Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-06 Ivano-Frankivsk - Nadvirna on the section km 0 + 000 - km 26+700 (45233000-9 Construction, foundation laying and covering highways, roads)
Очікувана вартість
312 575 423,00 UAH
UA-2017-04-04-000197-b 4e55302a0c734decbaf5cf9ca6882111
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Варвара Миколаївна

380673448997 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Вебсайт: http://if.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Захарова Варвара Миколаївна
380673448997
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ivano-Frankivsk region
National ID: 25825434
Contact point: Zakharova Varvara
380673448997
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 квітня 2017 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2017 16:00
Початок аукціону: 24 липня 2017 13:27
Початок аукціону: 24 липня 2017 13:27
Очікувана вартість: 312 575 423,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 312 575,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3125754 UAH
Publication date: 04 квітня 2017 09:36
Enquiries until: 12 червня 2017 16:00
Complaints submission until: до 18 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2017 16:00
Planned auction date: 24 липня 2017 13:27

Information

Estimated total value: 312 575 423 UAH including VAT
Minimal lowering step: 312 575 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Current average repair of public motor roads of state importance T-09-06 Ivano-Frankivsk - Nadvirna on the section km 0 + 000 - km 26+700 (45233000-9 Construction, foundation laying and covering highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 квітня 2017 08:51
Дата відповіді: 27 квітня 2017 09:02
Чи буде допущений учасник до аукціону якщо учасник подасть аналогічні договори з будівництва, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг на підтвердження реального досвіду не враховуючи умову про загальну вартість цих договорів?
Відповідь: Питання допуску учасника до аукціону буде вирішуватися тендерним комітетом замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 квітня 2017 08:52
Дата відповіді: 27 квітня 2017 09:00
Чи для підтвердження досвіду аналогічних договорів з влаштування регенерації дорожнього одягу методом «холодного ресайклінгу» можна подавати досвід таких робіт субпідрядників, яких учасник планує залучити до виконання даного договору. І чи буде Учасник допущений до аукціону в тому випадку, якщо він не має особистого досвіду виконання вказаних робіт , а тільки досвід субпідрядників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі відсутності в учасника досвіду виконання робіт з регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу” він може залучити субпідрядника, що має досвід виконання таких робіт. При цьому, в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження виконання субпідрядником робіт з регенерації відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації (договори, акти приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даних договорах, де передбачені роботи з регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу”, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), позитивні листи-відгуки).
Питання допуску учасника до аукціону буде вирішуватися тендерним комітетом замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-04-000197-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:37952574
Дата подання: 28 квітня 2017 15:43
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Вимога Замовника в Додатку 3 тендерної документації на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» про надання відомостей про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2013 – 2016 рр. з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загальною вартістю не менше 200 млн. грн. є дискримінаційною. Відповідно до п. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Оскільки наша організація має належний досвід виконання аналогічних договорів та матеріально-технічну базу для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що даний факт обмежує наше право брати участь у даній закупівлі. Порушено статтю 3 та п. 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, п. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 20:50
рішення від 04.05.2017 № 2634+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 20:50
рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 20:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення Антимонопольного комітету внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 15 червня 2017 09:27
Номер скарги: UA-2017-04-04-000197-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:37952574
Дата подання: 16 червня 2017 19:10
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та порушення законодавства
В новій редакції Тендерної документації від 14.06.2017 року містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” (в тому числі п. 4 статті 22 ЗУ) : 1) Вимога в Додатку 2 щодо надання копій трудових книжок для документального підтвердження кваліфікації працівників, є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. А також надання в пропозиції усіх працівників відповідно до Технічного завдання 5; 2) Вимога в Додатку 3 нової редакції від 14.06.2017 року щодо надання аналогічних договорів, в яких обсяг наданих послуг повинен становити: в частині регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу” - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5 ) та в частині влаштування верхнього шару покриття із застосуванням ЩМА - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5), 3) Вимога щодо надання переліку усіх машин, механізмів, техніки та обладнання, які необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 5). Дана вимога суттєво ускладнює підготовку тендерної пропозиції і збільшує ймовірність дискваліфікації пропозиції Замовником. Оскільки ми маємо належний досвід виконання аналогічних договорів , матеріально-технічну базу та працівників для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що дані вимоги обмежуть наше право брати участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2017 18:49
Рішення від 20.06.2017 № 3986 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2017 18:49
Рішення від 05.07.2017 № 4414.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 19:16

Документи подані скаржником

28 квітня 2017 15:43
скарга.pdf
28 квітня 2017 15:43
договори оренди.zip
28 квітня 2017 15:43
довідка-відгук.pdf
28 квітня 2017 15:43
платіжне доручення.pdf
28 квітня 2017 15:43
платіжне доручення.pdf
24 травня 2017 14:59
реєстр договорів за 2014.pdf
23 травня 2017 14:28
суми договорів.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

16 червня 2017 19:09
скарга.pdf
16 червня 2017 19:10
довідка-відгук.pdf
16 червня 2017 19:10
довідка-відгук_1.pdf
16 червня 2017 19:10
довідка-відгук_2.pdf
16 червня 2017 19:10
заява_1.pdf
16 червня 2017 19:10
заява_2.pdf
16 червня 2017 19:10
заява_3.pdf
16 червня 2017 19:10
платіжне доручення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 липня 2017
UA-2017-04-04-000197-b4e55302a0c734decbaf5cf9ca6882111
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Публічні документи

25 липня 2017 18:38
Протокол ЗБ
25 липня 2017 18:38
довідка з ДПІ
22 червня 2017 15:22
наявність досвіду.PDF
22 червня 2017 15:22
наявність працівників.PDF
22 червня 2017 15:22
Гарантія 92 н р ПБС.rar
22 червня 2017 15:22
дипломи.pdf
22 червня 2017 15:22
відгук Яблуниця.pdf
22 червня 2017 15:22
відгук.PDF
22 червня 2017 15:22
акти-4.pdf
22 червня 2017 15:22
акти -3.PDF
22 червня 2017 15:22
акти - 2.pdf
22 червня 2017 15:22
акти-1.pdf
22 червня 2017 15:22
Договір Н-10.pdf
22 червня 2017 15:22
Договір Н-09.pdf
22 червня 2017 15:22
лист ФОП Колибабюк Г.І..PDF
22 червня 2017 15:22
лист ТОВ Буковель.PDF
22 червня 2017 15:22
технічне завдання.PDF
22 червня 2017 15:22
гарантійний лист.PDF
22 червня 2017 15:22
проект договору.PDF
22 червня 2017 15:22
довідка про учасника.PDF
22 червня 2017 15:22
Ліцензія ПБС.PDF
22 червня 2017 15:22
Статут ПБС 1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2017 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 296 000 000,00
UAH з ПДВ
295 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 298 990 596,00
UAH з ПДВ
295 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2017 18:38
Протокол ЗБ
25 липня 2017 18:38
довідка з ДПІ
22 червня 2017 15:22
наявність досвіду.PDF
22 червня 2017 15:22
наявність працівників.PDF
22 червня 2017 15:22
Гарантія 92 н р ПБС.rar
22 червня 2017 15:22
дипломи.pdf
22 червня 2017 15:22
відгук Яблуниця.pdf
22 червня 2017 15:22
відгук.PDF
22 червня 2017 15:22
акти-4.pdf
22 червня 2017 15:22
акти -3.PDF
22 червня 2017 15:22
акти - 2.pdf
22 червня 2017 15:22
акти-1.pdf
22 червня 2017 15:22
Договір Н-10.pdf
22 червня 2017 15:22
Договір Н-09.pdf
22 червня 2017 15:22
лист ФОП Колибабюк Г.І..PDF
22 червня 2017 15:22
лист ТОВ Буковель.PDF
22 червня 2017 15:22
технічне завдання.PDF
22 червня 2017 15:22
гарантійний лист.PDF
22 червня 2017 15:22
проект договору.PDF
22 червня 2017 15:22
довідка про учасника.PDF
22 червня 2017 15:22
Ліцензія ПБС.PDF
22 червня 2017 15:22
Статут ПБС 1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 295 600 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2017 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2017 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
295 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:24
Додаткова угода№7 до Договору №63 від 09.08.2017р..pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 14:34
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 14:33
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2018 11:51
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
02 лютого 2018 11:51
Електронний підпис укладений
10 серпня 2017 15:07
Договір №63 від 09.08.2017 ПБС.pdf укладений
10 серпня 2017 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору № 63 від 09.08.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №63 від 09.08.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №63 від 09.08.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 101 681,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 350 280,17 UAH)