Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з ремонту та технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації
Очікувана вартість
122 000,00 UAH
UA-2017-04-04-000770-c ● cb2fe287d8e7486ca642ca4dc184af42
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 01127799 |
Вебсайт: | http://onma.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8 |
Контактна особа: |
Матвеєва Анжела Вікторівна +380487286424 mto@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2017 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2017 17:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2017 17:05 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2017 11:48 |
Очікувана вартість: | 122 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,41% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ремонту та технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Пастера, 16; вул.Маловського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2017 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2017 17:00 |
НУ ОМА-перечень объектов ПОС-88-2017 г..docx | |
04 квітня 2017 17:00 |
Тендерна документація (ПОС).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-04-000770-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Олімп-Юг", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 26 травня 2017 16:43
Оскарження рішення про визначення переможця
25.04.2017 відбулися відкриті торги по закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування систем пожежно-охоронної сигналізації, оголошені НУ «Одеська морська академія». Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «Топсервис». При вивченні тендерної пропозиції ТОВ «Топсервис» вбачається, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Так, Пунктом 3 «Досвід виконання аналогічного договору» Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду наступних документів: - аналогічних договір за період 2015-2017 роки та лист позитивного відгуку контрагента. Надання копій документів тендерною документацією не передбачено, однак, в порушення цієї вимоги учасником ТОВ «Топсервис» замість оригіналів документів надані копії договорів та листа позитивного відгуку контрагента.
П. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається завантаження Учасником у складі тендерної пропозиції «файлу (договірна ціна, локальний кошторис), створеного за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0 в текстовому форматі»; Також у п. 1 розділу Оцінка тендерних пропозицій зазначено, що «Розрахунки надаються у програмному комплексі АВК-5-3.2.0» Учасником ТОВ «Топсервис» в порушення цієї вимоги розрахунки надані у вигляді скан-копій текстових документів, а не у програмному комплексі АВК-5-3.2.0. Отже, передбачений тендерною документацією файл, створений за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0 у складі тендерної пропозиції відсутній.
Крім цього, при проведенні розрахунку вартості робіт Учасником ТОВ «Топсервис» допущені порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, яким регламентуються Правила визначення вартості будівництва,а саме, зменшена нормативна база розрахунку прямих витрат, що є прямим порушенням п. 6.2.1 та в переліку робіт відсутні всі види робіт. Це штучно зменшує реальну вартість всього комплексу робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Топсервис» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 11 Закону, тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Дана закупівля є допороговою закупівлею. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Принципи здійснення закупівель визначені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія серед учасників; відкритість та прозорість н всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визнання ТОВ "Топсервис" за наявності вище зазначених порушень переможцем процедури закупівлі порушує визначені ст. 3 Закону "Про публічні закупівлі" принципи добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
П. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається завантаження Учасником у складі тендерної пропозиції «файлу (договірна ціна, локальний кошторис), створеного за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0 в текстовому форматі»; Також у п. 1 розділу Оцінка тендерних пропозицій зазначено, що «Розрахунки надаються у програмному комплексі АВК-5-3.2.0» Учасником ТОВ «Топсервис» в порушення цієї вимоги розрахунки надані у вигляді скан-копій текстових документів, а не у програмному комплексі АВК-5-3.2.0. Отже, передбачений тендерною документацією файл, створений за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0 у складі тендерної пропозиції відсутній.
Крім цього, при проведенні розрахунку вартості робіт Учасником ТОВ «Топсервис» допущені порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, яким регламентуються Правила визначення вартості будівництва,а саме, зменшена нормативна база розрахунку прямих витрат, що є прямим порушенням п. 6.2.1 та в переліку робіт відсутні всі види робіт. Це штучно зменшує реальну вартість всього комплексу робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Топсервис» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 11 Закону, тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Дана закупівля є допороговою закупівлею. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Принципи здійснення закупівель визначені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія серед учасників; відкритість та прозорість н всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визнання ТОВ "Топсервис" за наявності вище зазначених порушень переможцем процедури закупівлі порушує визначені ст. 3 Закону "Про публічні закупівлі" принципи добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2017 14:45
Щодо тверджень про подання копій договору та листа позитивного відгуку зазначаємо таке.
Відповідно до розділу 3 «Досвід виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, документи, які повинен подати Учасник: – аналогічний договір за період 2015 – 2017 роки, який виконується або виконаний у будь-якому з цих років та лист позитивного відгуку контрагента за договором із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору.
При цьому цей розділ не встановлює вимог щодо подання виключно оригіналів таких договорів та листів відгуків.
Згідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, документи Учасника повинні бути надані у вигляді сканованої копії документа у форматі PDF та містити чіткі зображення.
Таким чином подання ТОВ «Топсервіс» сканованих копій договору та листа позитивного відгуку у форматі PDF, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, повністю відповідає умовам тендерної документації.
Щодо тверджень про подання розрахунків у вигляді сканованих копій текстових документів зазначаємо таке.
Згідно підпункту 5 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зокрема, з файлом (договірна ціна, локальний кошторис) створеним за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0. (загальний кошторис послуги по кожному обєкту) в текстовому форматі відповідно окремого додатку до ТД (Адресний перелік об’єктів Замовника, об’єм (обсяг) послуг з технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації в приміщеннях Замовника). Умовами тендерної документації не вимагалося подання файлу у форматі IMD (як то було зроблено ПП «Олімп-Юг», попередньо заархівувавши його у формат ZIP). Більш того, ніхто із членів тендерного комітету не має та не повинен мати навички та відповідні спеціальні знання для користування програмним комплексом АВК-5-3.2.0, який саме і підтримує файли формату IMD.
Згідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, документи Учасника повинні бути надані у вигляді сканованої копії документа у форматі PDF та містити чіткі зображення.
Таким чином, подання ТОВ «Топсервіс» розрахунків (кошторисів) створених за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0, в подальшому роздрукованих та сканованих у текстовий формат відповідає вимогам пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо тверджень про порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013 зазначаємо таке.
Ваші твердження щодо про порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013 є припущеннями, які не ґрунтуються на відповідних даних.
З поданих ТОВ «Топсервіс» розрахунків (кошторисів) створених у текстовий формат PDF не вбачається порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013, зокрема, щодо зменшення нормативної бази розрахунку прямих витрат. В той же час тендерний комітет не має повноважень щодо надання висновків про відповідність поданих учасниками документів вимогам ДСТУ Б Д 1.1.1:2013.
В той же час ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, який не містить такої підстави, як невідповідність поданих учасником документів ДСТУ.
Слід звернути увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії.
Частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, – ціна.
Таким чином пріоритетним для визначення переможця є саме ціна, яка у ТОВ «Топсервіс» є найменшою.
Відповідно до розділу 3 «Досвід виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації, документи, які повинен подати Учасник: – аналогічний договір за період 2015 – 2017 роки, який виконується або виконаний у будь-якому з цих років та лист позитивного відгуку контрагента за договором із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору.
При цьому цей розділ не встановлює вимог щодо подання виключно оригіналів таких договорів та листів відгуків.
Згідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, документи Учасника повинні бути надані у вигляді сканованої копії документа у форматі PDF та містити чіткі зображення.
Таким чином подання ТОВ «Топсервіс» сканованих копій договору та листа позитивного відгуку у форматі PDF, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, повністю відповідає умовам тендерної документації.
Щодо тверджень про подання розрахунків у вигляді сканованих копій текстових документів зазначаємо таке.
Згідно підпункту 5 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зокрема, з файлом (договірна ціна, локальний кошторис) створеним за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0. (загальний кошторис послуги по кожному обєкту) в текстовому форматі відповідно окремого додатку до ТД (Адресний перелік об’єктів Замовника, об’єм (обсяг) послуг з технічного обслуговування систем пожежно - охоронної сигналізації в приміщеннях Замовника). Умовами тендерної документації не вимагалося подання файлу у форматі IMD (як то було зроблено ПП «Олімп-Юг», попередньо заархівувавши його у формат ZIP). Більш того, ніхто із членів тендерного комітету не має та не повинен мати навички та відповідні спеціальні знання для користування програмним комплексом АВК-5-3.2.0, який саме і підтримує файли формату IMD.
Згідно пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, документи Учасника повинні бути надані у вигляді сканованої копії документа у форматі PDF та містити чіткі зображення.
Таким чином, подання ТОВ «Топсервіс» розрахунків (кошторисів) створених за допомогою програмного комплексу АВК-5-3.2.0, в подальшому роздрукованих та сканованих у текстовий формат відповідає вимогам пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо тверджень про порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013 зазначаємо таке.
Ваші твердження щодо про порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013 є припущеннями, які не ґрунтуються на відповідних даних.
З поданих ТОВ «Топсервіс» розрахунків (кошторисів) створених у текстовий формат PDF не вбачається порушення вимог ДСТУ Б Д 1.1.1:2013, зокрема, щодо зменшення нормативної бази розрахунку прямих витрат. В той же час тендерний комітет не має повноважень щодо надання висновків про відповідність поданих учасниками документів вимогам ДСТУ Б Д 1.1.1:2013.
В той же час ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, який не містить такої підстави, як невідповідність поданих учасником документів ДСТУ.
Слід звернути увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії.
Частиною 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, – ціна.
Таким чином пріоритетним для визначення переможця є саме ціна, яка у ТОВ «Топсервіс» є найменшою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2017 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС |
75 184,64
UAH з ПДВ
|
49 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" |
76 457,84
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ |
120 892,32
UAH з ПДВ
|
62 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Олімп-Юг" |
107 356,80
UAH з ПДВ
|
97 356,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МНВП "Електрон"" |
119 155,00
UAH з ПДВ
|
118 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СПЕЦПОЖСЕРВІС #36155020 |
Відхилено |
49 995,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2017 13:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" #32894995 |
Рішення скасоване |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2017 15:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" #32894995 |
Відхилено |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2017 16:02
|
ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ #33312469 |
Рішення скасоване |
62 150,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 14:49
|
ТОВ ІНВЕСТКОЛІЯПРОЕКТ #33312469 |
Відхилено |
62 150,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 15:04
|
ПП "Олімп-Юг" #33933584 |
Переможець |
97 356,48
UAH з ПДВ
|
15 червня 2017 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2018 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2018 16:15
|
Додаткова Угода 3 1.PDF | зміни до договору |
31 січня 2018 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2018 16:02
|
Доп. угода 3.PDF | зміни до договору |
22 січня 2018 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2017 14:56
|
додаткова угода Олимп Юг.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2017 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2017 15:00
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
07 липня 2017 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2017 17:24
|
адресний перелік | укладений |
30 червня 2017 17:21
|
Підсумкова відомость ресурсів | укладений |
30 червня 2017 17:21
|
Локальний кошторис останній підписаний лист | укладений |
30 червня 2017 17:21
|
Локальний кошторис | укладений |
30 червня 2017 17:21
|
Договірна ціна | укладений |
30 червня 2017 17:21
|
Договір | укладений |
30 червня 2017 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі послуг |
Номер договору про закупівлю: | 355-17-ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 355-17-ТО |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" строк дії догоовору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 355-17-ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 355-17-ТО |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно розділу VII, статті 36, п.5 Закону України "Про публічні закупівлі" №922 - VIIІ від 25.12.2015 року, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.Загальна вартість договору складає 97 356,48 грн. (з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 355-17-ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 355-17-ТО |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, керуючись ч. 5ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" , сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: Ціна цієї додаткової угоди складає 12169.56 у тому числі ПДВ 20% - 2028.26 що є 14.29 % ціни договору 85186.92, у тому числі ПДВ 20% - 14197.82 |
Номер договору про закупівлю: | 355-17-ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 355-17-ТО |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |