Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» код CPV за ДК 021:2015 – 72510000-3 [Послуги з впровадження системи електронного документообігу]
Очікувана вартість
2 543 000,00 UAH
UA-2017-04-04-000856-c c98f8a2451c64341b6de39c6a3e7d0dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибалка Наталія Федорівна

+380612280248 cmit_tender@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр управління інформаційними технологіями"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний,206
Контактна особа: Рибалка Наталія Федорівна
+380612280248
cmit_tender@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2017 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2017 18:15
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2017 18:15
Початок аукціону: 04 травня 2017 12:24
Очікувана вартість: 2 543 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76290 UAH

Інформація про предмет закупівлі

послуги з впровадження системи електронного документообігу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
впровадження системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2017 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 15:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 18:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 17:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 18:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 16:46
Перелік змін 20.04.2017.docx
20 квітня 2017 16:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
14 квітня 2017 15:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
10 квітня 2017 18:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
10 квітня 2017 17:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
04 квітня 2017 18:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
14 квітня 2017 15:04
Перелік змін 1404.docx
10 квітня 2017 18:22
Перелік змін 10.04.docx
10 квітня 2017 17:34
Перелік змін 10.04.docx
10 квітня 2017 18:22
Додаток 9 Проект договору.docx
10 квітня 2017 17:34
Додаток 9 Проект договору.docx
04 квітня 2017 18:10
Додаток 9 Проект договору.docx
10 квітня 2017 18:22
Додаток 8 Лист згода на обробку персональних даних.doc
10 квітня 2017 17:34
Додаток 8 Лист згода на обробку персональних даних.doc
04 квітня 2017 18:10
Додаток 8 Лист згода на обробку персональних даних.doc
10 квітня 2017 18:22
Додаток 7 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
10 квітня 2017 17:34
Додаток 7 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
04 квітня 2017 18:10
Додаток 7 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
10 квітня 2017 18:22
Додаток 5 Технічне завдання.doc
10 квітня 2017 17:34
Додаток 5 Технічне завдання.doc
04 квітня 2017 18:10
Додаток 5 Технічне завдання.doc
10 квітня 2017 18:22
Додаток 4 Інформація про технічні вимоги.docx
10 квітня 2017 17:34
Додаток 4 Інформація про технічні вимоги.docx
04 квітня 2017 18:10
Додаток 4 Інформація про технічні вимоги.docx
10 квітня 2017 18:22
Додаток 1 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
10 квітня 2017 17:34
Додаток 1 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
04 квітня 2017 18:10
Додаток 1 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
04 квітня 2017 18:10
Додаток 6 Довідка про уповноважену особу.doc
04 квітня 2017 18:10
Додаток 3.1 Ст. 17 для переможця.docx
04 квітня 2017 18:10
Додаток 3 Відповідність учасника вимогам ст. 17.docx
04 квітня 2017 18:10
Додаток 2 Квалификаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність постачання ліцензійного програмного забезпечення в складі пропозиції
Дата подання: 06 квітня 2017 12:07
Дата відповіді: 07 квітня 2017 17:58
У додатку 4 ТД (Інформація про технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі) наведено положення: "Закупівля необхідного ліцензійного програмного забезпечення реалізується учасником в рамках впровадження СЕД в органах місцевої влади м. Запоріжжя, а саме: Microsoft SharePointSvr 2016 RUS OLP C Gov (або еквівалент) - 3 ліцензій SharePointStdCAL 2016 RUS OLP C Gov UsrCAL (або еквівалент) - 175 ліцензій Microsoft SharePointStdCAL 2016 RUS OLP C Gov DvcCAL (або еквівалент) - 300 ліцензій" Просимо уточнити, чи повинна загальна вартість пропозиції учасника включати постачання ліцензій на зазначене програмне забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачання будь-якого ліцензійного ПЗ, яке необхідне для повноцінного функціонування СЕД, має бути враховане в загальну вартість послуги впровадження СЕД.
У чому полягає необхідність використання мобільних додатків?
Дата подання: 06 квітня 2017 12:14
Дата відповіді: 07 квітня 2017 17:58
Доброго дня, у технічному завданні (Додаток 5) вказано "Програмне забезпечення СЕД повинне мати у своєму складі нативні мобільні додатки, які підтримують роботу користувачів на мобільних (у тому числі на планшетних) пристроях без застосування web-браузерів". Скажіть будь-ласка, у чому полягає необхідність використання у вас саме нативних мобільних додатків, якщо звичайний web клієнт з адаптованим під мобільні пристрої інтерфейсом користувача може виконувати тиж самі функції, що й нативні додатки. При цьому розробка web-клієнта СЕД буде коштувати значно дешевше нативних додатків, які необхідно розробляти під кожну мобільну платформу - Android, iOS, Windows Mobile, на відміну від web додатку, для якого потрібен тільки веб-браузер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нативні мобільні додатки необхідні для зручності роботи з СЕД керівниками під час відсутності на робочому місці для забезпечення оперативного опрацювання документів.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 06 квітня 2017 18:34
Дата відповіді: 07 квітня 2017 18:21
1. У розділі III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, підрозділ 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”, пункт 13 “Довідки, складені у довільній формі та завірені підписом уповноваженої особи” у підпункті 13.1 тендерної документації від учасника торгів вимагається надати довідку у довільній формі “про наявність або відсутність зауважень за надані послуги, та послуги, що надаються”. Просимо надати роз’яснення стосовно характеру цих “зауважень”, а саме: а) стосовно яких послуг можуть надаватися ці зауваження б) ймовірного автора таких зауважень, в) способу і документальної форми подання цих зауважень їх автором, г) кому можуть бути адресовані такі зауваження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Від учасника торгів вимагається довідка у довільній формі про наявність або відсутність зауважень за надані послуги, аналогічні послугам з розробки системи електронного документообігу, які є предметом закупівлі. Додаткові вимоги стосовно ймовірного автора та/або адресата таких зауважень Замовником не висуваються. Формат викладення та деталізація інформації до відображення залишається на розсуд учасника.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2017 18:36
Дата відповіді: 07 квітня 2017 18:22
2. У розділі III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, підрозділ 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, пункт 6.2 тендерної документації наведено: «В ціні тендерної пропозиції учасник враховує технічну підтримку наданих послуг,….». Просимо надати роз’яснення: а) коли (у які строки) повинні надаватися послуги технічної підтримки, б) яка повинна бути тривалість послуг технічної підтримки, в) чому «Графіком надання послуг», наведеним у додатку 9 до тендерної документації, не передбачено такий етап як «Технічна підтримка наданих послуг»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок, строки та тривалість технічної підтримки визначені умовами договору, проект якого оприлюднений у складі Тендерної документації (розділ 3 проекту Договору). Технічна підтримка не є етапом надання послуг, тому «Графіком надання послуг» не передбачається.
Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)
Дата подання: 06 квітня 2017 18:36
Дата відповіді: 10 квітня 2017 16:52
3. У розділі III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” у підрозділі 7 “Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)” тендерної документації вимагається: «У разі залучення субпідрядних організацій для надання послуг за предметом закупівлі учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника (Додаток 7 до тендерної документації). У разі, якщо учасник не планує залучати субпідрядників, він повинен додати у складі своєї тендерної пропозиції відповідну довідку у довільній формі.». Ця вимога не відповідає пункту 17) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено: «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є послуги, а не роботи, просимо внести зміни до тендерної документації та скасувати вимогу щодо подання інформації про субпідрядників, викладену у підрозділі 7 розділу ІІІ тендерної документації та у додатках до тендерної документації, як таку, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція прийнята, до Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Тендерна пропозиція на закупівлю
Дата подання: 06 квітня 2017 18:37
Дата відповіді: 10 квітня 2017 16:53
4. У пункті 3 форми “Тендерна пропозиція на закупівлю” (Додаток 1 до тендерної документації) зазначено зобов’язання учасника торгів: «Гарантійний строк 120 місяців після закінчення надання послуг». У розділі 3 “Гарантійні зобов’язання” Проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) період гарантійних зобов’язань визначено тривалістю в один рік, що становить 12 місяців. Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути протиріччя у вимогах стосовно гарантійних зобов’язань учасника, наведених у різних додатках тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція прийнята, до Тендерної документації (Додаток 1“Тендерна пропозиція на закупівлю”) внесені відповідні зміни.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 06 квітня 2017 18:38
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:45
5. Кваліфікаційними критеріями до учасників (розділ 2 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 2 до тендерної документації) наведено вимоги щодо подання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «2.2. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників зі статусом PMI, зі статусом «Microsoft Specialist: Managing Projects with Microsoft Project» (хоча б один працівник) (або еквівалент аналогічного рівня). 2.3. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників зі статусом PMI, зі статусом «Microsoft Specialist: Managing Projects with Microsoft Project» (хоча б один працівник) (або еквівалент аналогічного рівня).» Наведені кваліфікаційні вимоги, що містяться у тендерній документації, створюють несприятливі умови або взагалі нівелюють (якщо потенційний Учасник не має працівників з наведеним вище статусом) можливість доступу суб’єктів підприємницької діяльності, які мають багатий досвід з впровадження систем електронного документообігу в органах державної влади та місцевого самоврядування, до участі в оголошеному Замовником тендері. Наведені вище кваліфікаційні вимоги обмежують конкуренцію та містять всі ознаки дискримінації учасників, що прямо заборонене законодавством України. Кваліфікаційні критерії, встановлені у пунктах 2.2 і 2.3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, суперечать таким статтям Закону України «Про публічні закупівлі»: «Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників ……….. недискримінація учасників; ………». «Стаття 5. Недискримінація учасників ……. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» «Стаття 22. Тендерна документація 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Законодавством України не встановлюються вимоги щодо наявності у працівників (у тому числі, спеціалістів з інформаційних технологій) будь яких статусів, що надаються одними суб’єктами господарювання, у тому числі закордонними і такими, що не мають відповідних ліцензій на здійснення господарської діяльності з підготовки спеціалістів наведених вище статусів від Міністерства освіти і науки України, працівникам інших суб’єктів господарювання. Наведені вище кваліфікаційні вимоги призводять до порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки у технічній специфікації предмету закупівлі зазначене програмне забезпечення, власником якого є Microsoft, а кваліфікаційні критерії включають подання інформації про наявність в Учасника працівників зі статусом, який надається корпорацією Microsoft або її уповноваженими представниками. Застереження «або еквівалент аналогічного рівня» у кваліфікаційних критеріях є нікчемним, оскільки статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (пункт 2 частина 3) вираз "або еквівалент" застосовується у технічній специфікації до предмету закупівлі. Окрім того, згідно пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях, встановлених у тендерній документації для учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону (Лист, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, від 01.07.2016, № 3302-06/19552-07 "Щодо застосування законодавства у сфері закупівель").
В тендерній документації визначені критерії, право установлювати які віднесено статтею 16 Закону до компетенції замовника, в тому числі «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
«Microsoft Specialist: Managing Projects with Microsoft Project» (хоча б один працівник) (або еквівалент аналогічного рівня) – дана компетенція підтверджує наявність співробітників учасника з досвідом ведення проектів, згідно з методологією при використанні Програмної Продукції від Розробника.
Встановлення такої компетенції не спрямоване на обмеження конкуренції та не містить ознак дискримінації, а покликано підтвердити спроможність учасника належно та на достатньому професійному рівні надати послугу, що є предметом закупівлі.
У разі використання Виконавцем іншого Програмного Продукту (еквівалент), в результаті використання якого, будуть досягнуті всі поставлені завдання, що відповідають Технічному завданню (Додаток 5 до тендерної документації) та Технічним вимогам (Додаток 4 до тендерної документації), або краще, Виконавець має надати підтверджуючі документи, щодо наявність співробітників учасника з досвідом ведення проектів, згідно з методологією при використанні програмного забезпечення аналогічного рівня від Розробника Програмного Продукту, що використовується.
Наприклад, PMI (https://www.pmi.org/) – міжнародний інститут проектного менеджменту. Наявність даного сертифікату у співробітників учасника підтверджує досвід і знання методології по управлінню проектами.
Інформація про технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2017 18:39
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:52
6. “Інформація про технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі” (Додаток 4 до тендерної документації) містить вимогу про закупівлю необхідного ліцензійного програмного забезпечення із зазначенням найменування програмного забезпечення та його кількості без зазначення одиниць виміру. Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити одиницю виміру до програмного забезпечення, що передбачається до постачання у рамках впровадження СЕД в органах місцевої влади м. Запоріжжя.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція прийнята, до Тендерної документації (Додаток 4“Інформація про технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі”) внесені відповідні зміни.
Інформація про технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (статус «Microsoft ")
Дата подання: 06 квітня 2017 18:41
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:48
7. “Інформація про технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі” (Додаток 4 до тендерної документації) містить вимогу: «7) Відповідність послуг технічним (якісним) вимогам повинна підтверджуватись наданням: a. Документального підтвердження наявності відповідних статусів та компетенцій, а саме: i. учасник повинен мати статус «Microsoft Gold Partner» (або еквівалент аналогічного рівня) та компетенції не нижче «Microsoft Silver Collaboration and Content» та «Silver Project and Portfolio Management» (або еквівалент аналогічного рівня).» Просимо надати роз’яснення, яке саме документальне підтвердження наявності в Учасника «еквівалентів аналогічного рівня статусів та компетенцій» повинні надавати учасники, які мають відповідний досвід впровадження систем електронного документообігу в органах державної влади та місцевого самоврядування і які можуть запропонувати послуги з впровадження системи електронного документообігу на основі програмного забезпечення власного виробництва або програмного забезпечення інших виробників. Чи є «еквівалентом аналогічного рівня» документальне підтвердження прав і повноважень учасника постачати необхідне програмне забезпечення власного виробництва або інших виробників у рамках впровадження СЕД в органах місцевої влади м. Запоріжжя. Згідно пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.”. Чи передбачено законодавством України подання документів, які надаються одними суб’єктами господарювання, у тому числі закордонними, іншим суб’єктам господарювання для підтвердження їх «статусів»? На наш погляд, подання документів щодо «статусів» суперечить пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до тендерної документації і скасувати документальне підтвердження про наявність в Учасника «статусу «Microsoft Gold Partner» (або еквівалент аналогічного рівня) та компетенції не нижче «Microsoft Silver Collaboration and Content» та «Silver Project and Portfolio Management» (або еквівалент аналогічного рівня).».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону (Лист, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, від 01.07.2016, № 3302-06/19552-07 "Щодо застосування законодавства у сфері закупівель"). В рамках впровадження СЕД в органах місцевої влади м. Запоріжжя, закуповується Програмна Продукція, а саме: Microsoft SharePointSvr 2016 RUS OLP C Gov (або еквівалент) - 3 ліцензій SharePointStdCAL 2016 RUS OLP C Gov UsrCAL (або еквівалент), у зв’язку з чим висувається вимога до учасника, а саме: «Microsoft Gold Partner» - підтверджує надійність компанії як партнера компанії Microsoft; «Microsoft Silver Collaboration and Content» - дана компетенція компанії підтверджуючого наявність сертифікованих співробітників Microsoft SharePoint Server участника; «Silver Project and Portfolio Management» - дана компетенція компанії підтверджує наявність сертифікованих співробітників учасника з управління проектами. У разі використання Виконавцем іншого Програмного Продукту (еквівалент), в результаті використання якого, будуть досягнуті всі поставлені завдання, що відповідають Технічному завданню (Додаток 5 до тендерної документації) та Технічним вимогам (Додаток 4 до тендерної документації), або краще, Виконавець має надати підтверджуючі документи, щодо статусу аналогічного рівня від Розробника Програмного Продукту, що використовується, а саме: підтвердження надійності Виконавця, як партнера компанії-розробника, наявність сертифікованих співробітників від компанії-розробника, наявність сертифікованих співробітників учасника з управління проектами від компанії-розробника.
Технічне завдання (тип ліцензій)
Дата подання: 06 квітня 2017 18:43
Дата відповіді: 07 квітня 2017 17:59
8. У Технічному завданні (Додаток 5 до тендерної документації, пункт 4.8 «Вимоги до складу програмного забезпечення») наведено вимогу щодо кількості ліцензій на програмне забезпечення: «300 ліцензій для працівників органів місцевої влади та депутатів Запорізької міської ради.». Просимо надати роз’яснення, про який тип ліцензій йде мова: «іменні ліцензії» чи «конкурентні ліцензії».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мова йде про «іменні ліцензії».
Технічне завдання (постачання СУБД)
Дата подання: 06 квітня 2017 18:48
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:49
9. У Технічному завданні (Додаток 5 до тендерної документації, пункт 4.8 «Вимоги до складу програмного забезпечення») наведено вимогу: «СЕД повинна базуватися на програмному забезпеченні Microsoft SharePoint, або еквівалент, працювати з системою управління базами даних Microsoft SQL, або еквівалент». Просимо надати роз’яснення, чи повинен Учасник торгів передбачати у своїй тендерній пропозиції постачання «системи управління базами даних Microsoft SQL, або еквівалент»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, постачання «системи управління базами даних Microsoft SQL, або еквівалент» Учасник торгів не має передбачати. Відповідно до суті запитання, внесені зміни до Тендерної документації, а саме до Технічного завдання на розробку СЕД (Додаток 5).
Проекті договору
Дата подання: 06 квітня 2017 18:48
Дата відповіді: 07 квітня 2017 18:24
10. У Проекті договору (Додаток 9 до тендерної документації, розділ 1 “Предмет договору”) наведено умову: «1.5. Виконавець надає Замовнику адміністративні права на управління СЕД без передачі майнових прав, згідно умов цього Договору.». Просимо надати роз’яснення, що мається на увазі під «адміністративними правами на управління СЕД»?
Відповідь: Під адміністративними правами на управління СЕД мається на увазі право використання СЕД без передачі майнових прав.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 06 квітня 2017 18:50
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:50
11. У тендерній документації (розділ III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, підрозділ 2 “Забезпечення тендерної пропозиції”) зазначено, що «…Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 100 календарних днів.» Просимо надати уточнення, від якої дати (від дати подання пропозиції, кінцевої дати подання пропозиції чи від дати розкриття пропозицій) рахується строк дії забезпечення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: від дати подання пропозиції, до Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Еквівалент
Дата подання: 06 квітня 2017 22:57
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:51
Поясніть (бажано надати перелік) будь ласка що вважається еквівалентом для наступного: Microsoft SharePointSvr 2016 RUS OLP C, SharePointStdCAL 2016 RUS OLP C Gov UsrCAL, Microsoft SharePointStdCAL 2016 RUS OLP C Gov DvcCAL, «Microsoft Gold Partner», «Microsoft Silver Collaboration and Content», Silver Project and Portfolio Management», «Microsoft Certified Solution Expert: SharePoint», «Microsoft Certified Solution Associate: SQL Server», «Microsoft Specialist: Managing Projects with Microsoft Project».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3 частини другої статті 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі із змінами» Технічні вимоги у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент".
Розглядається будь-який інший продукт, який може бути використаний Виконавцем, в результаті використання якого, будуть досягнуті всі поставлені завдання, що відповідають Технічному завданню (Додаток 5 до тендерної документації) та Технічним вимогам (Додаток 4 до тендерної документації), або краще.
Базове ліцензійне програмне забезпечення
Дата подання: 06 квітня 2017 23:07
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:51
Що вважається за базове програмне забезпечення відносно розділу 4.4. Додатку 5 - базове ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу повинне мати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки, та повинне забезпечувати захист відкритої, конфіденційної та службової інформації від несанкціонованого доступу (НСД) відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Базове програмне забезпечення відносно розділу 4.4. Додатку 5 – це сукупність Програмної Продукції, призначеної для автоматизації обліку та обігу документів відповідно до вимог законодавства України та вимог ТЗ (далі – Програмна Продукція), що використовується під час надання Послуг Виконавцем. Саме ця Програмна Продукція повинна мати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій Г2.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 14 квітня 2017 17:09
Дата відповіді: 18 квітня 2017 10:29
Відповідно до Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, для оформлення банківської гарантії необхідно зазначати назву бенефіціара та його місцезнаходження. У зв'язку з цим, просимо вас надати інформацію щодо бенефіціара (повну назву, код за ЄДРПОУ та місцезнаходження), на якого необхідно оформлювати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Тендерної документації 14.04.17 були внесені зміни, що відповідають на даний запит – файл «Перелік змін 1404»
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 19 квітня 2017 09:05
Дата відповіді: 21 квітня 2017 15:43
До Тендерної документації 14.04.17 замовником були внесені зміни, що розкривають інформацію про банк бенефіціара, але не зазначений сам бенефіціар. Прохання надати інформацію хто є бенефіціаром (особа, на користь якої надається гарантія), в розумінні Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно тендерної документації, учасник торгів в додаток до тендерної пропозиції повинен надати забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639.
Зазначене Положення регулює порядок, умови надання та отримання
банками гарантій та їх виконання. Згідно визначення, наведеного в п. 2 Положення, бенефіціар – це особа, на користь якої надається гарантія. Згідно ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), гарантія є видом забезпечення виконання зобов’язання, що виникає у зв’язку з поданням учасником тендерної пропозиції.
З наведеного в ст. 560 ЦКУ поняття гарантії випливає, що гарантом є банк, інша фінансова установа, страхова організація, боржником (принципалом) є учасник торгів, а кредитором (бенефіціаром) – замовник торгів.
Інформація про замовника міститься в оголошенні по проведення відкритих торгів та тендерній документації на закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2017 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" 1 780 000,00
UAH з ПДВ
1 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 2 303 999,99
UAH з ПДВ
1 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 990 000,00
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2017 11:24
пропозиція_нова.pdf
16 травня 2017 14:23
ст. 17_переможець.PDF
03 травня 2017 16:31
21. Довідки ст. 17.pdf
03 травня 2017 16:31
13. Проект договору.pdf
03 травня 2017 16:31
12. довідка з банку.pdf
03 травня 2017 16:31
9. Копія статуту.pdf
03 травня 2017 16:30
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 травня 2017 16:01
Електронний підпис
03 травня 2017 15:53
39 Проект договору.pdf
03 травня 2017 15:53
31 Статут АТ ІнфоПлюс.PDF
03 травня 2017 15:53
22 Сертифікат Oracle.pdf
03 травня 2017 15:53
02 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
#35635588
Переможець 1 720 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2017 16:35

Документи

12 травня 2017 16:35
Електронний підпис
12 травня 2017 16:33
Протокол 12.05.2017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2017 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
#35635588
1 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2017 16:35
Електронний підпис
12 травня 2017 16:33
Протокол 12.05.2017.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:04
Звіт про виконання Договору укладений
02 січня 2018 11:02
Електронний підпис укладений
09 червня 2017 17:16
Додаткова угода.jpg зміни до договору
09 червня 2017 17:14
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 14:41
Договір укладений
31 травня 2017 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додана розгорнута калькуляція
Номер договору про закупівлю: 7251/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 720 000,00
UAH з ПДВ