Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-06 Ivano-Frankivsk - Nadvirna on the section km 0 + 000 - km 26+700 (45233000-9 Construction, foundation laying and covering highways, roads)
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-06 Ivano-Frankivsk - Nadvirna on the section km 0 + 000 - km 26+700 (45233000-9 Construction, foundation laying and covering highways, roads)
Очікувана вартість
312 575 423,00 UAH
UA-2017-04-04-000197-b ● 4e55302a0c734decbaf5cf9ca6882111
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Вебсайт: | http://if.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Контактна особа: |
Захарова Варвара Миколаївна 380673448997 tender@sadif.com.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ivano-Frankivsk region |
National ID: | 25825434 |
Contact point: |
Zakharova Varvara 380673448997 tender@sadif.com.if.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2017 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2017 13:27 |
Початок аукціону: | 24 липня 2017 13:27 |
Очікувана вартість: | 312 575 423,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312 575,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3125754 UAH |
Publication date: | 04 квітня 2017 09:36 |
Enquiries until: | 12 червня 2017 16:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2017 16:00 |
Planned auction date: | 24 липня 2017 13:27 |
Information
Estimated total value: | 312 575 423 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 312 575 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-06 Ivano-Frankivsk - Nadvirna on the section km 0 + 000 - km 26+700 (45233000-9 Construction, foundation laying and covering highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2017 09:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2017 09:13 |
Перелік змін до ТД ПСР Т-09-06 2017.docx | |
15 червня 2017 09:12 |
ТД зі змінами ПСР Т-09-06 Івано-Франківськ-Надвірна 2017.docx | |
15 червня 2017 08:51 |
Проект дог зі змінами ПСР Т-09-06 Івано-Франківськ - Надвірна 2017.docx |
15 червня 2017 09:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
15 червня 2017 09:13 |
Перелік змін до ТД ПСР Т-09-06 2017.docx
|
||||
15 червня 2017 09:12 |
ТД зі змінами ПСР Т-09-06 Івано-Франківськ-Надвірна 2017.docx
|
||||
15 червня 2017 08:51 |
Проект дог зі змінами ПСР Т-09-06 Івано-Франківськ - Надвірна 2017.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 квітня 2017 08:51
Дата відповіді: 27 квітня 2017 09:02
Чи буде допущений учасник до аукціону якщо учасник подасть аналогічні договори з будівництва, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг на підтвердження реального досвіду не враховуючи умову про загальну вартість цих договорів?
Відповідь: Питання допуску учасника до аукціону буде вирішуватися тендерним комітетом замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 25 квітня 2017 08:52
Дата відповіді: 27 квітня 2017 09:00
Чи для підтвердження досвіду аналогічних договорів з влаштування регенерації дорожнього одягу методом «холодного ресайклінгу» можна подавати досвід таких робіт субпідрядників, яких учасник планує залучити до виконання даного договору. І чи буде Учасник допущений до аукціону в тому випадку, якщо він не має особистого досвіду виконання вказаних робіт , а тільки досвід субпідрядників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі відсутності в учасника досвіду виконання робіт з регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу” він може залучити субпідрядника, що має досвід виконання таких робіт. При цьому, в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження виконання субпідрядником робіт з регенерації відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації (договори, акти приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даних договорах, де передбачені роботи з регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу”, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), позитивні листи-відгуки).
Питання допуску учасника до аукціону буде вирішуватися тендерним комітетом замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Питання допуску учасника до аукціону буде вирішуватися тендерним комітетом замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-04-000197-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:37952574
Дата подання: 28 квітня 2017 15:43
Дата подання: 28 квітня 2017 15:43
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Вимога Замовника в Додатку 3 тендерної документації на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» про надання відомостей про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2013 – 2016 рр. з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загальною вартістю не менше 200 млн. грн. є дискримінаційною.
Відповідно до п. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання.
Оскільки наша організація має належний досвід виконання аналогічних договорів та матеріально-технічну базу для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що даний факт обмежує наше право брати участь у даній закупівлі.
Порушено статтю 3 та п. 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, п. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 20:50
рішення від 04.05.2017 № 2634+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 20:50
Інформація про резулютивну частину рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 19:43
рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 20:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення Антимонопольного комітету внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 15 червня 2017 09:27
Номер скарги: UA-2017-04-04-000197-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:37952574
Дата подання: 16 червня 2017 19:10
Дата подання: 16 червня 2017 19:10
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та порушення законодавства
В новій редакції Тендерної документації від 14.06.2017 року містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” (в тому числі п. 4 статті 22 ЗУ) : 1) Вимога в Додатку 2 щодо надання копій трудових книжок для документального підтвердження кваліфікації працівників, є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. А також надання в пропозиції усіх працівників відповідно до Технічного завдання 5; 2) Вимога в Додатку 3 нової редакції від 14.06.2017 року щодо надання аналогічних договорів, в яких обсяг наданих послуг повинен становити: в частині регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу” - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5 ) та в частині влаштування верхнього шару покриття із застосуванням ЩМА - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5), 3) Вимога щодо надання переліку усіх машин, механізмів, техніки та обладнання, які необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 5). Дана вимога суттєво
ускладнює підготовку тендерної пропозиції і збільшує ймовірність дискваліфікації
пропозиції Замовником.
Оскільки ми маємо належний досвід виконання аналогічних договорів , матеріально-технічну базу та працівників для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що дані вимоги обмежуть наше право брати участь у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2017 18:49
Рішення від 20.06.2017 № 3986 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2017 18:49
Інформація про резулютивну частину рішення від 05.07.2017 № 4414.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 20:20
Рішення від 05.07.2017 № 4414.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 19:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 липня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
295 600 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2017 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:24
|
Додаткова угода№7 до Договору №63 від 09.08.2017р..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 14:34
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2018 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2018 11:51
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2018 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2017 15:07
|
Договір №63 від 09.08.2017 ПБС.pdf | укладений |
10 серпня 2017 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору № 63 від 09.08.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 до Договору №63 від 09.08.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 до Договору №63 від 09.08.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |