Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві
Очікувана вартість
3 654 099,00 UAH
UA-2017-04-04-002299-b 24a1c22ae33140d8822859d17a0b4c96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко Володимир Анатолійович

380442557731 gva@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Вебсайт: http://dus.gov.ua
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Грищенко Володимир Анатолійович
380442557731
gva@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2017 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2017 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2017 14:43
Очікувана вартість: 3 654 099,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 270,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві. Предмет закупівлі визначений згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київ, Київ, вул. Грушевського, 5-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2017  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2017 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 7.docx
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 6.docx
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 5 Проект договору.docx
04 квітня 2017 17:02
Додаток 4 техвимоги.docx
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 3.docx
04 квітня 2017 17:01
ДОДАТОК 2.docx
04 квітня 2017 17:01
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
04 квітня 2017 17:01
ТД Здійснення технагляду (Маріїнський палац).docx
04 квітня 2017 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 7.docx
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 6.docx
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 5 Проект договору.docx
04 квітня 2017 17:02
Додаток 4 техвимоги.docx
04 квітня 2017 17:02
ДОДАТОК 3.docx
04 квітня 2017 17:01
ДОДАТОК 2.docx
04 квітня 2017 17:01
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
04 квітня 2017 17:01
ТД Здійснення технагляду (Маріїнський палац).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2017 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМВ- КОМПАНІ" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 2 659 320,00
UAH з ПДВ
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

19 квітня 2017 19:02
Пропозиція.pdf
19 квітня 2017 19:02
проект договору.pdf
19 квітня 2017 19:02
Накази Рубан 2шт.pdf
19 квітня 2017 19:02
Ліцензія.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист щоо права підпису.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист ст 17 ч2.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист ст 17 п5,6.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист ст 17 п.10.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист ст 17 п.4.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист ст 17 п.2.pdf
19 квітня 2017 19:02
Лист Згода.pdf
19 квітня 2017 19:02
Довідка про участника.pdf
19 квітня 2017 19:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 квітня 2017 19:02
Банківська_ліцензія.pdf
19 квітня 2017 19:02
1.1.Наказ Божко В.П..pdf
19 квітня 2017 19:02
1.1.Диплом Масленніков.pdf
19 квітня 2017 19:02
1.1.Диплом Герега.pdf
19 квітня 2017 19:02
1.1.Диплом Божко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМВ- КОМПАНІ"

Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМВ- КОМПАНІ"
#39365668
Відхилено 777 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 16:15
Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
#2658010178
Переможець 1 999 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 16:25

Документи

28 квітня 2017 16:10
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2017 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2017 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
#2658010178
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2017 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 17:27
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 12:17
ДУ 4 (технагляд), 28.11.2018.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 12:16
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2018 15:50
ДУ 3 Технагляд.pdf зміни до договору
01 березня 2018 15:42
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2017 19:05
Доп угода 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 19:02
Електронний підпис укладений
15 травня 2017 16:49
Доп угода 1.pdf зміни до договору
15 травня 2017 16:47
Електронний підпис укладений
11 травня 2017 18:07
Договор Технадзор.pdf укладений
11 травня 2017 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили вартість робіт на 2017 рік та календарний план виконання робіт в 2017 році. Також Сторони внесли уточнення в розділи 4 та 5 Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили вартість робіт на 2017 рік та календарний план виконання робіт в 2017 році. Інші умови договору залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили вартість робіт на 2018 рік та календарний план виконання робіт в 2018 році
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили зменшити ціну цього Договору на 163 284,58 грн. (сто шістдесят три тисячі двісті вісімдесят чотири гривні 58 коп.), ПДВ не нараховується та викласти пункт 2.1 Договору від 10.05.2017 № 42 в такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору згідно з Протоколом погодження договірної ціни на проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві (Додаток № 1 до Договору) та розрахунком витрат (Додаток № 2 до Договору) становить 1 835 715,42 грн. (один мільйон вісімсот тридцять п’ять тисяч сімсот п’ятнадцять гривень 42 коп.), ПДВ не нараховується. Виконавець є платником єдиного податку 3 групи». 2. Відповідно до абзацу 2 пункту 2.2 Договору від 10.05.2017 № 42 у зв’язку із збільшенням у 2018 році обсягу Робіт по Договору від 10.05.2017 № 42, Сторони погодили, що вартість Робіт на 2018 рік становить 1 095 161,76 грн. (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч сто шістдесят одна гривня 76 коп.), ПДВ не нараховується. 3. У зв’язку із завершенням у 2018 році виконання робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві і введенням об’єкта в експлуатацію, Сторони погодили викласти пункт 1.4 Договору від 10.05.2017 № 42 в такій редакції: «1.4. Строк виконання Робіт: з 10.05.2017 до 25.12.2018 рр.». 4. Протокол погодження договірної ціни на проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві (Додаток № 1 до Договору від 10.05.2017 № 42), Розрахунок витрат на проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві (Додаток № 2 до Договору від 10.05.2017 № 42), Календарний план проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реставрації та пристосування Маріїнського палацу в м. Києві (Додаток № 3 до Договору від 10.05.2017 № 42) викласти в редакціях, що додаються. 5. Інші умови Договору від 10.05.2017 № 42 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 835 715,42
UAH