Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(CPV): 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2017-04-05-001358-b e1f3608d89be45fc993d5ec1ff3a1bb3
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожара Юрій Олександрович

380442013256 kmdkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 04350694
Місцезнаходження: 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богатирська, 30
Контактна особа: Кожара Юрій Олександрович
380442013256
kmdkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2017 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2017 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2017 11:00
Початок аукціону: 24 квітня 2017 11:16
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,36%

Інформація про предмет закупівлі

(CPV): 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
(CPV): 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, Київ, Київ, Богатирська ,30
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2017 14:45
550 тис..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до технічного завдання.
Дата подання: 10 квітня 2017 10:43
Доброго дня! Уважно вивчивши технічне завдання нами в жодному документі не було виявлено строки виконання робіт. З огляду на вищезазначене просимо Вас надати наступну інформацію: - Зазначити початок, кінець та загальний строк виконання робіт.
Відповідь відсутня
Запитання до технічного завдання.
Дата подання: 10 квітня 2017 10:44
Враховуючи, що роботи будуть здійснюватись в приміщеннях де знаходяться хворі та медперсонал виникає наступне запитання - Чи будуть встановлені часові обмеження, щодо проведення робіт? Як що так, просимо врахувати це при визначенні загального строку виконання робіт з обов’язковим зазначенням про це в технічному завданні.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-05-001358-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Дата подання: 10 квітня 2017 11:12
Щодо завірення копій документів службовою (посадовою) особою Уповноваженою Учасником
Уважно вивчивши технічне завдання нами було встановлено, що п.п. 1.7 учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документу про відсутність або наявність
судимості, видана уповноваженим підрозділом Міністерства внутрішніх справ України,
щодо Учасника в особі керівника підприємства та/або службової (посадової) особи,
уповноваженої Учасником представляти його інтереси.
При тому в частині: «До уваги учасника!» можливість підписання документів службовою (посадовою) особою, уповноваженої Учасником представляти його інтереси, відсутня.
Питання: Чи будуть копії документів, підписані службовою (посадовою) особою, уповноваженої Учасником представляти його інтереси, що діє на підставі виданого доручення – підставою для відхилення пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам технічного завдання. Як, що ні то просимо частину «До уваги учасника!» викласти в наступній редакції:
ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
Копії документів (кожна сторінка) повинні бути завірені підписом керівника або підписом службової (посадової) особи, уповноваженої Учасником та завірені мокрою печаткою (у разі її наявності).
Всі довідки та документи надаються в сканованому вигляді.
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), така пропозиція буде відхилена .
Учасник надає Замовнику всі вищезазначені документи у паперовому вигляді протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2017 10:42
На вашу вимогу скаргу пункт 1.7 розглянуто та викладається в наступній редакції ( виправлення в док)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2017 11:38
Коментар щодо відміни: У звязку з просроченням дати надання відповідей та неможливістю загрузити виправлення надані на скаргу /вимогу учасника , процедуру буде скасовано та опубліковано наново у новій редакції.
Документи:
13 квітня 2017 11:38
Е-тендер.doc