Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з ремонту та технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації
Очікувана вартість
122 000,00 UAH
UA-2017-04-04-000770-c cb2fe287d8e7486ca642ca4dc184af42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвеєва Анжела Вікторівна

+380487286424 mto@onma.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 01127799
Вебсайт: http://onma.edu.ua/
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8
Контактна особа: Матвеєва Анжела Вікторівна
+380487286424
mto@onma.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2017 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 17:05
Початок аукціону: 25 квітня 2017 11:48
Очікувана вартість: 122 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ремонту та технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Пастера, 16; вул.Маловського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2017 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 17:00
НУ ОМА-перечень объектов ПОС-88-2017 г..docx
04 квітня 2017 17:00
Тендерна документація (ПОС).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-04-000770-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Олімп-Юг", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 26 травня 2017 16:43
Оскарження рішення про визначення переможця
25.04.2017 відбулися відкриті торги по закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування систем пожежно-охоронної сигналізації, оголошені НУ «Одеська морська академія». Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «Топсервис». При вивченні тендерної пропозиції ТОВ «Топсервис» вбачається, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Так, Пунктом 3 «Досвід виконання аналогічного договору» Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду наступних документів: - аналогічних договір за період 2015-2017 роки та лист позитивного відгуку контрагента. Надання копій документів тендерною документацією не передбачено, однак, в порушення цієї вимоги учасником ТОВ «Топсервис» замість оригіналів документів надані копії договорів та листа позитивного відгуку контрагента.
П. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається завантаження Учасником у складі тендерної пропозиції «файлу (договірна ціна, локальний кошторис), створеного за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0 в текстовому форматі»; Також у п. 1 розділу Оцінка тендерних пропозицій зазначено, що «Розрахунки надаються у програмному комплексі АВК-5-3.2.0» Учасником ТОВ «Топсервис» в порушення цієї вимоги розрахунки надані у вигляді скан-копій текстових документів, а не у програмному комплексі АВК-5-3.2.0. Отже, передбачений тендерною документацією файл, створений за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0 у складі тендерної пропозиції відсутній.
Крім цього, при проведенні розрахунку вартості робіт Учасником ТОВ «Топсервис» допущені порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, яким регламентуються Правила визначення вартості будівництва,а саме, зменшена нормативна база розрахунку прямих витрат, що є прямим порушенням п. 6.2.1 та в переліку робіт відсутні всі види робіт. Це штучно зменшує реальну вартість всього комплексу робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Топсервис» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 11 Закону, тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Дана закупівля є допороговою закупівлею. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Принципи здійснення закупівель визначені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія серед учасників; відкритість та прозорість н всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визнання ТОВ "Топсервис" за наявності вище зазначених порушень переможцем процедури закупівлі порушує визначені ст. 3 Закону "Про публічні закупівлі" принципи добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2017 14:45
Щодо тверджень про подання копій договору та листа позитивного відгуку зазначаємо таке.
Відповідно до розділу 3 «Досвід виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, документи, які повинен подати Учасник: – аналогічний договір за період 2015 – 2017 роки, який виконується або виконаний у будь-якому з цих років та лист позитивного відгуку контрагента за договором із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору.
При цьому цей розділ не встановлює вимог щодо подання виключно оригіналів таких договорів та листів відгуків.
Згідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, документи Учасника повинні бути надані у вигляді сканованої копії документа у форматі PDF та містити чіткі зображення.
Таким чином подання ТОВ «Топсервіс» сканованих копій договору та листа позитивного відгуку у форматі PDF, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, повністю відповідає умовам тендерної документації.

Щодо тверджень про подання розрахунків у вигляді сканованих копій текстових документів зазначаємо таке.
Згідно підпункту 5 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зокрема, з файлом (договірна ціна, локальний кошторис) створеним за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0. (загальний кошторис послуги по кожному обєкту) в текстовому форматі відповідно окремого додатку до ТД (Адресний перелік об’єктів Замовника, об’єм (обсяг) послуг з технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації в приміщеннях Замовника). Умовами тендерної документації не вимагалося подання файлу у форматі IMD (як то було зроблено ПП «Олімп-Юг», попередньо заархівувавши його у формат ZIP). Більш того, ніхто із членів тендерного комітету не має та не повинен мати навички та відповідні спеціальні знання для користування програмним комплексом АВК-5-3.2.0, який саме і підтримує файли формату IMD.
Згідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, документи Учасника повинні бути надані у вигляді сканованої копії документа у форматі PDF та містити чіткі зображення.
Таким чином, подання ТОВ «Топсервіс» розрахунків (кошторисів) створених за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0, в подальшому роздрукованих та сканованих у текстовий формат відповідає вимогам пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.

Щодо тверджень про порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013 зазначаємо таке.
Ваші твердження щодо про порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013 є припущеннями, які не ґрунтуються на відповідних даних.
З поданих ТОВ «Топсервіс» розрахунків (кошторисів) створених у текстовий формат PDF не вбачається порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013, зокрема, щодо зменшення нормативної бази розрахунку прямих витрат. В той же час тендерний комітет не має повноважень щодо надання висновків про відповідність поданих учасниками документів вимогам ДСТУ Б Д 1.1.1:2013.
В той же час ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, який не містить такої підстави, як невідповідність поданих учасником документів ДСТУ.

Слід звернути увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії.
Частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, – ціна.
Таким чином пріоритетним для визначення переможця є саме ціна, яка у ТОВ «Топсервіс» є найменшою.

Документи

30 травня 2017 14:45
роз'яснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2017 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС 75 184,64
UAH з ПДВ
49 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" 76 457,84
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ 120 892,32
UAH з ПДВ
62 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Олімп-Юг" 107 356,80
UAH з ПДВ
97 356,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МНВП "Електрон"" 119 155,00
UAH з ПДВ
118 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2017 10:13
Лист
28 квітня 2017 10:13
Лист в НУ ОМА (тендер).Pdf
27 квітня 2017 11:03
Лист

Публічні документи

03 травня 2017 18:34
УК7 ЛК3_1_8.pdf
03 травня 2017 18:34
УК6 ЛЦ_3_1_7.pdf
03 травня 2017 18:34
УК5 ЛЦ 3_1_6.pdf
03 травня 2017 18:34
УК3А_ЛК3_1_4.pdf
03 травня 2017 18:34
УК1 ЛК_3_1_1.pdf
03 травня 2017 18:34
УК 3А ЛС3_1_5.pdf
03 травня 2017 18:33
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2017 18:33
Спорткомплекс ЛС 3_1_13.pdf
03 травня 2017 18:33
ЛК3_1_3.pdf
03 травня 2017 18:33
ЛК3_1_2.pdf
03 травня 2017 18:33
ЕК6 ЛС 3_1_12.pdf
03 травня 2017 18:33
ЕК5 ЛЦ 3_1_11.pdf
03 травня 2017 18:33
ЕК2 ЛЦ 3_1_10.pdf
03 травня 2017 18:33
ЕК1 ЛЦ_3_1_9.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_УК7.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_УК6.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_УК5.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_УК4.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_УК 3А.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_СК.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_ЕК6.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_ЕК5.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ТО_ЕК1.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ_ДЦ_ОМА.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ ТО УК3.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ ТО УК2.pdf
03 травня 2017 18:33
ДЦ ТО ОМА.pdf
03 травня 2017 18:33
25_ДЦ_КС_ЕК2.pdf
24 квітня 2017 15:44
Договірна Екіпаж 6.pdf
24 квітня 2017 15:44
Технічне завдання.pdf
24 квітня 2017 15:44
Проект договору.pdf
24 квітня 2017 15:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2017 12:46
дог.цена экипаж 6.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена экипаж 5.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена экипаж 2.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена экипаж 1.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена общая.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена лаборат..pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.7.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.6.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.5.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.4.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.3.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.2.pdf
24 квітня 2017 12:46
дог.цена корп.1.pdf
24 квітня 2017 12:46
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 15:14
Підсумкова відомість
16 червня 2017 15:14
Локальний кошторис
16 червня 2017 15:14
Договірна ціна
16 червня 2017 15:14
Довідка МВС Шептуха
16 червня 2017 15:14
Довідка податкова
16 червня 2017 15:14
Довідка ст. 17 Закону
16 червня 2017 15:14
r_319_ДЦ
16 червня 2017 15:14
r_21_ДЦ_ЛС1_5-1
16 червня 2017 15:14
r_21_ДЦ_ИВР
24 квітня 2017 16:22
договірна ціна АВК.pdf
24 квітня 2017 16:22
кошторис.zip
21 квітня 2017 09:45
копія ліцензії.pdf
21 квітня 2017 09:45
адресний перелік.pdf
21 квітня 2017 09:45
довідка ст. 17 Закону.pdf
21 квітня 2017 09:45
довідка про МТБ.pdf
21 квітня 2017 09:45
форма пропозиції.pdf

Публічні документи

24 квітня 2017 16:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 квітня 2017 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2017 16:53
Технічне завдання.pdf
24 квітня 2017 16:53
Проект договору.pdf
24 квітня 2017 16:53
Довідка ст.17.pdf
24 квітня 2017 16:53
Договірна ціна.pdf
24 квітня 2017 16:53
Довідка обладнання.pdf
24 квітня 2017 16:53
Довідка бенефіціар.pdf
24 квітня 2017 16:53
Довідка працівники.pdf
24 квітня 2017 16:53
5.imd
24 квітня 2017 16:53
Ліцензія МНС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС"

ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ

ПП "Олімп-Юг"

ТОВ "МНВП "Електрон""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС
#36155020
Відхилено 49 995,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2017 13:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС"
#32894995
Рішення скасоване 50 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 15:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС"
#32894995
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 16:02
ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ
#33312469
Рішення скасоване 62 150,00
UAH з ПДВ
13 червня 2017 14:49
ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ
#33312469
Відхилено 62 150,00
UAH з ПДВ
13 червня 2017 15:04
ПП "Олімп-Юг"
#33933584
Переможець 97 356,48
UAH з ПДВ
15 червня 2017 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2017 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Олімп-Юг"
#33933584
97 356,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 16:02
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 16:15
Додаткова Угода 3 1.PDF зміни до договору
31 січня 2018 16:14
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 16:02
Доп. угода 3.PDF зміни до договору
22 січня 2018 15:59
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 14:56
додаткова угода Олимп Юг.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 14:54
Електронний підпис укладений
07 липня 2017 15:00
Додаткова угода.PDF зміни до договору
07 липня 2017 14:55
Електронний підпис укладений
30 червня 2017 17:24
адресний перелік укладений
30 червня 2017 17:21
Підсумкова відомость ресурсів укладений
30 червня 2017 17:21
Локальний кошторис останній підписаний лист укладений
30 червня 2017 17:21
Локальний кошторис укладений
30 червня 2017 17:21
Договірна ціна укладений
30 червня 2017 17:21
Договір укладений
30 червня 2017 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 355-17-ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 355-17-ТО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" строк дії догоовору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 355-17-ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 355-17-ТО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно розділу VII, статті 36, п.5 Закону України "Про публічні закупівлі" №922 - VIIІ від 25.12.2015 року, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.Загальна вартість договору складає 97 356,48 грн. (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 355-17-ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 355-17-ТО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, керуючись ч. 5ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" , сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: Ціна цієї додаткової угоди складає 12169.56 у тому числі ПДВ 20% - 2028.26 що є 14.29 % ціни договору 85186.92, у тому числі ПДВ 20% - 14197.82
Номер договору про закупівлю: 355-17-ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 355-17-ТО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 97 356,48
UAH з ПДВ