш можлива глибина сканування апарату – 39 см, що необхідно для більш якісної діагностики «тучних людей». Але, для якомога більшого залучення учасників торгів, Замовник внесе зміни до тендерної документації де буде вимога: глибина сканування 37 (±2) см.
3) Щодо кількості активних та резервних портів апарату. Цей параметр в технічних вимогах буде вилучено, як не головний.
4) Щодо вимоги тендерної документації до параметру «Наявність технології кількісної оцінки жорсткості тканин за допомогою зсувно-хвильової еластографії».
Наявність даної функції є дуже важливою. Вона дозволяє швидко, якісно та безболісно провести діагностику на наявність та стадію фіброзу або цирозу печінки, і як слідство хронічних гепатитів В та С.
На VIII Міжнародному медичному форумі 2017 року не менше 5 виробників УЗД апаратів демонстрували технології еластографії зсувних хвиль та компресійну еластографію. Тому Замовник впевнений, що даний параметр не є дискримінаційним і не обмежує потенційне коло учасників торгів.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 травня 2017
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ - ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003563 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛКОМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
фірма "РАДМІР" дочірнє підприємство АТ НДІРВ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ДІО СІСТЕМС' | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2017 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
фірма "РАДМІР" дочірнє підприємство АТ НДІРВ |
13 510 000,00
UAH з ПДВ
|
13 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛКОМЕД" |
13 600 000,00
UAH з ПДВ
|
13 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
фірма "РАДМІР" дочірнє підприємство АТ НДІРВ #24487685 |
Переможець |
13 510 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2017 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2017 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2017 15:13
|
повідомлення про зміни.pdf | зміни до договору |
25 липня 2017 15:13
|
додаткова угода № 1 УЗД.pdf | зміни до договору |
25 липня 2017 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2017 15:31
|
13_ДОГОВІР_1_лот_УЗІ.pdf | укладений |
06 червня 2017 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами: «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;» 1) Зменшена сума договору на 9 940 000,00 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот сорок тисяч гривень, 00 копійок). 2) Ціна цього Договору становить 3 570 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят тисяч гривень, 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 16/06-ВТ-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16/06-ВТ-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |