Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація пам’ятки історії місцевого значення, в якій навчався Ш. Кобер – дитяча музична школа №8 по вул. 1 Госпітальна, 1 в м.Миколаєві (першочергові протиаварійні роботи)
Очікувана вартість
2 541 251,00 UAH
UA-2017-04-04-001642-b bdbe03b729f0468a9ea462806e8039a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдаєнко Зінаїда Василівна

+380512471241 kpkb100@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Миколаївської міської ради "Капітальне будівництво міста Миколаєва"
Код ЄДРПОУ: 38457747
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Гайдаєнко Зінаїда Василівна
+380512471241
kpkb100@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2017 15:02
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2017 15:02
Початок аукціону: 21 квітня 2017 11:46
Очікувана вартість: 2 541 251,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 706,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Головний розпорядник бюджетних коштів - Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради (ЄДРПОУ 34566241).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реставрація пам’ятки історії місцевого значення, в якій навчався Ш. Кобер – дитяча музична школа №8 по вул. 1 Госпітальна, 1 в м.Миколаєві (першочергові протиаварійні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54039, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 1 Госпітальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2017 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Гефест 2014' 2 541 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДІ КОР-БУД 2 336 918,22
UAH з ПДВ
1 999 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 2 528 189,75
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2017 17:29
Технічна частина.pdf

Публічні документи

19 квітня 2017 16:07
статут.pdf
19 квітня 2017 16:06
протокол на директора.pdf
19 квітня 2017 16:04
дозвіл.pdf
19 квітня 2017 16:00
довiдка_зг-ст-17.pdf
19 квітня 2017 15:56
довідка про досвід.pdf
19 квітня 2017 15:54
тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2017 15:53
договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Гефест 2014'

ТОВ ДІ КОР-БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Гефест 2014'
#39068752
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 09:34
ТОВ ДІ КОР-БУД
#34510974
Переможець 1 999 950,00
UAH з ПДВ
04 травня 2017 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2017 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІ КОР-БУД
#34510974
1 999 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2017 14:21
Договір ТОВ Ді Кор-Буд (реставрація музична школа).PDF укладений
23 травня 2017 14:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:51
ДУ 4 дог 14 від 23 травня 2017 Ш.Кобера.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2018 14:34
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
14 серпня 2018 14:32
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2018 13:34
Додаткова угода до Договору.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 13:32
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 16:58
Доп угода 2 договору 14 від 23 травня 2017 року.PDF зміни до договору
30 липня 2018 16:48
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 10:32
IMG_0001.pdf зміни до договору
25 січня 2018 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): добудова об'єкту
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 4 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішенням Миколаївської міської ради від 21 грудня 2017 №32/17 «Про міський бюджет міста Миколаєва на 2018 рік» (зі змінами від 07.06.2018р. №38/4), у відповідності до пункту 10.2., пункту 11.8., ч. 3 пункту 11.9. Договору Сторони вирішили: 1. Внести зміни до пункту 1.1. Розділу І Договору та викласти його в наступній редакції: «1.1. Генпідрядник зобов'язується у 2017-2018 роках якісно виконати на свій ризик власними та залученими силами та засобами, передбачені даним Договором будівельні роботи за робочим проектом: «Реставрація пам’ятки історії місцевого значення, в якій навчався Ш. Кобер – дитяча музична школа №8 по вул. 1 Госпітальна, 1 в м. Миколаєві (першочергові протиаварійні роботи)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), відповідно до проектно-кошторисної документації, договірної ціни та в межах фактичного обсягу видатків; з придбанням і встановленням обладнання, що монтується; здати в обумовлені строки роботи Замовнику, усунути недоліки; а Замовник - прийняти і оплатити виконані роботи згідно з умовами даного Договору та забезпечити підписання декларації про готовність об’єкта до експлуатації.». 2. Внести зміни в пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору та викласти його в наступній редакції: «п. 3.1. Ціна цього договору, є динамічною та становить 1 999 950,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 333 325,00 грн., з них: - на 2017 рік 1 173 750,73 грн. - на 2018 рік 826 199,27 грн.». 3. Внести зміни до п.5.1. Розділу V. Виконання робіт, та викласти його в наступній редакції: «5.1. Генпідрядник приступає до виконання робіт не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня отримання авансу (попередньої оплати). Строк (термін) виконання робіт: 2017-2018 рр.». 4. Внести зміни в пункт 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2018 р., та, у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.». 5. Внести зміни в пункт 12. Договору розділу XII. Додатки до Договору та викласти його в наступній редакції: «12. Невід’ємною частиною Договору є: 12.1. Договірна ціна. (додаток 1) 12.2. Календарний план. (додаток 2) 12.3. Календарний графік виконання робіт. (додаток 3)» 6. Замовник може надавати Генпідряднику аванс (попередня оплата) в розмірі що не перевищує 30% від загальної річної вартості робіт, відповідно «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого Постановою КМУ від 27.12.2001 №1764 та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс (попередню оплату) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом не більше трьох місяців після одержання авансу (попередньої оплати), що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». 7. Додаткова угода укладена на українській мові у 2-х примірниках (по одному для кожної із сторін) та є невід’ємною частиною Договору підряду №14 від 23.05.2017р. 8. По іншим питанням, які не визначені цією додатковою угодою, Сторони керуються пунктами Договору підряду №14 від 23.05.2017р.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з затримкою фінансування, у відповідності до пункту 10.2.. пункту 11.8.. ч. З пункту 11.9. Договору та на підставі Протоколу оперативної наради від 31.05.2018 р.. Сторони вирішили: 1. Внести зміни в пункт 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2018 року.. та у будь-якому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.»
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до Додаткової угоди №2 Договору підряду №14 від 23.05.2017р.: - виключити з Додаткової угоди №2 пункт 6. - пункти 7 та 8 вважати пунктами 6 і 7 відповідно
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «1.1. Генпідрядник зобов'язується у 2017-2019 роках якісно виконати на свій ризик власними та залученими силами та засобами, передбачені даним Договором будівельні роботи за робочим проектом: Реставрація пам’ятки історії місцевого значення, в якій навчався Ш. Кобер – дитяча музична школа №8 по вул. 1 Госпітальна, 1 в м. Миколаєві (першочергові протиаварійні роботи) (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), відповідно до проектно-кошторисної документації, договірної ціни та в межах фактичного обсягу видатків; з придбанням і встановленням обладнання, що монтується; здати в обумовлені строки роботи Замовнику, усунути недоліки; а Замовник - прийняти і оплатити виконані роботи згідно з умовами даного Договору та забезпечити підписання акту готовності об’єкта до експлуатації..». 2. Внести зміни в пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору, зменшивши суму видатків у 2018 році на суму 220 961,23 грн. викласти його в наступній редакці: «п. 3.1. Ціна цього договору, є динамічною та становить 1 999 950,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 333 325,00 грн., з них: - на 2017 рік - 1 173 750,73 грн. - на 2018 рік – 605 238,04 грн. - на 2019 рік - 220 961,23 грн. ». 3. Внести зміни до п.5.1. Розділу V. Виконання робіт, та викласти його в наступній редакції: «5.1. Генпідрядник приступає до виконання робіт не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня отримання авансу (попередньої оплати). Строк (термін) виконання робіт: 2017-2019 рр.». 4. Внести зміни в пункт 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 20.12. 2019 р., та, у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML