Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов’язані з друком – за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка та виготовлення сувенірної продукції, в тому числі з логотипом м. Києва «Київ - місто, де все починається»)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2017-04-03-002402-b accaf5c640dc4b948e6ff685514d1773
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
kuzmich@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2017 22:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2017 22:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 22:30
Початок аукціону: 19 квітня 2017 11:13
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальну інформацію стосовно розмірності, обсягів надання Послуг, їх деталізацію, кількості сувенірної продукції, що закуповується, викладено у Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пов’язані з друком – за кодом СРV за ДК 021:2015 − 79820000-8 (Розробка та виготовлення сувенірної продукції, в тому числі з логотипом м. Києва «Київ - місто, де все починається»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2017  —  19 травня 2017
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Еней" 982 503,00
UAH з ПДВ
982 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ландпресс 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2017 22:18
ТД_ЕНЕЙ.rar

Публічні документи

26 квітня 2017 17:05
Електронний підпис
26 квітня 2017 17:03
Ф О Р М А П Р О П О З И Ц І Ї
25 квітня 2017 18:23
Електронний підпис
18 квітня 2017 08:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім Еней"

ТОВ Ландпресс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Еней"
#38205868
Відхилено 982 503,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:01
ТОВ Ландпресс
#39762329
Переможець 990 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2017 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ландпресс
#39762329
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2017 15:19
Додаткова угода від 19.05.2017 № 3 до Договору від 05.05.2017 № СП_2017.pdf зміни до договору
19 травня 2017 15:18
Електронний підпис укладений
18 травня 2017 11:33
Додаткова угода від 17.05.2017 № 2 до Договору від 05.05.2017 № СП_2017.pdf зміни до договору
18 травня 2017 11:30
Додаткова угода від 17.05.2017 № 2 до Договору від 05.05.2017 № СП_2017.pdf зміни до договору
18 травня 2017 11:29
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 16:58
Додаткова угода від 05.05.2017 № 1 до Договору від 05.05.2017 № СП_2017.pdf зміни до договору
05 травня 2017 16:57
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 16:46
Договір від 05.05.2017 № СП_2017.pdf укладений
05 травня 2017 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом третім частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в Договорі. На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації (Додаток 1) та до Календарного плану (Додаток 2) до Договору, та викладено їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: СП/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від «15» травня 2017 року № 1505/10, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1 (Додаток 1), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 182,34 грн (Сто вісімдесят дві гривні 34 копійки), в тому числі ПДВ – 30,39 грн (Тридцять гривень 39 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 989 817,66 грн (Дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімнадцять гривень 66 копійок), в тому числі ПДВ – 164 969,61 грн (Сто шістдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 61 копійка), відповідно до Специфікації (Додаток 1).» На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації (Додаток 1) до Договору та викладено її у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: СП/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від «15» травня 2017 року № 1505/10, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1 (Додаток 1), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 182,34 грн (Сто вісімдесят дві гривні 34 копійки), в тому числі ПДВ – 30,39 грн (Тридцять гривень 39 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 989 817,66 грн (Дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот сімнадцять гривень 66 копійок), в тому числі ПДВ – 164 969,61 грн (Сто шістдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 61 копійка), відповідно до Специфікації (Додаток 1).» На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації (Додаток 1) до Договору та викладено її в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: СП/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Замовника від «19» травня 2017 року № 050/02-4010, згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ, Сторони узгодили продовження терміну надання Послуг, визначеного пунктом 7.2 розділу 7 Договору та Календарним планом (Додаток 2) до Договору. На підставі зазначеного, Сторони дійшли згоди відтермінувати виконання зобов’язань за Договором без збільшення суми, визначеної в Договорі, та внести зміни до пункту 7.2 розділу 7 Договору, виклавши його у новій редакції: «7.2. Термін надання Послуг: не пізніше 09 червня 2017 року.» З урахуванням викладеного внесено зміни до Календарного плану (Додаток 2) до Договору та викладено його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СП/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: СП/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 989 817,66
UAH