Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розповсюдження матеріалів з висвітлення діяльності обласної ради на електронних інформаційних ресурсах
Очікувана вартість
289 500,00 UAH
UA-2017-04-05-002086-b 195bb0bb852f438690167b8c02e5acc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Журавель

+380567428403 zhuravel@oblinfo.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 23928934
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Олена Журавель
+380567428403
zhuravel@oblinfo.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2017 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2017 16:00
Початок аукціону: 24 квітня 2017 13:26
Очікувана вартість: 289 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 447,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розповсюдження матеріалів з висвітлення діяльності обласної ради на електронних інформаційних ресурсах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2017 16:38
Тендерна документація 79340000-9.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-05-002086-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Альфаком, Код ЄДРПОУ:31952558
Дата подання: 26 квітня 2017 11:06
Додатковий аналіз документім
Доброго дня.
Просимо вас додатково розглянути документі, що було надано ТОВ "Альфаком" 24 та 25 квітня 2017 року.
Провсяк випадок ці документи продублйовано в даному звернені.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2017 12:25
Відповідно до оголошення про закупівлю (UA-2017-04-05-002086-b) та тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 21 квітня 2017 року до 16:00.
Відповідно до п.5 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
В результаті розгляду додатково наданих документів, звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Альфаком» не здійснено забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов'язан відхилити таку тендерну пропозицію.
Номер вимоги: UA-2017-04-05-002086-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Альфаком, Код ЄДРПОУ:31952558
Дата подання: 26 квітня 2017 12:50
Невідповідність дійсності даних наданих в пропозиції від ФОП Воропаєва
Доброго дня.
Прошу тендерний комітет звернути увагу на приведені нижче данні стосовно невідповідності документів наданих ФОП Воропаева, а саме:
1. В довідці про наявне обладнання пані Воропаєва вказує програмне забезпечення «Photoshop» яке підлягає обов’язковому ліцензуванню, але даних про наявність ліценції з боку ФОП Воропаєва не надано. Тож е велика вірогідність, що для виконання послуг згідно з тендерною пропозицією буде використане «піратське» програмне забезпечення, а це неприпустимо для державних замовників (скріншот документа додається)
2. Згідно з довідки що надана ФОП Варапаєва як підтвердження наявного досвіду виконання аналогічних робіт зрозуміло, що окрім створення та адміністрування сторінки в соціальній мережі facebook немає жодних підтверджень наявності досвіду з написання (копірайтенгу) та розміщення інформаційно-рекламних матеріалів в інтернет ЗМІ. Тож спроможність виконати вимоги що висуваються в договорі (додаток 1, пункт 2) не підтверджені. А беручи до уваги той факт, що у ФОП Воропаєва немае співробітників окрім самої пані Воропаєвої, виникають великі сумніви в здатності виконати нею підготовку та розміщення матеріалів у ЗМІ
3. Як доказ того, що ФОП Воропаєва не є досвідченим та уважним виконавцем може виступати допущені помилки (або уміст спотворення) інформації наданої в тендерній пропозиції. В пункті 1 таблизі з тендерної пропозиції ФОП Воропаєва вказує неіснуючу соціальну мережу «РасеЬоок» (скріншот додається). Також свідченням невідповідального ставлення до своєї пропозиції свідчить внесення в пункті 2 таблиці з тендерної пропозиції ФОП Воропаєва даних про неіснуючий інтернет сайт: http://www.mozgi-s-lapshoi.org/ (скріншоти додаються). Тож не зрозуміло, як пані Воропаєва буде розмішувати інформацію на веб-сорінці якої взагалі не існує

Враховуючи вищенаведене, прошу тендерний комітет повторно перевірити пропозицію пані Воропаєвої, як сумнівну та необґрунтовану. А самого учасника торгів ФОП Воропаєва – дискваліфікувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 15:43
1. Тендерною документацію для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази не вимагалось надання інформації стосовно ліцензійного програмного забезпечення та його підтвердження.
Ця інформація, надана ФОП Воропаєвою І.Г., розглядалась як додаткова. Але ми обов’язково прослідкуємо, аби послуги для обласної ради виконувалися з використанням ліцензійних програм.
2. Тендерною документацію для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагалось надати не менш однієї копії договору та акту приймання-передачі виконаних послуг. ФОП Воропаєва І.Г. виконала цю вимогу та надала позитивний відгук Замовника.
3. Вважаємо некоректними з вашого боку припущення щодо кваліфікації ваших конкурентів. Уважно перечитайте своє перше звернення, а потім друге, перевірте правильність написання прізвища директора ТОВ «Альфаком» у наданих Вами документах. Якщо ви не знайдете орфографічних помилок, то ми обов’язково розглянемо Ваші документи ще раз.
Інтернет сайт http://www.mozgi-s-lapshoi.org/ був у переліку сайтів Замовника, як потенційний, а не обов’язковий сайт для розміщення матеріалів.
Вважаємо прийняття рішення про укладання договору з ТОВ Воропаєва І.Г. правильним. Якщо рівень роботи ФОП Воропаєва І.Г. не буде відповідати вимогам замовника, договір буде розірвано і оголошено новий тендер.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

26 квітня 2017 12:50
Photoshop.png
26 квітня 2017 12:50
не має досвіду.png
26 квітня 2017 12:50
PaceЬоок.png
26 квітня 2017 12:50
mozgi.png
26 квітня 2017 12:50
lapsha.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2017 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альфаком 275 000,00
UAH з ПДВ
269 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПР-Команда "Примус" 289 500,00
UAH з ПДВ
269 552,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воропаєва Ірина Геннадіївна 288 750,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2017 15:54
Primus1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альфаком

ПП "ПР-Команда "Примус"

ФОП Воропаєва Ірина Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альфаком
#31952558
Відхилено 269 552,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 12:33
ПП "ПР-Команда "Примус"
#35682232
Відхилено 269 552,50
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 12:51
ФОП Воропаєва Ірина Геннадіївна
#2833509184
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 16:59

Документи

25 квітня 2017 12:33
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2017 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2017 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воропаєва Ірина Геннадіївна
#2833509184
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2017 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2017 14:07
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2017 16:37
ДУ 1 до договору В-1.pdf зміни до договору
22 травня 2017 12:21
Електронний підпис укладений
15 травня 2017 17:30
Договір В-1.pdf укладений
15 травня 2017 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України „Про публічні закупівлі” Сторони домовились: внести зміни до р.2 Додатка до договору від 15.05.17 №В-1 в частині переліку сайтів, на яких буде здійснюватися розміщення матеріалів, а саме - затвердити перелік у новій редакції: gorod.dp.ua, sobitie.com.ua, dniprograd.org, most-dnepr.info, 056.ua; доповнити р.5 «Надання послуг» п.5.4. – «Розподіл кількісних показників на електронних інформаційних ресурсах здійснюється відповідно до завдань Замовника».
Номер договору про закупівлю: В-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода від 22.05.2017 № 1 до договору від 15.05.2017 № В-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2017 — 31 липня 2017
Сума оплати за договором: 270 000,00
UAH з ПДВ