На сьогодні в системі:
Послуги пов’язані з друком – за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка та виготовлення сувенірної продукції, в тому числі з логотипом м. Києва «Київ - місто, де все починається»)
Очікувана вартість
1 000 000 UAH
UA-2017-04-03-002402-b accaf5c640dc4b948e6ff685514d1773
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua

Оголошення про проведення відкритих торгів

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт замовника: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження замовника: 01044, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа замовника: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
kuzmich@guekmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2017 22:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 22:30
Початок аукціону: 19 квітня 2017 11:13
Очікувана вартість: 1 000 000 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1.50 %

Інформація про предмет закупівлі

Детальну інформацію стосовно розмірності, обсягів надання Послуг, їх деталізацію, кількості сувенірної продукції, що закуповується, викладено у Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги пов’язані з друком – за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка та виготовлення сувенірної продукції, в тому числі з логотипом м. Києва «Київ - місто, де все починається»)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Еней" 982 503
UAH з ПДВ
982 503
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ландпресс 990 000
UAH з ПДВ
990 000
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2017 22:18
ТД_ЕНЕЙ.rar

Публічні документи

26 квітня 2017 17:05
sign.p7s
26 квітня 2017 17:03
Ф О Р М А П Р О П О З И Ц І Ї
25 квітня 2017 18:23
sign.p7s
18 квітня 2017 08:34
sign.p7s

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Еней"
#38205868
Відхилено 982 503
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:01
ТОВ Ландпресс
#39762329
Переможець 990 000
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:06

Документи

21 квітня 2017 17:00
sign.p7s

Документи

21 квітня 2017 17:05
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21.04.2017 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ландпресс
#39762329
990 000
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2017 17:05
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 травня 2017 16:46
Договір від 05.05.2017 № СП_2017.pdf укладений
05 травня 2017 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно з пунктом третім частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в Договорі. На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації (Додаток 1) та до Календарного плану (Додаток 2) до Договору, та викладено їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до звернення Виконавця від «15» травня 2017 року № 1505/10, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1 (Додаток 1), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 182,34 грн (Сто вісімдесят дві гривні 34 копійки), в тому числі ПДВ – 30,39 грн (Тридцять гривень 39 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 989 817,66 грн (Дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімнадцять гривень 66 копійок), в тому числі ПДВ – 164 969,61 грн (Сто шістдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 61 копійка), відповідно до Специфікації (Додаток 1).» На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації (Додаток 1) до Договору та викладено її у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до звернення Виконавця від «15» травня 2017 року № 1505/10, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1 (Додаток 1), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 182,34 грн (Сто вісімдесят дві гривні 34 копійки), в тому числі ПДВ – 30,39 грн (Тридцять гривень 39 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 989 817,66 грн (Дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімнадцять гривень 66 копійок), в тому числі ПДВ – 164 969,61 грн (Сто шістдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 61 копійка), відповідно до Специфікації (Додаток 1).» На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації (Додаток 1) до Договору та викладено її в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до звернення Замовника від «19» травня 2017 року № 050/02-4010, згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили продовження терміну надання Послуг, визначеного пунктом 7.2 розділу 7 Договору та Календарним планом (Додаток 2) до Договору. На підставі зазначеного, Сторони дійшли згоди відтермінувати виконання зобов’язань за Договором без збільшення суми, визначеної в Договорі, та внести зміни до пункту 7.2 розділу 7 Договору, виклавши його у новій редакції: «7.2. Термін надання Послуг: не пізніше 09 червня 2017 року.» З урахуванням викладеного внесено зміни до Календарного плану (Додаток 2) до Договору та викладено його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку