Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір перфорований та офісний
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2017-04-05-000474-b c5622a4deb584b8f83d328e0f9e7c8f2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Целованська

+380982593139 gupfu@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області"
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Галина Целованська
+380982593139
gupfu@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2017 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 одиниця
Папір перфорований та офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Ольжича,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2017  —  29 травня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2017 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2017 13:09
Зміни до ТД від 12.04.2017.doc
12 квітня 2017 13:09
ТД.Папір.2017 зі змінами 12.04.2017.doc
12 квітня 2017 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2017 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2017 13:09
Зміни до ТД від 12.04.2017.doc
12 квітня 2017 13:09
ТД.Папір.2017 зі змінами 12.04.2017.doc
05 квітня 2017 10:43
ТД.Папір.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-05-000474-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 квітня 2017 09:25
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2017-04-05-000474-b на закупівлю паперу перфорованого та офісного (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2017-04-05-000474-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені дискримінаційні значення. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник Товщина mkm ISO 534 – 112+/-3; Жорсткість (продольн) L&W MD mN ISO 2493 – 145+/-20; Жорсткість (поперечн) L&W СD mN ISO 2493 – 68+/-10 Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити дискримінаційні параметри паперу офісного формату А4, а саме показник Товщина mkm ISO 534 – 106+/-3; Жорсткість (продольн) L&W MD mN ISO 2493 – 125+/-15; Жорсткість (поперечн) L&W СD mN ISO 2493 – 60+/-10 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2017 12:50
У зв’язку із надходженням скарги (Ідентифікатор скарги: UA-2017-04-05-000474-b.c1) щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю паперу перфорованого та офісного (ДК 021:2015–30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-04-05-000474-b) головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області роз’яснює: для забезпечення участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції, тендерним комітетом 12.04.2017 року було прийнято рішення внести зміни в деякі параметри паперу офісного формату А4, а саме показник Товщина mkm ISO 534 – 106+/-3; Жорсткість (продольн) L&W MD mN ISO 2493 – 125+/-15; Жорсткість (поперечн) L&W СD mN ISO 2493 – 60+/-10, зазначені в додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та додатку 1 до проекту договору «Специфікація Товару».

Документи

12 квітня 2017 12:50
ЛИСТ від 12.04.2017.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2017 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 345 852,00
UAH з ПДВ
345 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2017 18:07
Документи ТЕНДЕР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 квітня 2017 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій