Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання геліосистеми на основі вакуумних сонячних колекторів для заміщення теплового навантаження системи гарячого водопостачання підприємства.
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2017-04-04-002183-b b655f75325a743ed8ca9401efa13a04c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Король Сергій Іванович

380432671004 kpvtk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія»
Код ЄДРПОУ: 03327925
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шоссе, 29
Контактна особа: Король Сергій Іванович
380432671004
kpvtk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2017 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2017 17:00
Початок аукціону: 12 квітня 2017 11:24
Початок аукціону: 12 квітня 2017 11:24
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Комплект обладнання геліосистеми на основі вакуумних сонячних колекторів для заміщення теплового навантаження системи гарячого водопостачання підприємства.

Комплект обладнання геліосистеми на основі вакуумних сонячних колекторів для заміщення теплового навантаження системи гарячого водопостачання підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання геліосистеми на основі вакуумних сонячних колекторів для заміщення теплового навантаження системи гарячого водопостачання підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2017  —  15 травня 2017
ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2017 17:14
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

спеціфікація
Дата подання: 05 квітня 2017 09:49
Дата відповіді: 05 квітня 2017 11:33
укажите технические характеристики
Відповідь: Всі технічні характеристики вказані у технічному завданні тендерної документації.
спеціфікація
Дата подання: 05 квітня 2017 09:50
Дата відповіді: 05 квітня 2017 11:33
укажите технические характеристики
Відповідь: Всі технічні характеристики вказані у технічному завданні тендерної документації.
монтаж
Дата подання: 05 квітня 2017 15:17
Дата відповіді: 05 квітня 2017 16:32
уточните предложение с монтажом?
Відповідь: Закупівля передбачає лише придбання матеріалів.
Аналог
Дата подання: 05 квітня 2017 16:20
Дата відповіді: 05 квітня 2017 16:35
Чи можливі аналоги
Відповідь: Наразі, в межах закупівлі аналоги не розглядається. Проте, Ваші пропозиції можуть бути враховані при опрацюванні технічних завдань для майбутніх закупівель. З огляду на це пропонуємо Вам надіслати їх за адресою kpvtk@ukr.net. Дякуємо зо Ваш інтерес.
умови оплати
Дата подання: 06 квітня 2017 14:26
Дата відповіді: 07 квітня 2017 10:06
уточніть будьласка, який срок оплати після доставки товару?
Відповідь: Згідно п. 3.6. документації оплата здійснюється напротязі 3-х днів з моменту передачі товару
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-04-002183-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа підприємець Іщук Дмитро Олександрович, Код ЄДРПОУ:3090217778
Дата подання: 18 квітня 2017 18:48
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції.
Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Іщук Д.О., є таким, що суперечить законодаству та тендерній документації.
По перше - критерієм оцінки пропозиції на 100% є ціна.
По-друге - Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Тобто: не оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість.
Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель Замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ є найбільш економічно вигідною, то Замовник повинен акцептувати дану пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2017 18:12
Порядок проведення допорогових закупівель визначається положенням наказу №35 Держзовніторгвидав. згідно п 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.

В оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що очікувана вартість складає "330 000 з ПДВ".
Форма зазначення очікуваної вартості закупівлі у прикріпленій документації не містить жодних посилань на наявність чи відсутність ПДВ.
Проте, навіть у разі наявності таких не відповідностей пріоритетною являється інформація розміщена в оголошенні. (п. 6.3).
Твердження скаржника про дискримінаційність зазначення ПДВ в складі очікуваної вартості закупівлі, спростовується формою затвердженою наказом мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 формою оголошення закупівлі.
Слід також зауважити, що у разі акцепту пропозиції скаржника Замовник будучи платником податку, не мав би законних підстав до включення у податковий кредит, що в кінцевому випадку призвело б до додаткових витрат Замовника по сплаті податків і збільшило б кінцеву вартість угоди на 20%, що явно не відповідає принципам максимальної економії.
Розгорнути Згорнути
Відмовити у задоволенні скарги

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-04-04-002183-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "ГЕРАСІН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3037915915
Дата подання: 24 квітня 2017 17:36
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця тендеру
Рішення Замовника по відхиленню пропозиції ФОП Герасін В.В. та дискваліфікація ФОП Герасін є безпідставними. По результатах аукціону пропозиція ФОП Герасін В.В. була найбільш економічно вигідною, оскільки критерієм оцінки пропозиції на 100% була ціна, а ціна пропозиції ФОП Герасін В.В. була найнижчою. 1. В п.2 тендерної документації, наданої Замовником, чітко вказано: "Очікувана вартість закупівлі товару: 330000 грн". В цьому пункті немає жодної згадки про ПДВ. Згідно з наказом Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України №680 від 13 квітня 2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», в тендерній документації має бути включена інформація і про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Також, згідно п.9 ст.22, Закону №922 , опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). 2. Згідно Закону України №922, ст.5, п.3, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У протоколі про відхилення сказано, що пропозиція ФОП Герасін В.В. не є економічно вигідною через його статус неплатника ПДВ, що є прямою дискримінацію учасника за його статусом платника ПДВ. При розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів Замовник має забезпечити однаковий підхід до учасників. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. Тому, щоб дотримуватись принципів недискримінації та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник повинен був оцінювати пропозиції різних учасників, навіть якщо один із них є платником ПДВ, а два інших не є платниками ПДВ, цілком однаково.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 21 квітня 2017 18:13
Вимога не підлягає задоволенню через свою необгрунтованість.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 24 квітня 2017 17:36
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2017-04-04-002183-b.b2.pdf
Дата публікації: 24 травня 2017 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порядок проведення допорогових закупівель визначається положенням наказу №35 Держзовніторгвидав. згідно п 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. В оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що очікувана вартість складає "330 000 з ПДВ". Форма зазначення очікуваної вартості закупівлі у прикріпленій документації не містить жодних посилань на наявність чи відсутність ПДВ. Проте, навіть у разі наявності таких не відповідностей пріоритетною являється інформація розміщена в оголошенні. (п. 6.3). Твердження скаржника про дискримінаційність зазначення ПДВ в складі очікуваної вартості закупівлі, спростовується формою затвердженою наказом мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 формою оголошення закупівлі. Слід також зауважити, що у разі акцепту пропозиції скаржника Замовник будучи платником податку, не мав би законних підстав до включення у податковий кредит, що в кінцевому випадку призвело б до додаткових витрат Замовника по сплаті податків і збільшило б кінцеву вартість угоди на 20%, що явно не відповідає принципам максимальної економії.
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2017 18:13

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2017 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕРАСІН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 303 106,05
UAH з ПДВ
303 106,05
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Іщук Дмитро Олександрович 323 976,00
UAH з ПДВ
323 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛКОМСЕРВІС" 327 744,00
UAH з ПДВ
327 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2017 16:39
Сертифікат.jpg
11 квітня 2017 16:38
Лист погодження.pdf
11 квітня 2017 16:35
Довідка Статистика.pdf
11 квітня 2017 16:32
Витяг з ЄДР 3.pdf
11 квітня 2017 16:32
Витяг з ЄДР 2.pdf
11 квітня 2017 16:31
Витяг з ЄДР.pdf
11 квітня 2017 16:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 квітня 2017 17:40
Електронний підпис
07 квітня 2017 17:39
Довідка статистики.pdf
07 квітня 2017 17:39
Св ПДВ.pdf
07 квітня 2017 17:39
Св Елком.pdf
07 квітня 2017 17:39
Наказ призн. д..pdf
07 квітня 2017 17:39
Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2017 17:39
Лист.pdf
07 квітня 2017 17:39
Св ПДВ.pdf
07 квітня 2017 17:39
Св Елком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕРАСІН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Фізична особа підприємець Іщук Дмитро Олександрович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛКОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕРАСІН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#3037915915
Відхилено 303 106,05
UAH з ПДВ
18 квітня 2017 10:20
Фізична особа підприємець Іщук Дмитро Олександрович
#3090217778
Відхилено 323 976,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2017 10:25
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛКОМСЕРВІС"
#32976570
Переможець 327 744,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2017 10:29

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2017 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛКОМСЕРВІС"
#32976570
327 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Елкомсервіс 24.04.17.pdf укладений
24 квітня 2017 15:52